За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Beyond
Рейтинг: 768 Любопитно"Един шофьор стоял 12 часа на границата е една торпила на пътищата", заяви още той."
TAKE THE RED PILL!Големи яйца:)
Рейтинг: 707 НеутралноДругият проблем е, че на шофьорите им се плаща на километър и всяко чакане си е за тяхна сметка. За един курс в седмицата губят около ден, за месец са около 4. Никой не им плаща за това, отделно им се намалява времето за почивка.
bladerz
Рейтинг: 225 НеутралноТочно това е начинът - протести, за да се намери решение на проблема. Не може тировете да са принудени да се редят на опашки постоянно само за да бъдат проверени. Ако се отворят повече коридори и на всеки служител се заложи норматив за смяната му, това няма да се случва.
mapuhcku
Рейтинг: 652 НеутралноИнтересно, не знаех, че България е въвела търговско ембарго спрямо своите съседни страни...защото чакането по 48 часа на граница (мен ако питате дори чакане от 5-6 часа е безумно) си е равносилно на такова. Държава, която стои на пътя между изтока и запада и немалко важни транспортни коридори минават през нея, не може да си позволи да губи, заради неадекватна организация на граничните пунктове.
encor3
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#2] от "neznaiko.bg":
В последните години намаля рязко делът на шофьорите, на които се плаща на км. Това са основно превозвачи, които карат от България за западна Европа и обратно. Които работят "вътрешно" в Европа им се плаюа в 90% от случаите на ден.
Batezuzi
Рейтинг: 171 НеутралноХора, не разбрахте ли, че политиците не решават проблеми, а само обещават? Много отдавна се знае колко е средното време за проверка на един камион, от колко човека се прави и колко камиона минават всеки ден от даден граничен пункт. Въпрос на желание е да се наемат повече хора и да се увеличат гишетата за проверка, а колкото повече пътува един камион толкова повече приходи и за държавата.
Долен лев педал
Рейтинг: 225 ЛюбопитноПревозвачите могат да ускорят проверките с подходящи парични суми!Да не се ослушват,а да действат!
Когато един глупак върши нещо,от което се срамува,той винаги твърди,че това е негов дълг.mtzvetkov
Рейтинг: 225 НеутралноАз искам оставката на Московски. Всичко свързано с транспорт в БГ е ад от гледна точка на организация. Пътувам с влак по международната линия Будапеща - София. Влакът редовно остава да пренощува във Видин и тръгва на сутринта от там, въпреки че по разписание трябва да е вече в София. Никой не те уведомява за това, служители на гарата не могат да кажат 2 думи на английски, и малкото чужди пътници се чудат за какво става въпрос. Снощи, бях си заплатил за спален вагон, уви, на Видин, поради някаква причина ни прекачиха всички в кушет вагон. НИкой нито ми върна парите, нито ми даде някакво обяснение за ситуацията.
полувишис
Рейтинг: 225 Неутралнооставки?
http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnesза подобна некадърност трябва да се искат присъди!
Jessika
Рейтинг: 1203 НеутралноМного често ставам свидетел, че и обикновените пътници с автомобили страдат от лошата организация и мудност на граничните служители. Тръгваш на път от 2000 км, а още на Калотина висиш 2 часа, ходят разни униформени насам-натам , опашката не помръдва и никой не дава никакви обяснение какво се случва. Отделно от това, нареждаш се на опашка със зелена сигнализация, след известно чакане се разбира, че там служител няма. Започва се едно местене на други опашки, изнервени шофьори, търкане на брони, псувни. И това дори не в туристическия сезон, когато вече е ад.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”А като ги видя километричните колони от камиони, ги ожалвам нещастните шофьори.
pet fire
Рейтинг: 3007 НеутралноМоето мнение е че не "пускат" на митницата и затова ги бавят умишлено.
telqk
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#8] от "mtzvetkov":
Едвали ще стане - нали си държи портретче на Бай Хай на бюрото като талисман срещу уруки. Долно дъбнишкия клан е непоклатим!
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 334 НеутралноДо коментар [#1] от "Beyond":
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.[quote#1:"Beyond"]
"Един шофьор стоял 12 часа на границата е една торпила на пътищата"[/quote]
То пък едни пътища...
evelin_m
Рейтинг: 652 ВеселоМиличките митничари, няма рушвети вече, няма работа, излеко, по-полека се работи. По-полека, забави, забави
!!!
))
Voiko
Рейтинг: 511 НеутралноНеобяснимо е бавенето автомобилите по граничните пунктове.Има достатъчно надеждна техника да се проверяват много бързо и ефикасно за укрити сред товарите хора.
zzatke
Рейтинг: 8 Неутрално[quote#4:"mapuhcku"]Интересно, не знаех, че България е въвела търговско ембарго спрямо своите съседни страни...защото чакането по 48 часа на граница (мен ако питате дори чакане от 5-6 часа е безумно) си е равносилно на такова. Държава, която стои на пътя между изтока и запада и немалко важни транспортни коридори минават през нея, не може да си позволи да губи, заради неадекватна организация на граничните пунктове.[/quote]
reddit.com/r/The_Donald/след като ислямопитеците почнаха да ни щурмуват от товарни вагони и ремаркета на камиони, да ги държат и 5 дена на границата, ако трябва - може турците да се сетят да проверяват за камилари всичко, което пускат към нашата граница...
nsa17624486
Рейтинг: 62 НеутралноХодя често до Българските покрайнини в Сърбия. Пътувам през Калотина. Не съм виждал нашите митничари да се мотаят. Просто работят малко КПП-та.
Дразнител
Рейтинг: 815 НеутралноЗа българо-турската граница разбирам да има проверки и забавяне. На българо-сръбската може би има някакви причини за забавяне. Ама защо изобщо има проверки на гръцко-българската и на румънско-българската граници?! Какво има да се проверява на камиони, които се движат в общо митническо пространство? Аз не съм видял (нито пък има подходящо място къде) камионите между Франция и Германия да спират за проверка. На магистралата просто има знак, че вече влизате на територията на другата държава. Няма нищо друго.
Жизнь или Life - избор има.bat_plamen
Рейтинг: 3836 НеутралноДо коментар [#2] от "neznaiko.bg":
++++++++++++++++++++++
Прави са си хората да негодуват,защото негативите са само за тяхна сметка.Да си професионален шофьор е много тежка професия,защото си почти през цялото време далече от семейството и дома.
zzatke
Рейтинг: 8 Неутрално[quote#18:"Дразнител"]Ама защо изобщо има проверки на гръцко-българската и на румънско-българската граници?![/quote] по същата причина, като на турската граница - ислямопитеци, които се опитват да стигнат до германия. в гърция знаеш ли колко камилари има? нали не мислиш, че им е минал меракът за германски социал и щипане на моми-бюргерки по мегданите на джърманито? а сърбите и власите се пазят от нас по същата причина, поради която ние се вардим от турция и гърция.
reddit.com/r/The_Donald/Дразнител
Рейтинг: 815 НеутралноДо коментар [#20] от "zzatke":
Жизнь или Life - избор има.Скенер на камион отнема няколко минути. Тия на границата бавят за рушвети.
In my world
Рейтинг: 279 Неутрално[quote#21:"Дразнител"]границата бавят за рушвети. [/quote]
In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)така е ако си камион рушвета се казва ,,Кафе'' той е 1-2 евро.
Аз преди 3 седмици минах през калотина и дадох 25 евро рушвет да мина в унгария и словакия не съм правиш рушвети.Сърбите станаха много нагли.