За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
rumen_s
Рейтинг: 707 НеутралноИма ли изненадани? "Усвояването" от ОПГ шайката продължава да върви, даскалицата по руски още си стои. Иначе идио*ите разреждат транспорт, докато в условията на корона в нормалните държави навсякъде го направиха да е по-често за да не се тъпчат хора вътре. Не е ядрена физика да не можеш да го схванеш, но е неразбираемо за висококвалифицираните гробаджийски кадри.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)antikvarno
Рейтинг: 561 ГневноПоредната кражба от данъците на софиянци!!!
Оставка, Фандъкова!Некадърна си!
batzdravo
Рейтинг: 2799 ВеселоДо коментар [#3] от "antikvarno":
Напротив, кадърна е!
И вече се поодяла в далаверите и кражбите! Така че вече е и квалифицирана, почти като самоковлийска ромка! ;)
Калиевперманганат
Рейтинг: 116 НеутралноИзмекюндери!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Цецо
Рейтинг: 1366 НеутралноСтолична община оряза транспорта и през миналата зима. За да се спазват противоепидемичните мерки, предполагам.
Covid live matter. Stop the genocide.Интересно но скъпия баш национален здравен инспектор не казва нищо по въпроса. А иначе е много словоохотлив на тема налагане на терор по псевдомедицински причини.
Dankol
Рейтинг: 512 НеутралноНали ДБ бяха за по-малко държава и повече частна инициатива в икономиката!? Не ги харесвам МТК и Контрера , но да не се получи така , че при умнокрасив кмет и СОС , линията да я спечели някоя фирма от Агнешките главички!? Спомена за Софиянски още е жив!
Yotce
Рейтинг: 1498 НеутралноПроблемът на тези сметки “11 стотинки по еди-колко си километра” е, че общинското предприятие работи на загуба.
Patsis
Рейтинг: 1087 ВеселоА колко отделя частният превозвач за да пълни чекмеджета с кюлчета?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1149 НеутралноДо коментар [#1] от "anonimnii":
Ма тя билетите за кино не ги ли продава Фандъкова ?
ируканджи
Рейтинг: 736 Весело"Общината през 2016 г. подписа с частния превозвач договор за срок от 8 години на стойност 144 млн.лева..."
То май по-евтино щеше да излезе да им бяха купили на всички жители на с.Подгумер по един автомобил, от колкото да плащат за автобус до там.
pet fire
Рейтинг: 3007 Неутрално"Столичната община брани скъп договор с частен превозвач, но разрежда градския транспорт"
Оказва се каквото нареди Баце, всичко се подрежда за неговите приятели.
ivan_lawyer
Рейтинг: 8 НеутралноНаправете достъпни цените на транспорта, тоест - билетите - веднага ще започне плащане.
0-50 стотинки и всеки ще намери такава сума.
Просто са в някаква алчност тези цени.
А и навремето как беше 0.06 лева, явно е могло някак.
Оборота прави печалбата, както и да е - дръжте бутикови цени, за една спирка - ще плащам колкото за 10 - няма логика, а всъщност имам и работа, аз не отивам само 1 път на ден.
5 лева беше месечната карта.
strymski
Рейтинг: 8 НеутралноАааа, не , не некадърна! Много добре даже успява да задоволява апетитите на …правилните хора!
Тази е за прокурор! Не стига само оставка. Трябва да има и носене на съответната отговорност , защото иначе няма смисъл.
Така корумпетата си стоят на важни постове , крадат здраво и накрая , ако се размирише се подава оставка. Е , време и затвор да има ,за да се прекрати това.
meteowrite
Рейтинг: 10 НеутралноНе ми е, че билетчето/картата са скъпи, а че градският (макар и в софия да е разкошен на фона на останите градове в страната) просто не ми върши работа и ми е неприятен вече.
You don't know what you don't know.realismisthename
Рейтинг: 116 НеутралноКонцесия на автобусна линия за период от 8 години?!?!?!?
на какво прилича това нещо!!
Конкуренция, нещо? Вярно точно като източване изглежда!
fpyyh
Рейтинг: 116 НеутралноНяма никакъв интерес да оправят градския транспорт и велоалеите, все пак на ББ се отчитат и от рафинерията, и от вкарващите стари коли, и от новите, и от "оправящите" разбитите пътища, така че много вода трябва да мине, преди в този град да започне да се случва нещо хубаво.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеzie29558699
Рейтинг: 225 НеутралноНяма наяждане самоковската некадърница
kapitan_laino
Рейтинг: 356 НеутралноНа сесията Бонев призова кмета Йорданка Фандъкова да обяви пред общинските съветници какви са загубите в градския транспорт - 80 или 100 млн.лева, за да се търсят адекватни решения, но не получи отговор.
Бонев: Колко са загубите, 80 или 100 млн лева?
Фандъкова: Кво ме интересува бе, да не ги плащам аз?
miropenkov
Рейтинг: 225 НеутралноИнтересно с този скъп договор чии интереси се бранят. Също така ще ми е много интересно да се види кой е действителният собственик на фирмата превозвач.
web_2.0_vs._dc
Рейтинг: 793 НеутралноКрадене, крадене, крадене.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
kapitan_laino
Рейтинг: 356 НеутралноВИС-2
tacheaux
Рейтинг: 2392 НеутралноОбщинският транспорт по принцип трябва да се обслужва не от частна , а от общинска фирма.
Consumer
Рейтинг: 1364 ЛюбопитноЛиниите на градския транспорт отдавна трябваше да бъдат оптимизирани и разредени, особено при дублиране с метрото. Страшно много се натоварва трафика.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantЕдин Българин
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#17] от "meteowrite":
Един БългаринБратле, не е баш така. Имам и кола и колело. В града предпочитам колелото, но зимата е сложно. Искам да пътувам с градския, но откакто билетчето е 1,60 с кола ми е много по-евтино. Тия реклами с картата за цяла година не са нормални. Разбира се че поне 10 месеца, ако не и повече няма да ми трябва карта. Докато билетът беше 1 лв си дупчех чинно всеки път във всички превозни средства (вкл и в 22). Вече просто "замърсявам" въздуха. Не, не влизам в центъра, не ползвам зони (магазините в центъра отдавна не посещавам), а когато и да ги ползвам е по изключение.
Идеята на градския транспорт е да преглътнем удобствата за сметка на чистия въздух. Даскалицата се опитва да го направи печаливш за да може да краде с такива договори. В цял свят ГТ се субсидира от общината, тук последната го краде!
Кум Лисан
Рейтинг: 25 НеутралноОбщината вози на 3,16 лв, но е на загуба. Аз мога да ви возя и на 2 лева ако ме дотират.
Няма да се абонирамdani_2077
Рейтинг: 14 ВеселоСтолична община е като каца с много дупки - тече от много места и има за всички избрани ... (◔‿◔).
Бъди свободен 🤔❗За последните ~20 години единственото свястно нещо в София е метрото, но то е с европари ¯\_(ツ)_/¯.
Consumer
Рейтинг: 1364 НеутралноДо коментар [#28] от "Един Българин":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantНямам какво да преглъщам, майната му на градския транспорт.
Симеон
Рейтинг: 225 НеутралноСъзнателно или не, статията е пълна с грешки, и с неясна и манипулативна информация. Скъпия договор, май не е толкова скъп. Ако разликата в цената на километър е 11 стотинки, и линия 22 прави 330 хиляди километра на година, разликата в цената не е 400, а под 40 хиляди лева. При това частната фирма сама си купува автобуси. А столичния автотранспорт получава даром автобуси, тролейбуси и трамваи, финасирани на 80-85 % с евросредства. Останалата част я праща общината. И въпреки това разликата в цената на километър на частната фирма и столичния общински автотранспорт е само 11 стотинки на километър.
В статията не се казва, но е редно редакторът да покаже цялата информация. Със сигурност МТК обслужва не една линия, срещу тези 144 милиона за 8 години.
Жалка манипулация е това. Но хваща дикиш.
zyf581066592
Рейтинг: 8 НеутралноДалаверата на всички частници концесионери в градския транспорт е да си докарат една не кой знае колко голяма, но сигурна печалба. Няма абсолютно никакъв смисъл да се отдават линии "на концесия" защото това противоречи на самата икономическа логика на понятието концесия.
diegos
Рейтинг: 334 НеутралноДо коментар [#8] от "Dankol":
На кое точно викаш частна инициатива и бизнес, че не ми стана ясно? На фирма която цоца от общинския бюджет? На вас герберухите понятието ви за частен бизнес верно е свързан единствено с държавни и общински поръчки...
Частен бизнес е, да вземеш линията на концесия и да се самоиздържаш от продажбата на услугата, не да ти плаща общината на километър пробег. На такситата да им плаща общината? Тарикати...
Иначе, даскалицата е аут на следващите избори. Тя и без това два мандата се крепи на гласовете от маалите, сега съвсем я закъса...
deacon
Рейтинг: 735 ЛюбопитноДо коментар [#34] от "diegos":
"Иначе, даскалицата е аут на следващите избори"...Той Бойко го казА още в началото на годината,че нЕма да я слага пак за кмет!
Ама като ги знам повечето "софиянци" к'ви ряпи са,нищо чудно да я търпяха и още и още.12 години си й понасяха безропотно,явно им харесва заобикалящата ги свинщина!Аз се махнах от София още 2008-ма в едно малко,китно градче в Средния Балкан и това е едно от най-разумните ми действия в живота!Там да си пръхтят и грухтят и да си дишат праните гащи и чорапи денонощно!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#30] от "kuzmanovv":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И оттам много се източи.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#32] от "Симеон":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Прави сметка тогава колко се краде в ГТ.
Танас
Рейтинг: 696 НеутралноМного си е добре линия 22.
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.Даже и още автобуси трябват.
Ако беше зле нямаше да са пълни.
За 40 минути си на Лъвов мост.
Подгумер, Световрачене, Кубратово, Бенковски, Орландовци, Малешевци и градската част обслужва линията не лъжете, че е само Подгумер.
23 та линия и нея трябва да я вържат до центъра или централна гара.
Какво искате за 10 километра да пътуваме 1 час час и нещо?
От Младост 4 автобусите стигат по-бързо до центъра.
Трябва трафика да се намали а това става с точен и качествен автотранспорт.