За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
svoboden
Рейтинг: 1162 НеутралноКой е собственика на Антикорупционен фонд и не е ли редно да се отбелязва "платена публикация", когато се рекламира нечий бизнес!?
tulup
Рейтинг: 1521 НеутралноДо коментар [#1] от "svoboden":
Не ме търсете преди обядТипична тролска тактика. Няма никакво значение кой е, има значение вярно ли е. Ако ще Сатаната да разкрие някое престъпление, пак би трябвало да се разследва. Същото важи и за показанията на Божков примерно.
гарата
Рейтинг: 225 ЛюбопитноНещо по темата, трол?
Plamen Florov
Рейтинг: 652 НеутралноДо коментар [#1] от "svoboden":
По-скоро въпросът е - Кой е твоят собственик!
Иван K
Рейтинг: 1826 ВеселоДо коментар [#1] от "svoboden":
подпис"Кой е собственика на Антикорупционен фонд и не е ли редно да се отбелязва "
Но няма нужда да се отбелязва на кого пречи.
Знаем го.
anty
Рейтинг: 944 НеутралноСлед като гербджийско-депесарките и русофилски тролове крякат като настъпани крастави жаби, занчи нещата са в правилна посока.
Материала, материала.
rumen_s
Рейтинг: 707 НеутралноПо темата, онова момче, Георги Тодоров, какво го направиха, къде го покриха?
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)volarok
Рейтинг: 924 НеутралноТози проект, заедно с Турски поток, бяха каналите, по които на Чичо Пу бяха върнати парите, които потънаха във фалиралата КТБ от неосъществилия се проект Южен поток. Бочко изпитваше неистов страх от Чичо Пу, поради което побърза да му върне парите, защото знае, че в мафията няма прошка за такива неща. Дори с цената на нарушаване на законите, заради което сега ще преследват съответните длъжностни лица, които са изпълнявали нарежданията му навремето.
vassilun
Рейтинг: 4765 Гневно"По време на едно от последните изслушвания в парламента министърът на транспорта Николай Събев информира, че работата по удълбочаването е завършена до пристанището на ТЕЦ "Варна", собственост на почетния председател на ДПС г-н Ахмед Доган, но не и до останалите 15 терминала във Варненското езеро. По-нататъшно удълбочаване към тях, включително и към терминалите на Варна-запад, е технически невъзможно предвид геологията на дъното, която не позволява преместването на подводните комуникации в района."
Това беше ясно отдавна! Бойко Методиев Борисов от Банкя похарчи 400 милиона лева народна пара за да удъбочи канала до пристанището на шефа си Ахмед Доган!
vassilun
Рейтинг: 4765 Гневно"Евроатлантикът" Бойко Методиев Борисов от Банкя плати на руски дълбачки 400 милиона лева за да удъбочи канала до пристанището на шефа си Ахмед Доган!
Тони Димитров
Рейтинг: 71 НеутралноТака е слугите на ДС/КГБ си правят 'дребни' услуги!
ь
Рейтинг: 1005 НеутралноПроекта е за удълбаване на канал Варна... какво общо има пристанище Варна? Същото се извършва и в Бургас. Дали е оправдан целия проект ... хайде холан, за Баце важното бе да се усвоява :)
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!Свилен Стойков
Рейтинг: 225 НеутралноУдълбочаването, тръбата и фекалиите в залива, несъществуващото рибарско пристанище на Аспарухово, бул. Васил Левски, градския транспорт и системата за билети, казуса с "ремонтираното" училище, изчезващата морска градина, акциите на Пловдивския панаир, дупката за 40 млн.лв., 10 пъти ремонтиран паваж пред хотел "Черно море". Какво трябва да се случи за да изринете кметския боклук?
bat_plamen
Рейтинг: 3836 НеутралноТова е един от най-големите корупционни проекти у нас в услуга на Доганя и неговият ТЕЦ/ известен като ТЕЦ "Варна"/!Никакви търгове и никаква яснота как така е избрана руска офшорна компания от Калининград за този безсмилен проект!
bat_plamen
Рейтинг: 3836 НеутралноДо коментар [#9] от "vassilun":
До коментар [#10] от "vassilun":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Един от най-скандалните проекти у нас без никаква икономическа изгода за България, но удобна за Доганя!
Свилен Стойков
Рейтинг: 225 НеутралноСлед т.нар. затваряне на Порт Варна Изток, след като очевидно ТИМ се отказаха да правят частен контейнерен терминал на Бялата пръст, сега е ред на ТЕЦ-а да стане първия частен контейнерен терминал. Доколкото знам, вече се правят оферти към работници от Варна Запад. "Най-хубавото" е, че след 400 млн.лв. за удълбочаването, сега държавата ще се бръкне с още милиони за укрепването на Аспарухов мост, както и за прокарването на високоволтовия кабел под вода под същия мост.
hodounski
Рейтинг: 2241 НеутралноДалаверата с черепа ще се окаже най-малкото прегрешение на бай Онуй