За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
socialen
Рейтинг: 62 НеутралноКметът е от Г"Е"РБ.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgСтанислав
Рейтинг: 1352 Неутрално"Поредно градоустройствено безумие" като акцентът трябва да бъде поставен на "поредно"!
“Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. FranklinNikoi
Рейтинг: 497 Неутралнотова румънците го направиха преди години и лапнаха големия контейнерен трафик ,сега тепърва ние ще правим терминал ,пък тепърва къде ще бъде и как ще бъде ,а навремето бяхме първите ,които организирахме Варна Иличовск с железопътен терминал и пълни фериботи ,а сега какво ,нищо .
chicago514
Рейтинг: 724 НеутралноГоляма говорилня.Затова четири милиона не гласуват.
Goblin
Рейтинг: 471 НеутралноВ Максуда не е ли пълно с цигани?
shileto
Рейтинг: 1044 НеутралноБрей стария морски вълк разбирал и от пристанища. Радане , по добре коментирай какви ги върши другия гениален реформатор в Дунарит
Додо
Рейтинг: 613 НеутралноКакво ще стане със сегашното пристанище?
Мисля, че там трябва да се търси причината за всичко това.
adam1966
Рейтинг: 225 НеутралноПо добре скъп проект отколкото нищо.Пристанищата са най важни за БГ , от там влизат и излизат най много стоки и товари!
Nikoi
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#8] от "adam1966":
няма лошо ,да построят и космодрум за летящи чинии в Максуда ,без това партииния лидер няма къде да каца
Изо Дзадзе
Рейтинг: 2216 НеутралноТова е проект на ТИМ, така че БСП са взели някой лев и затова са ЗА.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.stanislavdi
Рейтинг: 607 Неутрално[quote#8:"adam1966"]По добре скъп проект отколкото нищо.[/quote]
По-добре обмислен проект отколкото скъп. Ако новия проект ще е с капацитет равен или по-малък от сегашния ми изброй причините поради които трябва да се направи?
izabell
Рейтинг: 1243 НеутралноПристанище Варна, както и канала към Белослав и Девня са много добре проектирани и изградени.Остава само да ги благоустрояват и поддържат.По-добре да обновят Морска гара Варна, защото Бургас обновиха тяхната, заради туристите
Храбър
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#1:"socialen"]Кметът е от Г"Е"РБ.[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция""...На нея председателят на градската организация на БСП във Варна Борислав Гуцанов похвали министъра на транспорта Ивайло Московски за това, че е подписал договор за започване на проектирането на новия интермодален терминал в града..."
wallenstein
Рейтинг: 944 НеутралноТова ли са великите реформи?
Цецо
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#8] от "adam1966":
Covid live matter. Stop the genocide.Вероятно защото си стоят празни. Някой може ли да покаже разчет обосноваващ нуждата от този терминал? Да припомням ли някои светли постижения в тази насока? като пристанището дето го строиха за блаженно починалото Кремиковци. Много необходимо. Та чак взехме заем.
Феноменология на духа на ДеПеСе
Рейтинг: 825 Весело[quote#5:"sam_vimes"]В Максуда не е ли пълно с цигани?[/quote]
Ся кат ги погнат тимаджиите ти да видиш...
Новият евроатлантик - Баща - полковник от Първо Главно Управление на ДС. Майка му - офицер от Шести отдел на ПГУ, Дядо му - партизанин, генерал, началник на Трето ГУ на ДС, член на ЦК на БКП, братовчед на Петър Младенов - бивш член на ЦК на БКП, министър на външните работи и първи секретар на ЦК на БКП на НРБ, Брат му - началник на Четвърто ГУ на ДС, партиен секретар на МВР на НРБ, Чичо му- офицер от Шесто ГУ /политическото/ на ДС. Всички ръководни членове в БКП.Ти да си видял един циганин там на склона да има "натурален" акт бе бате?
diegos
Рейтинг: 334 НеутралноДо коментар [#3] от "ivan ivanov":
Варна няма нищо общо с Констанца като география... залива на Варна е специфичен и не предполага да се случва такъв поток от кораби, тясно пространство е... Бургас е по удачен вариант , заливът им е по подходящ за целта. Варна може да се развива в туризма. Яхтен туризъм... да си облагороди непипантия с години пасажерски терминал...
The Core
Рейтинг: 442 НеутралноРадане, внимавай! :
Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше"Максуда" е градоустройствено безумие за Варна...
Всичко останало е след това!
magnas
Рейтинг: 171 НеутралноПредпочитам да построят втори мост над канала пред това .
Но Варна определено изпитва нужда от сериозни проекти и сериозен бизнес . В момента се задушава в собствения си далаверо-тимаджийско-евтинотуристически сос !
И ако почнат проектите , да има публичин контрол . В града се поставят рекорди по комисионни - 200 метра преасфалтиране с тротоарите може да струва 4.5 млн лв ...
joro4900
Рейтинг: 768 ВеселоДо коментар [#8] от "adam1966":
"По добре скъп проект отколкото нищо.Пристанищата са най важни за БГ , от там влизат и излизат най много стоки и товари!"
Тъй, тъй, скъп проект, много пари в посока свинефермата...как добре ги знаете тези неща...
Bulgerman
Рейтинг: 714 НеутралноНаистина трябва да си пълен градоустройствен профан за да предложиш пристанище Максуда. Хората се чудят как да изкарат подобни обекти от града, нашите капацитети ще правят контейнерно пристанище на 10 минути пеша от центъра. Царе сме на проекти "БелеНе".
XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.Браво на Радан Кънев. Както винаги точен и разумен.
Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноМая Манолова няма ли да каже нещо по въпроса.ГЕРБ +БСП стоят във Варна зад един скъп проект,много подходящ за крадене.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1388 НеутралноРадан Кънев е прав.Такива проекти трябва да са част от национална стратегия за развитие и растеж !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Дон Кихот
Рейтинг: 923 ЛюбопитноИма ли област, в която този говорител в оставка да не е е в стихията си ?
гарата
Рейтинг: 225 НеутралноКаквото решат от ТИМ - това ще е.
grand funk railroad
Рейтинг: 768 НеутралноДано да те чуят, Радане!
Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. ColucheTod
Рейтинг: 1040 НеутралноПроектът предвижда да бъде изградена кейова стена с дължина над 1 км.на която да могат едновременно да бъдат обработвани до 6 плавателни съда...
Истината няма пресечна точка с популизма на БСП--------------------
Какъв ще е максималния тонаж на корабите,Радане???...там е ключа за бараката...
Въглерод
Рейтинг: 116 НеутралноРадан разбира от шипинг колкото баба Гицка от село Гинци от молекулярна биология. Нито Варна-Запад, нито ТЕЦ-а могат да отговорят на нуждите на вноса и износа заради газенето в каналите и еърдрафта.
kolev_l
Рейтинг: 8 НеутралноИ Радан Кънев, и великите коментатори по-горе, да направят справка с Общия устройствен план на Варна и къде е предвидено да се разшири/премести пристанището. Къде бяха реформаторите, псевдо демократите и великите коментатори, когато този план се изготвяше и обсъждаше и приемаше ... преди 5-6 години?!?... Къде пък сега е анализа, че Варна - запад, до което има 15 км. езеро и канали, които се драгират непрекъснато и са по-плитки от Варненското езеро и залива, може да поеме целия трафик, щото имало свободни места?!... Сега всички, пост фактум много знаят да коментират и да правят "анализи" и тежки изказвания... Ей така, по принцип... за да не се случи нищо... Ей затова не върви нищо в страната ни и особено във Варна - заради "оня" акъл на българина дето му идва впоследствие... и за да си обясняваме по двайсет пъти едно и също, докато всеки чул-недочул вдене най-накрая и каже "ааа, да бе!".. А Констанца си дръпна трафика и прави пари... от години! Ние да продължим да умуваме дали все пак не е по-добре да преместим пристанището във Виница... че гледката е по-хубава!
zh Vulchev
Рейтинг: 596 НеутралноДо коментар [#21] от "Bulgerman":
zhvПравят контейнерно пристанище след корабостроителния завод, кораборемонтния завод, срещу корабно режище, до друг терминал за насипни товари, под циганската махала, до пътя през който минава голяма част от транзитният трафик в посока Бургас, на място, което всички които познават варненското крайбрежие познават като сухото пристанище. Няма по-евтин вариант, защото там има дълбочина и част от насипа е отдавна направен.
chichka
Рейтинг: 1529 НеутралноДо коментар [#8] от "adam1966":
Русия е проказата на планетата Земя.Също през тях се внася най-много контрабанда и се изнася национален доход, ДДС измами, фиктивни износи....
adam1966
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#31] от "chichka":
Това е друга бира,дай сега да няма нови пристанища та да няма контрабанда!
Gai Jin
Рейтинг: 743 НеутралноХората по света изнасят индустриалните пристанища и товарните терминали извън градовете, за да могат оптимално да изградят инфраструктурата и прилежащите пространства, а във Варна искат да направят това почти срещу централната зона.
Браво, другари!
Направете още един терминал и на Златни пясъци. После на Св. Константин и Елена. Зер, бетонирахте плажовете, сега защо да не ос*р*те и всичко наоколо.
sortero
Рейтинг: 225 Неутрално"В това намерение прозира единствено желание да се направи нещо мног скъпо, за да може и да се открадне много" Р. Кънев
Частни инвеститори, частно изпълнение, с лични финанси, не от държавния бюджет, пристанище на частни компании.
extraCACA
Рейтинг: 1429 Любопитно[quote#33:"Gaijin"]искат да направят това почти срещу централната зона[/quote]
става дума за проект, а не за строителство... гербавите ще бутне едно рамо на ортаците от тим... а по-нататък не е ясно... то от тая статия как ли па да разбере нещо човек
"Дружество, в което мажоритарен собственик е варненската група "Химимпорт", е спечелило поръчката за проектирането му за 8.7 млн. лв., става ясно от регистъра на обществените поръчки.
Поръчката за избор на проектант бе започната без да са ясни източниците на финансиране за самото строителство, както и цената му, която трябваше да бъде определена от техническия проект.
Така на 27 февруари 2015 г. е избран изпълнител, който да проектира изграждането на интермодалния терминал. Това е регистрираното по Закона за задълженията и договорите дружество "Енергопроект – Роял Хасконинг". То печели поръчката с цена от 8.7 млн. лв. без ДДС при прогнозна стойност от 12 млн. лв. В търга са участвали общо 7 консорциума, става ясно от регистъра за обществените поръчки.
В обединението с равни дялове участват регистрираното в Холандия дружество "Роял Хасконинг" и българското "Енергопроект", чийто мажоритарен собственик е варненската група "Химипорт".
Двете компании трябва да изготвят проекта за преместване на товарното пристанище в срок от 9 месеца."
extraCACA
Рейтинг: 1429 Любопитно[quote#34:"sortero"]Частни инвеститори, частно изпълнение, с лични финанси, не от държавния бюджет, пристанище на частни компании. [/quote]
какви 5 лева бе... става дума за обществена поръчка за проектирането на поредния балон... очевидно пусната специално за тим... вие изобщо можете ли да четете... къде ви събира кралев такива?
sortero
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#36] от "extraCACA":
точно, великолепна новаторска идея
extraCACA
Рейтинг: 1429 Весело[quote#13:"Храбър"]Гуцанов[/quote]
ма много важно какво бил казАл червения палячо... гледай кой какво прави - Ангелкова по време на служебното правителство спира поръчката, идват гербавите и пак я пускат а междувременно се задават едни избори... какво ти говори това?
Изобщо, тая буля доста добре се очерта от чия квота е
Bulgerman
Рейтинг: 714 НеутралноСъжалявам да го кажа, но контейнерно пристанище няма да има. Виж да се откраднат парите за проекта - може.
XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.Оператор на контейнерното пристанище в Констанца е една от най-голямите в бранша компании в света. http://www.csct.ro/en/ http://web.dpworld.com/about-dp-world/ при нас ТИМ. Моля?
Направиха шефът на пристанище Варна Данаил Папазов министър на транспорта и пак нищо, освен проект за ТИМ. Моля?
Някой да е виждал изобщо пазарна и техническа обосновка? Някой да е казал, че сравними кораби с тези в Констанца могат да навлезат под Аспаруховия мост и навътре? Моля?
За потенциалния стокооборот не питам. Ако става дума за 40-50 контейнера с контрабанда на ТИМ, не си струва националното усилие. Да ходят да си купят две три смени румънски митничари.
Четете пък после мислете. И без това не го решавате. В края на краищата Радан Кънев е прав. Кух проект за точене на някакви пари. Много пари. Поне за нас.
Constanța South Container Terminal (CSCT) (Romanian: Terminalul de containere Constanţa Sud) is located in the Port of Constanţa, 170 nautical miles (310 km) from the Bosphorus Strait and 250 kilometres (160 mi) from Romania's capital Bucharest.[1] It is the largest container terminal in the Black Sea area having an annual traffic capacity of 1,500,000 twenty-foot equivalent unit (TEUs).[2] Located on a plot of land of 31 hectares (0.31 km2) the terminal has an additional 39 hectares (0.39 km2) for expansion that would increase the traffic up to 4,500,000 TEUs.[3] The container terminal is currently under expansion as of August 2009. The expansion will add another 10 hectares (0.10 km2) of storage space and increase the quay length by 510 metres (1,670 ft).[3] After the expansion the terminal will be capable of handling around 1,700,000 TEUs.[4] The terminal is owned by the Dubai based company Dubai Ports World.[3][5]
Ето още. Сравнете оборотите с Констанца за да видите, че само си говорим http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1996225
extraCACA
Рейтинг: 1429 Весело[quote#29:"kolev_l"]когато този план се изготвяше и обсъждаше и приемаше[/quote]
от тпо варна нали така... които пак са тим, нали така
ДЗВЕР
Рейтинг: 815 НеутралноДо коментар [#39] от "Bulgerman":
опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...... праФ си... проекта закъсня с повеке от петна'есе гОдин... оператора отиде у Констанца... сЯ е сал за крадене. А Радан спеше три месеца... поне сА събуди.
sonyad
Рейтинг: 815 НеутралноДо коментар [#30] от "zh Vulchev":
Там е дълбоко,обаче под Аспаруховия мост ,при постоянно дълбаене е около 12 метра. Фериботите са долу-горе толкова.
Размерите на пристанищата в констанца и Варна са несравними,коллото и да не ми се иска да е така.
chichka
Рейтинг: 1529 НеутралноДо коментар [#32] от "adam1966":
Русия е проказата на планетата Земя.Естествено, че нямам това предвид. Новото пристанище, ще е с 1 км кейова стена!!!! Какви и колко корабчета ще застават там? Яхти и скутери?
Цялото мероприятие е за усвояване на средства и да си направим частно неприкосновено място за контрабанда от Раша.
След като в Бургас от яхт-клуба на НХК стана частно пристанище извън юрисдикцията на държавата, сега и у Варна да направим по-голямо.
licemerka33
Рейтинг: 598 НеутралноДо коментар [#22] от "rosiraycheva50._":
До коментар [#38] от "extraCACA":
Точно Гуцанов е човека,който гуши и от контрабандни цигари и от всякакви далавери!Иначе е честният и неопетненият.....
cinik
Рейтинг: 2717 НеутралноЗабелязвате ли как мисли типичният етатист? Едно решение е безумно и скъпо, той знаел друго решение с държавни пари. Единственото нещо, което е абсолютно табу, е това държавата да се откаже да товари контейнери и пренасипва въглища, да обяви една концесия и да си прибира таксата.
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“chichka
Рейтинг: 1529 НеутралноДо коментар [#42] от "sonyad":
Русия е проказата на планетата Земя.За сравнение изобщо не говори. Няма как да сравниш НАСА с клуба по моделизъм в пионерския дом!
bat_plamen
Рейтинг: 3836 ВеселоПросто "гениална идея"!Ромите ще имат страхотно поле за изява и развитие в професионалната кариера на краденето-
!
historama
Рейтинг: 659 НеутралноТИМ изоставиха стадиона, сега пристанище щели да строят. Значи там има МНО-О-О-ГО за крадене. А Калфин ще докара руски специалисти - IT и рускоговорящи специалисти..
bat_plamen
Рейтинг: 3836 ВеселоДо коментар [#5] от "sam_vimes":
!Там е Махалата.................и там става Веселбата...........-
+++++++++++++++++++++
По-точно бъка от РОМИ/не за друго,ами защото ще ни обвинят в расизъм/-
historama
Рейтинг: 659 Неутрално[quote#45:"cinik"]да обяви една концесия и да си прибира таксата. [/quote]
То и летищата са дадени на концесия, но никой не знае какво дават ТИМаджиите.
nikitovanch
Рейтинг: 823 НеутралноДо коментар [#45] от "cinik":
„Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“Добре казано... Ако се намери инвеститор, който да финансира поне 1/2 (минимум) от проекта, държавата нека да съдейства, ама да се дават едни пари от джоба на данъкоплатеца си е безхаберие, без значение къде се намира - ако искат в космоса да си го правят, ама да извадят парите... Не съм запознат в детайли с конкретния проект, но от това, което съм чувал няма нищо лошо да се направи (важно е кой ще плаща). Даже и в Бургас бяха, казали, че има подобен проект, който се работи...
bat_plamen
Рейтинг: 3836 ВеселоДо коментар [#48] от "historama":
!
А кой ще е отговорен за превода от цигански/пардон ромски/................?Защото "Максуда" е пълно с мургави сънародници ..................и ако се започне да се строи там ще има голям проблем с т.н. кореняци от "Максуда"-
bat_plamen
Рейтинг: 3836 НеутралноДо коментар [#50] от "historama":
Мутрите не дават,а само вземат!
lalleen
Рейтинг: 660 ГневноТоя ли ще каже? Много лесно се изказва на чужд гръб... И как точно ще изглежда циганския квартал след 10 години? Поне официално се твърди, че замята си има собственици реститути, но никой не се наема да изрине гетото от там. Та това е почти центъра на града, на една крачка от пристанището и първото нещо, което се вижда от влака? И трябва да бъде изкуствено поддържано гето на езерото? Хората на морета и езера правят паркове, застроени или не, а сега там човек и през ума няма да му мина да се доближи даже, освен ако не живее в кочината.....
ermack
Рейтинг: 1177 НеутралноГ-н Кънев, в случая сте абсолютно прав - безчинствено безумие с цел усвояване. Редно е да се разгласи и даде отпор.
Интересно ми е обаче как бихте класифицирали предложението на колегата ви "реформатор" - Дунарит да мигрира бизнеса си през посредници за да избегне проблема с незнайно защо отнетия лиценз!?
Илиян Колев
Рейтинг: 896 Неутрално[quote#28:"Въглерод"] Нито Варна-Запад, нито ТЕЦ-а могат да отговорят на нуждите на вноса и износа заради газенето в каналите и еърдрафта. [/quote]
10 м газене и 40 височина над водолинията са достатъчни за корабите които оперират в Черно море
lalleen
Рейтинг: 660 НеутралноГледам, че коментиралите горе сякаш не са били във Варна - сегашното полуразпаднато товарно пристанище е в ЦЕНТЪРА на града. Островът е пълно ръждясало гето. Идеята е товарното пристанище да ИЗЛЕЗЕ от центъра на града. Кой ще го финансира? Преди едно десетина години Япония беше одобрила кредит за започване на точно тази дейност, но .... политиците ни се направиха на малоумни. Тогава японците (може и погрешно) бяха решили, че има защо да се инвестира в изнасянето и ремонта на сегашното пристанище. Мисля, че преди две години, официално се отказаха да отпуснат кредита с основание, че проектът не тръгна и не тръгна.
dorn
Рейтинг: 1013 НеутралноВарненци за България са като гърците за Европейския съюз.
pak_pitam
Рейтинг: 599 НеутралноВсе си мисля, че Радан трябва да намали малко приказките на ангро, все пак не може да разбира от всичко !
Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
Рейтинг: 279 Неутрално"Автентично десните" - "против" създаването на бизнес и "за" насилственото отнемане на парите на хората и влагането им в съмнителни частни фондове на "наши другари"! Изключително съм впечатлена от др. Кънев!
Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет ТачърTru Soulja
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#59] от "pak_pitam":
Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го взематТо не е нужно да си експерт за да разбереш , че въпроса е да се похарчат държавни пари , при условие , че вече има пристанище.
Дръж се Землю шваба те мачка!
Рейтинг: 381 Неутрално"В това намерение прозира единствено желание да се направи нещо много скъпо, за да може и да се открадне много", каза Кънев.
Демократите не признават двойните стандарти! https://www.youtube.com/watch?v=I7X3mmYcjxo-----------------------------------
Кънев, откога разбираш от градоустроиство? Кога стана специалист по пристанища?
А знам откъде знаеш, че от проекти може да се краде, жалкото е, че няма да сте вие!
pak_pitam
Рейтинг: 599 НеутралноДо коментар [#61] от "Няма дясно в България":
То и едно време в България имаше т.нар. автомобил МОСКВИЧ, ама народът все искаше нещо по-добро !
Нищо лично, само се огледай в коя година живееш !
pak_pitam
Рейтинг: 599 НеутралноДо коментар [#61] от "Няма дясно в България":
То и едно време имаше в България автомобили марка Москвич, ама на народа все му се искаше нещо по-добро!
Нищо лично, но само се огледай, в коя година живееш !!!
pak_pitam
Рейтинг: 599 Неутралносъжалявам, повторих си коментара излишно !
primaxm
Рейтинг: 442 НеутралноСамо да спомена, че преди години бяхме излезли с една яхта из езерото и докато си хапваме и пийваме юнашки заседнахме. Мястото беше точно срещу Максуда, мининум 100 метра навътре от брега, а газенето на яхтата чудовищните 1,5 метра. Можете да си представите, колко е дълбоко там езерото и какво огромно количесто пясък трябва да се издълбае, за да стане там годно за акостиране на големи кораби. Радан е прав в случая.
Tru Soulja
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#64] от "pak_pitam":
Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го взематТочно , щото живея във години по напред от вас за мен най-удачното решение е да си го построят сами.
dimko
Рейтинг: 761 ВеселоСакън, Радане - ще преместят идеята си и на спирка "Журналист" ще го опънат . За харчене на чужди пари - много акъл не требе...
socialen
Рейтинг: 62 ВеселоДо коментар [#13] от "Храбър":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgОппа! Това не го знаех! Моля коментаторът да ми изтрие коментара (, че ще ми се кара шефът!)
Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
Рейтинг: 279 Неутрално[quote#66:"primaxm"]Можете да си представите, колко е дълбоко там езерото и какво огромно количесто пясък трябва да се издълбае, за да стане там годно за акостиране на големи кораби. [/quote]
Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет ТачърГосподине, излезте от подмолите на попчетата и се огледайте малко какво става по света. Хората правят изкуствени острови в океана, за да привличат бизнес и да развиват икономиката си, а нашите "десни", при това самообявили се за "автентични" (каквото и да означава това в болните им умове), ни убеждават как не трябвало да създаваме условия за бизнес, понеже трябвало да изкопаем няколко десетки тона пясък! Какво е предложението ви? Да останем с ръждясалото соц оборудване от тошово време, с разпадащата се ЖП инфраструктура, с разбитите пътища и да кършим китки, че никой не иска да прави бизнес у нас? Мисля, че това го практикуваме вече 25 години без особен успех.
Anonymous
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#10] от "today":
До коментар [#25] от "гарата":
Както много пъти сме казвали, в момента ТИМ е най-големият проблем в държавата, макар че по нищо не си личи!
Anonymous
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#10] от "today":
До коментар [#25] от "гарата":
Истинската причина за самозапалванията беше ТИМ!
Anonymous
Рейтинг: 62 НеутралноВиждам, че веднага някой цъкна минус, та да му птипомня кой е ТИМ:
D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BC%D 0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D1%8E%D1%80%D0%B3%D0%B5%D0%BD-% D1%80%D0%BE%D1%82-%D0%B4%D0%BE-%D0%B1%D0%BE%D0%B9% D0%BA%D0%BE-%D0%B1%D0%BE
%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D1% 82%D1%8A%D0%BF%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%8A%D0%BB%D0%B D%D0%B0/
ta-do-ohranata-na-kurorta-sv-sv-konstantin-i-elena/
Отворено писмо на Юрген Рот до Бойко Борисов: Групировката ТИМ е мафия
http://e-vestnik.bg/7131/%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%
https://anonybulgaria.wordpress.com/2013/03/11/%D0
http://e-vestnik.bg/11736/tim-ot-otkradnatite-bmv-
Англичанин, осъдил ТИМ за откраднатата си кола, е пребит и отвлечен
http://e-vestnik.bg/11773
Шефът на КФН закриля ТИМ като бездейства по сигнали срещу ТИМ, а в същото време Деформаторите не свалят правителството заради отказа на ГЕРБ да приеме текстове за отстраняване на ковчежника на ГЕРБ от КФН!
Николов
Рейтинг: 998 Неутрално[quote#28:"Въглерод"]Нито Варна-Запад, нито ТЕЦ-а могат да отговорят на нуждите на вноса и износа заради газенето в каналите и еърдрафта.[/quote]Това не е аргумент срещу мнението на Кънев - ограничениято за газенето и еърдрафт-а биха се отнасяли и до евентуален терминал в Максуда. Нали за да стигнат до него корабите трябва да минат по един от каналите под Аспаруховия мост?
Катапулт
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#71] от "Anonymous":
Impossible Is NothingБрей, верно ли? Много ги разбираш нещата! За глобалното затопляне, кой е виновен?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Bulgerman
Рейтинг: 714 Весело[quote#70:"Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!"]..................................Мисл я, че това го практикуваме вече 25 години без особен успех.[/quote]
XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.Хахахахаха, колко много празни думи да кажеш очевидното:
-Не ме бива и нищо не разбирам...
Anonymous
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#76] от "Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!":
То и за ДС дълго време не си личеше, че е проблем, но се оказа, че е.
А рекетът, подкупите, боят, убийствата, рязането на уши и другите подобни дейности не са типа бизнес, който признаваме.
Anonymous
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#75] от "Катапулт":
Да, ти нещо като аргумент срещу текстовете ще кажеш ли или само празни думи ще говориш?
Николов
Рейтинг: 998 НеутралноРадан е прав. Максуда заема потенциално най-красивата част от града - гледка към езерото и дори отчасти към морето. В цивилизования свят в такива зони се правят паркове, рекреативни зони, елитни жилищни комплекси. А във Варна на това място има циганско гето.
Максуда рано или късно ще бъде изрината. Проблемът е, че ако пльоснат контейнерен терминал до нея цялата идея за регенерация на Максуда и бившата индустриална зона около фабрика Хр. Ботев отива на кино. А от там до Катедралата в центъра са макс. 40-50 минути пеша. Т.е. потенциалът е огромен, но ще бъде безвъзвратно изгубен.
Николов
Рейтинг: 998 НеутралноЦялата идея за разширяване на терминалите в езерото ми се струва неуместна защото истинския проблем е Аспарухов мост. На времето е можело да сложат вместо мост тунел, но сега е вече късно да се мисли за това. Сега ако ще целия езерен браг да покрием с терминали файда кой знае каква няма да има.
Варна просто няма как да се мери с Констанца. Там пристанището е огромно, има и канал към Дунава. Тези дадености у нас просто ги няма и няма смисъл зорлем да загробваме десетки милиони - и да загрозяваме Варна - за да се конкурираме с тях.
Катапулт
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#79] от "Anonymous":
Impossible Is NothingОчевидно целта е ви е да размиете дискусията по темата от статията!!! Друго нямам какво да кажа!!!
UK
Рейтинг: 218 НеутралноКой каквото и да си говори, Варна принадлежи на ТИМ. Заедно с пристанището и с циганската махала...
Николов
Рейтинг: 998 НеутралноКъде по-смислена инвестиция от контейнерен терминал на езерото е да се направи градска железница или леко метро (light rail/S-Bahn), която да свърже летището, автогарата и жп. гарата. За Варна определено е проблем, че между трите транспортни възела няма директна и бърза връзка.
Уви, у нас битува мнението, че градски железници се "полагат" само на милионни градове като София. А на Запад не е така - има далеч по-малки градове от Варна, които имат такива градски железници - вкл. подземни (напр. Лозана в Швейцария или Рен във Франция).
Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
Рейтинг: 279 Неутрално[quote#77:"Bulgerman"]-Не ме бива и нищо не разбирам...[/quote]
Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет ТачърЗащо решихте да вземете думата тогава? Недоумявам...
pak_pitam
Рейтинг: 599 НеутралноДо коментар [#67] от "Няма дясно в България":
Доколкото чета, в статията се говори за мястото на пристанището, а не ской и с какви пари ще се строи !
Моля коментирайте по същество, а не с някакви странични доводи !
Anonymous
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#82] от "Катапулт":
Очевидно темата е ТИМ, защото се отбелязва, че това е техен проект.
Катапулт
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#87] от "Anonymous":
Impossible Is NothingЯвно, четеш някаква друга статия!!! Никъде не се споменава за ТИМ, освен в някой от коментарите, който подобно на твоите се опитват да размиват темата по-същество!!! Явно комунетата и псевдо-патриотите от АТАКА и БДЦ са се съюзили срещу всяко нещо, което може да бъде полезно за обществото. Самия Радан Кънев не е против проекта, а против мястото: "Преместването на контейнерния терминал във Варна пред циганския квартал "Максуда" е поредно градоустройствено безумие". Вземи прочети статията!!!
Anonymous
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#88] от "Катапулт":
Тогава защо не оспорваш съответните коментари, че това всъщност не е проект на ТИМ, а на някой друг, и да кажеш кой е този някой друг.
А не съм чул никой политик да назовава конкретно ТИМ, изглежда, че и тях ги е страх, както навремето с ВИС и СИК, но това не значи, че не осъзнават, че ТИМ е проблема. И говорейки за местонахождението всъщност може да искат да се преборят с истинския проблем, а ако пък не е точно така - ние им го подсказваме!
Anonymous
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#88] от "Катапулт":
Явно ТИМ-аджиите са обезпокоени от поставянето на въпроса с тяхната същност и значение щом правят проблем от това с измислени аргументи. Ако не беше така, нямаше да забележат, че "сменяме темата", която всъщност са те, правейки се на загрижени за нея да не би някой да каже нещо "встрани" от нея.
Кокетна - Спасението на България е ПП ГЕРБ!
Рейтинг: 279 Неутрално[quote#89:"Anonymous"]че ТИМ е проблема[/quote]
Има две политики. Едната е дясна, а другата - грешна. Маргарет ТачърКато прегледам коментарите, само вие си бълнувате за ТИМ и непременно държите някой да спори с вас. Ако въпросната фирма извършва някакви закононарушения, сезирайте прокуратурата. Ако ви е яд, че развиват успешен бизнес - с радост ще ви приемат за "реформатор". Те всичките са "автентично десни", които или никога не са помирисвали реален бизнес, или са се провалили в него. При всички случаи коментарите ви са ирелевантни и издават някаква обсесия, която най-вероятно е породена от личен интерес и няма нищо общо с обществения такъв.
Катапулт
Рейтинг: 171 НеутралноНали не очаквате да ви се обеснявам?
Impossible Is NothingПроеката Гуцанов е на комуниста Борислав Гуцанов!!! За него се говори от години!!! Ако беше в Бобов дол, щях да кажа, че е на комуниста Ковачки и тогава можеше ти да разкажеш нещата директно от кухнята, ама е във Варна и затова е модерно да се говори, че е на ТИМ (те са модерни там)!!! В същност ако питаш някои варненци ще ти кажат, че това е проект на гражданите на Варна - може би няма да излъжат, защото ако се направи при определени правила, наистина може да излезе нещо полезно!!!
magnas
Рейтинг: 171 НеутралноЩе бъда щастлив , ако Варненското пристанище достигне това в Констанца по оборот . Но това не става само с мерак . Трябват освен инфраструктура и товари . Ако Румъния изнесе 200 000 дачии от Констанца , ние само с жито и торове ли ще ги гоним ?
Контейнерите са добър бизнес , но засега само внасяме китайски боклуци , дрехи втора употреба и плодове . Изнасяме ли нещо ?
kapitalcho
Рейтинг: 119 НеутралноДо коментар [#45] от "cinik":
Т.е "Протестирам срещу всяка далавера в която не участвам".
kos
Рейтинг: 614 НеутралноРадан Кънев все повече започна да се вживява,като върховен вожд,който по всички дела в държавата има право да решава ,кое трабва кое не трабва.Да, ама от доста време местото е заето и компроментирано.В съвременият свят тези бизнес проекти се решават от компетентните институции и техните специалисти.
magnas
Рейтинг: 171 НеутралноА след като разтоварим на Варна , по коя магистрала ще продължим ? 90км до Шумен и стоп !
vestonosec
Рейтинг: 809 НеутралноРадан се излага. Да вземе да свърши някаква работа, вместо да политиканства. Все пак е в управлението, а съществени законодателни инициативи няма - само медийни изяви. Почти, като ББ в първия му мандат, ама поне Борисов имаше силен екип и направиха нещо за хората. От тия реформатори - само циркове.
Bulgerman
Рейтинг: 714 НеутралноКокетната бабичка скача като ужилена само, като й се причуе нещо против крадливата мафия. Жалки отпадъци на отмряла схема.
XXI век е! Електронно Правителство и Гласуване.Anonymous
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#98] от "Bulgerman":
Тя отдавна е известна като платена форумна писачка, заработва си препитанието така. Добре, че поведението и се забелязва отдалеч и може да се игнорира по-лесно.
Anonymous
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#95] от "kos":
ТИМ е политически въпрос! И не се решава от измислени институции и "специалисти".