За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
danvan
Рейтинг: 7244 НеутралноМдааа, гърците нямат проблем с излизането от зоната на ракийката и салатката, така любима на Ганьо
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satvenciч
Рейтинг: 414 НеутралноВ Гърция стапник е най престижната професия
I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my assvenciч
Рейтинг: 414 НеутралноСтачник* I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
kahless
Рейтинг: 925 НеутралноПротестър/стачник наистина се превръща в професия. Железопътните работници в Гърция излизат на протестна стачка по повод тежка железопътна катастрофа, причинена от... самите тях!
Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction. ______________________________________________________________________________________________________________________________ Ceterum censeo, МОЧА esse delendam!Batezuzi
Рейтинг: 171 НеутралноАко синдикатите са прави за проблемите с безопасността, защо не е имало спиране на работата на железниците преди катастрофата? От записа, който пуснаха в медиите очевидно, че става дума за човешка грешка. Дали е можело да се сложи система, която да уведомява, че два влака са на един коловоз? Сигурно е можело, но аз не съм чул да са извадили доклад и/или препоръка на някой от железниците, че трябва да се модернизира това и това, а и да е имало защо организационно не сме премахнали вероятността това да се случи от същите работници в железниците?