За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
chicago514
Рейтинг: 724 НеутралноБез да обиждам болните хора но в движението участват истински идиоти и пешеходци и водачи на МПС.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 335 РазстроеноТова даже не е новина!!безумието по пътищата,безхаберието на КАТ,безумците(батки) зад волана,несъбирането на глобите..........
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...telqk
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#1] от "chicago514":
По-лошото е, че такива преобладават в управлението. Всичко друго е следствие на първото!
hamiltonf
Рейтинг: 3823 НеутралноПътищата в България са просто едни скоростни отсечки (колко още, зависи от поставянето на стотиците преместваеми камери). И може ли, след една определена възраст свидетелствата за правоуправление на МПС да стават безсрочни, водачите им да не преминават никакви здравни изследвания, независимо дали са на 75, 80, 85, 90+ години?
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБГавраилов
Рейтинг: 445 НеутралноНещата изглеждат по следния начин. Какво прави човек, когато вижда по новините как корупцията е завладяла страната му? В един момент се чувства и той ненаказан и решава с лека ръка да не спазва правилата. Отделно някои хора приемат факта, че след като имат елитен автомобил с приличен набор от конски сили, то карат ли по правилата, едвя то другите участници в движението ще им се смеят. Това се нарича комплекс на пътя.
Гавраилов
Рейтинг: 445 Неутрално5
Гавраилов
10:51, 22 май, '17 / Неутрално
Нещата изглеждат по следния начин. Какво прави човек, когато вижда по новините как корупцията е завладяла страната му? В един момент се чувства и той ненаказан и решава с лека ръка да не спазва правилата. Отделно някои хора приемат факта, че след като имат елитен автомобил с приличен набор от конски сили, то карат ли по правилата, едва ли не другите участници в движението ще им се смеят. Това се нарича комплекс на пътя. За камерите по пътищата, които са една шепа и всички ги знаят къде са, няма да коментирам.
tsvetko_51
Рейтинг: 823 НеутралноНай-вероятно данните са верни, добре е è общата тенденция е за спад и колебанията в последните години, макар и към увеличение, повишението не е драстично.
Но от тази част от анализа, която ни се дава, не могат да се видят реалните причини, например, скорост, алкохол, качество на пътя и подобни.
Защото, за да се вземат адекватни мерки, трябва да се въведат приоритети и да се действа срещу тези причини, които имат най-голям дял в образуването на общата цифра.
Предполагам и се надявам, това да го има в анализа, по който някой (КАТ, Пътна инфраструктира, министерство(а) ще работят, за да има по-добър напредък.
Yard
Рейтинг: 1366 НеутралноНивото на цивилизованост на населението е много ниско, което се пренася и на пътя. Няма никакво уважение към правилата и към околните, има демонстрация на бабаитлък. Има го спокойствието, че винаги може да се измъкнеш с 10-20 лева от глоба, ако ли пък не ще пуснеш връзки и ще се оттървеш от акта.
misho73
Рейтинг: 1304 Неутрално1. Дали статистиката "на 1 млн. население" има връзка с реално живеещите в БГ? Може да се окаже и по-зле.
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk2. Дали същото важи за областите - първенци. Там също може да се окаже доста по-зле.
КАТ има контролни функции. Да, имат отношение към смъртността, но трите най-големи фактори са:
* липса на адекватни пътища;
* официалната статистика че над 50% от автопарка е над 16г.;
* факта че огромна част от катастрофиращите са второ поколение обуло обувки и първо управляващо МПС с ДВГ.
Вонин
Рейтинг: 116 ЛюбопитноНе ме учудва. Аз затова и не карам в БГ. На бусчето и те така ;)
Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aMКаишков - Либерален мислител
Рейтинг: 442 НеутралноНали целта на дясно центристкото управление на ГЕРБ е да "ни направи"магистрали. С тази цел премиерът въвежда всякакви почивни дни за да могат хората да "карат по магистралите". В София всичко е изсечено и е залято с бетон, асфалт и паркинги за колите, защото това било "европейското развитите". Отделно няма никакви ограничения да се внасят 20 годишни коли от Европа и да ги продаваш "като нови". Пътищата не се поддържат - "нама пари, а аз съм обещал на Меркел стабилност в България". Какво да очакваш друго.
Yard
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#11] от "Каишков - Системен нарушител":
Трябва да си много тъпо парче за да се опитваш да прокарваш внушението, че правенето на магистрали и нови пътища води до повече катастрофи.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноДо коментар [#8] от "Yard":
То , ако беше високо, нямаше тази неграмотна пасмина да ни управлява.
MyTwoCents
Рейтинг: 201 РазстроеноСтрува ми се, че сме водещи и по брой БИТИ при катастрофи...
@)----,--'--lustmord
Рейтинг: 279 НеутралноСтатистиката е малко манипулативна - какъв смисъл има да изчисляваш жертвите на фона на общото население а не на брой автомобили или още по-добре на пропътувани километри. Ей тука цифрите показват нещо друго:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_traffic-related_death_rate
България си е общо взето в нейната си категория страни - дори Хърватия, Румъния и Унгария имат повече жертви годишно на 100 000 автомобила.
Степента на развитие на дадена страна пряко се отразява и в качеството на пътищата и в качеството на автомобилите, пък и развитите страни обикновено имат и работеща съдебна система и истински контрол.
VD
Рейтинг: 8 НеутралноНяма контрол, няма свястна маркировка нито хоризонтално нито вертикално и накрая но не на последно място, пълно е със селяни.....за които е обидно да спазват правила!
VDstenli1
Рейтинг: 1196 ЛюбопитноЗащото в Царството на СИКаджиите цари ПЪЛНО БЕЗЗАКОНИЕ
emil
Рейтинг: 1114 НеутралноНяма нищо общо със състоянието на пътищата. Проблемът е в манталитета ни като народ.
ИЗБОРИ С МАЖОРИТАРЕН ЕЛЕМЕНТ СА ЕДИНСТВЕНИЯТ ИЗХОД ОТ БАТАКА В КОЙТО НИ ВКАРА ПРОПОРЦИОНАЛНАТА СИСТЕМАtsyki
Рейтинг: 388 НеутралноДокато всеки знае, че може да кара както си иска и колкото пил си иска и после срещу 20 лева ще му се размине, ще е така.
Каишков - Либерален мислител
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#12] от "Yard":
Нови магистрали и особено пътища не се правят на това вярват само първосигнални с претенции. Ремонтират се изградените и проектирани от социализма.
роджър
Рейтинг: 823 НеутралноИстината е, че през "демокрацията" загиналите са близо ДВА ПЪТИ ПО_МАЛКО, отколкото при "народната" власт /при 8-10 пъти повече автомобили/ !!!
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgЕто ви официална статистика на МВР за последните 60 години
http://dokkpbdp.mvr.bg/Statistics/default.htm
tacheaux
Рейтинг: 2392 НеутралноСтари коли, лоши пътища, недисциплинирани шофьори, корумпирана пътна полиция. Не се наемам да коментирам коя от тези 4 причини е преобладаващата за големия брой загинали от катастрофи.
pariah
Рейтинг: 699 РазстроеноДокато караме като джигити, ще е така.
- A witty saying proves nothing. VoltaireИ да, повечето карат като джигити.
И мъже и жени - наравно. Често жените са по-безпардонни и "неколегиални" от мъжете.
Но смъртните случаи са си основно по вина на мъже-водачи.
Причини - слабо преследване от закона, много алкохол и приученост към липсата на ред.
България е на челни места във всички кофти статистики...
Абе, хора...
brainless
Рейтинг: 116 НеутралноПрав си, но тук влияе и безопасността на авомобилите. Едно е да се натресеш с москвич, друго е с някой западен/японски/корейски, пък бил и той и 15 годишен автомобил.
ali_ibn_isa
Рейтинг: 116 Неутрално[quote#7:"tsvetko_51"]Но от тази част от анализа, която ни се дава, не могат да се видят реалните причини, например, скорост, алкохол, качество на пътя и подобни./quote]
Всичко това си има ОБЩ ЗНАМЕНАТЕЛ- трайно усещане за БЕЗНАКАЗАНОСТ. Причината пък за това е .. корупция.
В този ред на мисли, тъпоумия от типа 'светнати фарове' няма как да работят, щото 90% от ПТП НЕ стават щото някой не е видял червения светофар, или знака за скорост или предимство,а защото има трайната маймунска нагласа да не го зачита.
Неуважението към останалите е просто обща болест на обществото.
dark'star
Рейтинг: 1303 НеутралноСкъпи, мощни и бързи машини в ръцете на примитиви !
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО:-) явно сме еволюирали колкото за Трабанти и Запорожци
= 70 км/час на макс ... по надолнището може и повече
... Всичко друго вреди на нас и другите около нас
stenli1
Рейтинг: 1196 ЛюбопитноДо коментар [#24] от "pariah":
Защо във Великобритания всички спазват правилата и са респектирани?
Защо там дори Мазератита и Ферарита пъплят с наложените от държавата ограничения в скоростта
Цецо
Рейтинг: 1366 НеутралноРезултат от целенасочената политика на държавата. Да не се притесняват спонсорите на управляващите. Ама народа с ентусиазъм си ги избира. А като видиш и тия дет не влезнаха в парламента и ти иде да плачеш.
Covid live matter. Stop the genocide.Tod
Рейтинг: 450 Неутралносамо забележете-има много убити там където гъстотата на населението е ниска. Май не само това е ниско, ами и възпитанието и разбирането за какво иде реч на пътя.. Като добавим и старите коли (които са далеч по-зле по отношение на безопасност)...
Според мен оправия няма, но все пак за всяка катастрофа трябват поне двама тъпи водачи.
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#25] от "brainless":
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoНе съвсем. Депутати преди години успяха да се изтрепят с мерцедес.
А с мерцедес не е много лесно да се утрепеш.
bat_plamen
Рейтинг: 3836 НеутралноСпоред моето скромно мнение държавата /КАТ И законотворците/не прави нищо съществено,за да се засили контрола по пътищата у нас и това от своя страна да доведе до подобряване на ситуацията.
bat_plamen
Рейтинг: 3836 НеутралноДо коментар [#1] от "chicago514":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
На този слаб трафик и скапана пътна инфраструктура има прекалено много идиоти които карат на принципа:"Правилата важат за всички други ,но не и за нас"
Росен съм аз а Путлер ще капитулира
Рейтинг: 1366 НеутралноОбласитите с повече катастрофи/убити говорят едно нещо само.
в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sandoЛоши пътища и липса на магистрали.
Добре е да има статистика за броя на убитите по пътя София Бургас.
Сигурен съм,че ще се окажат по-малко от преди да има магистрала.
bat_plamen
Рейтинг: 3836 НеутралноДо коментар [#2] от "Messerschmitt":
+++++++++++++++++++++++++
Тотално държавно безхаберие.
Лео
Рейтинг: 1099 НеутралноИнтересна би била статистика, показваща възрастта на автомобилите учустващи в ПТП със смърт и кой е виновен... Почти съм сигурен, че има зависимост кой е бил с черен "жиб" и кой с 20-годишна трошка...
Станислав
Рейтинг: 1352 НеутралноДо коментар [#2] от "Messerschmitt":
“Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. FranklinАбсолютно съгласен! Бих добавил само още един фактор - чувството за безнаказаност.
Lou
Рейтинг: 967 НеутралноДокато не се въведат строги присъди и закони, така ще е. Ето - онзи ден имаше съдебно дело за убийството на пътя на един моторист. Убиецът май бил таксиметров шофьор, ама без лиценз. Осъдиха го на 3 години. За убийство - 3 години. От тях ще излежи максимум две и ще го пуснат. Какъв страх да има българинът от закона, че да го спазва? В САЩ само за шофиране в пияно състояние отиваш задължително на топло или те размазват с обществено-полезен труд. Тук ти слагат някаква глоба и условна присъда в най-лошия случай.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Наказанията за шофиране в пияно състояние и наркотици трябва да се наказва с огромна глоба и някакво временно отнемане на книжката при редицив. А защо не и с 72 часа затвор. А убийството на пътя да се третира като предумишлено убийство и да се налагат тежки присъди. Българинът е говедо и докато не го биеш по главата, не разбира от дума.
Гошко
Рейтинг: 62 РазстроеноПричините са много, но основната е несъобразената с пътните и метеорологичните условия скорост, изброените градове-челници са все в северна България.Завали ли през нощта, на другия ден чета за 5-6 убити
Както във всички сектори, така и при шофирането господства чалгата.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 НеутралноТо е ясно ,че са виновни тези с купени книжки,слабото законодателство и средна възраст на автомобилите около 20г. , ама истинската причина е неуредените пътища,лошата пътна настилка и липсата на маркировка а тези неща изнервят дори най-улегналите шофьори!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleGreen Day
Рейтинг: 652 НеутралноДа сложат и броя пътни полицаи на един милион население и още по-"красива" ще стане картинката.
Безнаказаност, липса на адекватни закони, липса на адекватно правораздаване плюс селташкия манталитет на повечето български шофьори дават този тъжен резултат.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 НеутралноДо коментар [#38] от "Lou":
Libertarianism is just anarchy for rich people....Айде сега пак започна с крайностите и квалификации какъв е Българина! Не е такъв Българина, такива са само реализираните соросовите стипендианти като им дадат служебен автомобил, чудесно е ,че повечето нямат книжки иначе ще са по-зле от малцинствата с 20 годишните БМВ-та на пътя!
antikvarno
Рейтинг: 561 НеутралноКорупцията, мудното правораздаване и дупките по пътищата допринасят за големия брой жертви.
Агресивното шофиране е следствие на беззаконието у нас.
stenli1
Рейтинг: 1196 ЛюбопитноВ Англия са не по-малки селтаци, и си го показват като дойдат тук. Идват тук, защото е пълно беззаконие и могат да си правят каквото си искат.
Обаче в Англия спазват законите, защото там има ДЪРЖАВА. И ги санкционира тежко, когато нарушат закона.
Ама там НЕ управляват МУТРИ
reply
Рейтинг: 514 НеутралноИ ТОВА ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ ИМАМЕ ПОЛЕГНАЛИ ПОЛИЦАЙ НА ВСЕКИ СТО МЕТРА,ПРИ ПОЛОЖИНИЕ ЧА НА ПОВЕЧЕТО КРЪСТОВИЩА НА ТОДОР АЛЕКСАНДРОВ, КОЛИТЕ СПОРЕД НОВАТА МАРКИРОВКА НЕ ТРЯБВА ДА СИ ВЪРВЯТ В ЛЕНТАТА А ТРЯБВА ДА ПРАВЯТ НЯКАКВО ОСОБЕННО СТРАННО И ОСОБЕННО ОПАСНО ДИАГОНАЛНО ПРЕУСТРОЙВАНЕ И ПРЕСИЧАНЕ,УЛИЦИТЕ СА ПЪЛНИ С НЯКАКВИ СТРАННИ КАШПИ И ПРЕПЯТСТВИЯ В КОИТО СА ПОБИТЕ НЯКАКВИ КОЛЦИ СЪС ЗНАЦИ,БИЛБОРДОВЕ ПОЧНИ НА САМОТО ПЛАТНО !!! НАПЪЛНИХТЕ УПРАВЛЕНИЕТО С КАЛИНКИ ОТ СЕЛО, НАХАЛНИ И ТЪПИ , ПРОБЛЕМА СИ Е ИЗЦЯЛО ВАШ ,
penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноКомбинация от:
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert- необучени, самонадеяни и безнаказани шофьори,
- върху липсващи, лошо построени, лошо поддържани пътища
- с разпадащи се, непрегледани, остарели автомобили
kumcho___valcho
Рейтинг: 413 НеутралноДо коментар [#21] от "Каишков - Системен нарушител":
Вземи да се информираш малко. От края на 60-те загиналите в България са над 1000, като рекордните стойности са от края на 80-те и началото на 90-те при многократно по-малък брой автомобили спрямо сега. Големият пробив започва от 2010-2011 като 2012 и 2013 са с най-малко жертви - само 601. След това нарастват малко, но сегашните стойности от 708 на година са далеч по-добри от стойностите преди 2011, въпреки че автомобилите нарастват с ускорени темпове. Всъщност при статистиките за жервти спрямо броя автомобили сме на едно средноевропейско ниво.
thenomad
Рейтинг: 62 НеутралноВ нормална държава втрешният министър ще извика шефа на полицията и КАТ и ще им каже: "Доклада не ми харесва! Имате 2 седмици за направите анализа на причините, за многото загинали по пътищата и тендецията на покачване. Имате и още 1 седмица да предложите мерки за справяне с проблема." Ако министърът не направи това, би следвало вестници и телевизия да му задават редовно въпроса, какво прави за да реши този проблем или просто си взима заплатката? Същото е длъжна да прави и опозицията. Шефовете на КАТ и полицията трябва да бъдат сменени ако не представят анализи и мерки...
Нещо много се размечтах!
Lady Zeppelin
Рейтинг: 1366 НеутралноЗа да се избиваме, нямаме нужда от война.
Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.Безотговорност, безнаказаност, измамно чувство за безсмъртност.
plamen_b
Рейтинг: 588 НеутралноПринципът е правилен. Все пак, не мисля че в България процентът на водачите на 80, 85 или 90+ години е толкова голям. За съжалиение, продължнителността на живота ни е малка, а тези които оцеляват до тази преклонна възраст рядко сядат зад волана.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
plamen_b
Рейтинг: 588 РазстроеноМного жалко е, че дори новопостроените магистрали не намаляват процента на убитите при катастрофи.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)plamen_b
Рейтинг: 588 РазстроеноНе само са ни прекалено много автомобилите, а са прекалено стари.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
dosetliv
Рейтинг: 1276 Любопитно"в периода 2008 - 2012 г. се наблюдава понижение, но в периода от 2012 - 2016 г. има повишаване."
Мито нали от 2012 направиха целокупния матрял на маймуни да се харчи да кара на фарове на слънце с патетичната обосновка че "човешкия живот нямал цена" ?
tall_ship
Рейтинг: 475 НеутралноМРРБ, АПИ - оправете критичните отсечки. От кога се говори, например, че пътят Русе-Бяла е път убиец и нищо не се прави. Същото е положението и между Варна и Бургас лятно време - 130 км се пътуват за повече от 3 часа. А и пътна полиция да се вземе в ръце, че то на матурите имаше повече камери от тези на КАТ по пътищата.
FILII MARIS SUMUSYard
Рейтинг: 1366 НеутралноТо пък едно харчене, горкия народ остана без пАра.
dorn
Рейтинг: 1013 НеутралноНай - високата разрешена скорост на магистрали в Европа ( практически безконтролна ) , най - некачествените пътища в ЕС. Липсата на контрол и санкции за нарушения по целия закон и правилник, избирателно функциониращата съдебна система - всичко това прави България част от джунглата, а не на регулирания, предвидим и правов европейски свят.
Liliana Simeonova
Рейтинг: 426 ГневноДнес за кой ли път станах жертва на вербалната агресия на питекантроп, яхнал сребрист джип. Познанията ми по диалектология, за съжаление, са доста слаби, та затова не можах да разбера добре какво реве "новият софиянец" на родния си диалект. Все пак разбрах, че ми говори фамилиарно, на "ти"- както се говори в родното му село, където - предполагам - всички са равни. На какво е заприличала София?!
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1141 НеутралноТова в България може ще стане САМО ако за един месец се ут'Епат по пътищата/прегазят по улиците децата на стотина депутатина, и тройно толкоз съдии, прокурори и висши държавни чиновници. Тогава МОЖЕ БИ борбата с тази талибанщина (без значение кой е бащата, вуйчото/семейния приятел на шашкъна) ще стане национален приоритет. Което ще бъде отразено и в свестно събраните доказателства, в свестно поднесените обвинителни актове, и в присъдите (включая задържане в арест до края на производството, ако евентуалната присъда е над 2-3 г', и съответни промяни в законите-убиеш двама фиркан, за първи път, признаваш си-ай'де условна присъда).
В Израел така стана през ранните 80те г'-това стана национален приоритет! Случихме и на шеф на полицията (неуспялият кандидат за главнокомандващ), който въведе армейски подход към налагането на контрола-НУЛЕВА търпимост, и ежеседмични отчети-няма мрънкане и шикалкавене на подчинените му. Той беше този който веднъж седмично вадеше всички "полицаи" (освен "емърдженси минимум") от канцелариите 2 2-3-4 града, и ги пращаше на улиците, екип чиновници+опитен полицай. Тогава 'фърчаха глоби (и изчакване да ти я напишат и връчат) та за 2-3 години джигитите кротнаха осезаемо. Него го смениха след година (по политически причини), но и следващите шефове на полицията правеха почти същото.
Резултатите са видни: България и Израел имат сходни населения. Въпреки че в България над 50% от регистрираните МПС не са в движение-те ви интересни данни (за 2013):
Убити в МПС на глава население: България-83/милион население, Израел-36.
Убити в МПС на 100,000 коли: България-17.2 (вероятно 2-3 пъти повече, защото улиците са пълни с недвижещите се коли), Израел-9.7.
Как става това: Стриктно прилагане на санкциите!!! И разлика в мат'ряла-от полицаи/прокурори и съдии.
П.С. Ама бием палестинците!
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_traffic-related_death_rate #List
До коментар [#48] от "thenomad":
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!
ck
Рейтинг: 1619 НеутралноНацията ни няма капацитет да въведе ред в държавата с демократични средства. Няма спасение, освен Терминал 2.
galapagas
Рейтинг: 93 НеутралноНормална и очаквана новина - напълно логично е най-тъпата нация в Европа да има най-много загинали при петепета. И най-много пушачи.
galapagas
Рейтинг: 93 НеутралноНяма как да е иначе, след като за главен прокурор беше избран човек, който си призна, че е нарушил закона при имотна сделка, като е декларирал цена значително под реалната. Това ни най-малко не впечатли ВСС, които го избраха безропотно.
inn
Рейтинг: 1013 НеутралноСмъртността е правопрорционална на бедността:
- техническо състояние на автопарка: остарели, зле поддържани МПС;
- пътна ифраструктура: лоши настилки, липса на сигнализация (маркировка и пр.);
- неефективен контрол (камери, корумпирани пътни полицаи);
- неефективно изпълнение на сакциите.
- И специално внимание на културата на водачите: колкото по-бедни, толкова повече фукане с умения, съответно - толкова по-опасни.
- и мн. други...
Общият знаменател на всичко това е бедността - материална и културна...
Koba Stalin
Рейтинг: 1366 ВеселоБългария отново е на първо място в Европейския съюз по брой убити при катастрофи
/не се чете/Зависи как ще се погледне на тази статистика. На първо място по брой убити, звучи стряскащо. От друга страна обаче, повечето от тези убити са безразсъдни шофьори и цифрите показват, че те намаляват у нас с най-голяма скорост - тоест болестта е във фаза самолечение.
Ivan_
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#16] от "lustmord":
Модератора е неадекватен!Вече разбирам повече защо не успяваш да се ориентираш в по-голямата картинка.
Ти просто имаш объркани представи.
Казваш, хората са некадърни и не знаят как да смятат?
Нали на база на тези статистики взимаш решения за транспортните СИСТЕМИ.
Или за теб пътя е само асфалт и автомобили?
Ето ти пример за информация на база на която да се вземе решение каква система от мерки да се предприеме за регулиране на проблема смъртност на пътя.
Имаш най-висока на брой жители анализираш и останалите показатели и решаваш, скорост ли ще променяш, години на автопарка със стимули за нов автомобил ли, ще намаляш автомобилите с нови по-високи данъци за регистриране на автомобил ли и т.н.
Или за теб е важно да се "оправдае" цифрата загинали на пътя и кой от къде е?
Софианец
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#16] от "lustmord":
Само, че оценката в ЕС се прави на брой убити на 1 милион жители. Сори. Всичко друго е измислица - брой автомобили, ами по колко километ5ра, ами леки, товарни, ами.... Само служат за оправдания на онези които пишат "Стратегии...", "Насоки", Концепции" и обокновено се показват през ден по ТВ.
Софианец
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#41] от "Green Day":
Безнаказаност. Да, но ако погледнем данните за 5 години назад по същия показател, ще видим, че тези "първенци" са в първата петица и в предишните години. Безнаказаност, но за отговорните органи и ръководители в тези области с показател повече от 200 убити на 1 милион. И за онзи, дето говори само за изправяне на завойте....
tedif
Рейтинг: 171 ГневноНяма контрол!И никой,повтарям,НИКОЙ от държавната машина - тази ,която трябва да ни обслужва КАЧЕСТВЕНО И БЕЗОТКАЗНО,не е заинтересован това да стане.Защо ли?Ами в хаоса най-безгрижно си живеят търтеите.
Нарушената ДЪРЖАВНОСТ води до тези смъртни случаи.Да не би милиционерите да не знаят къде са местата,любими на нарушителите?Или пък шефа на КАТ не знае?Може би живее не в този свят и време?
Елементарно - пропищял е Пловдив от работата на администрацията в КАТ,от качеството и,което под всякакво критично ниво.И какво става?НИЩО!!!Едно голямо НИЩО!!
Иначе мераци за стачки,пари,пари и пак пари бол!
И пак ще кажа - извън България *джигитите* стават *нормални* заради КОНТРОЛА!
lustmord
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#65] от "Софианец2":
Еми дори и по тези критерии според световната здравна организация, цитирана и от Уикипедия - България е с по-ниска смъртност на 1 милион жители от Хърватска, Гърция, Полша и Румъния. Защо така им се разминават данните на СБА и СЗО нямам идея ама последните ми се струват по- достоверни някак.
2.5
Рейтинг: 745 Неутрално"В 18 области в страната има ръст на смъртността при катастрофи. Особено се открояват областите Ловеч с 263, Разград с 208, Видин със 169, Монтана със 163 и Силистра със 143 души загинали на 1 млн. население (тук се преизчислява броя на жертвите на 1 млн. жители - бел. ред.)."
I Want To BelieveТова е може би най-изостаналата част на страната, точно както страната ни е и най-изостаналата в ЕС!
Не бива да ни изненадва.