"Откровена лудост": до какво ще доведе отнемането на автомобил за наркотици и алкохол

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (211)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sak
    sak
    Рейтинг: 8 Разстроено

    Явно от тези депутати - толкова… А имаше наченки на промяна и нещо добро за България.

  2. 2 Профил на hafthor СУПЕР
    hafthor
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Явно това е резултата, когато някакви неграмотници гласуват закони в параламента под въздействието на улицата. Нивото е от Барни Ръбъл надолу.

  3. 3 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2097 Неутрално

    Това ще доведе до многократно увеличаване на случаите на подкуп на служители на КАТ.
    проверено и потвърдено.
    Самите шофьори ще започнат да предлагат подкуп

    "Чуждестранен агент"
  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 544 Разстроено

    Мила родна картинка, хотели как лучше, а получилось как всегда. СОРИ матрял сори.

  5. 5 Профил на dio161156603
    dio161156603
    Рейтинг: 21 Весело

    Вие какво сте очаквали от неуспелия адвокат Бойкикев, секретарката му Надка и от Наско конституцията?

  6. 6 Профил на mlmirow
    mlmirow
    Рейтинг: 667 Неутрално

    Ами да променят закона така че да може да се отнема автомобила дори да не е собственост на лицето като то се задължи да плати на собственика-например лизингова компания. Бай ганьо предпочита да му бръкнат в задника от отколкото в джоба. Според мене дори е приемливо ако някой го хванат да кара пил да го разстрелват на място.

  7. 7 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    А може просто да слагат дрегер в колата на провинилия се пиян шофьор. Той духа в дрегера и ако отчете,че е пиян,заключва колата и тя не може да запали.

  8. 8 Профил на Lazarus
    Lazarus
    Рейтинг: 302 Неутрално

    Утре може да очакваме отнемане на жилището при скарване със съсед и ако си с над 1,2 промила. Съседът може да прецени, че застрашаваш живота му.

  9. 9 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 8 Разстроено

    тука не е ного на нивото на Изкусното Интелект на Главната

    Chaos theory and geometry: can they predict our world? – with Tim Palmer
    https://www.youtube.com/watch?v=RkiEV47KPX4

    ма па го има и

    World's first video of 56 transition controls for a triple inverted pendulum.
    https://www.youtube.com/watch?v=I5GvwWKkBmg

    лошо де я нема Какича разасни теа далавере на публиката

    💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
  10. 10 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 876 Весело

    Има и добра страна тази поредна промяна в ЗДД всеки собственик на таратайка ще може безпроблемно да се отърве от нея като я кара подпийнал.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  11. 11 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 8 Разстроено

    тука не е ного на нивото на Изкусното Интелект на Главната

    Chaos theory and geometry: can they predict our world? – with Tim Palmer
    https://www.youtube.com/watch?v=RkiEV47KPX4

    ма па го има и

    World's first video of 56 transition controls for a triple inverted pendulum.
    https://www.youtube.com/watch?v=I5GvwWKkBmg

    лошо де я нема Какича разасни теа далавере на публиката
    —цитат от коментар 9 на Mylène Jampanoï


    тва без мотори у рамената немаше ли е баа по-интересно?


    До коментар [#10] от "Julian Mall":

    кажи ве, залюхан рашистански новонацист?

    💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
  12. 12 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 8 Разстроено

    До коментар [#10] от "Julian Mall":

    World's first video of 12 transition controls of a rotary double inverted pendulum
    https://www.youtube.com/watch?v=RE_iF7L3lhc

    💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
  13. 13 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 8 Любопитно

    “Продължаващите случаи на тежките катастрофи с жертви заради пияни или дрогирани шофьори”

    Не казвам да карате пияни, но статистиката е ясна.
    Най-много жертви по пътищата както у нас, така и по света има на:
    1. Пешеходни пътеки - необходими са повече подлези и надлези.
    2. Челен сблъсък между две коли (изпреварване в насрещното) - необходими са повече колчета.

    Инцидентите с пияни и дрогирани даже не ги обявяват като процент от всички, понеже са пренебрежително малко на фона на останалите. За сметка на това фокуса се измества върху тях, понеже е по-лесно да конфискуваш, отколкото да градиш инфраструктура.

    https://www.segabg.com/hot/category-bulgaria/magistralite-vzimat-nay-malko-zhertvi-katastrofi-u-nas

  14. 14 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2963 Неутрално

    Според мен, колата трябва да се отнема за определен срок от време, а не да се конфискува от държавата. Така беше някога в Германия, но го отмениха.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  15. 15 Профил на Deinio
    Deinio
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#13] от "dwr30648311":

    евала!

  16. 16 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    Тука само критики, но никой не е посочил какво да се прави като има много пияни или дрогирани водачи.

    Сега какво ги правят - глоба и им вземат книжките за период от време.

    Глобите или не ги плащат или ако са богаташки синчета бащите им ги плащат. А като им вземат книжката пак си карат, но без книжка.

  17. 17 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 969 Неутрално

    Ами толкова си могат!
    IQ-то на депутатите е под средното за страната.
    Но затова пък, всички притежават качеството "вярност към лидера".

  18. 18 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    Ами да променят закона така че да може да се отнема автомобила дори да не е собственост на лицето като то се задължи да плати на собственика-например лизингова компания. Бай ганьо предпочита да му бръкнат в задника от отколкото в джоба. Според мене дори е приемливо ако някой го хванат да кара пил да го разстрелват на място.
    —цитат от коментар 6 на mlmirow


    Може и два крайника по избор да му режат. Или бой с пръчки.

    И двете ще имат много по-добър ефект, щото веднага ще му се набият в главата.

  19. 19 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 639 Неутрално

    Лицемерното прекъсване на отпуски и имитиране на бурна дейност само разкриват, че нищо съветско не е забравено и нищо ново не е научено.

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  20. 20 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2941 Неутрално

    До коментар [#13] от "dwr30648311":

    Именно. Държавата упорито отказва да ремонтират и да разширява пътищата. Все няма проекти. Все нещо им пречи. Като разширим пътищата, да нямат и дупки катастрофите рязко ще намалеят.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2963 Неутрално

    Може и два крайника по избор да му режат. Или бой с пръчки.
    И двете ще имат много по-добър ефект, щото веднага ще му се набият в главата.
    —цитат от коментар 18 на realguru

    Достатъчно е да ме се набият няколко пъти едни други неща, не точно в главата, и ще запомни доживот...
    Това се случва обикновено в пандиза.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  23. 23 Профил на ACER
    ACER
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Вчера гледах един интересен списък от лекарства, които могат да доведат до фалшиво положителен тест за наркотици, дори и някои антибиотици.

    След това върви обяснявай, че нямаш сестра.

  24. 24 Профил на *****
    *****
    Неутрално

    Полицаите и особено катаджиите не може да им даваш право да правораздават. Там няма акъл за две стотинки! Подобна тъпотевина отдавна не бяха правили, а не е като да не ходим на избори често.

  25. 25 Профил на kwy38371721
    kwy38371721
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Защо пак ще откриваме топлата вода?Вижте как е направено в другите държави и го приложете при нас.

  26. 26 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Явно от тези депутати - толкова… А имаше наченки на промяна и нещо добро за България.
    —цитат от коментар 1 на sak


    1 Профил на Mylène Jampanoï
    Mylène Jampanoï
    Рейтинг: 1285
    07:27, 11 авг 23
    Неутрално

    Дневник, Главната с нейното Изкусен Интелеккт, туй па цигане паради что го претоплиха

    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2023/08/10/4516759_opasen_za_demokratichniia_red_kakvo_e_kensul_kultura_i/

    ?

    💕💕💕 ВЛЮБЕНА в Моа Преател Тайпи! 💕💕💕
  27. 27 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Весело

    Направо са разкостили съдебната реформа на шайката ППДБ.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  28. 28 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    Не виждам никакъв проблем в това да се конфискува
    Аман от смотани формални ЙОристи!

    Ту-туууу
  29. 29 Профил на Червен дисибар
    Червен дисибар
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Стига сте ревали бе. Айдукати, журналя и обикновени пияндурници зад компа. Като няма наказания, защо няма наказания и защо не са по-строги. Сега пак ревете. Вечно недоволни и нещастни, за което не са виновни депутатите и законите.

  30. 30 Профил на Червен дисибар
    Червен дисибар
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не виждам никакъв проблем в това да се конфискуваАман от смотани формални ЙОристи!
    —цитат от коментар 28 на ТимурСКомандаИКодове


    Абсолютно. Сигурен съм че стотици и хиляди вече са чули за конфискациите и няма и да си помислят да седнат пак пили зад волана. Тук не е важно дали са конфискувани 10 автомобила а превенцията.

  31. 31 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#13] от "dwr30648311":

    "Пешеходни пътеки - необходими са повече подлези и надлези."
    Я слез на земята! Само в България пешеходците са натъпкани в подлези! Който иска автомобил ще се съобразява с пешеходеца!
    Правилото в белите държави е 1. Пешеходец 2. Обществен транспорт и най-накрая 3. Автомобил

    Ту-туууу
  32. 32 Профил на john trivolta
    john trivolta
    Рейтинг: 885 Любопитно

    Тука само критики, но никой не е посочил какво да се прави като има много пияни или дрогирани водачи.Сега какво ги правят - глоба и им вземат книжките за период от време.Глобите или не ги плащат или ако са богаташки синчета бащите им ги плащат. А като им вземат книжката пак си карат, но без книжка.
    —цитат от коментар 16 на realguru


    Ами ако на богаташкото синче му вземеш колата, то нали утре то ще си купи нова. И тогава пак ще се питаме: "Ами ко прайми сига?"

    "Езикът е за една култура или общество това, което са парите за една икономика; ерозията на първото води до разпадане на второто." Питър Бауър
  33. До коментар [#32] от "john trivolta":

    Ами държавата ще си обнови автомобил ия парк
    Нещо лошо?

    Ту-туууу
  34. 34 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 773 Неутрално

    "Продължаващите случаи на тежките катастрофи с жертви заради пияни или дрогирани шофьори в различни краища на България предизвикаха неколкомесечни протести с искания за сурови санкции и ефективни превантивни мерки" - това е медийна дъвка. За 2022 г. Има установени над 4000 птп - от там над 670 загинали и над 5000 ранени. От тези ПТП знаете ли колко са причиненин от пияни - 75, загиналите са 7, ранените окооо 80. Процентно ъова са между 1% и 5% от всички. Аналогични са данните и за другите години. Не казвам, че не трябва мерки, но по-дпбре да се концентрират и върху другите 90% от причинителите на ПТП - висока скорост, дебилно поведение на пътя, лоши пътища.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  35. 35 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2310 Неутрално

    Нали закони щяха да се гласуват само след анализ на последствията? Пп/Дб също подкрепиха тая недомислица, родена от див популизъм.
    А другата гласувана глупост за въглищата, заради която в Плана за възстановяване примерно 25 % от парите са загубени?
    Не е добре работата в Парламента.

  36. 36 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    Страшното е, че същите тези пишат и конституция

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  37. 37 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 773 Неутрално

    До коментар [#24] от "maddrum":

    Автомобилът ще се отнема с постановяване на присъдата. До тогава най много да се спре от движение.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  38. 38 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    Защо пак ще откриваме топлата вода?Вижте как е направено в другите държави и го приложете при нас.
    —цитат от коментар 25 на kwy38371721


    Неприложимо. На Ганьо трябва много дълбоко да му се бръкне в джоба. Не сравнявай 200-300 години набиване на канчета по белите държави с тарикатлъка на Ганьо.
    Не че и в запада няма тарикатлък, но рано или късно си получава заслуженото
    Сещам се за едно прокурорско синче, де помете четирима на една автобусна спирка. Да си чул нещо за него?

    Ту-туууу
  39. 39 Профил на Deinio
    Deinio
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#16] от "realguru":

    ти какво предлагаш? току що обясни защо новите промени няма да доведат до търения ефект

  40. Страшното е, че същите тези пишат и конституция
    —цитат от коментар 36 на дерибеев


    Курнела и Костя ли трябва да я пишат, че са си доволен?

    Ту-туууу
  41. 41 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Весело

    Като са почнали да кофискуват от МВР, на крадците да им отнемат имотите, на убийците - всичко (от децата до последната риза на гърба).
    За неплатени данъци в срок - телевизора, за невзета касова бележка - телефона....
    Отнемай бе !!

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  42. 42 Профил на Mushichka
    Mushichka
    Рейтинг: 86 Неутрално

    До коментар [#3] от "putinxujlo":

    Трябва драстично да се увеличат наказанията и за предлагащи, и за приемащи подкуп в тая шибана държава. Особено ако вторите са полицаи или друг вид държавни служители. До 5 000 лв - автоматично 3 години затвор, над 5 000 - 5 години. За подкупи над 100 000 лв - 10 години затвор и конфискация на цялото имущество. За предлагащите - само конфискация. И да видите как за нула време ще станем шведи и норвежци.

  43. 43 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 773 Неутрално

    Един от абсурдните моменти е, че според приетите текстове, ако се е стигнало до смърт или пострадал при неволна катастрофа, може да се отнема автомобил, но при умишлено умъртвяване при катастрофа, подобно нещо изобщо не се предвижда. - Дневник, наемете някой да прегледа съдебната практика и искам да ми извадите всички решения с умишлено умъртвяване при катастрофа. Да се хванем ли на бас че няма да минат бройката от 7 примерно?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  44. 44 Профил на Deinio
    Deinio
    Рейтинг: 116 Неутрално

    целта е ясна. да се раздели обществото на моралисти/пуритани от една страна и пиянки/наркомани от друга. никой не коментира духа на закона и дали е справедлив. Адвокатите били айдуци! Пичове четете Мартин Нимьолер барем се досетите, че лошото законотворчество може да накърни и вашите човешки правам един ден

  45. Като са почнали да кофискуват от МВР, на крадците да им отнемат имотите, на убийците - всичко (от децата до последната риза на гърба). За неплатени данъци в срок - телевизора, за невзета касова бележка - телефона....Отнемай бе !!
    —цитат от коментар 41 на The Crusader


    И що МВР да конфискува? Има си съд.
    Написа го един пич, докато не се произнесе съдът - на трупчета

    Ту-туууу
  46. 46 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#45:"ТимурСКомандаИКодове"][/quote]

    Е ся що МВР отнема колите ?

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  47. 47 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    [quote#45:"ТимурСКомандаИКодове"]
    —цитат от коментар 46 на The Crusader
    Е ся що МВР отнема колите ?[/quote]

    Я дай къде пише, че МВР отнема? Ако наистина е така са за бой, признавам. Но съдът е този, който отнема. До тогава -на трупчета. Представи си как би се чувствал, дори съдът да отсъди в твоя полза, дали ще си причиняваш нарушение на правилата ако колата ти стои 5-6 месеца на паркинг?

    Ту-туууу
  48. 48 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    Доколкото разбрах се предлага протокол за доброволно предоставяне на автомобила на полицията, който юристи препоръчват в никакъв случай да не бъде подписан, което е основание това да влезе в съда и да се съди полицията. Препоръчва се задължително даване кръв и урина за изследване ако сте уверен, че не сте употребили алкохол или наркотици. Ако сте употребили и не сте дали кръвна проба, тогава съда няма никакво основание да откаже отнемането на автомобила ви ... аз поне това разбрах. Не ми се мисли, какво се случва с пиян камионджия или автобусен шофьор.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  49. 49 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#47] от "ТимурСКомандаИКодове":

    МВР се похвали, че отнема все повече автомобили заради алкохол и наркотици

    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2023/08/10/4516398_mvr_izzema_vse_poveche_avtomobili_na_upotrebili/

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  50. 50 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    Доколкото разбрах се предлага протокол за доброволно предоставяне на автомобила на полицията, който юристи препоръчват в никакъв случай да не бъде подписан, което е основание това да влезе в съда и да се съди полицията. Препоръчва се задължително даване кръв и урина за изследване ако сте уверен, че не сте употребили алкохол или наркотици. Ако сте употребили и не сте дали кръвна проба, тогава съда няма никакво основание да откаже отнемането на автомобила ви ... аз поне това разбрах. Не ми се мисли, какво се случва с пиян камионджия или автобусен шофьор.
    —цитат от коментар 48 на ь


    Т.е. пак толерираме алкохолиците по пътя? Отказ от кръвна проба трябва да се криминализира

    Ту-туууу
  51. 51 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#49] от "The Crusader":

    Те могат да се хвалят колкото си искат, покажи в закона къде е написано, че точно те конфискуват

    Ту-туууу
  52. 52 Профил на mitmonbg
    mitmonbg
    Рейтинг: 660 Гневно

    Тука само критики, но никой не е посочил какво да се прави като има много пияни или дрогирани водачи.Сега какво ги правят - глоба и им вземат книжките за период от време.Глобите или не ги плащат или ако са богаташки синчета бащите им ги плащат. А като им вземат книжката пак си карат, но без книжка.
    —цитат от коментар 16 на realguru


    А ти какво предлагаш-да им вземат душите най-накрая,за да угодят на малоумната тълпа ли?! Каква част от ПТП са заради тях!?Използвайте ги тия глави на раменте понякога бе!!!!!!!!!

    Изпреварващо увеличение на доходите-стимул за икономиката..John Maynard Keynes
  53. 53 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#51] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Ти и колегата бъркате ОТНЕМАНЕТО с КОНФИСКАЦИЯТА.

  54. 54 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    [quote#52:"mitaka_1"][/quote]

    Никой няма да ти отнеме нищо ако предизвикаш ПТП и си чист.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  55. 55 Профил на jvi37646859
    jvi37646859
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ще доведе до много дрогирани и пияни жълтопаветници без автомобили.

  56. 56 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#52] от "mitaka_1":

    "да им вземат душите най-накрая,за да угодят на малоумната тълпа ли?!"

    Не душите, а колите. А този който не иска да му вземат автомобила, не се качва пиян да го кара, толкова е просто.

  57. 57 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 733 Неутрално

    До коментар [#32] от "john trivolta":

    значи викаш,

    богатите ше са съгласни да фърлят едни 100 - 200 филки през 3 месеца и по често?
    Само зимай и мачкай! Да им държи влага

  58. 58 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    Вносителите на закона прекрасно знаят какво и защо правят.
    Кой ще спечели от това?
    Редовите полицаи и шефовете им, ето кой.
    Имуществото се конфискува и ползва до момента на законното му връщане на собственика няколко години по - късно - когато се стигне до съдебно решение.
    Сега го правят с телефони, лаптопи, дронове и каквото още успеят да скатаят.
    Сега вече могат и коли да карат.
    Не говоря наизуст.
    Зная конкретни случаи и няма никакво съмнение, че това е редовна практика, а не грешка или заблуждение.
    А онази част от депутатите, които не го внасят и не го спират са си обикновени дебили, дето нищо освен собствените им интереси не ги вълнува.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  59. 59 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Гласуваните сега текстове обаче позволяват на полицията и прокуратурата да заобиколят закона, смятат специалистите.
    В "прваната комисия", какво правят? Комисионни ли получават? Погледнете пак "Хлапето" 1921 г.

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  60. 60 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1529 Любопитно

    Още през 90-те това бе приложено във Франция. Резултата 10 пъти намалели катастрофи и човешки жертви сри ПТП с пиян водач. Сега се прилага в половината европейски държави. Преди месец Литва подари на Украйна 400 от отнетите след алкохол автомобила.
    За конфискация след 1,2 промила настоявам от 10 години. Най-сетне се случи.

    Русия е проказата на планетата Земя.
  61. 61 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 766 Неутрално

    До коментар [#56] от "uvtest":

    А какво правим с дрогираните? Проблемът всъщност идва от неточността на тестовете и голямата вероятност за положителен резултат след употреба на лекарства. Гледам, че дори обикновен ибупрофен може да е приблемен. И като си знаем нивото на родната милиция и съд, очаквам голямо ходене по мъките.

  62. 62 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#51] от "ТимурСКомандаИКодове":Ти и колегата бъркате ОТНЕМАНЕТО с КОНФИСКАЦИЯТА.
    —цитат от коментар 53 на uvtest



    До коментар [#53] от "uvtest":

    А ти не разбираш,че "отнемането" е КРАЖБА.

    Не спират да се опитват да ни заробят... Преди време "другарката" Паси предложи на неваксинираните да се забрани да напускат България,(баш като при комунизма!). Сега държавата иска да ОТКРАДНЕ автомобила на нарушителя на пътя...!

  63. 63 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1355 Неутрално

    защо адвокатът призовава шофьорите да не дават кръвна проба?

  64. 64 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2250 Неутрално

    Шарлатаните са свикнали да действат на момента, обещават и лъжат и беж да ги няма. Набутват ни в противоречия и капани, може вече да стягат куфарите.

    Червена линия, червен картон
  65. 65 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#62] от "deaf":

    "А ти не разбираш,че "отнемането" е КРАЖБА."

    Ти какво разбираш под термина "отнемане", та го наричаш кражба?

  66. 66 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Чл. 343б. (Нов - ДВ, бр. 28 от 1982 г., в сила от 01.07.1982 г., изм. - ДВ, бр. 50 от 1995 г.)

    (1) (Изм. - ДВ, бр. 74 от 2015 г.) Който управлява моторно превозно средство с концентрация на алкохол в кръвта си над 1,2 на хиляда, установено по надлежния ред, се наказва с лишаване от свобода от една до три години и с глоба от двеста до хиляда лева.

    (2) (Изм. - ДВ, бр. 92 от 2002 г., изм. - ДВ, бр. 74 от 2015 г.) Който управлява моторно превозно средство с концентрация на алкохол в кръвта си над 0,5 на хиляда, установено по надлежния ред, след като е осъден с влязла в сила присъда за деянието по ал. 1, се наказва с лишаване от свобода от една до пет години и с глоба от петстотин до хиляда и петстотин лева.

    (3) (Нова - ДВ, бр. 21 от 2000 г., изм. - ДВ, бр. 74 от 2015 г., доп - ДВ, бр. 67 от 2023 г.) Който управлява моторно превозно средство след употреба на наркотични вещества или техни аналози, установена по надлежния ред, се наказва с лишаване от свобода от една до три години и с глоба от петстотин до хиляда и петстотин лева.

    (4) (Нова - ДВ, бр. 74 от 2015 г.) Ако деянието по ал. 3 е извършено повторно, наказанието е лишаване от свобода от една до пет години и глоба от петстотин до хиляда и петстотин лева.

    (5) (Нова - ДВ, бр. 67 от 2023 г.) В случаите по ал. 1 - 4 съдът отнема в полза на държавата моторното превозно средство, послужило за извършване на престъплението и е собственост на дееца, а когато деецът не е собственик - да присъди равностойността му.

    (6) (Нова - ДВ, бр. 67 от 2023 г.) Който управлява моторно превозно средство и откаже да му бъде извършена проверка по надлежния ред за установяване на употребата на алкохол и/или наркотични вещества или техни аналози, след като е бил наказван за някое от тези деяния по административен ред, се наказва с лишаване от свобода до шест месеца и с глоба от две хиляди лева.

    (7) (Нова - ДВ, бр. 67 от 2023 г.) Деецът не се наказва, ако отказът по ал. 6 се дължи на независещи от него причини.
    ========================
    Не съм юрист, но не виждам тук никакви изисквания, МВР да конфискува, изземва или каквото и да е подобно действие свързано с автомобила веднага след проверката.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  67. 67 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2310 Разстроено

    До коментар [#58] от "Боби Колев":

    Последиците ще са приблизително както ги описваш, съгласен. За едно не си прав - депутатите нито знаят, нито си дават ясна сметка за какво точно гласуват, стига да съвпада с партийната повеля. Нивото на компетентност в това НС е отчайващо, не е случайно, че едва 15 % от населението го одобрява.

  68. 68 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#66] от "The Crusader":

    Никъде не пише "МВР отнема" или "МВР конфискува".
    Всичко това се доказва в съда.
    После, пак ако откажеш кръвна проба - нищо!
    Тук е заровено кучето - отказваш проба на дрегер или тест - окей, ше направим кръвна - тогава директно при отказ трябва да лжиш и конфискация! По бърза процедура в съда! Така трябва да бъде. Как са го направили - ясно е.

    Ту-туууу
  69. 69 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#62] от "deaf":

    "А ти не разбираш,че "отнемането" е КРАЖБА."

    Отнемането на живот е погалване с перце?

    Ту-туууу
  70. 70 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    До коментар [#40] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Тоест тези да творят тъпотии за да не могат "Курнела и Костя" да творят същите?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  71. 71 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#56] от "uvtest":А какво правим с дрогираните? Проблемът всъщност идва от неточността на тестовете и голямата вероятност за положителен резултат след употреба на лекарства. Гледам, че дори обикновен ибупрофен може да е приблемен. И като си знаем нивото на родната милиция и съд, очаквам голямо ходене по мъките.
    —цитат от коментар 61 на gogo2011


    И за това има кръвни проби. Ако си дал положителен - кръвна проба.

    Ту-туууу
  72. 72 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#40] от "ТимурСКомандаИКодове":Тоест тези да творят тъпотии за да не могат "Курнела и Костя" да творят същите?
    —цитат от коментар 70 на дерибеев


    т.е. превърнахте България в територия вместо държава за само 45 години.
    Още половин век няма да се оправи тук.

    Ту-туууу
  73. 73 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#68] от "ТимурСКомандаИКодове":

    е, да ...ама отнемат в момента. МВР се хвали.
    Отнели са дори ТИР.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  74. 74 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#68] от "ТимурСКомандаИКодове":е, да ...ама отнемат в момента. МВР се хвали. Отнели са дори ТИР.
    —цитат от коментар 73 на The Crusader


    никъв шанс, не вярвай на милиционер. Съдът после ще реши нещо друго и ще ги видим тия идиоти кви ше ги плещят.
    На милиционер никога не вярвай! Особено на "висш" милиционер!
    По-тъпи същества не съм виждал!

    Ту-туууу
  75. 75 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#62] от "deaf":"А ти не разбираш,че "отнемането" е КРАЖБА."Ти какво разбираш под термина "отнемане", та го наричаш кражба?
    —цитат от коментар 65 на uvtest



    До коментар [#65] от "uvtest":

    "Отнемането" е като "източването",(на предприятие,например). Чистак-бърсак КРАЖБА...

  76. 76 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    Депутатите много си повярваха.Промяна на закон се прави след обществено обсъждане правен анализ за последгствията обсъждане първо четене второ четене и тогава.Когато се събират 200 300 човека на някой площад и размахат незнайно къде и от кого печатани постери тогава народното събрание се събира извънредно и през нощта ражда някоя простотия.След това обаче простотията става закон и всички юристи се чудят какво да правят с новия закон който си е продтотия.Бойкикев и Надка наистина са юристи но може би не са добри.

  77. 77 Профил на Idmvr
    Idmvr
    Рейтинг: 363 Неутрално

    Щом германците го правят, значи не е баш недомислица. В Германия полицията може да прибере автомобила като обезпечителна мярка за глоби и обезщетения. При все че в Германия глобите не се събират с трудността, с която се събират в България.

    Що се отнася до алкохола, ако в Германия те хванат да шофираш пиян, не дай Боже катастрофа да стане, ще предпочетеш сто пъти да са ти взели автомобила вместо това което правят. То са съдилища, то психолози, на които ти плащаш, психологът трябва да направи експертиза, която прави след много на брой разговори с теб, правят се внезапни кръвни проби и какво ли още не. И това е за не влезеш в затвор. Като пари ти излиза по-зле от загуба на една кола.

  78. 78 Профил на mitmonbg
    mitmonbg
    Рейтинг: 660 Любопитно

    До коментар [#52] от "mitaka_1":"да им вземат душите най-накрая,за да угодят на малоумната тълпа ли?!"Не душите, а колите. А този който не иска да му вземат автомобила, не се качва пиян да го кара, толкова е просто.
    —цитат от коментар 56 на uvtest


    Видно е,че не си на страната на водачите на МПС,а на тъпите куки.А за тях-редом с блондинките-народът е сътворил най-много вицове. Сега по съществото на спора.Измененият са залегнали в НК.Автомобилът се изземва с РЕШЕНИЕ НА СЪДА.Тъпата кука няма толкоз акъл под шапката да съди....

    Изпреварващо увеличение на доходите-стимул за икономиката..John Maynard Keynes
  79. 79 Профил на sargus
    sargus
    Рейтинг: 257 Неутрално

    Ама как може това е недопустимо...оставят дрогираните пиянки без кола...ужас. Веднага да се вкара поправка в закона като се отнеме колата, да им се издаде карта за градския транспорт.
    Баси скотовете, с най-висока смъртност в европейския съюз, цъкате с език като гледате новините, ама като опре яйцето до ..., щото половината карате на 2 ракии и почвате да виете на умряло.
    Щели да се корумпират полицаите...ще ви издам една тайна, те ВЕЧЕ са корумпирани. Това е съвсем различен проблем към който трябва да се подходи по същия начин - твърдо.

  80. 80 Профил на Бай Ганьо
    Бай Ганьо
    Рейтинг: 448 Неутрално

    Статията е нелепа - вместо да говорят, че трябва да се обработи закона, че и при умисъл трябва да има тежко наказание - едва ли не е ОК пиянките да имат коли и да продължават да са на пътищата... Сигурно защото авторчето може да има проблем по темата :)

  81. 81 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#77] от "Idmvr":

    В Германия правят ли тестове за дрога, с тестове които реагират и на лекарства ? В Германия ставаш ли виновен за месеци, само заради показания на един скапан и неверен тест ?
    Поне половината българи над 50 употребяват лекарства почти ежедневно.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  82. 82 Профил на Бай Ганьо
    Бай Ганьо
    Рейтинг: 448 Неутрално

    До коментар [#8] от "Lazarus":

    Бай Лазарусе - и сега могат да те изгонят от блока, ако създаваш проблеми. Не е нито ново, нито непостижимо, а определено е нужно.

  83. 83 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    "....ставят гражданите без "абсолютно никакво правно средство на защита"

    Държавата се отрупа със заклети врагове. Да му мислят управниците. Всяка грешка, всеки гаф може да е фатален.

    Judjuk
  84. 84 Профил на jzx251173561
    jzx251173561
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Показателно е как тези мерки, предизвикват вълна от реакции, които са основно - ще се увеличи корупцията. Защо трябва да я увеличат, защо трябва някой да бута а друг да чака да вземе?
    Така е свикнал българинът. И така е научен. Това трябва да се промени.

    Мисля, че голяма част от нормалните хора искат да се приключи с тази безмилостна война по пътищата, ако ще и със зверски мерки.
    Щом аз мога да не пия и чаша бира когато трябва да се кача в колата, значи всеки може.

    Според мен воя на адвокатите е заради това, че рязко ще им намалее клиентелата от шофьори алкохолици и наркомани.

  85. 85 Профил на .NET
    .NET
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Спазвайте 2 основни правила:

    1. Никога не подписвайте Протокол за доброволно предаване на автомобила!

    2. Винаги, след положителна проба, отидете в най-близката болница и дайте проба за кръв и урина, за анализ за алкохол и наркотици. Особено това важи след положителен тест за наркотици - факт е, че има редица медикаменти, заради които ще дадете положителна проба за наркотици:

    Например:

    ибупрофен - ще дадете фалшиво положителен резултат на марихуана, барбитурати и бензодиазепини;

    трамадол, използван за лечение на умерен до силен болков синдром, може да доведедо фалшиво позитивен резултат за фенциклидин и опиати

    анибиотици: левофлоксацин и ципрофлоксацин - фалшиво положителен тест за опиати

    препарати против високо кръвно налягане - лабеталол (бета блокер), дилтиазем и верапамил (калциеви антагонисти)- фалшиво положителен резултат за амфетамини и други халюциногени

    метформин - много разпространен за диабет и иснулинова резистентност, голям брой хора взимат такъв медикамент - води до фалшиво положителн на амфетамин.

    антидепресанти и антипсихотици - буквални цели произвдоствени серии медикаменти могат да доведа до полижтелн резултат например за LSD и амфетамини
    напроксен и оксапрозин се асоциира с риск от фалшив резултат за барбитурати;

    Бъдещето е не просто пред богатите държави, а пред тези, които са най-напред с образованието. - в."Капитал", 22.12.2016г.
  86. 86 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    Да си ремонтират законите , но конфискацията да влиза в сила НЕЗАБАВНО след бързо съдебно производство. Но да влиза в сила. Омръзна ми от идиоти ,които карат срещу мен пили кило ракия и/или дрогирани. Жертвите са прекалено ,много за такава малка държава за да има толерантност. А тези , които искат толерантност съм сигурен, че поне веднъж са сядали с алкохол в кръвта и сега скачат да няма такива санкции ,защото утре може пак да седнат зад волана употребили алкохол ("може пък да ми се случи и на мен и тогава..." .Така смятат...

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  87. 87 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 316 Весело

    До коментар [#13] от "dwr30648311":Именно. Държавата упорито отказва да ремонтират и да разширява пътищата. Все няма проекти. Все нещо им пречи. Като разширим пътищата, да нямат и дупки катастрофите рязко ще намалеят.
    —цитат от коментар 20 на Да вярваме на истината


    Глупости.ще се увеличат.Направи им хубави пътища и даже таратайките ще карат с 200км.ч.

  88. 88 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 967 Гневно

    Егати вечно недоволното племе!

    Днес щели да му вземат колата, утре - жената, а вдругиден да го режат на парчета!

    Решението е чудесно!

    Спрете поркането преди шофиране, вместо да виете непрекъснато!
    Бахтий!

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  89. 89 Профил на jelezo
    jelezo
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Това ще доведе до многократно увеличаване на случаите на подкуп на служители на КАТ. проверено и потвърдено. Самите шофьори ще започнат да предлагат подкуп
    —цитат от коментар 3 на putinxujlo


    Или пък да спрът да карат след употреба на алкохол?

    Мене повече ме вълнуват фалшивите тестове за наркотици, когато ше се наказват невинни.

  90. 90 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2310 Неутрално

    До коментар [#84] от "jzx251173561":

    Не мнозинството, всички до един искаме да се приключи с войната. Само че това не става със спешни поправки, писани на коляно и гласувани от некомпетентни и послушни депутати за дни под обществен натиск, не е ставало и няма да стане. И, разбира се, недомислиците дават повече власт и възможност за корупция на Мвр.
    Със законите шега не бива.

  91. 91 Профил на Бояна
    Бояна
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Дяволска работа

  92. 92 Профил на jwq000
    jwq000
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Утре може да очакваме отнемане на жилището при скарване със съсед и ако си с над 1,2 промила. Съседът може да прецени, че застрашаваш живота му.
    —цитат от коментар 8 на Lazarus


    Глупости!
    Цяла България вижда, че до сега не бе намерено лекарство срещу такъв вид безразсъдни шофьори.
    Както каза една жена "Българинът обича колата си повече от жената".
    Дано тази крайна мярка отрезви това шестващо бедствие!

  93. 93 Профил на Nik Nikolov
    Nik Nikolov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Тази милицейщина няма да изкара дълго...къде в Европа за една трева ще ти е..т ма...та !!?? Само в кочината на бантусите и фатмаците.

  94. 94 Профил на Ivan Stoyanov
    Ivan Stoyanov
    Рейтинг: 174 Неутрално

    И как човек станал полицай защото е синчето на мама и на тати и те работят в МВР и чрез връзки са вкарали маминото синче да стане полицай ще правораздава като съдия който преди да стане такъв е изучил няколко тома закони и прочел стотици книги? Нали това мамино синче няма никакъв опит, квалификация и като цяло нищо не става от него само да дига палката и да седи в опела/киата по цял ден и накрая да вземе заплата и да се пенсионира на 50 за друго нищо не става. 90% от българските катаджии не знаят и не могат да покрият изпитните въпроси за категория С и Д а дори някой и за кат. Б ние ще ги делегираме с права за които трябва да си учил да не сме някоя африканска държава, че без съд и присъда някакви милиционери по тяхна преценка при положение, че 80% от полицаите са брутално подкупни просто от изложеното по горе (не са минали изпитите по законния начин а са назначени с връзки и от тук мисленето им е корупционно) ще ти отнемат колата. Аре милиционера да отиде да отнеме колата на Семерджиев нали веднага ако има наоколо полицайка като Симона Радева не само няма да го накаже дори да е мъртво пиян а дори ще му направи едни други работи. И като заговорихме за подобни казуси как един прост полицай който гледа как да избута деня и да си вземе заплата и пенсията защото иначе трябва да е охрана на половин работен ден в Лидл, Билла или Кауфланд ще тръгне срещу някоя мутра и мафиот който има протекциите на шефа на КАТ? Точно така милиционера ще се заяде с Пешо с Опела за 3000лв който може и да е взимал някакви лекарства заради които дрегера отчита над нормата обаче на Семерджиев и Кристиан Николов с 10 вида наркотици в кръвта и каране с над 100 във града просто ще козируват нашите милиционери. Аз ви казах на тия които подкрепяте още ППДБ от тия НИЩО НЕ СТАВА а дори и като са дупе и гащи с ГЕРБ и ДПС направо трагедията е потресаваща.

  95. 95 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#78] от "mitaka_1":

    "Видно е,че не си на страната на водачите на МПС"

    Видно е, че не си разбрал. Не съм на страната на водачите, които ПИЯНИ карат МПС. Ти тях ли защитаваш?

  96. 96 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 16 Неутрално

    Не ми се е случвало да давам кръвна проба и ми е интересна процедурата - полицаите те карат до болницата или се очаква както си (предполагаемо) пиян да се качиш на колата и да продължиш до там?

  97. 97
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  98. 98 Профил на jwq000
    jwq000
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Правилно е!
    За крайни явления - крайни мерки!

  99. 99 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 52 Весело

    Някой учуден, при положение, че в момента дерибейства Тройната коалиция, председател на правната комисия е татин СтоЮ, а капацитети са такива като НаТка и Ристю

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  100. 100 Профил на parallelepiped
    parallelepiped
    Рейтинг: 120 Неутрално

    Смешен плач...
    Да отнемеш средството за убиийство на еднин потенциален убиец е напълно разумна мярка за превенция.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #