Мерц обяви за "глупост" плановете на Еврокомисията за прегледите на колите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (31)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 859 Неутрално

    Лидерството на Мерц
    и завръщането на Германия
    са надежда за Европа!!!

  2. 2 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 540 Весело

    А уж договора за членство не можел да бъде предоговарян. 🤡

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr. P.S. Търся си работа като "четирихилядник". Тъй и тъй ги възпалявам за удоволствие, поне някой лев да пада... За контакти: фактолог@протонмаил.цом 🤡 😂😂😂
  3. 3 Профил на _cska1948_
    _cska1948_
    Рейтинг: 491 Неутрално

    Тъпите чиновници в Брюксел, преквалифицирани гинеколожки и поетеси се набъркват в технически въпроси и с безхаберието си извършват опустошителни глупости.
    А, после, след като видят , какво са извършили, същите се опитват с нови регулации да оправят стореното.
    Но, се получават още по-големи поразии.

  4. 4 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1981 Неутрално

    И то поредната глупост, една от новите "зелени", но за бая пари. Зелени са в ЕК, ентусиазъм до небето, но никаква мъдрост, въпреки че производството на коли ще живне. Германия би имала полза, а гражданите и и в ЕС също никаква, но от мислещ ръководител - много голяма.👏

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  5. 5 Профил на sin mi
    sin mi
    Рейтинг: 757 Весело

    Как ве, нашите розовочорапници много се зарадваха.
    Че ще им вземат динеро за шредването на стикера.

  6. 6 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2817 Неутрално

    Цитат:"Мерц обяви за "глупост" плановете на Еврокомисията за прегледите на колите"


    Що ли ми се струва, че Мерц се е "прицелил" в по-високо място?!
    А критиката му е вярна, за автомобилите! И според мен не е необходимо да сепроверяват всяка година! У нас и при ежегоден преглед се трепят доста, заради неизправности, но проблемът си е на задкормилното у-во!

  7. 7 Профил на Kamss
    Kamss
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Да не са замесени германците в нов дизел гейт както бяха преди 10-15 години с WV?

  8. 8 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    ".....като специално се спря на плановете техническите прегледи, които в повечето държави, включително в Германия, се правят на всеки две години, да станат ежегодни...."

    Я чакай малко! Как така в повечето държави техническите прегледи се правят на две години? Та сега ще стават ежегодни?

    Ами те тези прегледи в България са си ежегодни още от времето на соца! Значи вместо ние да се присъединим към тях те ще се присъединяват към нас!

    Няма как сърцата ни да не се изпълнят със законна гордост!

  9. 9 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4863 Неутрално

    "Мерц обяви за "глупост" плановете на Еврокомисията за прегледите на колите"

    Дневник, доста полезно би било, ако ни уведомите какви са "плановете на Еврокомисията за прегледите на колите"!

  10. 10 Профил на taratanki СУПЕР
    taratanki
    Рейтинг: 891 Неутрално

    Крайно време е Еврокомисията да спре да се занимава с глупости.

  11. 11 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Ха, може и да се появи европейски лидер с малко разум. Какво ли ще говорят руските тролове след това? За какво ще се хванат?

  12. 12 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#9] от "vassilun":

    Само за абонати. За останалите има други източници 😀

  13. 13 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4863 Неутрално

    До коментар [#9] от "vassilun":Само за абонати. За останалите има други източници 😀
    —цитат от коментар 12 на truly


    Аз не се абонирам за "качествена" журналистика!

  14. 14 Профил на _cska1948_
    _cska1948_
    Рейтинг: 491 Неутрално

    Лицемерно загрижената за екологията и потребителите Еврокомисия, едновременно принуждава Китай за установяване на минимален праг на цените на неговите експортни автомобили, и в същото време унищожава вторичния пазар на коли в самата Европа , натиквайки по такъв начин купувача в единствено възможния улей , да закупува европейските марки с безобразно надути цени.
    Това си е пряк вид изнудване и принуда, потребителя да заплаща значително по-скъпо даден продукт, отколкото би могло да се случи при свободен пазар.. Фактическо ограбване на труда и средствата на европейските граждани.

  15. 15 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 886 Неутрално

    Можем да съдим за качествата на еврокомисията по това, че дори на такива като Мерц решенията им му идват в повече.

  16. 16 Профил на Idmvr
    Idmvr
    Рейтинг: 368 Неутрално

    До коментар [#11] от "truly":

    Мерц говори от името на жителите и гражданите на Германия. Да минеш преглед в Германия си е приключение и струва доста пари, ако нещо по колата съвсем леко не е наред. Самият преглед също не е евтин, таксата я плащаш и като те върнат.
    Обикновено преглед се минава веднъж на две години. Наред с всичката бюрократична лудост и стресовото ежедневие, ако трябва да минаваш и всяка година преглед, често на повече от две коли, това ще е повод за изгърмели бушони в главите на бундесгражданите и жители.

  17. 17 Профил на byrd
    byrd
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Абе ,Мерце ! Какво друго може да роди група некомпетентни откачалки???

  18. 18 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    " Мерц се обяви за намаляване на европейската бюрокрация."
    Подкрепям. Боко с него не се ли е срещал.

  19. 19 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    Мерц "спечели" избори като част от тази глупост. И гените на дядо са непреходни.....

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  20. 20 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 199 Весело

    Мерц е моят канцлер, но септември ще мина TÜV при познат, защото имам счупена антена.

    ДА РАЗЛАЕМ ПУДЕЛИТЕ !
  21. 21 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7352 Неутрално

    Мерц има потенциал, ако стигне по стоа на Урсула да се пребори с бюрократите.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  22. 22 Профил на user_name
    user_name
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Всъщност правилата за ГТП у нас са като цяло много смислени. Нова кола минава на ГТП на 3 и 5 години. След това на всяка година.

    Проблема, както всичко друго у нас е, че българина правила не спазва. Генетично му е заложено да ги нарушава при всяка възможност.

  23. 23 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2267 Неутрално

    До коментар [#11] от "truly":Мерц говори от името на жителите и гражданите на Германия. Да минеш преглед в Германия си е приключение и струва доста пари, ако нещо по колата съвсем леко не е наред. Самият преглед също не е евтин, таксата я плащаш и като те върнат. Обикновено преглед се минава веднъж на две години. Наред с всичката бюрократична лудост и стресовото ежедневие, ако трябва да минаваш и всяка година преглед, често на повече от две коли, това ще е повод за изгърмели бушони в главите на бундесгражданите и жители.
    —цитат от коментар 16 на Idmvr


    Аз не мога да разбера каква е тази вманяченост по прегледи в Европа. В САЩ няма технически прегледи. Има само Smog Check - това е проверка на изгорелите газове всеки две години. На нови коли през първите 5 години въобще не се изисква дори и това. Самият тест струва около $60 и се прави за десетина минути. Почти всеки сервиз има тестер за такава проверка. Данните от тестера се изпращат директно в DMV (КАТ) от самия тестер, така че е трудно да се лъже. Такъв тест се изиска и при продажба на колата. Този който я продав трябва да представи такъв тест на копувача и .... ... това е. На мене никога не са ми проверявали спирачки, светлини, колани, триъгълници .. нищо. Никога! Никой не изисква такива неща. И в едно проучване за жертви на 100,000 човеко/километра САЩ и Германия имат еднакви показатели.
    Човек да се чуди как може да се живее без да бъде проверяван и издояван на всеки завой.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  24. 24 Профил на Kostadin Kolarov
    Kostadin Kolarov
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Да, очевидно няма връзка между честотата на техническите прегледи и жертвите по пътищата.
    Но има прослойка в администрацията, която трябва да се изхранва. Източникът на парите за това не е от особено значение.

  25. 25 Профил на ksj251257374
    ksj251257374
    Рейтинг: 1949 Весело

    Бъдещият германски канцлер Фридрих Мерц нарече "глупост", която отблъсква гражданите от Европа, намеренията на Европейската комисия да промени правилата за техническите прегледи на колите.
    —цитат от коментар 0 на статията


    Яаа чичо Мерц дал на заден от някои зелени глупости! Това хубаво, ама ако даде още по-на заден и от други зелени глупости, какво ще кажат залените от "сглобката"?

  26. 26 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3851 Неутрално

    До коментар [#16] от "Idmvr":

    В същото време, гледайки какви таралясници се движат по пътищата (пушещи, изкорубени) се питаме що за ГТП се прави у нас!

  27. 27 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2488 Весело

    Хахаха
    Мерци е набил канчето на Урсула. Човекът си знае стоката.

  28. 28 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4863 Неутрално

    До коментар [#23] от "Pontif":

    "И в едно проучване за жертви на 100,000 човеко/километра САЩ и Германия имат еднакви показатели."

    Нещо за ограниченията на скоростта в САЩ и Германия ще кажеш ли? В Индиана, например, на магистрала ограничението е 40 мили в час. В Германия има магистрали, където НЯМА ограничение на скоростта!

  29. 29 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2353 Неутрално

    Подкрепи инициативите за отбрана, затягането на реда за незаконните мигранти и преработването на Зелената сделка.
    __________________________________________________________

    Мерц ще дозакопае Германия, от 500 милиарда евро екстра заем 100 милиарда са за зелени политики, тогава за какво преработване на "зелената сделка" става дума?

    Зелената сделка трябва да бъде на 100% прекратена, тя деиндустриализира преди всичко Германия! Рецесия трета година!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  30. 30 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2353 Весело

    До коментар [#11] от "truly":Мерц говори от името на жителите и гражданите на Германия. Да минеш преглед в Германия си е приключение и струва доста пари, ако нещо по колата съвсем леко не е наред. Самият преглед също не е евтин, таксата я плащаш и като те върнат.

    Обикновено преглед се минава веднъж на две години.
    —цитат от коментар 16 на Idmvr


    Само новите коли до 5 години минават веднъж на 2 години, от шестата година нататък е всяка година!

    Не знам като не знаете защо го пишете!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  31. 31 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2267 Неутрално

    До коментар [#23] от "Pontif":"И в едно проучване за жертви на 100,000 човеко/километра САЩ и Германия имат еднакви показатели."Нещо за ограниченията на скоростта в САЩ и Германия ще кажеш ли? В Индиана, например, на магистрала ограничението е 40 мили в час. В Германия има магистрали, където НЯМА ограничение на скоростта!
    —цитат от коментар 28 на vassilun


    Глупости! Ограничението на скоростта в Индиана е 70м/час, което е 113км/ч. Това е най-ниската скорост на магистрала. Обикновено в повечето щати е 75 или 120км/ч. Типично хората карат по-бързо, около 80-85 което е 130-140км.
    Аз работих в Германия в началото на 2000 и мога да ти кажа от собствен опит, че повечето карат с около 130-150км и съвсем не на всички аутобани скоростта е неограничена. Дори там където е неограничена, много често има поставени временни ограничения до 80 и дори 60км/ч, когато има строителство наблизо или някаква работа на или в близост до пътя.
    Има и нещо друго в Германия, което много хора не знаят. Там където има ограничения, което са всички други пътища освен аутобаните, скоростта се контролира драконовски и глобите са огромни. В САЩ като правило има много, много по-малко камери, капани с радари и скоростта не се контролира толкова строго. Както казах, типично в САЩ се кара с около 130-140км/ч което е съвсем сравнимо с това в Германия. Не забравяй, че и в САЩ има щати където няма ограничение на скоростта, точно както в Германия.
    "In Indiana, the maximum speed limit for cars on rural interstates is 70 mph"

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #