За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
once Upon a Time
Рейтинг: 707 НеутралноЯ някоя банка, я някоя хотелска верига ще лапне сградата за нула време. Които и да е, важното е да се запази сградата с външния й вид. Типичната сграда, която бихте посрещнали в ЦИЕ Европа.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 ГневноБРАВО ГЕРБ !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!мики маус
Рейтинг: 2460 Неутрално"Частен съдебен изпълнител продава част от централата на БДЖ в центъра на София"
Знаейки на какъв хал е БДЖ, това рано или късно трябваше да се случи.
Не разбирам защо офисите на ЖП компания, която работи на загуба, трябва да са в подобна сграда в идеалния център на града. Най-логичното в подобна ситуация е компанията да се отърве от ненужните имоти, за да подпомогне финансово основната си дейност и да се премести в спретнат офис някъде другаде.
karabastun
Рейтинг: 1178 ЛюбопитноЕй сън не спят да прилапа кой к'вото може от БДЖ - обявлението за търга било от 2 юни, нищо че е събота - почивен ден !?
[email protected]karabastun
Рейтинг: 1178 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "мики маус":
[email protected]Ми що пък и МС да е в идеалния център на София - к'во му е на Горубляне, например !?
мики маус
Рейтинг: 2460 НеутралноНапълно съм съгласен!
Подкрепях и много се надявах идеята на Симеон Дянков за разпределяне на администрацията в страната да се осъществи, но лобизмът, инертността и нежеланието за промяна са голяма работа. А Баце е доказал, че е конформист и прави реформи само на думи - два дена протести пред МС и вече се е врътнал на 180 градуса.
Cara Mia
Рейтинг: 523 НеутралноАз мисля , че сградата на БДЖ е недвижим паметник на културата !
Момо
Рейтинг: 522 НеутралноАко 100 хиляди човека се организираме и съберем по 100 лв., може да я купим.
yavooor
Рейтинг: 799 НеутралноПосле ще се избиете с брадви, докато я делите.
tie_interceptor
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "Момо":
Какво ще я правим после?!
Камен
Рейтинг: 894 НеутралноНаправо в Белене, викам аз, да си гледат дупката там и жабите в нея, и без това само тя им се върти в главата.
Николай Колев
Рейтинг: 2899 НеутралноТова си е стабилност. Пък БДЖ намалява загубите.
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Кортик
Рейтинг: 2250 НеутралноТова е футболен заговор срещу третодивизионния Локо. Съсипват щедрия спонсор.
Червена линия, червен картонdnevnikar
Рейтинг: 3659 НеутралноUNITED EU UNION
Ако беше цял съдебен изпълнител,
щеше да продава цялата централа?
Липсва "съдебна власт" в цялата новина.
Върховният Закон с непосредствено действие съдържа
цяла глава Съдебна власт.
Не съдържа каквото и да е за частен съдебен изпълнител.
Подзакон на Върховния може да съдържа, но във всички случаи
"изпълнител" значи "изпълнител".
Ако частният изпълнява "съдебна" поръчка,
съдебната липсва в съобщението.
Не бива чак толкова неуважение към Конституционно разпоредена независима държавна власт от страна на съобщения... и на частници.
"Частен съдебен изпълнител продава част от
централата на БДЖ"
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
stanislavdi
Рейтинг: 607 НеутралноНе, не трябваше по този начин да се случи. От министерството на транспорта да бяха разрешили на БДЖ да пусне търг за да може да се вземе най-високата възможна цена.
Сега е ясно какво ще стане, в най-добрия случай ще продадат сградата за седем милиона лева, а в най-лошия за около милион и половина. На това място най-вероятно само парцела струва по 10 000 лв.м2. Това бдж, това НЕК, това БЕХ трябваше да бъдат отдавна в историята. Хеля пък последното, създадоха този монстър (БЕХ) за да може всичките му активи (НЕК, Есо, Булгаргаз, Булгартрансгаз, всякви малки и големи ВЕЦ-ве) да бъдат заложени за един корупционен проект като "втора атомна"
The Island
Рейтинг: 480 НеутралноЯсна е работата, някой/някоя я е харесал.
penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноБДЖ се разпада...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertDe Michelis
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#1] от "choKo":
Сградата е недвижимо имущество, тоест не се движи,колкото и да ти е чудно, и не можем да я посрещнем:-) Ни в ЦИЕ, ни никъде по света:-)Но подобни сгради има в много градове в Европа:-)
Не знам дали си чувал, но целият център на София бе с такива сгради, преди бомбардировките през 2. световна война.Жалко!
hodounski
Рейтинг: 2241 НеутралноКога Московски ще подаде оставката. Вместо това протестира с шофьорите. Тази територия се управлява от ....вие знете.
Големи яйца:)
Рейтинг: 707 ВеселоДо коментар [#15] от "aleks ivan":
Ти не знаеш какво е БДЖ, но пишеш за приватизация...Как се приватизира БДЖ?
tucker case
Рейтинг: 660 Неутралноако е продадена на пазарна цена, а не за жълти стинки да покрият некой профукан борч, таа къща струва горе-доле колку един нов влак...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...ма чекай... то бедежето не е влакаджийска, а социална организация :)
tie_interceptor
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#21] от "Големи яйца:)":
Ами... Или ще стане БЧЖ, или ще престане да съществува... Поне пътническите превози.
Ако ще трябва да се поддържат "социални" функции - по-добре с автобуси.
Безумие е да се разкарват локомотиви с 1-2 вагона и 20-тина пътника.
Вероятно и без огромните кражби БДЖ, пак не би могло да поддържа пътническите превози.
Ако имаше печалба в това, отдавна щяха да пътуват частни влакове.
Онуфри
Рейтинг: 1278 НеутралноАми … понеже всеки ще има някаква идеална част, ще претендира да сере в неговия си половин квадратен метър!
Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
Онуфри
Рейтинг: 1278 Неутрално... путинката ли?
Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
Наблюдател
Рейтинг: 62 НеутралноА Гинка Върбакова и Инерком не се ли интересуват?
Големи яйца:)
Рейтинг: 707 ВеселоДо коментар [#23] от "tie_interceptor":
Добре и теб да попитам - как си представяш приватизацията на БДЖ? Какво е БДЖ? Кой и какво точно да купи и колко горе-долу да плати и какво да прави после като купи БДЖ? Пишете глупости от които и понятие си нямате. Колко железници има в Европа които да не са държавни? В смисъл от държавни да са се превърнали в частни?
bat_plamen
Рейтинг: 3836 НеутралноДо коментар [#1] от "choKo":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Външният вид на тази сграда трябва задължително да се запази!
bat_plamen
Рейтинг: 3836 НеутралноБДЖ-то много яко го закъса!
Armagedon
Рейтинг: 387 НеутралноОтдавна е известно , че партийна шайка е обещала БДЖ на немците.По тази причина министъра на транспорта е несменяем.Глутницата ще оглозга всичко до кокал.
Armagedon
Рейтинг: 387 НеутралноДо коментар [#23] от "tie_interceptor":
Те и сега пътуват частни влакове , но само през нощта. Дори се отменят пътнически влакове заради частните товарни.
Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноНали Горанов отпусна 20 млн. Те за какво са? Колко трябва да си тъп, за да държиш мениджмънт на държавна фирма, която години наред не се справя и я води към фалит.
Armagedon
Рейтинг: 387 НеутралноДо коментар [#30] от "Armagedon":
Да сте чули частен влак да се е запалил.Само на държавната БДЖ им се случва.А тава не ви ли прилича на саботаж.
ivant88
Рейтинг: 486 НеутралноЕдин частен влак се взриви на Хитрино и уби сума народ...
GRUBO
Рейтинг: 761 НеутралноНикой ли не си спомня, че БДЖ беше УМИШЛЕНО разорена от ДПС ЕООД и приятели, с цел печалба на автобусните и най-вече тираджийските фес фирми. В целия цивилизован свят железницата е основен и най-екологичен транспорт, поради което има обществен консенсус да се инвестират пари в нея. След около десет години (след добрите първоначални инвестиции) железницата започва да се издържа сама и нещо повече - започва да докарва пари в хазната. Но … скъпите ни управляващи, през т. нар преход, неглижираха това и позволиха на крадците и търгашите да я съсипят и ограбят, като нито лев не беше вкаран в инвестиции, защото се плащаха дългове на кредитори. Очевидно някой е решил и сега да се възползва и е възбранил чрез ЧСИ централата на БДЖ. Трябва яко убеждаване, за да се стигне до консенсус в обществото, че железниците са нужни и перспективни.
hamiltonf
Рейтинг: 3823 ВеселоБаси и здравата комисионна за ЧСИ... Да почерпи.
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБСвинчуга
Рейтинг: 1135 НеутралноЮнион-Ивкони, гербаво-депесарската фирма.
Обичам да грухтя и плюскам.tie_interceptor
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#27] от "Големи яйца:)":
Щом ДСК може да се приватизира и да се казва Банка ДСК, нищо не пречи и БДЖ да се приватизира.
Ще се приватизира, каквото е останало от него - най-вече недвижимостите. Може и нещо от новите вагони и Сименсите.
Останалото на скрап.
Ако не се приватизива, ще фалира и просто ще го опоскат кредитори, облигационери и т.н...
Не знам, дали и колко държавни железници са станали частни, но има много части оператори в Европа.
tie_interceptor
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#31] от "Armagedon":
Има ли частни пътнически влакове?
birdman
Рейтинг: 583 НеутралноАко шефа на БДЖ беше мениджър на частна фирма да си беше заминал отдавна...... отказвам от моя джоб да се дават пари на една фалирала държавна фирма ! Къде са синдикатите заради които преди години не се приватизира Товарни превози ? Егати идитоската държава = една фирма е фалирала и има 10 000 служители персонал (и длъжности като чичка който подава сигнал с палка ).
Без коз
Рейтинг: 591 НеутралноРазграбването започна!
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !Суджука ще сабира процентите и няма да има нищо общо!
Да не забравяме,че Иван Костов бил крадец... на фона на герберастията е направо светец!
Без коз
Рейтинг: 591 НеутралноНЕ! Разграбват БДЖ! Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
Големи яйца:)
Рейтинг: 707 НеутралноДо коментар [#38] от "tie_interceptor":
Аз попитах как си представяш самата приватизация. Стига с тия клишета. Как се приватизира една държавна железница? С инфраструктурата какво правим? Май не знаеш дори, че не е на БДЖ? Как така железниците в Германия, Франция, Белгия и т.н. са държавни?
tanya
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#35] от "GRUBO":
Точно така е. Вече съм виждала проект за луксозен хотел със запазване на външния облик на точно тази сграда. Но се съмнявам, че може да се запази и съхрани и като интериор.
Имаме вече продадени сградите на Телефонната палата с проект за надстрояване, банка ДСК с вече извършено пристрояване и унищожен интериор на стария банков салон, преустройство на Столичната библиотека в луксозен хотел и не ми се продължава списъка.....
Омръзна ми от тази строителна мафия..... Земята, горите и железниците на България трябва да си останат БЪЛГАРСКИ ! Морето вече го загубихме....
Секс Шоп Студентски София Амазонка
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#3] от "мики маус":
Еротичен Магазин за Пораснали Амазонка бгСамо да кажа, че БДЖ НИКОГА не е работила на загуба. ТАКИВА са официалните статути за да може да се разпродаде евтино КАКТО ВСИЧКО ОСТАНАЛО ДО СЕГА, което се разпродаде на безценица през последните 25 години! Не го ли разбрахте вече................... Всичко е лъжа, фарс, измама, пе////растия за да се унищожи! Очакваме китайците чужденци, които са кандидати за железницата да я купят....... Едно от малкото останали НАША собственост неща...
tie_interceptor
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#43] от "Големи яйца:)":
Спокойно, не сте само Вие, който знае, че има друга фирма, която притежава и поддържа релсите.
Държавна железница се приватизира, както всичко друго държавно. Стига да има желаещи да ѝ купят активите. За сградите поне ще има желаещи.
Какво не Ви е ясно?!
tie_interceptor
Рейтинг: 8 ГневноДо коментар [#45] от "roadhelp.bg":
Стига простотии вече!
Какво ще купят китайците точно?! Някоя и друга сграда? И за какво им е?
Какво ценно има БДЖ, освен дългове?
Китайците, ако решат да прекарват товари през България, ще си построят всичко, каквото им е необходимо, вместо да зависят от андрешковци и ганьовци.
Да останела българска... Като толкова ще Ви липсва, вземете съберете някой лев всички ентусиасти, ипотекирайте си собствеността, теглете кредит и я купете!
Може да купите и Български пощи също, че какво ще прави България без пощи...
Големи яйца:)
Рейтинг: 707 НеутралноДо коментар [#46] от "tie_interceptor":
За какви сгради става дума? По-голямата част от сградния фонд в железницата е на НКЖИ. Кой се интересува от морално остарели и непрактични сгради? Не стават нито за производство, нито за офиси? И пак не разбрах как ще стане приватизацията?
Бо По
Рейтинг: 761 Неутрално935 лева/м2 - символична цена за апетитен имот в центръра на София
tie_interceptor
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДо коментар [#48] от "Големи яйца:)":
Ами, точно статията, която коментирате, е за една такава сграда.
По принцип разбирате ли, какво е приватизация?
Големи яйца:)
Рейтинг: 707 ВеселоДо коментар [#50] от "tie_interceptor":
Аз разбирам какво е приватизация, но ми се струва, че ти си назобил яко клишета по темата и не схващаш, че едно нещо е да приватизираш предприятие, съвсем друго държавна железница.
tie_interceptor
Рейтинг: 8 ЛюбопитноЗащо е друго нещо да приватизираш БДЖ?!