Франция иска минимални цени на полетите в Европа

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (80)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 345 Весело

    ЕСССР!

    Евроатлантида
  2. 2 Профил на Ти сега нали разбираш колко си прост
    Ти сега нали разбираш колко си прост
    Рейтинг: 48 Любопитно

    Необолшевиките ще решат този проблем,скоро ще летим и към Дубай без пари.💋🐪🐷🐵🥳🤡👍

    Много съм прост
  3. 3 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 3016 Неутрално

    Има смисъл само за сравнително къси полети където има развита бърза железница но значителна част от ЕС включително целия Балкански п-в не е така

  4. 4 Профил на harribbo
    harribbo
    Рейтинг: 8 Неутрално

    С ценова дискриминация се опитват да насочат потребителите към железопътния транспорт който е с много по висока степен на държавна намеса

    т.е. държавата конкурира частната инициатива с нелоялни търговски практики и злоупотреба с власт

    ПС: Ryanair са отвратителни - закривай!

    разтягаме локуми
  5. 5 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1692 Неутрално

    Да, ама модерен самолет харчи 3л гориво на седалка на 100км. Пробвайте с кола и колко време отнема.
    Французите да си кажат, че искат да убият туризма. Ще стане весело, когато туристите във Франция намалеят наполовина. Да затварят капанчетата.

  6. 6 Профил на pet fire
    pet fire
    Рейтинг: 3074 Неутрално

    Не е ли пазарна икономиката, че ще и слагаме минимални цени

  7. 7 Профил на inception
    inception
    Рейтинг: 8 Любопитно

    а овца някой да ти нарисува не искаш ли?

    ...and eternity in an hour.
  8. 8 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "ekp351157130":

    Само да отбележа, че бистрата дерат на месо. Кафенцето е 12 евра..... С "безплатен" кроасан 😜

  9. 9 Профил на pspa
    pspa
    Рейтинг: 229 Весело

    Направо да върнем плановата икономика, петилетките и да запеем "союз нерушимий".. опа, исках да кажа "union incassable".

  10. 10 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 396 Неутрално

    Клеман тотално се е объркал. Със сигурност е бивш (а може настоящ) социалист или комунист.
    Една от фундаменталните политики на ЕС е тази за конкуренцията, "която дава възможност за правилното функциониране на вътрешния пазар на ЕС, като основен двигател за благосъстоянието на гражданите, предприятията и обществото в ЕС като цяло"
    Това не е новогодишно пожелание а е записано в ДФЕС - Договорът за функционирането на Европейския съюз.
    Та този Клеман съвсем скоро няма да е министър на транспорта на Франция. Макрон знае защо. Защо ли? Защото целта му е да бъде неформален лидер на ЕС. Което беше невъзможно по времето на комсомолската секретарка от ГДР.

  11. 11 Профил на Бай Благой
    Бай Благой
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Не става с увеличени цени на самолетите -- номерът е да се намалят цените на влаковете. Иначе най-много, като ме откажат от летене, да започна да пътувам с кола на дълги разстояния, което не е много екологично.

  12. 12 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1608 Неутрално

    До коментар [#3] от "vht16370188":

    Абсолютно. То и развити магистрали няма на места, примерно до Варна. А па в Гърция има бая острови и е 1 час със самолет или 10 с ферибот. Който не си представям да е много еко. Отделно, че тия места по 10 евро обикновено са много малка част от самолета, пуснати на промоция. Повечето са далеч по-скъпи. Та ако ги ограничат - той самолета па ще си хаби толкоз, най-много да са празни. Въобще като всяка държавна намеса - шансът да постигнат това, което целят, е минимален, а да забъркат някоя простотия - огромен.

    Не ме търсете преди обяд
  13. 13 Профил на Тасков
    Тасков
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Аз мисля, че чисто икономически мярката е комунистическа и неправилна, но съм тотално за въвеждането и. Писна ми сульо и пульо да пътуват където и когато им скимне и в резултат на това навсякъде винаги да е претъпкано с инстаграм туристи, които са си донесли от вкъщи и ползата им за местната икономика е меко казано спорна.

  14. 14 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1042 Неутрално

    Много се разглезиха модерните роби!

    Само Туна Гретберг и Били имат право да пътуват с частни джетове.
    За раята хибриден велосипед 2 крачни сили и метан

    Да се назначат още министри на слънцето, та да видите кон боб яде ли.

  15. 15 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1042 Весело

    Направо да върнем плановата икономика, петилетките и да запеем "союз нерушимий".. опа, исках да кажа "union incassable".
    —цитат от коментар 9 на pspa


    Само да няма касе на тетките зелеви.

    Все пак 1/2 от съюза е ваксиниран и преболедувал със соц 1.0.

  16. 16 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4863 Неутрално

    Има смисъл само за сравнително къси полети където има развита бърза железница но значителна част от ЕС включително целия Балкански п-в не е така
    —цитат от коментар 3 на vht16370188


    Точно така! Там където е възможно да се пътува с влак за до три часа, трябва да се забранят полетите! В много страни в Западна Европа има скоростни влакове и полетите може да се разредят.

  17. 17 Профил на exl041190970
    exl041190970
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А може ли да предложим минимална цена на киселото мляко и розовото масло ?
    Да има и нашата икономика далавера ?

  18. 18 Профил на exl041190970
    exl041190970
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#13] от "Тасков":

    Може да забраним на хора които не членуват в Партията оп в НПО на сорос да пътуват извън държавата си

  19. 19 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    И на мен не ми се вижда нормално да плащаш за самолетен билет до Италия, колкото за влак от София до Варна.

  20. 20 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 1193 Неутрално

    До коментар [#5] от "ekp351157130":Само да отбележа, че бистрата дерат на месо. Кафенцето е 12 евра..... С "безплатен" кроасан 😜
    —цитат от коментар 8 на cto591144385


    Брат'чеда има хубава приказка - да съм те карал да ходиш! :-)

  21. 21 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    Забрана, регулация, забрана, регулация...
    Пазарна икономика, друг път.
    ЕСССР.

  22. 22 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#13] от "Тасков":

    И да и не. До някои дестинации липсва "нормален" авиопревозвач. Меминген или Малмьо, например.
    Иначе и аз съм за. Колкото за Франция да споделя, че насред ковид истерията богатите си караха ски на Алпите.... За автомобили цяла Франция беше затворена, но за хеликоптери, не!!!
    А те пък колко вредни емисии имат....

  23. 23 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 1193 Неутрално

    В Испания от известно време се пръкна голяма конкуренция на полетите. Влязоха френски и италиански фирми които се конкурират с испанските високоскоростни влакове и сега Барселона-Мадрид може да намериш и за 10 Евро билет. Преди се пътуваше само със самолет за 120-150 или Железницата за 70-80. Конкуренцията е хубаво нещо!

  24. 24 Профил на exl041190970
    exl041190970
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ако се абстрахираме от идеологическите пълнежи и оправдания новината е "искат да ни гърбят с нов данък"

  25. 25 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    Точно така! Там където е възможно да се пътува с влак за до три часа, трябва да се забранят полетите! В много страни в Западна Европа има скоростни влакове и полетите може да се разредят.
    —цитат от коментар 16 на vassilun


    Точно така!
    Дори трябва да се забрани на всеки да пътува, когато и където му скимне, трябва да докаже, че наистина се нуждае от пътуване.
    И едва след това чиновниците ще определят, с какво трябва да пътува - влак, самолет, или да ходи пеш.
    И разбира се, до къде трябва да пътува.

  26. 26 Профил на exl041190970
    exl041190970
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Къде отиват "свододното движение хора стоки и услуги" които са в основата на ЕС

    Първо направиха протекционистки закон за да не ядат фирми от източна европа бизнеса на френските тираджии. Ся това..

  27. 27 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#4] от "Пералня Перла":

    Коя частна и инициатива?

    Тази на компании като Боинг и Еърбъс ли?

  28. 28 Профил на exl041190970
    exl041190970
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#16] от "vassilun":


    Ако е толкова удачно пътуването с влак нека оставим пазарната логика да го реши....

    Ако влака ти е само 3 часа кой ще се занимава да чака 2 часа на летището.

  29. 29 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#5] от "ekp351157130":

    Тоест, доказваш че франсето е напълно право?

    Я да видим, 3 литра на 100 километра да кажем, че литър керосин е на цена на литър дизел излизат едно поне 3,5 евро на 100 километра на пътник и това само за горивото...

    Тоест 10 евро самолетен билет е нещо икономически нелогично?

    Тоест този французин е прав да казва , че има нещо гнило в Дания, опс....в самолетният транспорт...

  30. 30 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 396 Неутрално

    До коментар [#25] от "Yotce":

    Перфектно. За да бъде картината завършена, трябва да бъде предвидено изключение. То ще бъде само за русите със сини очи.

  31. 31 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#10] от "subaru":

    Мда, викаш конкуренция в авиационният бизнес...

    Яко...

  32. 32 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#25] от "Yotce":

    Ами то е забранено. В Дания например е забранено да напускаш страната, ако си безработен.
    Когато един политик мисли закони, той никога не мисли какво би било добре в действителност. Той мисли как може да отнеме малко власт от гражданите. Какво малко решение те биха са примирили да не вземат вече сами. Така, дори да е нещо маловажно, хората свикват политиците да решават вместо тях.
    Ето ви още една причина да се противопоставим на подобни глупости като минимални и максимални цени.

  33. 33 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#16] от "vassilun":

    А защо бе душки комунистически требе да се забранява? Като е толкоз ефективен жп транспорта защо не може да го демонстрира на практика?

    Covid live matter. Stop the genocide.
  34. 34 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Та псевдо десните кога стигнаха до тез светли комунистически идеи? Докато макарончо за пореден път си хортува с путя ли?

    Covid live matter. Stop the genocide.
  35. 35 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#20] от "plamenss":

    "До коментар [#5] от "ekp351157130":Само да отбележа, че бистрата дерат на месо. Кафенцето е 12 евра..... С "безплатен" кроасан 😜
    —цитат от коментар 8 на cto591144385


    Брат'чеда има хубава приказка - да съм те карал да ходиш! :-)"


    😄😄😄Има уловка. 12 евро ти е минималната консумация за заемане на място. Бирата и минералната вода или газирана напитка са пак толкова.
    И да, все пак никой никого не кара насила😃😃😃

  36. 36 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#25] от "Yotce":

    Готвят го това от коментарът ти.
    Наричат го социален рейтинг и централна дигитална валута.
    Комбинират ги двете и някъде към третата седмица на месеца, когато поискаш електронно да си платиш зареждане на автомобилът или да си купиш билет до някъде, ше ти откажат транзакцията и ще те зарадват, пе си изразходил социалният си кредит за месеца...

  37. 37 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Транспортът никога няма да е на чисто пазарни принципи, защото не можеш да строиш летища, гари, пътища и железопътни линии до безкрайност, но защо не използва някой съществуващ режим, например забраната за дъмпинг на цените? И да има задължителен пакет, който да влиза в самолетния билет - резервирано място, ръчен багаж с нормален размер, чекиране на летището и т.н. Така цените може и да изглеждат по-високи първоначално, но ще са по-предвидими, а не фалшивите 10 евро и още 50 в такси.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  38. 38 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#29] от "ryk511146816":

    Може да се отбележи, че евтиния билет е само в едната посока😜 В другата избиват и цената от първата. Все пак е доста по-неизгодно да търкалят празен самолет до дестинацията.

  39. 39 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#26] от "exl041190970":

    Всъщност, това го направиха за да не могат западните превозвачи да се регистрират в източноевропейски държави...
    Сети се за една новина за едни загинали хора в един камион в ЮК. Камионът в ЮК, шофьорът от ЮК, курсът в Западна Европа, но регистрацията на камионът българска...

  40. 40 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#28] от "exl041190970":

    Този който иска да спести 100 евро?

    При честната и конкурентна пазарна инициатива е забранено дъмпингово ценообразуване.

    Странното е, че явно всички вие радетели на свободният пазар, сте уникално неинформирани.
    Ако разгледате САЩ след ВСВ ще установите че пътническите влакове, включително в градовете наречени трамваи биват унищожени. Как , знаете ли? Производителите на автомобили и на петрол, изкупуват компаниите превозвачи и ги закриват.
    Сега " Свободната конкуренция и пазар" в САЩ признава само автомобилен транспорт...

  41. 41 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2846 Весело

    Билетът е по Десет Евро защото самолетите са Реално тирове пренасящи Карго дето возят пътници като Бонус.
    Аз така знам ако някой знае Друг начин да са Евтини билетите да каже?

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  42. 42 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#38] от "cto591144385":

    Вярно, забравих че като летиш с лоукост авиолиниите в едната посока са лоукост, а в другата са регюлар...

    Остарявам ей...

    Вярвате ли си като ги пишете тези неща или?

    Я сега се върни няколко дни за статията за семейството разделеното и виж там за задължителните 10% овърбукинг на местата и се разберете кое от двете ще е версията.
    Продават в последният момент незаетите седалки за 10 евро или е редовна практика да овърбукнат с 10%...

    Като решите кое ще ви е водещата версия, кажете да я коментираме...

  43. 43 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 720 Неутрално

    Транспортът никога няма да е на чисто пазарни принципи, защото не можеш да строиш летища, гари, пътища и железопътни линии до безкрайност, но защо не използва някой съществуващ режим, например забраната за дъмпинг на цените? И да има задължителен пакет, който да влиза в самолетния билет - резервирано място, ръчен багаж с нормален размер, чекиране на летището и т.н. Така цените може и да изглеждат по-високи първоначално, но ще са по-предвидими, а не фалшивите 10 евро и още 50 в такси.
    —цитат от коментар 37 на fpyyh


    И който не му трябва резервирано място, багаж и чекиране на летището? И той да плаща това, което не му трябва? Хайде нейсе от такива 'гении' и идеите им...

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  44. 44 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#41] от "dedoliben":

    Нарича се дъмпингово ценообразуване. Целта е да се елиминира конкуренцията.
    Има много добър пример, точно с транспорт. Навремето в САЩ "Комодора" Вандербилт, започва с една лодка/корабче да конкурира другите предлагайки на-ниски цени, да не гу им време става един от монополистите във водният транспорт, след това в ЖП транспорта и един от най богатите и най влиятелни хора в САЩ.
    Целият му бизнес модел е основан на дъмпингово ценообразуване.

    Въпросното не случайно е забранено като незаконно...

  45. 45 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#43] от "rumen_s":

    Както се каза вече, като искаш нещо по така освен редовните летящи автобуси (редовните авиолинии) има и летящи таксита, споделени пътувания, летящи убер, всичко което го знаеш като опция за транспорт на земята го има и за въздуха...

  46. 46 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    Щях да се учудя, ако не беше Франция :)

    Те искат минимални цени на всичко. Скоро ще искат и минимални цени на виното от 20 Евро за бутилка, за да могат да си продават техните вина.

  47. 47 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1608 Весело

    До коментар [#33] от "Цецо":

    На много места се е доказал, между Мадрид и Барселона полетите са спаднали наполовина. Но първоначалната инвестиция е огромна и рядко се случва на чисто пазарен принцип. То, разбира се, и магистрали и летища рядко стават без държавно участие, ама не знам защо някои десни обективни мислители се правят на луди затова. ЖП компаниите да си строят сами релси, па на автобусните ще им направим магистрала. Звучи равнопоставено

    Не ме търсете преди обяд
  48. 48 Профил на Тасков
    Тасков
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#13] от "Тасков":Може да забраним на хора които не членуват в Партията оп в НПО на сорос да пътуват извън държавата си
    —цитат от коментар 18 на exl041190970


    Не, това звучи доста глупаво - не виждам абсолютно никакъв смисъл в него и според мен дори и на шега би хрумнало само на някакъв пълен дебил

  49. 49 Профил на tjj54611191
    tjj54611191
    Рейтинг: 229 Неутрално

    На тези цени са може би

  50. 50 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1608 Неутрално

    До коментар [#28] от "exl041190970":

    Тук малко бъркате - ако наистина има хубав влак, то полетите обикновено са свързващи, т.е от София до някой средно голям френски град с прекачване в Париж. А целта на някакви ограничения е да се прекачите на влак, а не на втори самолет. Което чисто пазарно е малко вероятно да се случи, защото имате удобства като общ билет и носене на отговорност при закъснение и изпускане на връзката. На чисто пазарен принцип надали Еър Франс ще тръгнат да продават и билети за влака като свързващи, щото все пак е друга компания и предпочитат те да ви превозят.

    Не ме търсете преди обяд
  51. 51 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#42] от "ryk511146816":

    "Вярно, забравих че като летиш с лоукост авиолиниите в едната посока са лоукост, а в другата са регюлар...

    Остарявам ей...

    Вярвате ли си като ги пишете тези неща или?"

    Защо да ги вярвам като ги знам от личен опит.
    Аз летя за сметка на фирмата и не ми дреме, но на дъщеря ми плащам. В едната посока е 9.99евро а в другата 75 евро.
    Три дни разлика в двата полета.
    Асолютно сигурен съм защото лично съм ги платил. И да, беше в далечната 2018г, но предполагам, че разликата в цената е същата просто мащабно увеличена. От 2019г с лоукост не летя.

  52. 52 Профил на Antonio Recio СУПЕР
    Antonio Recio
    Рейтинг: 8 Весело

    Аз мисля, че чисто икономически мярката е комунистическа и неправилна, но съм тотално за въвеждането и. Писна ми сульо и пульо да пътуват където и когато им скимне и в резултат на това навсякъде винаги да е претъпкано с инстаграм туристи, които са си донесли от вкъщи и ползата им за местната икономика е меко казано спорна.
    —цитат от коментар 13 на Тасков


    Аууу, Ваше височество вероятно лети само бизнес класа и винаги отсяда във "Four Seasons", по изключение в "Ritz-Carlton", а да се храни в ресторант без звезда Мишлен е обида за префинените му сетива.

  53. 53 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#46] от "realguru":

    "Щях да се учудя, ако не беше Франция :)

    Те искат минимални цени на всичко. Скоро ще искат и минимални цени на виното от 20 Евро за бутилка, за да могат да си продават техните вина."

    5евро е най-евтиното бордо и не е лошо като за цената си. 20 евро си е среден клас и е разкошно. Аз поне не намирам разлика между вино за 20 евро и за 90 евро. Явно не заслужавам да пия скъпо. 😊

  54. 54 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#51] от "cto591144385":

    Мда, хайде сега вземи се позаинтересувай 75 евро лоу кост ли е или не.
    Позаинтересувай се въобще какво значи лоу кост, този билет от 75 евро на същото летище като този от 10 евро е нали? Знаеш ли защо?

    Ако е ти се занимава много виж в коментарите има един, в който посочиха 3 литра гориво на седалка за 100 км полет.

    Ако съвсем не ти се занимава да ти дам отговорът, 75 евро е лоу кост цена, 10 евро е дъмпингови цена.

    Автомобил имаш ли?
    Смятал ли си колко е стойността на самият автомобил в км пробег? Един автомобил струва средно 25 х.евро, един самолет струва средно 40 млн...

    Ако ти се занимава, смятай...

  55. 55 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2302 Неутрално

    Не само минимални цени а и открит лист! Да се знае съответният другар има ли нужда от пътуване, колко трЕбе да пътува, до къде да пътува и чак тогава да му се разреши подходящо пътуване. Можи за него да е най-подходяща магарешка каручка, що да се мъчи на самолет! Властта ще реши!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  56. 56 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Болшевики, брат.

    ... с двеста...
  57. 57 Профил на cto591144385
    cto591144385
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#54] от "ryk511146816":

    Аз се опитвам да ти обясня, че половината самолет се е литнал по ниската цена и възможността да посет дадено място на поносима цена. Е..... Връщането било скъпо. Ами... Безплатен обяд няма.
    За времента за които говоря 75евро не беше лоукост със сигурност.

  58. 58 Профил на ctr431045594
    ctr431045594
    Рейтинг: 26 Неутрално

    До коментар [#46] от "realguru":

    Откога чаках някой сериозен човек да зачекне тая тема. Защо френските вина са тъй скъпи? Не че съм пил де. Ми нашите не са никак лоши. Ама напоследък и те поскъпват. Протестирам!

  59. 59 Профил на ctr431045594
    ctr431045594
    Рейтинг: 26 Неутрално

    Аз мисля, че на нискотарифните компании са им много сгъстени полетите. Едно разреждане ще пооправи нещата.

  60. 60 Профил на plamentherockfella
    plamentherockfella
    Рейтинг: 742 Весело

    Поредната тъпанарщина ,от поредната говореща празна кратуна...
    В такОв случай...КАКВО стана със свободната конкуренция?
    какъв е тоя -вашият ''капиртализъм ,по избор''?
    Нали уж, ''частна инициатива''и, ''пазарът ,сам се регулира'' ,а и други такива мантри повтаряни от други говорящи празни кратуни на Запад , от речи си 100 години?

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  61. 61 Профил на plamentherockfella
    plamentherockfella
    Рейтинг: 742 Любопитно

    Аз мисля, че на нискотарифните компании са им много сгъстени полетите. Едно разреждане ще пооправи нещата.
    —цитат от коментар 59 на ctr431045594


    Какво значи ''много сгъстени полети'' ?
    Аеро-трафикът поема ли ги ? Поема ги. Летищната инфраструктура, обслужва ли ги без проблеми? Обслужва ги...
    Та , какво искаш да кажеш въобще?

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  62. 62 Профил на spaceman
    spaceman
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Глупости на таркалета!

  63. 63 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    До коментар [#24] от "exl041190970":

    Не само нов данък. Плановете са до 2030 всеки да има лимит до 1 двупосочен полет на 1500 километра разстояние на всеки 3 години с възможност да си продадеш лимита на друг. Международният Икономически Форум го описва в целите си, шефката на май беше датската централна банка има интервю, където обяснява как, който има пари, ще помага така на бедните, като им купува СО2 квотите за пътуване.

    Абе, модерна работа с 0 месо, лимит на пътувания и т.н., за да "спасим света" от СО2 емисии от човека, които никой не може да обясни как влияят, след като са само 3% от всички емисии на СО2. Да, природата дава 97% от СО2 емисиите, ама тя не влияе. При това СО2 в момента не е в пика си в историята на Земята. Имало е периоди с повече. Сега е 0.04%, като се е увеличил наистина с 25% от 1960 насам, но, пак да повторим, човекът е довел до увеличение с 0.75%, т.е. от 0.03% концентрация през 1960 ние сме дали да стане 0.030225%. При 0.02% СО2 в атмосферата няма да има живот, защото растенията ще почнат да измират. Ако зелените щуротии са успешни, ще имаме същото увеличение на СО2. Вместо 25% ще е 24.25%, ама тогава сигурно магически природата ще се оправи.

    Климатична криза предизвикана от човека може да има. Тя е в това, че избиваме растенията, които се хранят с СО2, не че той е определящ за парниковия ефект. Водната пара е по-силен парников газ и е 4% от атмосферата или 100 пъти повече. Как ще решат проблема, като изсичат гори и оголват от растения поля? Растенията се хранят с СО2 и го намаляват. Ако вместо борба да се избиват животни и да се слагат солари и вятърни перки, от които печелят лобитата, се залагаше на залесяване и екологично земеделие, щяха наистина да борят СО2. Сега нищо не борят, а просто налагат тоталитарни политики, дерат кожите на хората с високи цени и захлебват яко.

  64. 64 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#57] от "cto591144385":

    Хубаво се опитваш да ми обясниш, но ти се губи главното.
    Няма безплатен обяд.

    Налагането на лоу кост моделът е целенасочено с яко държавно подпомагане.

    Хайде да те попитам, защо селата във България умират а тези в Северна Гърция не?
    Дотации приятел имащи за цел да държат хората в селата, вместо да ги забият в два града.

    Лоу кост моделът беше наложен точно да те накарат да се включиш в "играта"

    Бягай да се пробваш да вземеш "малко" самолети на лизинг бидейки нова лоу кост авиокомпания, или пък се пробвай да си осигуриш слотове по летищата...

    Забавното на форумът е как се пенят "разбирачите" да се обясняват за конкуренция и пазар...

    Ъха, точно, в ерата на националните превозвачи изведнъж се появиха едни много умни и трудолюбиви честни предприемачи, които с ей тия две ръце и спестени пари от закуски си създадоха наднационални авиокомпании с парк от стотици самолети...

    Вие сигурно вярвате и че в Европа дизеловите двигатели се наложиха защото за разлика от останалият свят сме много умни, хитри и можещи сигурно?

    Май се наложиха с яки държавни дотации или?

    Същото и с лоу кост компаниите...

    Я погледнете статията, за какво става дума в нея?
    За това как административно ще преоформят авиопазара...

  65. 65 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#58] от "ctr431045594":

    Защото франция и френските винарни са си наложили виното като висококачествено и затова плащаш премиум в цената.

    Във винарският бранш има две основни статистики. Износ на количество там Франция май беше 3 или 4 та в света и износ във стойност тук Франция е номер 1.

    Виното е селскостопански продукт, няма единно мерило за качество. Имаш различни сортове, различни региони и най важното различни реколти...

  66. 66 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#60] от "onemanband":

    Коя свободна конкуренция в авиопревозите?

    Вие мислите ли с тези глави като ги пишете тези неща?

    Свободна конкуренция има в този бранш при частните джетове, авиокомпаниите са регулиран отрасъл на 100%...

  67. 67 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    До коментар [#41] от "dedoliben":

    Имат си начини да е евтино. Описват си го в стратегиите. Горе-долу печелят от следното:
    - Много полети. Въртят по няколко полета на работен ден.
    - Нови самолети, които са в гаранция и не искат ремонти, а времето на летището между полетите се намалява в пъти, защото искат по-малко проверки. Това скъсяване на престоя им е критично- ако е 30 минути в посока, печелят още един курс на 8ч смяна и правят 3 вместо 2.
    - По-ниски летищни такси заради по-малкия престой на летищата и ползването на по-непопулярни летища.
    - По-ниски оперативни разходи за подръжка на самолетите, защото са нови, и по-малко загуби от престой на самолетите в хангар за ремонт.
    - Пълни самолети. Едно е да продадеш 80 от 100 места, друго е да продадеш 100 от 100.
    - Допълнителни такси за багаж, цена на яденето в самолета и т.н.
    - Нямат си взимане-даване със синдикати. Екипажите им май са по-скъпо платени от на другите оператори, но липсват куп проблеми, които имат големите оператори като стачки, невъзможност да уволниш някого и т.н.

    Разходите на полета са най-общо:
    - Цена на самолета. Трябва да се изплаща и всеки ден си има цена от плащанията по лизинга.
    - Ремонти и амортизация
    - Заплати на персонал
    - летищни такси
    - гориво

    Нискотарифните пестят от всичко освен най-евтиното- горивото.

  68. 68 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#61] от "onemanband":

    Може би иска да каже колко е издържано държавата Х да инвестира годишно 1000 единици обществени средства в подръжка на подобна инфраструктура особенно сравнено с алтернатива, да кажем полетите да се намалят с 20% да се отделят 100 единици за инфраструктурата за тези полети, а останалите 900 единици да се инвестират в нещо друго?

  69. 69 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#61] от "onemanband":

    Нали не си мислиш че това обслужване става по магически начин, безплатно?

  70. 70 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#63] от "атанас":

    А, пропускаш най якото...

    "Няма да притежаваш нищо, НО ще си щастлив..."

  71. 71 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#67] от "атанас":

    Е, точно пък екипажът да е по скъпо платен...

    Даже описваш веднага защо не е по скъпо платен...

  72. 72 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#67] от "атанас":

    Да те питам и теб.

    Как според теб лоу кост компаниите успяват да го осъществят този номер с новите самолети.

    Вярно че подръжката им е по малка и по евтина, но тя цената за това е стойността на новият самолет...нали не си мислиш че новите самолети са по евтини за закупуване от старите?

  73. 73 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 396 Весело

    До коментар [#31] от "ryk511146816":

    Ммдаа. Значи викаш има бизнеси и бизнеси. Авиационния е от тези, в които не трябва да има конкуренция. Още по яко.....
    Даже конгениално! Браво! Титан на мисълта!

  74. 74 Профил на Ivan Stoyanov
    Ivan Stoyanov
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Франция иска комунизъм ама комунизъмът умря преди три десетилетия сега Макарон ще трябва да увеличи данъците защото за негово съжаление колониите в Африка една по една искат да се отърват от робството на франсетата и да продават ресурсите си на реална цена а не кон за кокошка както до сега. Най-лошото за Франция е, че страната се гетизира и ако не са 10 големи корпорации като Лореал, Ситроен, Пежо и Еърбъс няма да се различава по нищо от една Полша да речем където БВП е реален докато във Франция все още се залага от откраднатото от колониите и БВП е надценен тоест използва се еврозоната като дотация на френските пенсионери и икономика без реално покритие.

  75. 75 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#73] от "subaru":

    А, яко, викаш строиш въздушни кули и им се наслаждаваш...

    Какво трябва и какво не трябва е без значение.

    От значение е какво е реалното положение.

    Последно когато проверявах, абсолютно всяко нещо което една авиокомпания има да прави е на 100% държавни регулирано.

    Да ти го кажа възможно най просто. Авиокомпанията не може даже разреши на пилота си в самолета да запали двигателя, други му дават това разрешение...

    Хайде да направим играчка , закачка, посочи три неща, които прави една авиокомпания и които да не са държавно регулирани...

  76. 76 Профил на libretto
    libretto
    Рейтинг: 43 Неутрално

    "Самолетни билети за 10 евро, когато сме в разгара на екологичния преход, това вече не е възможно", заяви Бон пред списанието.

    "Това не отразява цената за планетата", добави той.

    Дупедавците политици започнат ли да намесват екологията, значи нямат никакви доводи и пак трябва някакси да оправдаят стригането на овцете.

    А фиксирани цени и заплати кога? После петилетката за три години и накрая Маркс и Енгелс пак ще цъфнат по манифестациите.

    Където стъпи ляво трева не никне, ама късно ще се осъзнае.

    Let's Go, Brandon! 😁😁😁
  77. 77 Профил на Тасков
    Тасков
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Аууу, Ваше височество вероятно лети само бизнес класа и винаги отсяда във "Four Seasons", по изключение в "Ritz-Carlton", а да се храни в ресторант без звезда Мишлен е обида за префинените му сетива.
    —цитат от коментар 52 на Умнокрасив гербераст от Позитано


    Абсолютно не - не съм отсядал никога в петзвезден хотел, нито съм ял в ресторант със зезда Мишлен. Просто съм склонен да платя премиум цена, за да няма един милиард човека където и да отида - всеки си гледа собствения интерес преди всичко, нали така

  78. 78 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 396 Неутрално

    Тъп ли сте или се правите на такъв. Държавните изисквания за да се получи авиационен лиценз, нямат нищо общо с конкуренцията на лицензираните авиокомпании за привличане на пътници.
    Схващате ли? Твърдо не.
    Бъдете здрав!

  79. 79 Профил на Рашистката федерация е империя на злото
    Рашистката федерация е империя на злото
    Рейтинг: 886 Неутрално

    За пари става въпрос. Французите се опитват по нечестен начин да подпомогнат неконкурентните си авиокомпании. Реалната цена на билет от 10 евро се плаща от другите пътници на борда на същият полет. Екологичните аргументи не струват дори и на къси разстояния. Влаковете също не са екологични защото енергията която използват идва от АЕЦ, ТЕЦ и ВЕИ . Същевременно самолетите на къси разстояния могат да преминат на водород или на батерии. Трябва да се има предвид, че ако безумната френска идея се осъществи железопътния трафик ще стане още по-натоварен. Нека технологиите и пазара да намерят равновесието в транспорта. ЕС чрез данъчни политики и регулации , като въглеродния данък например, да продължи да насърчава фирмите да стават все по-екологични. Минимална цена на самолетен билет? Френски социализъм гарниран с някаква форма на протекционизъм.

  80. 80 Профил на ryk511146816
    ryk511146816
    Рейтинг: 18 Весело

    До коментар [#78] от "subaru":

    Отново, три неща които една авиокомпания прави и не са 100% държавно регулирани. Лиценза е преди да започне да прави каквото и да е.

    Къде лети един самолет? 100% държавна регулация на въздушните пространства , въздушният контрол е 100% държавна структура и а всичко отгоре му де плаща.
    С какво лети , авиокомпанията, със самолети, за да могат въобще да се нарекат самолети трябва държавна комисия да одобри и допусне за летене всеки модел, основните производители на самолети са или държавни или на държавни субсидии и поръчки, включая Боинг.
    Подръжката на самолетите става по правила на държавите
    Летища, изцяло под контролът на държавите...

    .....

    Отново, посочи три неща които една авиокомпания прави без държавите да й го определят...правилата за превоз а пътниците става при одобрени общи условия от държавите, авиокомпаниите, не могат даже да определят условията при които ще превозват пътниците, държавите им ги определят и ги контролират отново държавите...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #