За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
neut
Рейтинг: 171 НеутралноПроверките са необходими, но по-важното е да се започнат неотложните реформи
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restSmoke
Рейтинг: 894 НеутралноБългарският манталитет е несъвместим с неща като технологична дисциплина и работни инструкции. Опитите за решаване на този проблем са кауза пердута.
Аз работя в ИТ-сектора и съм се нагледал на фирми, ведомства и институции, които уж са сертифицирани по ISO-9001 (управление на качеството) и ISO-27001 (информационна сигурност). Да не ви казвам на какво качество на работа и на каква информационна сигурност съм се нагледал там, въпреки че има множество конкфретни разписани правила и инструкции, изготвени от самите фирми и институции! А иначе на всеки 2 години те преминават одит от сертифициран одитор по тези стандарти и си получават подновяване на сертификатите. Всичко е абсолютно формално и всички работещи там считат тези неща за някаква глупост, без която може. Иначе всички се бият в гърдите какви великани били.
442
Рейтинг: 544 НеутралноАйдеее железопътните превозвачиии, има нов бабаит в квартала и това дето сте го дали до сега не се брои, от тук нататък Вие си знаете.
Да се готвят и другите видове превозвачи, особено автото.
4ort
Рейтинг: 116 Неутрално"Товарна композиция на частен железопътен превозвач..."
Имам време да питам всеки идиот.А бастонът вчера твърдеше, че е БДЖ.
subaru
Рейтинг: 383 Неутрално"Всички фирми, извършващи товарни жп превози, ще бъдат проверени незабавно. Това нареди служебният..."
Научете българския език. "ще бъдат проверени" не е "нареждане" а съобщение. "Нареждането" изисква повелителна форма а не разказвателна. Ако първото изречение е вярно, второто не е. И обратно.
Големи яйца:)
Рейтинг: 707 НеутралноДо коментар [#4] от "4ort":
Кой какво е твърдял? Да не бъркаш нещо?
pet fire
Рейтинг: 3007 НеутралноГоляма мъка е цялото БДЖ, куче влачи диря няма.
traveler1
Рейтинг: 920 НеутралноА министъра учудващо защо не е назначил проверка на НКЖИ, понеже и без туй огромната част от трасетата на железницата са в такова отвратително състояние(разхлабени или липсващи връзки, изгнили траверси, използване на варовикова призма вместо от гранит, пропадания и кривини поради липса на подбиване на пътя и нивелировка, прорасли дървета и храсти по трасето, криви стълбове от контактната мрежа, липса на обезопасяване....), че не би трябвало влакове да се движат по нея, камо ли пътнически.
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО4ort
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#6] от "VR|46":
Имам време да питам всеки идиот.[quote#6:"VR|46"] Да не бъркаш нещо?[/quote]
БДЖ може да направят пари, ако организират ежедневен комар - къде ще е следващият инцидент!
[email protected]
Не бъркам нищо.
4ort
Рейтинг: 116 Неутрално[quote#8:"traveler1"]А министъра учудващо защо не е назначил проверка на НКЖИ[/quote].
Имам време да питам всеки идиот.Защото идва от НКЖИ!!! И ако проверката го провери, к'во прайм???
Големи яйца:)
Рейтинг: 707 ВеселоДо коментар [#9] от "4ort":
Значи не съм те разбрал правилно. Под "бастонът" си помислих, че имаш предвид новата калинка министър. И понеже все пак работи от доста време в системата, не ми се вярваше чак да сбърка частния превозвач БЖК, чийто вагони са дерайлирали вчера с БДЖ.
Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноАбе те първо да оправят инфраструктурата, тогава да почват да изпитват.
ivankristov
Рейтинг: 8 Неутралновсички частни превозвачи принуждават машинистите си да карат влаковете над разрешените 12 часа, но нито министерство на транспорта, нито трудова инспекция до сега не предприемаха мерки това да не се случва
dggm
Рейтинг: 171 Неутрално[quote#8:"traveler1"]огромната част от трасетата на железницата са в такова отвратително състояние[/quote]
Искам повече хора да го прочетат този коментар. Всичко що е държавно е развалина.