За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
selqnin
Рейтинг: 859 НеутралноЛидерството на Мерц
и завръщането на Германия
са надежда за Европа!!!
trial_jezz
Рейтинг: 540 ВеселоА уж договора за членство не можел да бъде предоговарян. 🤡
“Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr. P.S. Търся си работа като "четирихилядник". Тъй и тъй ги възпалявам за удоволствие, поне някой лев да пада... За контакти: фактолог@протонмаил.цом 🤡 😂😂😂_cska1948_
Рейтинг: 491 НеутралноТъпите чиновници в Брюксел, преквалифицирани гинеколожки и поетеси се набъркват в технически въпроси и с безхаберието си извършват опустошителни глупости.
А, после, след като видят , какво са извършили, същите се опитват с нови регулации да оправят стореното.
Но, се получават още по-големи поразии.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 1981 НеутралноИ то поредната глупост, една от новите "зелени", но за бая пари. Зелени са в ЕК, ентусиазъм до небето, но никаква мъдрост, въпреки че производството на коли ще живне. Германия би имала полза, а гражданите и и в ЕС също никаква, но от мислещ ръководител - много голяма.👏
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.sin mi
Рейтинг: 757 ВеселоКак ве, нашите розовочорапници много се зарадваха.
Че ще им вземат динеро за шредването на стикера.
batzdravo
Рейтинг: 2817 НеутралноЦитат:"Мерц обяви за "глупост" плановете на Еврокомисията за прегледите на колите"
Що ли ми се струва, че Мерц се е "прицелил" в по-високо място?!
А критиката му е вярна, за автомобилите! И според мен не е необходимо да сепроверяват всяка година! У нас и при ежегоден преглед се трепят доста, заради неизправности, но проблемът си е на задкормилното у-во!
Kamss
Рейтинг: 289 НеутралноДа не са замесени германците в нов дизел гейт както бяха преди 10-15 години с WV?
Един препатил
Рейтинг: 1144 Неутрално".....като специално се спря на плановете техническите прегледи, които в повечето държави, включително в Германия, се правят на всеки две години, да станат ежегодни...."
Я чакай малко! Как така в повечето държави техническите прегледи се правят на две години? Та сега ще стават ежегодни?
Ами те тези прегледи в България са си ежегодни още от времето на соца! Значи вместо ние да се присъединим към тях те ще се присъединяват към нас!
Няма как сърцата ни да не се изпълнят със законна гордост!
vassilun
Рейтинг: 4863 Неутрално"Мерц обяви за "глупост" плановете на Еврокомисията за прегледите на колите"
Дневник, доста полезно би било, ако ни уведомите какви са "плановете на Еврокомисията за прегледите на колите"!
taratanki
Рейтинг: 891 НеутралноКрайно време е Еврокомисията да спре да се занимава с глупости.
truly
Рейтинг: 564 НеутралноХа, може и да се появи европейски лидер с малко разум. Какво ли ще говорят руските тролове след това? За какво ще се хванат?
truly
Рейтинг: 564 НеутралноДо коментар [#9] от "vassilun":
Само за абонати. За останалите има други източници 😀
vassilun
Рейтинг: 4863 НеутралноАз не се абонирам за "качествена" журналистика!
_cska1948_
Рейтинг: 491 НеутралноЛицемерно загрижената за екологията и потребителите Еврокомисия, едновременно принуждава Китай за установяване на минимален праг на цените на неговите експортни автомобили, и в същото време унищожава вторичния пазар на коли в самата Европа , натиквайки по такъв начин купувача в единствено възможния улей , да закупува европейските марки с безобразно надути цени.
Това си е пряк вид изнудване и принуда, потребителя да заплаща значително по-скъпо даден продукт, отколкото би могло да се случи при свободен пазар.. Фактическо ограбване на труда и средствата на европейските граждани.
ivanpopov
Рейтинг: 886 НеутралноМожем да съдим за качествата на еврокомисията по това, че дори на такива като Мерц решенията им му идват в повече.
Idmvr
Рейтинг: 368 НеутралноДо коментар [#11] от "truly":
Мерц говори от името на жителите и гражданите на Германия. Да минеш преглед в Германия си е приключение и струва доста пари, ако нещо по колата съвсем леко не е наред. Самият преглед също не е евтин, таксата я плащаш и като те върнат.
Обикновено преглед се минава веднъж на две години. Наред с всичката бюрократична лудост и стресовото ежедневие, ако трябва да минаваш и всяка година преглед, често на повече от две коли, това ще е повод за изгърмели бушони в главите на бундесгражданите и жители.
byrd
Рейтинг: 553 НеутралноАбе ,Мерце ! Какво друго може да роди група некомпетентни откачалки???
Роси
Рейтинг: 5757 Неутрално" Мерц се обяви за намаляване на европейската бюрокрация."
Подкрепям. Боко с него не се ли е срещал.
дерибеев
Рейтинг: 1427 НеутралноМерц "спечели" избори като част от тази глупост. И гените на дядо са непреходни.....
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васproventuss
Рейтинг: 199 ВеселоМерц е моят канцлер, но септември ще мина TÜV при познат, защото имам счупена антена.
ДА РАЗЛАЕМ ПУДЕЛИТЕ !danvan
Рейтинг: 7352 НеутралноМерц има потенциал, ако стигне по стоа на Урсула да се пребори с бюрократите.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satuser_name
Рейтинг: 697 НеутралноВсъщност правилата за ГТП у нас са като цяло много смислени. Нова кола минава на ГТП на 3 и 5 години. След това на всяка година.
Проблема, както всичко друго у нас е, че българина правила не спазва. Генетично му е заложено да ги нарушава при всяка възможност.
Pontif
Рейтинг: 2267 НеутралноАз не мога да разбера каква е тази вманяченост по прегледи в Европа. В САЩ няма технически прегледи. Има само Smog Check - това е проверка на изгорелите газове всеки две години. На нови коли през първите 5 години въобще не се изисква дори и това. Самият тест струва около $60 и се прави за десетина минути. Почти всеки сервиз има тестер за такава проверка. Данните от тестера се изпращат директно в DMV (КАТ) от самия тестер, така че е трудно да се лъже. Такъв тест се изиска и при продажба на колата. Този който я продав трябва да представи такъв тест на копувача и .... ... това е. На мене никога не са ми проверявали спирачки, светлини, колани, триъгълници .. нищо. Никога! Никой не изисква такива неща. И в едно проучване за жертви на 100,000 човеко/километра САЩ и Германия имат еднакви показатели.
Човек да се чуди как може да се живее без да бъде проверяван и издояван на всеки завой. Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
Kostadin Kolarov
Рейтинг: 541 НеутралноДа, очевидно няма връзка между честотата на техническите прегледи и жертвите по пътищата.
Но има прослойка в администрацията, която трябва да се изхранва. Източникът на парите за това не е от особено значение.
ksj251257374
Рейтинг: 1949 ВеселоЯаа чичо Мерц дал на заден от някои зелени глупости! Това хубаво, ама ако даде още по-на заден и от други зелени глупости, какво ще кажат залените от "сглобката"?
pontius_glarus
Рейтинг: 3851 НеутралноДо коментар [#16] от "Idmvr":
В същото време, гледайки какви таралясници се движат по пътищата (пушещи, изкорубени) се питаме що за ГТП се прави у нас!
мики маус
Рейтинг: 2488 ВеселоХахаха
Мерци е набил канчето на Урсула. Човекът си знае стоката.
vassilun
Рейтинг: 4863 НеутралноДо коментар [#23] от "Pontif":
"И в едно проучване за жертви на 100,000 човеко/километра САЩ и Германия имат еднакви показатели."
Нещо за ограниченията на скоростта в САЩ и Германия ще кажеш ли? В Индиана, например, на магистрала ограничението е 40 мили в час. В Германия има магистрали, където НЯМА ограничение на скоростта!
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2353 НеутралноПодкрепи инициативите за отбрана, затягането на реда за незаконните мигранти и преработването на Зелената сделка.
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.__________________________________________________________
Мерц ще дозакопае Германия, от 500 милиарда евро екстра заем 100 милиарда са за зелени политики, тогава за какво преработване на "зелената сделка" става дума?
Зелената сделка трябва да бъде на 100% прекратена, тя деиндустриализира преди всичко Германия! Рецесия трета година!
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2353 ВеселоСамо новите коли до 5 години минават веднъж на 2 години, от шестата година нататък е всяка година!
Не знам като не знаете защо го пишете!
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
Pontif
Рейтинг: 2267 НеутралноГлупости! Ограничението на скоростта в Индиана е 70м/час, което е 113км/ч. Това е най-ниската скорост на магистрала. Обикновено в повечето щати е 75 или 120км/ч. Типично хората карат по-бързо, около 80-85 което е 130-140км.
Аз работих в Германия в началото на 2000 и мога да ти кажа от собствен опит, че повечето карат с около 130-150км и съвсем не на всички аутобани скоростта е неограничена. Дори там където е неограничена, много често има поставени временни ограничения до 80 и дори 60км/ч, когато има строителство наблизо или някаква работа на или в близост до пътя.
Има и нещо друго в Германия, което много хора не знаят. Там където има ограничения, което са всички други пътища освен аутобаните, скоростта се контролира драконовски и глобите са огромни. В САЩ като правило има много, много по-малко камери, капани с радари и скоростта не се контролира толкова строго. Както казах, типично в САЩ се кара с около 130-140км/ч което е съвсем сравнимо с това в Германия. Не забравяй, че и в САЩ има щати където няма ограничение на скоростта, точно както в Германия.
"In Indiana, the maximum speed limit for cars on rural interstates is 70 mph" Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles