За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
niakoi_si
Рейтинг: 605 НеутралноДайте ги на форумните експерти, КМЕТА и компания, те от пътища разбират много.
palav_nik
Рейтинг: 225 НеутралноПо времето на цар Костадин Велики пътищата и мостовете по нашите земи са били с 1000 години гаранция. Много от тях си стоят и до ден днешен.
KRAFTWERK
Рейтинг: 1439 НеутралноДо коментар [#1] от "niakoi_si":
Горе долу съм в бранша. За 500-600 хил. се прави сносен ремонт със сносна печалба. Проблема е ,че комисионната е около 250 - 300 хил. на км! И не само при тези ....и червените бяха същите.....
Voiko
Рейтинг: 511 НеутралноЩом са без ДДС като се приспадне ДДС сумата става по-малко от 68 милиона. Въпреки това не е малка за рехабилитация на 126 километра. Сигурно ще се намери кандидат.
palav_nik
Рейтинг: 225 НеутралноОказва се, че пътищата в България са 14 пъти по-скъпи от тези в Норвегия.
https://www.faktor.bg/bg/articles/ikonomika/biznes/zashto-stroim-patishta-14-pati-po-skapo-ot-norvegiya-90412
Noise
Рейтинг: 8 НеутралноАко качеството на ремонта е като строените през последните години пътища ,ще има върволица от желаещи ,но предизвестен победител.
Sutor, Ne Supra Crepidam!Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноСигурно ще има много желаещи, ако няма да има нужда да спазват някакви стандарти.
pisna_mi_ot_vas
Рейтинг: 489 РазстроеноАко искат хем качество, хем рушвети, трудна е задачата