За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Long One
Рейтинг: 830 Неутрално"Музикалните компании продължават да влагат в нова музика въпреки спада в продажбите"
"We dance like marionettes, Swaying to the symphony... Of destruction"Смешници. Влагайте в оръжия и лекарства. Там са парите.
stoyanst
Рейтинг: 727 НеутралноНевероятно! А дали също така няма да се окаже, че автомобилните компании влагат в производството на автомобили, въпреки спада на продажбите?
атанас
Рейтинг: 1167 НеутралноСтранно нещо са написали, но май не се чуват. Приходите са 28.6 милиарда годишно, а инвестицията в артисти и репертоар е 2.7 милиарда според статията. Каква точно е нормата на печалба, която се гони и защо при такива параметри на бизнеса се говори колко пиратството ощетява творците(Макар че точно те получават най-малко от приходите.)?
Трезвен
Рейтинг: 1385 НеутралноАз не знам до колко Джим Моръсън, Фреди Меркюри или Кърт Кобейн са станали велики от инвестиране в репертоара им. Знам само, че на модерните звезди като Джъстин Бийбър и Бейонсе, смешните текстовете им ги пишат 10 до 20, че и повече специалиста, без да добавям тия които реално мислят мелодията, там цифрите следват геометрична прогресия до безкрайност.
ispor
Рейтинг: 720 НеутралноВлагат пари в конфекция ,затова и не печелят колкото очакват!Истинската музика днес е по малките лейбъли,както и по клубовете!Вече много групи си качат музиката за свободно теглене,и печелят от участия!
drake
Рейтинг: 996 НеутралноНе мисля ,че музикалните компании са за ожалване по отношение на печалбите. Проблемът им е, че третират музиката само и единствено като бизнес и се ръководят от магистъри по бизнес администрация ,за които е все едно дали продават музика или сапун. Онези ,които пък продават музиката разглеждат почитателите като голяма маса полуидиоти на които може да се продаде всичко в подходящата опаковка. А музикантите играят по правилата на първите две групи. Не е голяма трагедия защото вече е създадена достатъчно добра музика: класическа, рок, джаз. И има достатъчно без значение какви полуфабрикати ще се произвеждат в близките 20 години. Единственото за което се моля е Джъстин Бибър спокойно да премине 27г. възраст защото току виж му се случило нещо и музикалната индустрия го нареди до Хендрикс , Джоплин и Морисън
gost22
Рейтинг: 838 НеутралноДо коментар [#3] от "атанас":
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт..."Приходите, инвестирани в A&R, представляват 16 процента от оборота на индустрията, ..."
Прави разлика между оборот и печалба, защото разликата е огромна.
Второ къде пише, колко са им другите разходи? Описаните инвестиции са само за изпълнители и репертоара им, а фирмите имат още много пера в бюджета си, за които също трябва да се плаща от приходите.
Трето, коя банка ще отпусне на неизвестен изпълнител за пробив: " на големия пазар обикновено струва между $750 000 и $1.4 млн.," Колко струва "риска" в тази сфера?
Гледайте нещата по-навързано.