Фандъкова обвърза ремонта на лифтовете на Витоша с правото на строеж в планината

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (93)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  2. 2 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 442 Неутрално

    "в концесионния договор за общинското дружество "Въжени системи", сключен през 2007 г., не е записано, че съоръженията трябва да се поддържат" - ТОВА СИ Е ЧИСТО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ

  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Тука е така. "концесионера" с неговите юристи си пишат договора, а общинарЕте подписват като слепи кучета. После, .. миии. България вярва на сълзи.

  4. 4 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Логично е когато се прави реконструкция, да се издаде разрешение за строеж Е тогава недозрелите ще се разпищят, че се строи в планината и някои дървета ще се отсекат.

  5. 5 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Тя (Фандъкова) добави, че трябва да се развива зимния туризъм, като това да е обвързано само със строежа на спортни съоръжения.
    Съгласен съм, още повече че това което виждам на снимката е прекрасен пример за спортни съоръжения. Предполагам, че докато се "развие зимният туризъм", спортните съоръжения от увековечения на снимката тип ще дръпнат още няколко стотин метра към връо.

  6. 6 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Резултат и от дългогодишното управление на "Витоша" на г-н Тома Белев.

  7. 7 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 560 Неутрално

    Колко удобен договор !!!

  8. 8 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 442 Разстроено

    Когато е правена концесията, ГЕРБ не са имали нито един общински съветник, докато всички от ДСБ!
    Затова аз все казвам, че ГЕРБ прекалено късно се появи в политиката и навлезе в управелнието...

  9. 9 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1575 Неутрално

    "Ще има и автобус на долната станция на Симеоновския лифт, който ще се включва в движението, ако са се събрали доста хора. Освен това общината била готова да финансира изграждането на малък влек за децата, които се учат да карат ски."

    Как после ще искат концесионна такса?
    Все едно да дадат под наем някой магазин, но пред входа му да си опънат сергиите!
    После нямало пари за ремонти, ами няма да има.

  10. 10 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Резултат и от дългогодишното управление на "Витоша" на г-н Тома Белев.
    —цитат от коментар 6 на shule


    И какво общо има Тома Белев с "Витоша ски"?

    Stef
  11. 11 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 791 Неутрално

    Общината трябва да развали на всяка цена договора. Да плати неустойките, но да го развали. Собствениците на съоръженията нямат интерес да ги пуснат да работят.
    Също така лифта от Княжево до Копитото е задължително да се възстанови. Нагоре с коли се качва страшна тълпа.

  12. 12 Профил на Надежда
    Надежда
    Рейтинг: 1575 Неутрално

    Всъщност, като гледам снимката се питам как кметицата е издала разрешение за строеж на блокове толкова високо в планината?
    И къде са природозащитниците и любителите на Витоша, защото смятам, че не става въпрос за никакво любителство , а за страх, че цените ще са много високи и, че те няма да могат да използват съоръженията. Според мен концесионера трябва да има много по-ниски цени за деца и пенсионери, за последните само през седмицата.

  13. 13 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#1] от "aleks ivan":

    Тази опорна точка рецитрате в хор! От къде ви я спуснаха? Понеже не разбирате от ски спор ще ви дам пример с бакалия. Значи да речем, че имате бакалия. По вашата логика изкупувате всички бскалии в махалат и ги затваряте, за да не ви правят конкуренция.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  14. 14 Профил на soldierism
    soldierism
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Да се издаде разрешение за строеж и тогава, ако няма развитие по въпроса и не се реконструират лифтовете, да се разваля договора и това е, но мисля, че пречката за новите лифтове е чисто законова за момента

  15. 15 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2241 Гневно

    Данчето Дондукова ако може и на Луната ще даде разрешение за строеж. Кой беше кмет Данче, когато се подписа договора? Кой подписва ? Общ. съветници или кмета? На кой е приятел великият инвеститор Георгиу?

  16. 16 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "stef":

    Той с "Витоша ски" няма, но доста години беше директор на парк "Витоша," т.е. на цялата планина.

  17. 17 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Също така лифта от Княжево до Копитото е задължително да се възстанови. Нагоре с коли се качва страшна тълпа.
    —цитат от коментар 11 на falkoneti
    Те колите отиват до Златните, а от Копитото до там си е разстояние. На мен не ми е проблем да ходя, не ми беше проблем и когато САМ или с приятели обикаляхме Витоша, но от няколко години се качвам горе все с бебешка количка и няма как да я бутам от Копитото до Момина скала примерно.
    И не знам защо, когато се говори за туризъм и екелогия, все се забравя, че тази държава има нужда от деца, а много малко се прави за тяхното здравословно отглеждане.

  18. 18 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#12] от "hope":

    Няма концесионери! Има собственик на лифтовете придобил ги по договор за приатизация. Авторът на статията просто не е в час. Някакви идиоти през 2012 та също бълнуваха за някаква концесия.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  19. 19 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    До коментар [#2] от "cristo_n":

    И..., след като е престъпление, Данчето какво прави? Мънка и се оплаква, че едни лоши съветници от ДСБ били виновни?! Ами да разваля договора или да завежда дело! Кой е писал договора? Кой го е предложил...? Да казва, не да прикрива, кого и как този договор устройва!
    Иначе, съвсем правилно оставаме с впечатлението, че и Данчето е в кюпа! Плюс това, през 2007-ма година Бойко беше кмет, нали? Какво направи Бойко по въпроса, освен че си е мълчал, докато продажните съветници от ДСБ, БСП и НДСВ са подписвали калпави договори...?!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  20. 20 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#2] от "cristo_n":

    Ахъм. И това престъпление е гласувано с помощта на тъмнолилавите съветници.

  21. 21 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#14] от "soldierism":

    И как го разваляте този договор?! Вас някой може ли да дойде и да ви изрита от жилището ви, защото е решил да развали договора, с който сте го купили?

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  22. 22 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Всъщност, като гледам снимката се питам как кметицата е издала разрешение за строеж на блокове толкова високо в планината?
    —цитат от коментар 12 на hope
    Ти от коя далечна провинция си? Долната станция на Симеоновския е в долната част на Сиемеоново, точно над околовръстното! Хайде поразходи се до София поне чрез Гугъл мапс и чак тогава коментирай!

  23. 23 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#10] от "stef":

    Има общо. Нарича се бръмбър корояд!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  24. 24 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#18] от "tribiri":

    Мда всъщност Дневник от как пишат по темата все за концесии бълнуват. Истината е, че съораженията са ПРОДАДЕНИ на Цеко Минев. Без клауза задължаваща да ги подържа.

    Кой е виновен? Фандъкова определено НЕ Е (поне за това).

  25. 25 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#12] от "hope":Няма концесионери! Има собственик на лифтовете придобил ги по договор за приатизация. Авторът на статията просто не е в час. Някакви идиоти през 2012 та също бълнуваха за някаква концесия.
    —цитат от коментар 18 на tribiri


    Ти не си в час! Планината е природен ресурс и не можеш да ползваш този природен ресурс без концесия!
    Ако имаш земя и на тази земя извира минерален извори, дали имаш право да го използваш без концесия, а?

  26. 26 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#24] от "niakoi_si":

    Има клауза, че в дружеството Витоша ски трябва да работят определен брой работници. Само че те могат да работят и като келнери и да се водят на заплата към итоша ски.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  27. 27 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#15] от "hodounski":

    Кмет е бил Бойко Борисов. Само, че тези сделки се гласуват от общинския съвет. Кмета само разписва.

    Общинския съвет тогава е доминиран от днешното ДСБ.

  28. 28 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 442 Неутрално

    И..., след като е престъпление, Данчето какво прави? Мънка и се оплаква, че едни лоши съветници от ДСБ били виновни?! Ами да разваля договора или да завежда дело!
    —цитат от коментар 19 на tww09306483
    Ти ли ще извадиш от джоба си пари, за да платиш обезщетението за разваления догово? Не, нали!? Това е и като казуса със Софийска вода - скапан договор, ама е прекалено скъпо да се развали! В общината ги мислят тези неща, не мрънкат само като теб!

  29. 29 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 340 Гневно

    Това за какво? За да могат тези, които ще ремонтират лифтовете да си направят вили ли?

    Евроатлантида
  30. 30 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Аз само не схващам, защо тормозят кметицата при положение, че има цяла дирекция Природен парк Витоша с 22 калинки в Министерството на земеделието и горите.
    За неграмотните да ксжем, че Тома Беляф беше дълго време директор имено на тази диреция, когато заради него тръгна масовия мор по иглолистните гори във Витоша защото не позволи да се разчиствт 340 декара повалени от смерч дървета.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  31. 31 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#25] от "cristo_n":

    Някой определено не е в час, но не е той! Витоша ски няма никаква концесия. Има договор за приватизация на лифтовете.
    http://forthenature.org/documents/819

    Ето ти го договора! Писна ми от всезнайковци, които не могат да намерят сами нищо в мрежата.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  32. 32 Профил на tam17540965
    tam17540965
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Освен с Пирин се захванаха и с Витоша. Ненаситни олигархични гърла. С любезното съдействие на Боко , Цецо, Данка и цялата гербава пасмина.

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  34. 34 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 442 Неутрално

    заради него тръгна масовия мор по иглолистните гори във Витоша защото не позволи да се разчиствт 340 декара повалени от смерч дървета.
    —цитат от коментар 30 на tribiri
    В Банско, над голф клуба, има една голяма "поляна" (така изглежда и на картата - голям обезлесен участък) - това е опожарена преди няколко години гора, която "еколозите" не позволяват да се разчисти, защото не било "еко", защото и в изгорените гори имало някакви там растителни и животински видове, които точно на такива места се развивали и дрън-дрън. Но ако от там тръгне подобна мор сред белите и черни вековни мури, дето толкова реват еколозите за тях, същите сигурно ще обвинят лифта за болестите по дърветата, а не собствената си глупост.

  35. 35 Профил на arnautsky
    arnautsky
    Рейтинг: 877 Любопитно

    Данче,не лъжи,в договора няма пречка за ремонти и обновяване на лифтовете чиято и собственост да са.

    Очевидно апетитите са за терените и търговията.
    А в гербавата чета знаят как се правят "търгове" и "концесии" със следваща комисионна.

    Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.
  36. 36 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2241 Неутрално

    До коментар [#27] от "niakoi_si":

    Смяташ ,че обш. съвет е гласувал договора? Общ.съвет гласува по принцип , договорът се изготвя от юристи и се подписва от кмета ,освен когато не фалшифицират подписа му.

  37. 37 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    До коментар [#28] от "cristo_n":

    Да, ама Данчето не казва, колко ще струва развалянето на договора, нали? Като спомена Софийска вода... Там има много нарушения, но договора не се разваля! Защо? Защото е много удобно да се крият зад стари схеми и да обясняват, че нищо не можело да се направи! И шараните като тебе, повтарят като папагали, че нищо не можело да се направи...! Да бе...! Все някой друг виновен и все нищо не може да се направи! Няма ли да има край, тази схема? Подписал някой, някога един калпав договор и вече, край! Докато свят светува ще се въртят на пръсти и ще му угаждат? Така ли...?
    Не, че нищо не може да се направи! Няма желание... И не само за това!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  38. 38 Профил на dokker
    dokker
    Рейтинг: 138 Разстроено

    "Фандъкова каза още, че тази година няма да може да бъде пусната трамвайната линия между кварталите "Дружба" и "Младост". Проектът се бавел заради отчуждаването на терени по трасето"

    Когато се строеше линия на този трамвай (1987 г.) теренът не беше частен и никога преди това не е бил (справка - Поземлена комисия). Стана частен, докато се спореше трамваят може ли да мине под моста на Корабчето. И изведнъж там се появиха складове, магазини и т.н., и се сложи точка на спора. Сега "собствениците" решиха да осребрят "земите си" с идея за трамвай, който, измислен от това общинско ръководство, ще е същото недоносче, както и в момента.

  39. 39 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 791 Неутрално

    До коментар [#23] от "tribiri":

    И как се бори държавата с корояда в България (не само на Витоша) в момента знаеш ли? Айде като не разбираш нещо не пиши. Няма ли други сайтове с твои единомишленици да си злобееш там? Тук хората в болшинството си са умни, но ти точно за това избягваш свинските сайтове. Щото нивото не те кефи там. Оставам с впечатление, като те чета, че Белев го е отгледал, внесъл и пуснал тоя корояд.

  40. 40 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#31] от "tribiri":

    Не ми се търси, наистина, но освен това има и концесионен договор. Иначе много лесно може да им се каже - натоварвайте си кабинките на един камион и си ги носете в Банско.

  41. 41 Профил на elena_pipilota
    elena_pipilota
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#22] от "cristo_n":

    Май ти не си от София. Това е комплекс "Витоша парк". Порови в интернет да му разбереш историята. Интересна е.

  42. 42 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2250 Неутрално

    Старите планинари наричат чешмата Белата вода, "Белята вода", така и Тома Белев трябва да бъде Тома Белята, защото пораженията не са само по Витоша.

    Червена линия, червен картон
  43. 43 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#18] от "tribiri":

    Бъркаш договорите.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  44. 44 Профил на Gopeто СУПЕР
    Gopeто
    Рейтинг: 1372 Гневно

    Лъже кметицата! Не трябва разрешение за строеж. Има искане от "Витоша ски" да унищожи планиата и общината го подкрепя с всичките си възможности. За да се ремонтират лифтовете, трябва да се издаде предписание за премахването им, а общината воглаве с кметицата да разкара "Витоша ски".

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  45. 45 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#35] от "arnautsky":

    Абсолютно. В концесията съвсем ясно са предвидени възможности не само за ремонт, но и за подмяна на съществуващи съоръжения. Единствената драма е с пистите.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  46. 46 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#8] от "cristo_n":

    Всички съветници са били отпредложили ДСБ?
    Ясно.
    А Герб май имаха кмет, а?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  47. 47 Профил на Gopeто СУПЕР
    Gopeто
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    До коментар [#8] от "cristo_n": Договора е подписан, когато ГЕРБ вече са имали мнозинство.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  48. 48 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#42] от "korc":

    Каква е връзката с Белев?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1429 Неутрално

    винаги ми е било забавно как стане ли жегаво, изведнъж се оказва, че те горките кметове само били подписвали решенията на общ. съвети... и винаги ми е възниквал въпроса, за чий аджеба ги отглеждаме тия кметове тогава... и най-вече, защо няма приз 'Общински съвет на годината" хахаха

    айде Фандъкова да каже по чие предложение се образуват проверки по ЗУТ... на ДСБ, на арменския поп, на симфоничния оркестър на БНР, кой... кой носи отговорност за безстопанствени руини?

  51. 51 Профил на dnevnikeradost
    dnevnikeradost
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Поредните герберски лъжи,
    тук са оборени точка по точка:
    http://e-vestnik.bg/27420/lazhite-za-sprenite-liftove-na-vitosha/
    а ето синтезирано как стоят нещата (и за Банско и за Витоша е обяснено):
    http://e-vestnik.bg/27395/nahalno-vi-lazhat-v-ochite-s-televiziite-nachelo-ne-e-vaprosat-za-vtori-lift-na-bansko/

  52. 52 Профил на Тошо Корп.
    Тошо Корп.
    Рейтинг: 825 Разстроено

    Това ми се стори, като статия от Неновините...

    краен идеалист
  53. 53 Профил на Gopeто СУПЕР
    Gopeто
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    До коментар [#17] от "cristo_n":

    Никак не е добра идеята да ходите с бебешка количка в планината. Има предостатъчно време детето да тръгне из планините.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  54. 54 Профил на Barbarossa СУПЕР
    Barbarossa
    Рейтинг: 334 Неутрално

    Това е лъжа. Същата опорна точка като злополучните промени в закона за горите 2012 год. и Орлов мост 2012.

    Юридически, не им е нужно право на строеж, за да им издаде лично кметицата строително разрешение, или лично нейния гл. арх. Здравко Здравков.
    Да не говорим, че строително разрешение не им е нужно въобще, ако минат ремонта като "текущ ремонт".
    Работата е, че Витоша ски (Цеката) искат право на строеж без търг или конкурс, с цел да променят местата на полосите на лифтовете, съответно нови просеки да си турят. Веднъж дадат ли им право на строеж, ще преместят всички съоръжения на ново масто - със соътветните сечи.

    В деня, в който си кажем "И така може", всичко е загубено.
  55. 55 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#15] от "hodounski":

    Кмет беше ББ но нямаше нито един общински съветник. Договора е изготвен и ОДОБРЕН от общинския съвет като са това са гласували ВСИЧКИ общински съветници от ДСБ които днес са много против. И оше един бонус факт - познайте кой е подготвил и подписал концесията на Банско - познахте, Костов и отново повечето от сегашните дини са били съгласни.

  56. 56 Профил на sosy_jopy king
    sosy_jopy king
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Това са измислени кримининални договори , не може някакви общински съветници да продават или концесионират изключителна държавна собственост като ПП Витоша без референдум в столицата .
    Няма в света договор или концесия , която да лишава милион и половина столичани вече 10 години от целогодишен достъп до ПП Витоша. Това са стотици хиляди млади семейства с деца и пенсионери, на които е спрян НЕЗАКОННО ПО КРИМИНАЛЕН НАЧИН достъпа до Витоша. Трябва незабавен РЕФЕРЕНДУМ за прекратяване на всички договори и концесии за лифтовете на Витоша и основен ремонт на шосетата до Алеко и Златните мостове. Иначе БОЙКОТ на местните избори до генерално решение за всички стари и спрени лифтове и шосетата на Витоша.

  57. 57 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#55] от "m17":

    Аз не виждам проблем с концесията. Ти?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  58. 58 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 1941 Неутрално

    ДГД ще си ходим на пиши туризъм- все сезонно !

    Не можете да затворите и концесионирате всички планини.

  59. 59 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 489 Неутрално

    "Фандъкова добави, че още тази седмица ще има изготвен доклад за състоянието на лифтовете и дали те са за ремонт."

    Точно на време! По средата на сезона... Осторожни, както винаги

    I shave with Occam's razor
  60. 60 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    " По думите ѝ в парк "Възраждане" в столицата ще се изгради закрит общински басейн с минерална вода."

    Преди малко показаха изоставения спортен комплеск в Диана бад в трагично състояние. Ма що пък да не построят още един? Че скоро лентички не са рязали.

    Judjuk
  61. 61 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#11] от "falkoneti":

    Няма вариант за разваляне на законна продажба. Има си договор, гласуван от обшинските съветници от ДСБ и отдвана всичко е пито-платено. Ако сега някои иска да го купи, предлагам да си направите едно АД, съберете пари и ги копете тия лифтове от Цеко. И после ги пуснете ама без да можете да ремонтирате нищо щото нямате право на строеж. Аз лично и голяма част от другите софиянци нямаме желание да участваме в плашането, евентуално ще си плашаме билетчета като го подкарате лифта.

  62. 62 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    До коментар [#46] от "Darth Plagueis":

    Аха..., тъй де...! Ама, ти не знаеш ли, че ГЕРБ и сега имат кмет? Ама, едни лоши хора от ДСБ пречат. Те, кметовете от ГЕРБ нищо не знаят и не са виновни! Кметовете на ГЕРБ са жертва, на онези лоши хора от ДСБ. Горката Йорданка, стои и трепери по цял ден, да не вземат пак да се съберат онези от ДСБ, че пак да подпишат нещо. Лоша работа...! :)

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  63. 63 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 318 Неутрално

    Мутромилиционерите няма да мирясат докато на бетонират цялата мамковина, а такива като даскалицата дали спят спокойно ....май по-скоро не вярват във възмездието и не ги страх от казана.

  64. 64 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#61] от "m17":

    Че кой иска да се разваля продажба, мозъче?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  65. 65 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 791 Неутрално

    До коментар [#61] от "m17":

    Има опция ако не изпълняват инвестициите залегнали в договора. Също така ако се дават милиарди от общината за всякакви проекти, то тук цената на акциите (съответно договора) е само 8 000 000 . Да си го купи обратно държавата или общината. Само раздават.

  66. 66 Профил на thenomad
    thenomad
    Рейтинг: 62 Неутрално

    Опровержение от Тома Белев на всички опорки за Витоша, включително на глупостите на Фандъкова от днес.

    https://offnews.bg/analizi-i-komentari/oporkite-za-vitosha-672619.html

    Който иска, чете и рабзбира.
    Договора за концесия е одписан 2007, тогава май Бойко беше кмет.

  67. 67 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    "в концесионния договор за общинското дружество "Въжени системи", сключен през 2007 г., не е записано, че съоръженията трябва да се поддържат" - ТОВА СИ Е ЧИСТО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ
    —цитат от коментар 2 на cristo_n


    Лъже!
    Лъже като дърт циганин!
    На каква база е договора тогава?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  68. 68 Профил на milenmihailov СУПЕР
    milenmihailov
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Кабинковият лифт в Боровец е по-стар и на по-високо от симеоновският. Не съм чул да не работи и някой да иска право на строеж за да го ремонтира или да го подменя.
    "Витоша ски" са собственци на лифтовете, като се води спор дали са купили и земята под просеките на лифтовете или тя е горски фонд. "Витоша ски" са концесионер на пистата/тите.
    "Витоша ски" представи план за обновяване на ски зоната в който се предвижда:
    СКЪСЯВАНЕ на симеоновският лифт до предпоследната станция на сегашният, за да обслужва (единствено) ски пистата Лалето в чийто край лифта ще завършва. Освен това лифта ще минава по НОВО трасе, като на горната станция при пистата, по план е предиведен ТРИЕТАЖЕН паркинг със заведения откъм главният път.
    Драгалевският лифт да стане кабинков - представете си как целият поток от коли, ще трябва да преминава през Драгалевци, и тези коли да се паркират някъде горе в парка.
    Лифтове в горната част на планината, по НОВИ трасета - което по принцип е рабираемо, но няма как да стане без промяна на плана на парка, и промяна на резерватите.
    За княжевският, няма надежда - освен някъкъв имагинерен план с удължаване до Ветровала...

  69. 69 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1366 Гневно

    Герберите започнаха да лъжат най-нагло и безогледно, но това ще им изяде главата!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  70. 70 Профил на шуменско пиво
    шуменско пиво
    Рейтинг: 116 Весело

    До коментар [#1] от "aleks ivan":Тази опорна точка рецитрате в хор! От къде ви я спуснаха? Понеже не разбирате от ски спор ще ви дам пример с бакалия. Значи да речем, че имате бакалия. По вашата логика изкупувате всички бскалии в махалат и ги затваряте, за да не ви правят конкуренция.
    —цитат от коментар 13 на tribiri

    ...........................
    Въх! Не вярвах, че някога ще съм съгласен с нещо казано от моя бирен братчед! Ама на, случи се! Явно, понякога и червенушките имат проблясъци на мисъл! :))))

    шуменско пиво
  71. 71 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 791 Неутрално
  72. 72 Профил на шуменско пиво
    шуменско пиво
    Рейтинг: 116 Весело

    До коментар [#54] от "Barbarossa":

    Интересна теза, но не ми стана ясно ЗАЩО ще искат да правят нови трасета при положение, че старите са си прокарани и готови?
    Едва ли е заради дървения материал който ще се добие при такава сеч. Той просто няма да е в количества които да компенсират разходите за новото строителство.
    Ако е за да бъдат обособени нови писти, това едва ли ще е проблем, ако са в горната част на планината, над горската зона. Там и преди си карахме без да има официално писти.
    Така че, би ли ни светнал малко по въпроса?

    шуменско пиво
  73. 73 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 618 Гневно

    Вън търговците от храма! Изгонете ВСИЧКИ концесионери от София! По-добре зле стопанисвано общинско, от колкото добре ограбвано от концесионер-офшорка!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  74. 74 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Концесиите на Банско и Витоша - тема от доста време, която ще продължи. Който иска да чете:
    Договорите:
    http://forthenature.org/upload/documents/2012/01/Privatizacionen_dogovor_Vitosha_ski.pdf
    http://www.nkr.government.bg/app?service=external/ConcessionPrint&sp=83

    Договорът с "Витоша ски" е подписан от Иван Димитров, представляващ СОС!!! Съставът на СОС поименно:
    https://m.dnevnik.bg/print/arhiv_za_grada/2007/02/15/311953_stolichen_obshtinski_suvet_-_sustav_i_komisii/

    Коментар на Красен Станчев:
    „ДСБ са родили реформаторско виждане за ски-зона Банско: разтуряне на договора с „Юлен АД“ и одържавяване на съоръженията и пистите. ..."
    https://ekipbg.com/ski-zona-bansko-sluhove/

  75. 75 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 8 Разстроено

    [quote#10:"stef"][/quote]

    Тома Белев съсипа Витоша, с подкрепата на ДСБ,СДС и всички които управляваха Столицата. Фандъкова късно са сети къде е заровено кучето, досега трябваше да е взела позиция и Витоша щеше да е привлекателно място за ски туризъм за всички столичани, а не Тома Белевите създатели да си правят пиар за нейна сметка.

  76. 76 Профил на iceman_bg
    iceman_bg
    Рейтинг: 515 Весело

    Независимо какво е написано в концесионния договор за лифта на Витоша, от закона могат да се извадят достатъчно правни доводи за прекратяване на концесионния договор или за принуждаване на концесионера да поддържа. Поддръжката на лифта, дори да не е написано, е задължения за концесионера по закон. Самото ползване на лифта от концесионера включва задължение за поддържка на ползваното съоръжение. Противното е абсурд, който би означавал да се позволи използване на неподържано и опасно за живота и здравето лифтово съоръжение!

    Ако общината, нейните юристи и кметът не го разбират, то ще се наложи гражданите на София да прекратят техния договор, а след това и концесионния!

  77. 77 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 8 Разстроено

    До коментар [#23] от "tribiri": И как се бори държавата с корояда в България (не само на Витоша) в момента знаеш ли? Айде като не разбираш нещо не пиши. Няма ли други сайтове с твои единомишленици да си злобееш там? Тук хората в болшинството си са умни, но ти точно за това избягваш свинските сайтове. Щото нивото не те кефи там. Оставам с впечатление, като те чета, че Белев го е отгледал, внесъл и пуснал тоя корояд.
    —цитат от коментар 39 на falkoneti


    Имаш правилно впечатление Белев отгледа корояда които се пренесе и в околните планини, а ти като гледам не си наясно как може да се бори държавата с корояда.

  78. 78 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#65] от "falkoneti":

    Е не, не е работа на общината да притежава и да упрвлява лифтове и влекове. Който иска да ги купи и да ги управлява спрям закона. А за колко ще ги купи си е негов проблем, да се пазари със сегашния собственик.

  79. 79 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1366 Весело

    хахахахааааааааааааааааааа........
    Фърлих един поглед на договора ..:)))
    1. за 25 ГОДИНИ , купувачът се ЗАДЪЛЖАВА да не променя ПРЕДМЕТА на дейност !!! А , какъв е той ? - --да ни вози с лифтовете ::))
    2. За 25 години - да не прехвърля собствеността ...и няма проблем да обновява съоръженията си ...:))

    Т.е. ИМАМЕ ПРОДАЖБА - под условие !! Да не спира ДЕЙНОСТТА си това дружество !!! НЕЗАВИСИМО от проблемите / стари лифтове, кабинки , амортизирани и прочие / ...
    ПРИ това условие , му е продадено дружеството !!!!..И те са гледали КАКВО купуват и какви задължения имат ...:))
    Ама, били си изпълнили инвестиционните суми и ..!!??
    Това , вече , не е проблем на продавача ..Дали и колко трябва ОЩЕ да плащат - си е техен проблем ..ТЕ са длъжни 25 години - да ни "возят " с тези лифтове, независмо, че парите им - не стигали и всичко било вече за старо желязо !!??
    Продажбата е с ТОВА условие - функциониране на съораженията, без никакво значение - колко това ще му струва на купувача !!
    Да НЕ е купувал !!Имаме НЕспазване на договора - относно най- важното условие- работа на съоръженията и на ТОВА основание - МОЖЕ да бъде разтрогнат , прекратен !! По съдебен ред ...:)))
    Просто е НЯМА я ДЕЙНОСТТА - като най- важното условие - за да бъде продадено ТОВА дружество ...:)))
    Имаме задължение - 25 ГОДИНИ да функционира тази дейност- работа на лифтовете- и нашето возене- а НЕ "ИЗВОЗВАНЕ" с помощта на фандъчка и разни плужеци от ГЕРБ ...:)))

    BIG AL
  80. 80 Профил на Косьо Генчев СУПЕР
    Косьо Генчев
    Рейтинг: 585 Разстроено

    Фандъковааааааа, Фандъкова! Ако съм имал идея, как правно да се реши този въпрос, да съм ти се обадил! Аз за какво ти плащам заплата?! И на теб, и на юристконсултите ти?! Че и на всички от т.нар. "Общински съвет"!
    'Баси простотията!!! Знаете ли изобщо защо се намирате там в Столична община?!
    Вие сте там, за да ми управлявате парите, за доброто на всички столичани!

  81. 81 Профил на *****
    *****
    Неутрално

    Фандъчке ти не си кмет, ти си геврек!

  82. 82 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#8] от "cristo_n": Договора е подписан, когато ГЕРБ вече са имали мнозинство.
    —цитат от коментар 47 на Gopeто


    Манипулираш в стар комунистически стил!
    Цитат от самия Тома Белев:
    Въжени линии собственик на Симеоновския, Драгалевския и Княжевския лифт, бяха приватизирани след с решение 837 по протокол 116 от 26.07.2007 на СОС.

    Местните избори са на 28.10.2007 и тогава ГЕРБ печели.

  83. 83 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 791 Неутрално

    До коментар [#77] от "nwj49315903":

    Аз не питам как се бори държавата с корояда а дали изобщо го прави. Защото не го прави. Само отчита статистика колко гори са засегнати.

  84. 84 Профил на Анийдмъни
    Анийдмъни
    Рейтинг: 519 Неутрално

    До коментар [#24] от "niakoi_si":

    Ей ама сте голямо племе с трибирения ти колега. Това, че Витоша се занемарява с цел да ходят софиянци на Боровец и Банско може да звучи като конспирация, но за мен е напълно вероятно. Едни и същи лица стоят зад трите курорта. Тогава, с оглед на крайно щедрите условия от договора за Витоша, какво спира този така невероятен сценарии описан по-горе?!

    Тия лифтове на Витоша сега нямало да се ремонтират, щото трябвало разрешение за строеж и зелените щели да пискат. Пък досега нали нямаше части и трасетата не били подходящи? Как се обърнаха пак сметките?

    Съгласен съм, че този пък Фандъкова не е виновна и това може да е една прекрасна възможност да запише червена точка в тефтерчето. Щото й трябват такива. Само че, собствениците от Витоша Ски ще се опитят да изклатят всеки желаещ да закупи останалата камара железа на Витоша. А че всички, участвали в съставянето на първоначалния договор са за разстрел мисля е пределно ясно...

    panem et circenses
  85. 85 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1366 Весело

    До коментар [#24] от "niakoi_si":

    Продадено му е дружество - с условие - запазване за 25 годишен срок - предмета на ДЕЙНОСТ , която няма Право да променя ...
    А предметът на ДЕЙНОСТ - е возене , а НЕ спиране на возенето - защото нямал пари - да го поддържа , подменя, ремонтира и т.н...
    ТОВА е УСЛОВИЕТО !!! ДЕЙНОСТТА да се запази - 25 години ...:)))...:)))
    Продажба на дружество - с ЕДНО ГЛАВНО условие..:)))

    Да не го е купувал...:))))

    BIG AL
  86. 86 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1366 Весело

    Когато ДЕЙНОСТТА Я НЯМА , а това е главно условие, то тогава и прдажбата МОЖЕ да бъде развалена , отменена от Съда..
    Имаме НЕизпълнение на главното условие, про което и под което , е извършена продажбата ...Парекселанс нарушение , на договора за продажба - неизпълнение на най важната клауза в него ...:)))

    BIG AL
  87. 87 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    "не е записано, че съоръженията трябва да се поддържат. "
    Ами то е логично. Няма да оставят хората да се трепят.

  88. 88 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#82] от "cristo_n":

    Решението е от преди това. Ама договорът за приватизацията е от ноември. А тия нещица са, част от договора, в решението има само общата рамка.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  89. 89 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#87] от "Роси":

    А всъщност е записано

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  90. 90 Профил на ee3Si
    ee3Si
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#54] от "Barbarossa":Интересна теза, но не ми стана ясно ЗАЩО ще искат да правят нови трасета при положение, че старите са си прокарани и готови? Едва ли е заради дървения материал който ще се добие при такава сеч. Той просто няма да е в количества които да компенсират разходите за новото строителство.Ако е за да бъдат обособени нови писти, това едва ли ще е проблем, ако са в горната част на планината, над горската зона. Там и преди си карахме без да има официално писти. Така че, би ли ни светнал малко по въпроса?
    —цитат от коментар 72 на шуменско пиво


    Искат да преместят ски центъра към Голи Връх, за да не минават хората (освен транзит) през Алеко и по този начин да фалират конкуренцията на останалите ски училища които са базирани там, пък и почти нищо не притежава от базата там освен горна станция на кабината. Не знам на Банско колко ски училища пускат освен това на Юлен, ама на Витоша са над 10 и това е трън в очите на Цеко. Как ли не се опитва да ги еб**а с карти и др. подобни ама те все някак оцеляват. Друг е въпроса, че за самите ски училища не е здравословно да са толкова много...

  91. 91 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Обърканото Данче - чии интереси да защитава

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  92. 92 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 859 Неутрално

    Логорейното лице на корупцията в България - Фандъкова.

  93. 93 Профил на tnk14543188
    tnk14543188
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Тука е така. "концесионера" с неговите юристи си пишат договора, а общинарЕте подписват като слепи кучета. После, .. миии. България вярва на сълзи.
    —цитат от коментар 3 на 442


    И да е записано и да не е записано, това се подразбира. Концесионерът е заинересован да ги поддържа, защото ако работят тогава ще има пари за концесионна такса и да се реализира печалба. Ако не ги поддържа - техническите органи ще ги спрат. А концесионната такса ще си върви... Проблемът е, че фирмата-производител ("Помагалски" мисля) вече не съществува и няма как да се доставят резервни части. Все едно да имаме стара "Волга".. Е, как се поддържа такава кола?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #