За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
ЙЕИ
Рейтинг: 116 НеутралноАСК са лапачи само.
Ясно е че не могат нищо да съберат
щото не казват че срещу събраните 120 млн. имат разходи за 150 млн.
Тая агенция е преливане от пусто в празно за държавата.
Водят безмислени дела, когато по договора ясно е определено какво е обезпечението в случай на неизпълнение на договора.
хм
Рейтинг: 1355 Неутралноза 7месеца са събрали 10млн лева
а за тези 7месеца колко е издръжката на АСК? направо смях буди тоз човек!
*****
НеутралноДА ПРОВЕРЯТ И ПРИВАТИЗИТОРА НА ИНТРАНСМАШ, НАРЯЗАХА ГО НА СКРАБ И ПРОДАДОХА ИМА САМО 2 СЛУЖИТЕЛИ ОТ ИНТРАНСМАШ.
*****
НеутралноНе пишете непроверени неща. Издръжката на тази агенция за целия период от създаването и до сега е около 15 млн., а събраните пари за същия период са 220 млн. лева, което по прости изчисления е 7 % от събраните средства. Итересно е колко са разходите за издръжка на другите такива институции и колко пари са събрали те?
Георги Желязков
Рейтинг: 8 НеутралноСъдим се вече 5 години с АСК. Спечелихме всички дела. Нисък професионализъм личи от всяко едно тяхно твърдение и действие. Нещо повече - незачитане на закона. Те са над всичко и всички. Самозабравили се номенклатурни кадри. Мислещи само за заплатите си. След като загубиха всички дела имат наглостта да не свалят наложените ипотеки. Сега трябва да ги съдя и за това. През цялото време се питват да налагат безсмислени ипотеки и възбрани и така да тормозят. Целта е, ако се изтърве някой срок на обжалване, да спечелят служебно някое дело. После са освободени от държавни такси и на този принцип налагат безброй пъти тежести. В моя случай за едно и също нещо наложиха 7 ипотеки и възбрани. Разбира се съда ги заличи, но няма да коментирам колко време и нерви ми коства. Ето това им е работата на тия. А иначе наверно ое водят в отчетите си че им дължа 500.000 лв. ( но имам вече решения на съда за обратното ) така че не им вярвайте за милиардите които пишат. Те са кухи от съдържание.
baxДруг е въпроса, че в годините разпродадоха всичко на безценица и по договорки без да налагат никакъв контрол.
*****
НеутралноВ тази агенция цари пълна безпринципност, лошо ръководство и отношение към кадрите, поради което текучеството е голямо и ефективността от работата слаба. При щат от 69 човека има Изпълнителен съвет от 3 човека и Надзорен съвет от 5 човека. Тези осем човека получават плюс заплатите си и пари под формата на допълнително материално стимулиране, възлизащи на хиляди лв. Не само поради ниските заплати, масово напускат новоназначени и служители с по-голям опит, но това не интересува много ръководството.
*****
НеутралноКолеги какво става с БГА Балкан, Кремиковци и т.н и т.н.
*****
Неутралноработя в АСК. Знам за това интервю и съжалявам,че е публикувано в такъв орязан вид. Разбирам и желанието на изразилите мнение по публикуваното във вестник.Желание да кажат от поззицията на собствената си информация и разбиране какво мислят за приватизацията в България. Това, което е пропуснато в интервюто е свързано с дейността на АСК преди всичко като партньор на купувачите за обезпечаване и доброволно изпълнение на приватизационните договори. Приватизацията не завършва с прехвърлянето на собствеността върху предприятието, а продължава с изпълнението на подписаните от него задължения. Става дума за около 40вида задължения по различните приватизационни договори по отрасли. АСК осъществява много функции свързани със създаване на условия купивачите доброволно да изпълнят подписаните от тях задължения. Коментираното тези дни в обществото по повод на отчета на Надзорния съвет пред Народното събрание за сумата над 1,1млр лева като неустойки за неизпълнението на договорите предизвиква много въпроси. Безспорно е, че съдът вече е присъдил 380млн. от тази сума. Предстои да се произнесе и по останалия размер. От тук най-малко трябва да се направи извода за многото безотговорни купувачи, които ако не беше АСК като централизиран държавен орган сигурно биха се радвали да не изпълняват задълженията, които са поели. Ние служителите от АСК знаем колко срещи и разговори сме провели с тези хора, колко търпеливо сме ги изчаквали доброволно да изпълнят задълженията си. Виждаме и в днешните коментари нескритата злоб а на някои от тях.
подчертаваме желанието си да съдействаме на всички добросъвестни купувачи на основата на закона и договорите.
възмутителнои е , когато по-горе някой е написал за разходите на АСК от създаването до сега. Общата сума на разходите плюс държавните такси за делата,които сме водили до сега е 15млн.
Много важна функция,която е съкратена в интервюто е за водения от АСК Публичен регистър.В него се предоставя информация за изпълнението на задълженията по всички приватизационни сделки. Така обществото има общо достъпна прозрачна информация и отчетност на данните за следприватизационния контрол. АСК все повече се утвърждава като институция на функционираща пазарна икономика. Партньър на купувачите в доброволното им изпълнение на задълженията , поети от тях, и гарант за обществения и държавен интерес.
*****
Неутралнои още нещо в пълния вариант на интервюто е казано категоричнор че съкращаването на служителир текучеството безспокоят органите за управление на АСКл Т е многократно са изразили своята позиция пред компетентните органи.В пълния вариант на интервято има посочена цифра за напусналите.Подчертано е и искане за разрешаване на спряното от първостепенния разпоредител МИЕТ в последните месеци на тази година съществуващо законово стимулиране на служители на АСК.
Вероятно един от коментарите по-горе е от малцината служители през тези години,които бяха освободени поради несправяне с работата.
*****
НеутралноКолега, тъй като в петък миналата седмица се разбра,че ще идва журналистка от в.Дневника за интервюто знаем доста хора и сме възмутени,че с публикуването на съкратен вариант вестника позволява на засегнати от Агенцията хора да изсипват неаргументирано своята обида. За събраните до сега около 10млн.лв.за седемте месеца на годината, както и за останалите функции на Агенцията,които са поне още 10 и ангажират вниманиета на служителите й , за седемте месеца разходите са около 1млн.лв. Нека всеки да си направи изводите ,когато не е съществувал котрол преди създаването на АСК и са губени активи и задължения за милиарди какво е положението сега. АСК започнала в състав преди малко пове4е от 6години с около120 човека с огромни усилия на работещите в нея и във взаимодействие с 30 държавни органи и институции успя да осветли състоянието на купувачите и приватизираните дружества за преобладаваща част от икономиката на България. Някой очевидно в това число и от противниците на АСК по-горе не иска да има в България прозрачност, отоговорност и правила и институции, които да съблюдават за това.
*****
НеутралноКакво излиза? Държавна структура , създадена преди 6г., е изразходвала за дейността си 15млн.лв., а е събрала до сега 220млн.лв. Присъдени са и от съда и предстои да се събират за неизпълнение от купувачи средства в размер на 380млн.лв. Заведени са искове и се водят дела в съда за 800млн.лв. Предстои незабавно като се осигурят средства от държавата да се заведат искове за още 200млн.лв След съкращения на персонала и при ниско заплащане работещите там изпълняват много задължения.За седемте месеца на тази година за издръжка са изразходвани около един милион лева , а са събрани само по една от функцията на АСК близо десет милиона лева. Има и други интересни неща особено в коментарите по материала. Мисля,че трябва да уважаваме труда на хората,както уважаваме себе си.
*****
НеутралноГ-н Статков, доколко реално е предложението на икономическата комисия, да бъде събрана възможно най-бързо сумата от 1.1 млрд. лв.?
Във внесения отчет пред Народното събрание на Надзорния съвет на АСК за дейността й през първото полугодие на 2009г. са посочени и някои обобщаващи цифри, свързани с присъдените окончателно от съда вземания на държавата като неустойки за неизпълнение на приватизационните договори от купувачите, размерът на исковете по висящите т.е. нерешени дела и т.н.Само около 380 млн. лв. от визираните са присъдени. Тяхното събиране зависи от системата на съдебните изпълнители цялостното състояние на икономиката, финансовата система и координацията с други държавни органи. В тези условия ще се реализират и ипотеките, които сме направили. След измененията на ЗПСК и въвеждането на законната ипотека върху имуществото на приватизираното дружество сме поискали около 600 законни ипотеки, от които 360 са вписани през последната година . Няколко са на този етап проблемите, свързани с реалното събиране на присъдените ни вземания. Първо в условията на икономическа и финансова криза се обезценяват активите и ако никой не се яви на първи търг, цената пада на следващия, второ – намалява платежоспособното търсене на такива активи и трето има приватизирани дружества, които са в ликвидация и вече не притежават активи. Освен това да не забравяме, че в момента има законодателна възможност да се разсрочват задълженията. По мои изчисления, от тези 380 млн. лв. могат да се съберат не малка част с пълното съдействие на съдебната власт и правителството. Заведени са искове за 800 млн. лв. и сме готови с други искове за 200 млн. лв., за които нямаме пари да ги заведем. Досегашната практика показва, че ефективността и ефикасността на Агенцията е в пряка функционална зависимост от няколко фактора в това число и законовата уредба на страната ни. Зависим и имаме нужда от помощ от правителството и Народното събрание, за да може да ускорим процеса. В резултат на усилията ни от основаването на Агенцията досега сме събрали около 120 млн. лв. в пари и още 100 млн. лв в компенсаторни инструменти. За последните седем месеца от тях събрахме близо 10 млн. лв.
Когато сравним 120 млн. лв. с търсените 1.1 млрд. лв., разликата е огромна. На какво се дължи това?
Това са несравними неща. Търсените пари първо са реално присъдените. На следващо място е ускоряване на решаването на висящите дела в оптимално възможните законови срокове и своевременно завеждане преди да са изтекли давностните срокове на нови искове. До сега с юристи между 25-30 години сме спечелили 80% от всички завършили с окончателно присъждане дела. АСК има и други функции, гарантиращи цялостното завършване на приватизационния процес, тъй като той включва не само продажбата, но и изпълнението. Така на пример АСК контролира договорени инвестиции за над 7.5 млрд. лв. 31% от купувачите не изпълняват задълженията си по тях, но останалите 69 на сто са ги изпълнили и дори преизпълнили. Общо в приватизираните дружества са вложени над 4.5 млрд. лв. в резултата и на добрата работа между АСК и купувачите. АСК има и други функции, чрез които обезпечава и превантивно стимулира изпълнението на задълженията и като партньор съдейства на купувачите. Освен това Агенцията за следприватизационен контрол (АСК) осъществява контрол и за около 2 млн. работни места. Близо 40 са видовете задължения в приватизационните договори и АСК е водеща в координацията с около 30 други държавни органи и институции.
Въпросът не е ли, не колко дела се печелят, а какво влиза в бюджета от тях?
Всичко зависи от съдебните изпълнители и другите фактори, на които вече се спрях.. Искам да подчертая, че АСК е свършила своята работа до тук. Основната ни възможност да съберем парите на държавата беше Народното събрание да приеме законната ипотека, което се случи през 2006 г. макар и само за шест месеца на действие. Тя представлява възможността освен от имуществото на купувача - да ипотекираме част или цялото приватизирано дружество, за да обезпечим задълженията, които собственикът му не изпълнява. Така например през 2004 г. направихме запор на акциите на “Кремиковци”, направихме запор и при други дружества. Тръгнахме да продаваме акциите и се оказа, че зад тях няма активи. Това можеше да се улесни само чрез законната ипотека. През първото й въвеждане доста време ни отне в търсенето на нужните документи от други институции. Отделно от това продължавахме да завеждаме искове срещу всички, които не изпълняват задълженията си по изплащане на цената на покупка и не правят инвестиции. Поискахме законни ипотеки на около 600 дружества, за една четвърт от тях - съдът отхвърли искането ни. Поискахме срокът да бъде удължен, това не беше направено - удължи се чак миналата година - през август. Зад присъдените в момента вземания стоят реални активи, там където имаме законна ипотека . Тоест поне има нещо, но как ще се реализира то е въпрос, който не е в нашата власт. До момента сме получили пари от държавата и са заведени всички искове, за които текат давностни срокове . Истината е, че работим с изключително малък бюджет - около 1.7 млн. - 1.9 млн. лв. годишно и в тях не се включват средства за водене на дела. За сравнение средно досега сме събирали годишно по 18-20 млн. лв., но за да водим делата си трябва да плащаме значителни такси и други разходи. На първа инстанция е 4% от стойността на иска, а на втора - 2%. Отделно от това при арбитражните дела - съдът е този, който определя таксата и другите разходи.
Икономическата комисия се зае със задачата да измисли начини за ускоряване на събираемостта на вземанията Ви, по какъв начин това може да стане на практика?
Надзорния съвет на АСК е орган за управление, избран от Народното събрание, с правомощия да осъществява цялостен контрол върху дейността на Агенцията и да дава указания по приложение на Закона и другите нормативни актове, свързани със следприватизационния контрол. До сега сме се старали да поддържаме тясна връзка с икономическата комисия на Народното събрание. Приветстваме заявеното тези дни чрез Председателя на икономическата комисия на новото Народно събрание, че волята на законодателите е да предприемат необходимите законодателни изменения за по-нататъшно утвърждаване дейността на Агенцията.
Първо, когато говорим за вече присъдените задължения – Народното събрание трябва да ни каже волята си дали и как ще се прилага изменението в Закона за приватизация и следприватизационен контрол от пролетта на тази година, според което начислените неустойки може да се разсрочват до пет години. При условие, че икономическата комисия говори, че ще се събират тези пари, за да се запълни дупката в бюджета, логично е да помислим, че ще има преосмисляне. Второ, тъй като трябва да се действа по ускоряване на събираемостта, съдебната система трябва да подготви специални указания - как да се действа при тези присъдени вземания. Готови сме да съдействаме на институциите за това. Трето, трябва да се прецени при обезценка на активите доколко изгодно е те да се продават. Например, има дела, при които сме завели огромни искове и сме платили съответната цена, и като продадем активите им може да се окаже, че те не покриват дори стойността на иска. Отделно, държавата трябва да ни окаже съдействие и при чуждестранните купувачи, защото не винаги разполагаме с достатъчно власт да събираме вземанията си от тях. Когато говорим за висящите производства - те могат да се точат с години. Затова предлагам всички договорени неустойки да минат по реда на заповедното производство, по което сега се реализират исковете ни за неплатена цена на сделката. Така ще спестим и от таксите по искове. Има и друга възможност пред законодателя, но тя е много малко вероятна - да не плащаме такса като завеждаме делата.
Колко ще струва за държавата да получи този 1.1 млрд. лв.?
Не сме правили такива сметки. Събирането на вече присъдените вземания са за сметка на съдия изпълнителите, които после си удържат сумите от продажбата . По отношение на предстоящите искове сумите ще са значителни. Така например очакваме разходите по делата пред арбитражния съд срещу купувача на БТК да са над милион лева .По делото за разликата в 10% при препродажбата на акции на дружеството сме поискали от правителството и МФ средства за воденето му. Отделно от това, общо начислените неустойки за неизпълнение на договорените работни места в телекомуникационната компания досега са за над 60 млн. лв. От тях сме завели дело за 20 млн. лв. - направили сме го нарочно, защото за останалата част от сумата, не е изтекъл срокът. Доброволно купувачът на дружеството не е платил никаква част от неустойките досега.
АСК ли ще води делото срещу купувача на БТК?
Вече казах едно дело сме завели. По другото, за което сме искали пари все още няма взето решение - дали то ще се води от Министерството на финансите или от нас . Подали сме обосновано искане до предходното правителство, но до сега не получихме отговор. Надяваме се сега въпросът да се реши бързо.
Исковете срещу купувача на "Кремиковци" са за около 300 млн. лв., смятате ли, че реално тези пари могат да бъдат получени, особено след като дружеството в момента е в процес на несъстоятелност?
Въпреки че, дружеството е в несъстоятелност имаме законови форми, при осъдителни решения, да търсим вземанията си. Не може да отпишем тези пари. Завели сме 10 иска и всичко зависи от съда. АСК представлява държавата срещу купувача. В случай, че го осъдим, има механизъм, парите да бъдат събрани. Убедени сме, че разполагаме с достатъчно доказателства, за да спечелим делата. Спорът с купувача на комбината е дали реално вложените средства в малоценни и малотрайни предмети са инвестиция или не и за чия сметка са вложените средства. Досега, успяхме да докажем категорично, че тези пари не са инвестиция, и преди седмица спечелихме дело за 34 млн. лв. срещу купувача по неизпълнена инвестиционна програма за 2001г.. През миналата година поискахме от Инспектората към ВСС заедно с министърът на икономиката и енергетиката да се направи проверка на делата, за да се ускори развитието им в съдебната система. Бяха направени известни констатации, така че се надяваме скоро да има и резултати по всички дела.
В отчета Ви за първото шестмесечие на годината е отбелязано, че част от неустойките не са били предвидени в самите приватизационни договори. Това ли е причината, те да се събират толкова бавно?
Във всеки договор има различни задължения, по част от тях е записано, че има неустойки и се дължи конкретна сума при неизпълнение, но по друга - няма никаква гаранция за неизпълнение. Като Надзорен съвет сме създали правила, чрез които тълкуваме закона и сме предвидили, в случаите, когато не е отбелязано, какви санкции следват.
Много от решенията обаче водят до съдебни спорове, които могат да отнемат години. Друг проблем който възникна е, че там където имаше написана неустойка, нямаше реални обезпечения. Не трябва да се забравя, че 2686 сделки са сключени с договор за разсрочено плащане. По стария Закон за преобразуване и приватизация на държавни и общински предприятия, който важеше до 2002 г., е било задължително да се обезпечават такива договори, но за близо една трета, от тези които трябваше да продължи при нас плащането, това не е било направено. Наложи се да отделяме време и средства да го извършим.
Има ли санкционирани институции, заради това, че не са спазвали закона?
Не е в правомощията ни да налагаме санкции на други институции. Трябваше да правим процедура, чрез която да си търсим обезпечение и на базата на Закона за задълженията и договорите да се направи липсващата ипотека. Освен това се оказа, че голяма част от тези дружества не са били контролирани досега след като са приватизирани. Наложи се със задна дата да започнем проверки за периода от 1993 г. - 2002 г. на договори, които определено бяха с много празноти. Това ни отне доста време, в началото бяхме повече хора - около 120 души, а сега сме едва 69 по щат. Имаме късмет все пак, че работим със служители, които въпреки ниското заплащане - си вършат изключително ефективно и ефикасно работата. В резултат на действията им успяхме да съберем повече от 5 млн. страници с правни, финансови документи, които не могат да бъдат контролирани от всеки. Въпросът е как да задържим вече обучените си кадри. Заплатите на юристите ни, които се явяват на дела за милиони, са около 500 лв. При всеки слух, който се пуска в медиите за бъдещето на Агенцията, напускат хора. Това се случи и миналата година, когато се говореше, че агенциите за приватизация и следприватизационен контрол, ще се обединяват. От тогава до сега напусналите са 62, въпреки усилията ни да ги убедим, че работа им е изключително ценена от държавните органи. През миналата година, бяхме най-оптимизираната агенция – съкратени бяха 23% от персонала ни въпреки несъгласието на Надзорния и Изпълнителния съвет. Трябва да се даде възможност да бъдат стимулирани служителите ни, като нямам в предвид незаслужени средства.
Колко държавни дружества не са били контролирани, след приватизацията им от Агенцията, заради изтекли давностни срокове от 2002 г. насам?
Изгубихме дела, заради изтекли давностни срокове поради бездействието на органите по чл.3 от ЗППДОП /отм./. Въпреки това завеждаме дела, за да не бъдем обвинени в безстопанственост. Голяма част от сделките не бяха контролирани както трябва и се наложи да ги контролираме. За близо 40 на сто от сключените договори за приватизационна продажба липсваха документи. Констатирахме, също така, че не е ясен броя на приватизираните дружества от министерствата на икономиката и на строителството. Досега са ни проверявали от МВР, Касационната и градската прокуратура, инспекторатите на МС, МИЕ,МДА и Сметната палата и заключението е, че сме си изпълнили законовите функции. Последната проверка на Сметната палата от месец май тази година констатира пълното изпълнение на препоръките и за въвеждането на система за финансово управление и контрол, подобряване на взаимодействието на дирекциите и като цяло ефектността и ефикасността. Единствена препоръка, по която в момента се работи е осигуряване на средства от правителството за нова информационна система на АСК.
Съществува мнение на анализатори, че АСК е излишно звено, какви са аргументите Ви, че трябва да има отделен контролен орган, който да следи продажбата на държавните дружества?
Преди шест години на този въпрос отговориха законодателите. Техните основания бяха три – практиката на приватизация и следприватизационен контрол от 1993 до 2002 г., показа, че ако няма специализирана структура, която да се занимава със следприватизационния контрол, такъв не се осъществява системно и ефективно. Същевременно по близо 7000 приватизационни сделки, което е огромна част от икономиката на страната има поети задължения за милиарди левове и милиони работни места. Необходим беше институционално обособен и централизиран следприватизационен контрол. Освен това, Европейската комисия препоръча, да се разделят двете функции в отделни органи - за приватизация и за следприватизационен контрол. Създадохме стойна система с установени приватизационните задължения на купувачите. Агенцията за следприватизационен контрол обезпечава и превантивно стимулира изпълнението на задължения, поети по приватизационните договори, осигурява значителни приходи в централния републикански бюджет, както и ограничава рязко потенциалната корупция. Много значима функция е и осигуряването чрез водения от нея публичен регистър на общодостъпност, прозрачност и отчетност на данните за следприватизационен контрол.
Недостатък на АСК е, че тя не е първостопенен разпоредител с бюджетни средства.
Така че в условията на функционираща пазарна икономика, ние сме партньор на купувачите в доброволното изпълнение на задълженията им и гарантираме обществения и държавен интерес.
*****
НеутралноДо Знаещите и Четящите във форума:
Не мислите ли, че има хора, които знаят, че именно такива като Вас не се справят с работата си и голяма част от напусналите по собствено желание са от можещите и кадърни кадри, които намериха достойна реализация и отношение към тях навън. Много добре знаете и че средствата за допълнително стимулиране се разпределят отгоре надолу и за юристите, за които се правите на толкова загрижени, остават жълти стотинки за труда им?! Както е тръгнал този форум, най-добре ще е да се даде възможност на г-н Руси Статков да направи отчета на въпросната агенция на друго място, защото явно има нужда в този момент да изрази колко ефективна работа е свършена!!! Тези, които са вътре в нещата знаят дали това отговаря на истината и от какво е породена тази активност!
*****
НеутралноТрябва да се подмени цялото ръководство на тази агенция и да се направи пълна проверка на работата й. Прави са онези, които твърдят, че там има негативно отношение към професионалистите. Във времето почти всички експерти, с доказани качества и знания бяха унижавани, понижавани, принуждавани да напускат и съкращавани, за да бъдат заменяни с млади, неопитни кадри и с такива, които дори нямат ценз и знания да заемат експертни позиции. Защо бяха прогонени тези хора, на кого пречеха със знанията и работата си? Точно те бяха най-често с орязано ДМС, защото поради ранга и процента за прослужено време получават малко по-високи заплати, което се отразява на доходите на ръководството и на една малка група негови протежета - проверяващите веднага ще ги разпознаят по бързото им издигане в ранг и по хилядарките в ДМС. Допустимо ли е секретарките, да бъдат с рангове на старши и главни експерти и да получават равни на експертите заплати, а често и по-голямо ДМС? Наистина има хора, които здравата работят, но те нито са желани, нито са забелязвани.
Верни са твърденията за недостиг на професионализъм, както и че ръководството мисли само как да взима повече пари. Проверка от независима институция задължително трябва да се направи на всички сделки с начислени неустойки, както и на онези с изтекъл срок на контрол. Има какво да се види и тогава може да се наложи, отчетите наистина да се дават на друго място.
*****
НеутралноПърво научи български език и после ни убеждавай колко си znae6t и можещ!
*****
НеутралноВ тази агенция има откровена възрастова дискриминация. Достатъчно е да се види от каква възрастова група бяха съкратените през 2008-ма година. И който твърди, че това са малоумни хора е лъжец! По-горе Друг един е писал за мотивите.
*****
НеутралноГ- н Статков,
Моля да ми отговорите на въпроса : Как така дистанционно от бюрото на работното си място т.н. експерти в А генцията контролират и проверяват задълженията по приватизационните договори. Контролът се извършва по телефона и по документи !!! Е , много често и след работно време в отсрещната кръчма за ВИП персони. Отидете на обяд там и ще видите цялото кралско войнство - т.е. ръководство на АСК през работно време как с часове консумират най-отбрани ястия и вина, след което се връщат, за да нахокат служителите си!
mayamodus
Рейтинг: НеутралноКой каквото е посял , това и ще жъне !! Престанете да гледате в чуждата паница .
*****
НеутралноАнонимен, защо да не гледаме в чуждата паница и как да го правим, като Изпълнителната директорка и Зам.-изпълнителната директорка са се ояли и охранили като свинки, а тези към които отправяте ултиматум да не гледат в чуждата паница, се чудят как да оцелеят!? Но идва видов ден!!!
mayamodus
Рейтинг: НеутралноАко погледнете малко по настрани от България и разширите мирогледа си , сигурно това кой колко е ял и на какъв пост е в България едва ли ще е от значение вече !
Гледайте вие да сте щастливи , а не мислете за това кой и как се е ощастливил .
А дали е щастлив и напълнял от ядене е много относително.
*****
НеутралноТрябва да си пълен идиот, за да си щастлив, когато трудно оцеляваш, когато парите ти едва стигат, за да покриваш сметките си, когато ти крещят, мачкат и заплашват с уволнения. Ти от кои си, от доволните идиоти, или доволните от паразити, които угояваме? А кое от значение за нас, решаваме ние! И няма как да не гледаме в чуждата паница, когато нашата винаги е полупразна.
*****
НеутралноАнонимен, въпреки че за четящите този форум изобщо не си анонимен, като няма значение вече в България кой на какъв пост е и колко е ял и КРАЛ, защо продължаваш да адвокатстваш в защита на заемащите тези постове? И като са толкова "нещастни" защо със зъби и нокти се стремят да ги запазят? И изявленията им в различни медии и поддържането на този форум са още едно доказателство за това! А относно гледането настрани от България няма как да стане, защото тук живеем, работим и тук ни крадат, а не някъде другаде по света!!!
mayamodus
Рейтинг: НеутралноПо принцип съм съгласна , с някой от изказванията , но съвсем накратко ще ви кажа , че грешите когато поставяте всички под общ знаменател .
*****
ГневноЗа 8 години ръководните органи - директори и надзорен съвет са почти едни и същи лица. Оядоха се и се самозабравиха. Време е за генерална смяна. Нито един от тях не притежава качествата на ръководител. Това че се правят на много знаещи и можещи е за да могат отново да отцелеят на топлите си местенца.
*****
НеутралноДали не влизат в графата на корумпираните държавни чиновница. Нека ако има доблест, някой от Купувачите на приватизирани обекти си признае с каква сума се е разминал за да не водят дела срещу него.
*****
НеутралноДо надзорния съвет - Кого надзирава ? Още ли не са ви изритали , докога ще лапате от бедната Българска държава , без да вършите нищо полезно. Подайте си оставките и изчезвайте. Защо чакате да ви изгонят като мръсни кучета.
*****
ГневноУважаеми господа, аз съм бивш служител на тази агенция и за времето, в което работих в нея се нагледах и наслушах на невероятни неща. Но от всичко, най-интересен ми беше факта, как Изпълнителния съвет, в лицето на трима изцяло корумпирани служители, изобщо не зачита по-висшоя орган - Надзорния съвет и си прави каквото иска. Другото нещо е, че тези тримцата не спряха да изнудват купувачите за пари. Те не се оядоха, те направо се освиниха. Справка, двете директорки, които са заприличали на сочни прасенца. А турчето, за него нямам думи. По цял ден в сайта за запознанства "Елмаз" и от време на време, когато му дойде музата, преглежда и разписва пощата. Та искам с това мое изказване да се обърна към управляващите от ГЕРБ - До кога господа управляващи, ще позволявате на тези корумпирани служители да управляват АСК. За това, дали са корумпирани знае цялата АСК, както и многото бивши служители, които напуснаха агенцията именно заради тях. Само прочетете коментарите и ще ви кажа, че повечето са именно на тях.
*****
ГневноНапротив, всички до един са под общия знаменател, като най-много внимание трябва да се обърне на Изпълнителния съвет. И тримана са под един общ знаменател на степен "18", а именно "Ултра корумпирани директори" До коментар [#23] от "Анонимен":