За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 Неутралнодобра кола
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
Рейтинг: 978 НеутралноДебютът за България ще бъде в Перник. За него в моделът GTI ще бъде монтиран 12 цилиндров двигател с мощност 500 кс.
Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/pariah
Рейтинг: 699 НеутралноБезотказна немска машинка.
- A witty saying proves nothing. VoltaireДедо Либен
Рейтинг: 1359 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "КМЕТ В СЯНКА":добра кола
Абе добра кола, но ни Боко, ни Цецо, Серго, Гоце, Роската, Доган, Данчо Ментата и пр. герои на съвременна България карат Поло! Що така бе джанъм!!!!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 ЛюбопитноАма какво му е променено? Поне пуснете новия модел с играта открийте разликите?
Libertarianism is just anarchy for rich peopleIvailo Trayanov
Рейтинг: 662 НеутралноПерник тръпне в очакване....
Дедо Либен
Рейтинг: 1359 ВеселоДо коментар [#5] от "comandante":
ЗабелязваЛО се и присъствието на повече хром, ама аз не можах да открия къде!!!!
Кум Вълчан
Рейтинг: 1033 НеутралноЕй ма сте черногледи, Поло е шампион по продажби в класа си.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.EU defender
Рейтинг: 871 НеутралноНеобходимо е провеждане на роуд шоу в Перник.
The best way to predict the future is to invent it.comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 Неутрално[quote#7:"Дедо Либен"]ЗабелязваЛО се и присъствието на повече хром[/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleИ гамата от алуминиеви джанти с размер между 15 и 17 цола също е обновена- явно са останали доста от пасатите и а сапунерка със 17" си е като жаба с подкови !
Амбразурчик
Рейтинг: 171 Весело[quote#2:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]Дебютът за България ще бъде в Перник. За него в моделът GTI ще бъде монтиран 12 цилиндров двигател с мощност 500 кс.[/quote]
предвидена е "Пеуник Уимитид едишън" с АГУ
щото пеуничани имат пробуем с парАта ,
та по-ефтинко да се возят
дори с 50 % да ги свалят - нема да си купа Дойчо машинише ,
нам що , ма ако нещо го аресва целото население - значи не е добро
щото бегееца нема ценностни ограничения...
той си пасе , те си му внушават..
dj x2805
Рейтинг: 116 НеутралноТо всичко хубаво ама шефа на ADAC, дето им вдигаше регйтинга подаде оставка или ще му я подадат... и сега в класациите... ще има и други марки. Не отричам че изглежда добре, но малко прехвалена работа
www.soundcloud.com/x280512345
Рейтинг: 171 НеутралноАбсолютно читава кола, особено сега за града с тези по-икономични двигатели и старт-стоп системата. И изглежда добре, без да впечатлява.
Но с още повече екстри и качество, при малко по-ниска цена семейната им конкуренция ще ги помете - тази година чехите пускат новата си Шкода Фабия.
оstavime
Рейтинг: 761 НеутралноПърво да кажа, че тия лафове с Перник вече дразнят и са изтъркани като старите ми джапанки.
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!А иначе за колата... да не стане и тя кола на годината с 30 000 хил. манипулирани гласа?! За Полото какво да кажем - става. Толкова.
p911
Рейтинг: 116 НеутралноТази "родна" асоциация на VW с Перник е вече толкова прозаична, колкото и безпочвена ... как не ви омръзва?
VW, поне в Германия, е символ на автомобил, който не носи социален статус и с него се возят всякакви хора. За тези, които все пак искат да се покажат има преоблечено VW във вид на Audi
Десен
Рейтинг: 1366 НеутралноКо се разкукудякали да хвалят марката, бре бре бре, все разбирачи.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Ама не вадят парите да си купят.
Ми че и как, като за тия пари за които ще я обявят в чужбина си купуваш джета.
Viva la Evolution
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#3] от "Dr. G.":
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "[quote#3:"Dr. G."]Безотказна немска машинка.[/quote]
В същност е испанска машина. Правят ги в заводите на Сеат Ибиза.
Viva la Evolution
Рейтинг: 714 НеутралноПри предишното обновление, от всички базови модели на Поло, премахнаха климатика. Не мога да ги разбера европейците, като нещо им се продава добре, все гледат да го окепазят. За миналата година не знам, но за по миналата Поло беше най-продаваният модел автомобил в Европа. И пак казвам че колата е испанска и има много малко общо с Голф, с който някои от форумците правят грешни асоциации.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "WALL-E
Рейтинг: 707 НеутралноНаскоро се наложи да мина 7-800км с едно Поло '13 под наем и впечатленията ми са много положителни. Беше 1.4 бензин, автоматик и с доста екстри. Вярно, тесничко е вътре, но беше стабилно, набираше и спираше грамотно и като цяло си беше ОК колата. Автоматика и беше супер акуратен и предвидим (DSC) а в спортен режим променяше изцяло поведението на колата. Няма да купя такава никога, но в никакъв случай не беше лоша.
Умен и красив жълтопаветник.оstavime
Рейтинг: 761 НеутралноДо коментар [#19] от "WALL-E":
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!Никой не казва, че е лоша. Просто парите са и в повече. Това е.
gogo2011
Рейтинг: 766 НеутралноДа преброим колко са умниците споменали Перник! Как пък не ви омръзна...
sheldonm
Рейтинг: 607 НеутралноС риск да отнеса гнева на всички, за които VW е яката работа и нямат равни ще споделя опита си от въпросното Поло (естествено преди фейслифта). Интериорът е от най-долнопробната пластмаса, която съм виждал в кола от този клас (може би освен Дачия). Тракането и вибрациите на 3-цилиндровия мотор на кола на 1500км ме оставяха с впечатлението, че карам 15 годишна барака, а не чисто нова кола. Всичко това на цена по-висока от Ибиза, Корса, Фабия и т.н. ... НЕ МЕРСИ.
gogo2011
Рейтинг: 766 НеутралноДо коментар [#22] от "sheldonm":
Че защо да го отнасяш? На всички е ясно, че VW е религия само в България. Но гледам и тук взеха да отрезвяват потребителите, особено мераклиите да си купуват нов автомобил от марката.
Старите кошници са ясни - мечта на всеки гъзар, който е решил, че Лада-та не е за него вече.
Viva la Evolution
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#23] от "gogo2011":
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Ще ти цитирам реплика от един сръбски филм /Mi Nismo Andjeli 2/:
"Забравил съм, че в Сърбия няма нищо свято, освен Голф тройка!"
danielv
Рейтинг: 919 НеутралноДо коментар [#21] от "gogo2011":
Тъкмо това щях да напиша. То направо стават досадни. Иначе колата ми харесва.
TAC
Рейтинг: 334 НеутралноМашината е супер,да имаше и по-читава цена....
rock n' roll is king!2.5
Рейтинг: 745 НеутралноМного го харесвам!
I Want To Believecitoyen
Рейтинг: 707 НеутралноСтранна логика ! Ако колата е събрана в Испания значи е испанска, Ситроен сглобен в Солвакия е словашки. А какво да кажем за ФВ Крос Поло, който се прави в Южна Африка? Аз карах такава през миналата година, 90 кс, TDI, прелестно автомобилче, вкл. и за извнградско. Били по-скъпи! Ами да видим колко фирми правят всичките си автомобили с изцяло поцинковани каросерии? А да не говорим за интериора, който по качество съответства на по-горен клас.
deutschwagen
Рейтинг: 865 НеутралноДо коментар [#12] от "x2805":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨До коментар [#14] от "оstavime":
Класациите на ADAC нямат нищо общо с "кола за годината" за Европа, още повече за света. Нито имат нещо общо с продажбите или успехите в WRC
deutschwagen
Рейтинг: 865 НеутралноДо коментар [#18] от "Георги":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Поло е проектиран в Германия, от същите които проектират Голф.
Любопитно е, че сегашното Поло е с много сходни габарити с Голф 3.
deutschwagen
Рейтинг: 865 НеутралноДо коментар [#23] от "gogo2011":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨[quote#23:"gogo2011"]На всички е ясно, че VW е религия само в България[/quote]
Глупости. Харесват се много в САЩ и Обединеното Кралство, където им е всъщност истинското култово движение.
deutschwagen
Рейтинг: 865 НеутралноДо коментар [#22] от "sheldonm":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Имам познати с Поло Fly, също преди фейслифта. Много са доволни. Колата предлага повече от очакванията им за "кола от по-долния клас на ФВ" (техни думи).
Viva la Evolution
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#30] от "deutschwagen":
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "До коментар [#28] от "citoyen":
Не е точно така. Поло е "опаковка" на шаси. Примерно масовите в България 15-тина годишни са с шаси 6N. Същото е и на Сеат Ароса, Ибиза, Кордоба и VW Caddy, като всичките се произвеждат в Испания. Преди години, когато VW придоби Сеат, започнаха да продават някои модели на същият под името VW. Гореизброениети от мен модели имат почти идентичен интериор и се различават само по екстериора. Единствената съществена връзка на испанските с германските автомобили е двигателят. Всичко останало си е испанско, от чертожната дъска до готовата кола.
Булаир
Рейтинг: 294 НеутралноДобра кола на лоша цена.
deutschwagen
Рейтинг: 865 НеутралноДо коментар [#33] от "Георги":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Вярно е, че се използват едни и същи платформи, което е логично. Логично е и да има концентрирано производство на едно мяст за дадена платформа (макар да са няколко производствени центрове, не само Испания).
Но това не значи, че автомобилът е испански. Наистина, първата кола с платформа PQ25 е на Сеат, но това не значи, че испанци са измислили тази платформа (не мога да намеря много инфо), и още повече Поло да е испанска кола.
Освен това има а разлики в интериора и компонентите. Шкода, например, са като ФВ с по-нисък трим. Сеат имат по-различен интериор, но правен по философията на ФВ.
Суджук Герберите
Рейтинг: 652 НеутралноЗа токова пари при това силно занижено качество - не мерси.
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!Десен
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#19:"WALL-E"]Автоматика и беше супер акуратен и предвидим (DSC) а в спортен режим[/quote]
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Може би имаш предвид DSG, a за него не съм сигурен дали има в 2013 модел спортен режим.
1_chrome.
Рейтинг: 1223 НеутралноПрез последните години има голям наплив на европейски коли на канадския пазар. Мисля, че най-много са WV. Говорил съм с хора, които са доволни...от цената за германска кола. Купуват се по-големите модели. Но и тук не се смята за най-доброто на пазара. Препочитанията са за Мерцедес, БМВ, Волво и Ауди. Японските коли са най-търсените, заради малкото проблеми, които създават. Луксозноста им е много по-висока от преди 5-10 години. Както има обувка за всеки крак, така има кола за всеки шофьор.