За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
meh
Рейтинг: 117 Неутрално'На разположение са пет различни настройки – неутрални, спортни, комфортни и персонални.'
Нико
Рейтинг: 714 ВеселоЩо ли се хабите ...
wanderer
Рейтинг: 2618 НеутралноТолкова текст и никаква полезна информация като разход на гориво, скорост и ускорение. Явно таргет купувачите са пишман-шофьори - повече се забавляват вместо да шофират.
quatro_4x3
Рейтинг: 544 НеутралноДо коментар [#3] от "wanderer":
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!+++++++
Най важна е мултимедийната система в автомобила. Забавачницата. И цвета.Все едно деца им пишат статиите за автомобили в Дневник.
alderweireld
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#4] от "quatro_4x3":
всъщност хората, които си купуват автомобил от класа на сценик, се интересуват от мултимедийната система, обема на багажника, сигурността на пътниците и пр. такива характеристики. за скорост и ускорение, вероятно се досещате, трябва да се обърнете към други класове и модели, сори
emilm13
Рейтинг: 334 ЛюбопитноЖълт е за да е в тон с косата или е за такси?
hsi
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#5] от "alderweireld":
Направо да си копуват автобусчета от тези 16 местните, преоборудвани, комфортни и сигурни
quatro_4x3
Рейтинг: 544 Неутрално[quote#5:"alderweireld"]за скорост и ускорение, вероятно се досещате, трябва да се обърнете към други класове и модели, сори[/quote]
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!По начина, който описваш би си избирала автомобил само жена.
Дори за тия автомобили мощността и ускорението (пъргавината) са важни показатели при изпреварване и на кръстовищата. За разход на гориво и цена също ли да се обърна към друг клас автомобили или и те са маловажни характеристики?
gogo2011
Рейтинг: 766 НеутралноДа разбирам, че недоразумението дисплей-таблет с графика тип Нинтендо от 90-те ще се вгражда във всички бъдещи модели на Рено?
lustmord
Рейтинг: 279 НеутралноНапомня някак на пораснало Клио но дизайна поне на мен ми допада, купето изглежда доста просторно и светло, а и с този повишен просвет също ме печелят като потенциален клиент.
lustmord
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#9] от "gogo2011":
Графиката на дисплея ли е от първостепена важност в случая - гледам по снимките, че поне си имат още копчета по таблото - колата на годината за 2015 в Европа - Пежо 308 дето с "изчистения си дизайн" бяха набутали всички функции в някакъв "супер" дисплей със страхотна резолюция ми се видя тотално безумие за реалния живот, където ти се налагаше половин минута да се разхождаш из менютата за да си спреш климатика
Avalanche
Рейтинг: 126 РазстроеноМдам матрялът в РБ е кофти и комплексиран.
ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!Милош
Рейтинг: 652 НеутралноДо коментар 11 - самият аз карам Пежо 308. Климатроникът се спира за 3 секунди точно с две натискания по дисплея.
Публикувано през m.dnevnik.bg
gogo2011
Рейтинг: 766 НеутралноДо коментар [#13] от "Милош":
3 секунди? Докато шофираш? За това време ще изскочи дете пред теб и няма дори да разбереш кога си го блъснал.
gogo2011
Рейтинг: 766 НеутралноДо коментар [#11] от "lustmord":
Не е. Този дисплей като цяло е безумен, графиката само допълва грозната картинка.
Милош
Рейтинг: 652 НеутралноДо коментар [#14] от "gogo2011":
Изразих се образно. Смятай го тогава 30 стотни, ако ти за толкова време успяваш да нагласиш климатик. Имам предвид, че няма разлика между механичните копчета и дисплея. И наистина интериорът е доволно изчистен.
Dreamep
Рейтинг: 225 РазстроеноСлед снимките на Пауновски вече официалните снимки ми се струват нещо не в ред, май те са криви...
Към автора: обърни малко сериозно внимание на критиките към теб, леко внимание е нужно при правенето на снимки и си ТИ. Не е нужно да имаш фотографски поглед или да ходиш на курсове макар в твоя случай ще е доста полезно последното.
Настроение: Давам акъл
Dreamep
Рейтинг: 225 НеутралноОсвен другото на прес комференцията Carlos Gohn каза 5 дизела, във википедия пише, че ще са 6. Най-вероятно ще има и 1.6 дизел би-турбо 160 коня, но петия не знам какъв ще е.
gogo2011
Рейтинг: 766 НеутралноДо коментар [#16] от "Милош":
Съжалявам, но няма как да стане за 30 стотни. На настоящата ми кола, за сравнение, дори не поглеждам встрани за да пусна или спра климатика - бутонът се вижда с периферно зрение. Също толкова лесно мога да регулирам и температурата, вентилатор или да включа автоматично регулиране. Топлата вода е измислена отдавна.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Милош
Рейтинг: 652 НеутралноДо коментар [#19] от "gogo2011":
Дисплеят е почти на нивото на очите леко встрани. Няма нужда да изпускаш пътя от поглед за да регулираш нещо по системите или мултимедията. Сравнявам го със старата си кола и не намирам никаква разлика в ергономичността, даже за мен е по-удобно. Добре е да изпробваш нещо достатъчно време за да го критикуваш или оцениш.
gogo2011
Рейтинг: 766 НеутралноДо коментар [#21] от "Милош":
Изпробвал съм го. Имам и дисплей - почти на нивото на очите. Знам, че тръгна ли да пипам по него, вниманието ми не е 100% на пътя.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3430 НеутралноМного силна моделна офанзива от Рено! Браво!
I 💜 Leka BorislavovnaМилош
Рейтинг: 652 НеутралноДо коментар [#22] от "gogo2011":
Явно няма смисъл да те убеждавам, че за мен, за много други шофьори, а и за конструкторите дисплея е удобство, а не пречка.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3430 НеутралноДо коментар [#17] от "Dreamep":
I 💜 Leka BorislavovnaПише се Carlos Ghosn.
Dreamep
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#25] от "Blood Red Skies":
Добре.
Първоначално ми хареса всичко в колата освен стоповете, които ми се сториха безформени, но като видях колите в движение на прес конференцията всъщност и те ми допаднаха. Остават само грозните врътки за климатика да сменят във фаза 2... то, че таблета ще остане явно няма вече накъде. На Автосалон София при Талисмана бутоните отдясно на дисплея бяха доволно в пръсти.
стафилокок
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#13] от "Милош":
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.[quote#13:"Милош"]самият аз карам Пежо 308. Климатроникът се спира за 3 секунди точно с две натискания по дисплея. [/quote]
А аз, го изключвам за части от секундата с натискането на бутона "OFF".
gogo2011
Рейтинг: 766 НеутралноДо коментар [#24] от "Милош":
Не са много конструкторите, които са въвели подобно нещо. Времето ще покаже.
Не съм казал, че дисплеят не е удобство. Единствено смятам, че някои функции трябва да си останат с бутони - поне докато не бъде измислено по-интелигентно решение.
Paul Kane
Рейтинг: 592 ВеселоНе - благодаря!
Докато тези, масажиращи, седалки не започнат да правят и свирки, Рено не е моят автомобил.
proventuss
Рейтинг: 199 НеутралноТъкмо се бях затюхкал къде да си държа цветните моливчета и пластелина, ама вече знам!
ДА РАЗЛАЕМ ПУДЕЛИТЕ !Petleshev
Рейтинг: 3002 НеутралноПрактични и удобни коли са Сценик на Рено...! Обаче, тия големи сензорни екрани и наблъсканата покрай тях електроника, мога да си ги представя на какво ще заприличат, ако колата стои повечко на слънце... Като се напече, онова ми ти табло, на 50-60 градуса на слънце...! Обикновените течно-кристални монохромни дисплеи на доста марки, след няколко години издават багажа! Тия цветни телевизори, колко ли ще изкарат...?!
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...tanazius
Рейтинг: 592 ЛюбопитноНе предлага нищо повече от моя S-max, който е 2008г. и дори превъзхожда този модел с мощност и динамика на шофиране.
"Социализмът е философия на провала, люлка на невежеството, евангелие на завистта; неговата основна добродетел е равенство в мизерията, нищетата и немотията."ssg
Рейтинг: 334 Неутрално[quote#8:"quatro_4x3"]По начина, който описваш би си избирала автомобил само жена.
Дори за тия автомобили мощността и ускорението (пъргавината) са важни показатели при изпреварване и на кръстовищата. [/quote]
Ти да не си от Перник?
ivost
Рейтинг: 8 ВеселоИ талисмана е готин ама това ми харесва повече!
Дундурук
Рейтинг: 116 Неутрално[quote#31:"tww09306483"]тия големи сензорни екрани ... на какво ще заприличат, ако колата стои повечко на слънце...[/quote]
Който има баба, ще може да си поръча да му избродира кювертюрка, както едно време за телевизорите.
стафилокок
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#32] от "tanazius":
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.Колега, що сравняваш кон с магаре ?!
Nazlim S
Рейтинг: 560 НеутралноМного цветно, като в Индия и Пакистан.
Nazlim S
Рейтинг: 560 НеутралноДо коментар [#1] от "oos19355380": На персоналното, кое може да настроиш?
hamiltonf
Рейтинг: 3823 НеутралноПенсионерска кола, сори!
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБPetak
Рейтинг: 497 Неутрално[quote#16:"Милош"]Имам предвид, че няма разлика между механичните копчета и дисплея. [/quote]
Напротив, има огромна разлика и тя е в това, че механичните копчета се управляват без да гледаш, т.е. без да си отклоняваш погледа от пътя.
Дундурук
Рейтинг: 116 НеутралноХора , стига с тея копчета! Инженерите и дизайнерите на този огромен концерн Рено Груп сигурно са мъдрили, тествали и проигравали това с екраните милиони пъти. Важните копчалъци, които се ползват в движение, са оставени ( справка долния линк ). Това е цяла наука. Камерата на iPhone се прави от отдел от 800 човека. По тоя дисплей и копчетата сигурно още повече професионалисти са работили.
x1200/wallpaper_17.htm
http://www.netcarshow.com/renault/2017-scenic/1600
krasi_kara
Рейтинг: 176 НеутралноХм, това със сгъващата се предна седалка и табличките го имаше още в по-предишния модел. Там дори задната седалки са 3 отделни и могат да се местят по отделно, както си решиш. Поне на нашия Гранд Сценик е така.
Безбройните ниши и чекмеджета си ги има и в стаите модели, но най-важното е, че имаше КОШЧЕ за боклук. Дано и тук да са го оставили. Бем ви и премиумите, бем ви и бегачките, бем ви и чудото, дето като си издухаш носа докато караш и няма къде да изхвърлиш кърпичката!?
conTXT
Рейтинг: 978 НеутралноПожелавам им да настигнат като качество и комфорт прекия конкурент на Ситроен. Лично за мен това е най-добрата концепция за универсален семеен автомобил-относително компактен за града и приемливо комфортен за дълъг път.
Dimitar Pehlivanov
Рейтинг: 652 Неутралноабе хора, стига с тоя "СЦЕНИК" бе! Френската буква "с" се чете като българското "с" пред "е", т.е. правилното произношение е леко удължено "с" - нещо като "Ссеник". По същия начин на френски "сцена" се произнася "ссен", а сценарий - "ссенарио".
) Не пише нищо за предполагаемата цена, дано да е достъпна!
А иначе - не може да се отрече, че "Рено" бяха едни от пионерите и иноваторите в компактния семеен клас и явно добре продължават тази тенденция
pamplemousse
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#32] от "tanazius":
Просто е друг клас кола. Еквивалентът на Ford S max e Renault Espace. В класа на Renault Scenic e Ford C max.
Qnyx
Рейтинг: 652 Неутрално[quote#17:"Dreamep"]
Trust no one.След снимките на Пауновски вече официалните снимки ми се струват нещо не в ред, май те са криви... [/quote]
Хахаха
Камен
Рейтинг: 894 Неутрално[quote#3:"wanderer"]Толкова текст и никаква полезна информация като разход на гориво, скорост и ускорение. [/quote]
Явно ще са същите като сега. Бензиновият 1.6 без турбо е 115 коня, 1.3 турбо е 130 коня.
Дизелите 1.5 в два варианта 95 и 110 коня, и 1.6 130 коня.
Абсолютно същите като сегашните двигатели на Сценик 3.
След 3 години при евентуален фейслифт може да въведат и нови двигатели.
Ronald Reagan
Рейтинг: 794 ЛюбопитноМи хората не висят като нас по сервизите. Карат и не се притесняват. Като изтече лизинга - нова и това е. А тука вземеш нова и и трепериш какво ще ти се случи. Било от доброжелатели, некадърни шофьори или лизингодатели.
agentZayo Cicin
Рейтинг: 3430 Неутрално[quote#41:"Дундурук"]Хора , стига с тея копчета[/quote]
I 💜 Leka BorislavovnaАбсолютно вярно! Има хейтъри, които каквото и да прочетат, не им харесва.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3430 НеутралноСега научавам, че този модел може би няма да се предлага за България. Така, като стана с новия Еспас - много бил скъп.
I 💜 Leka Borislavovnakrasi_kara
Рейтинг: 176 Неутрално[quote#50:"Blood Red Skies"]Сега научавам, че този модел може би няма да се предлага за България. Така, като стана с новия Еспас - много бил скъп. [/quote]
Старият беше към 40 хил во все с джидажвките си, така че ако мислят новия да е по-скъп, ще имат да вземат.
Стария Еспас беше към 70 хил, доколкото помня. Новият е 90-100?! Новости, електроника, това-онова, ама слон за мезе не бива да му се невиди...
Levski Levov
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#21] от "Милош":
Колега, след 8-10 години -когато масово започнат да се купуват у нас ще те питам тоя дисплей като се повреди -как ще го заменяш с нов за над 1000лв минимум, или ще търсиш/търсите по морги??? За нов да- но колко такива се купуват у нас???
Колкото по малко електроника толкоз по-добре, че след 8-10 години -СТАВА СТРАшНО ЗА РЕМОНТИ!!!
Levski Levov
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#41] от "Дундурук":
Какво стига??? Ти ли ще ми смениш дисплея след8-10 години когато почнат масово да се купуват у нас!?!
Точ тъч да не е вечен???
Акъл за 5 стотинки болшинствоо нямате! Каква алтернатива ще имам като се повреди???....никаква...
Милош
Рейтинг: 652 НеутралноДо коментар [#52] от "Levski Levov":
Колега, с тази логика дай да върнем телефоните с копчета, че имат повече механика отколкото електроника. Че тези с дисплеите са ненадеждни.