За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Lemmy
Рейтинг: 877 НеутралноЛегенд... what? 😀😀
One Hour
Рейтинг: 279 НеутралноПопресилиха с Бийтълс.
Така и не разбрах толкова години, що за "концертна" група може дя е това.
Мерси, за 100лв. няма откривам "творческата" им тишина а ще си купя 2-3 аналогови плочи на истински музиканти.
Sabbath
Рейтинг: 605 ЛюбопитноЕдна от най-великите групи на всички времена,а не би било грешно,да се каже и най-великата!Неуместно обаче е сравнението им с бийтълс-за разлика от тях творбите им не са сладникаво-анални,а истински празник за душата.Като например тези шедьоври
https://youtu.be/jYMIkq3NIgE
https://youtu.be/4YPiCeLwh5o
tamada
Рейтинг: 695 Неутрално"The Beatles съществуват в един определен сегмент от историята..."
Поп музиката им може и да съществува само в определен момент, макар няма как да отречем огромното влияние, което е оказала на следващите поколения музиканти. Но Бийтълс освен с музика повлияват и с множеството звукозаписни методи и техники създадени за тях или станали популярни чрез техни албуми. Дори само иновациите на Кен Таунсенд да вземем пак е достатъчно. Методи, които се ползват и до днес.
"След Втората световна война Германия се оказва изолирана от влиянията на Великобритания и САЩ..."
А това пък е голяма глупост. Точно обратното е - Германия се възражда благодарение на парите от плана "Маршал". Не само в икономиката - кажи-речи всичките им големи медии са създадени в първите години след войната именно с американски пари. И до днес над 80% от прожектираните филми в Германия са американски - процес, който започва веднага след войната. През 60-те и 70-те немците бяха най-големите фенове на филмите с каубои и индианци - то беше цяла субкултура в Западна Германия, и не само заради книгите на Карл Май. Това го имаше дори в ГДР - филмите с Гойко Митич. Без въобще да броим джинсите и Макдоналдс. Първият европейски ресторант на Макдоналдс се появява в Холандия през 1971 и само няколко месеца след това вторият е в Германия. В останалите европейски страни идват по-късно - във Франция едва на следващата година, а в Швеция - след две години през 1973.
Трябва ли да припомняме, че дори Бийтълс започват да стават известни извън Англия именно в Германия - със свиренето си в клубовете на Хамбург? Нима не знаете, че най-популярните немски групи появили се през 70-те и 80-те пееха на английски: Скорпиънс, Бони М, Модърн Токинг?
Ама то има тонове изписано и изговорено за американизацията на европейската култура. Как може да пишете подобни измишльотини?
motochristo
Рейтинг: 860 НеутралноДо коментар [#4] от "tamada":
Гласуваш за прасе - получаваш кочина."След Втората световна война Германия се оказва изолирана от влиянията на Великобритания и САЩ..."
Аз го разбрах по-скоро като "изолирана опт новаторските стилове и техники във Великобритания и САЩ", в което има известен смисъл.
Ама вероятно тази неяснота се дължи на това, че част от статията е превеждана от някой, който не е слушал Крафтверк внимателно.
Нещата не са черни или бели.
Sabbath
Рейтинг: 605 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "tamada":
Повечето албуми на Крафтверк имат по 2 варианта-немски и английски
https://youtu.be/zWSkwvvfmco
https://youtu.be/5ybQWD6N6Zo
https://youtu.be/qBGNlTPgQII
https://youtu.be/JKHfSwoALYE
tamada
Рейтинг: 695 НеутралноНяма много смисъл. Чуй изпълненията с флейта при Крафтверк от 1970 и после чуй Джетро Тъл от предни години! Приликите са много. Дори обложката на първия им албум е повлияна от Анди Уорхол и конкретно неговата обложка с банана за албума на Velvet Underground от 1967.
През 60-те групи в цял свят експериментират с психеделик рока и електронни инструменти. Разликата е, че после едни от тях завиват към прогресив, други към твърд рок, а Крафтверк раждат техното. И да кажем, че Западна Германия по това време е била изолирана е огромна глупост. Ми то даже България не беше изолирана, въпреки политическия режим, за който всички знаем колко стегнато държеше културата.
motochristo
Рейтинг: 860 НеутралноДо коментар [#7] от "tamada":
Гласуваш за прасе - получаваш кочина.+, но все пак ми се струва доста опростенческо да се казва първосигнално "не е така" само на базата на единични примери. Типична бългаска черта, впрочем.
Копирането на готови по-модели няма нищо общо с музиканите иновации.
Цитат в потвърждение:
"Чуй изпълненията с флейта при Крафтверк от 1970 и после чуй Джетро Тъл от предни години! Приликите са много. Дори обложката на първия им албум е повлияна от Анди Уорхол и конкретно неговата обложка с банана за албума на Velvet Underground от 1967."
Mатематик
Рейтинг: 8 НеутралноТова според мен е върхът на електронната музика :
"We should not have to choose between bigots of the left and bigots of the right."https://www.youtube.com/watch?v=_MXBS0rIRcM
tamada
Рейтинг: 695 НеутралноЧе аз ако трябва да изредя само най-известните примери ще излезе материал, колкото за пет статии. Щото само те са десетки. Но какъв ще е смисълът да повтарям вече предъвкани неща? Нека се самоцитирам: "Има тонове изписано и изговорено за американизацията на европейската култура." А специално за Германия и Австрия е всеизвестно, че в продължение на десетилетия заемаха централно място в американската външна политика и американизацията беше целенасочен процес като част от денацификацията. Дори само "Amerika-Haus" да вземем за пример - първите са отворени в края на 40-те, последните са затворени едва през 2007, а някои само са преименувани. Примерно бившата "Amerika-Haus" в Дармщадт сега се казва "John-F.-Kennedy-Haus".
И като си говорим за примери - на базата на какво авторът твърди, че Германия е била изолирана от американско и английско влияние? Щото, ако моите многобройни примери са "опростенчество", то неговото неподплатено твърдение какво е?
Georgi Georgiev
Рейтинг: 8 НеутралноДнес очакваме да ни отвеят тиквите със своя 3Д каталог !!!