"Рено" показа бъдещето на градския транспорт

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (32)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2302 Неутрално

    Тая кола е направена за движение по паркет.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  2. 2 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    Забравят човешката природа. Няма как човек да се откаже от личният си автомобил,за да седне в ОБЩ такъв.

  3. 3 Профил на pm
    pm
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#2] от "deaf":

    Какво общо има човешката природа с личен автомобил?

    "Лошото е, че [българите] оставиха истинските си политици вън от властта, вкарвайки в парламента само олигархичните корпорации."
  4. 4 Профил на Александра
    Александра
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#2] от "deaf":

    Не бъркай "човешката природа" с "българската порода". И то настоящата българска порода. В цивилизованите страни отдвана има споделени автомобили, споделени велосипеди, споделени пътувания и пр. Възприемането им от все повече хора е въпрос на прогрес и на търсене на оптимални решения за обществото. Като ни настигне прогресът след няколко десетилетия, и българската порода ще се промени.

  5. 5 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 554 Неутрално

    До коментар [#2] от "deaf":Какво общо има човешката природа с личен автомобил?
    —цитат от коментар 3 на pm


    И сега има обществен транспорт. На запад е изключително добре уреден. Но хората харчат милиарди всяка година за лични автомобили. Така са независими от другите и свободни по всяко време да отидат където поискат. Мога ли с тая тротинетка да отида за няколко дни на риболов някъде по черните пътища? И да ѝ плащам престой няколко дни, защото ако я освободя, друга няма как да ме намери там за да ме върне. В никакъв случай! Ще има споделени автономни автомобили, но те ще заместят такситата - нищо повече. Личните ще останат.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  6. 6 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    До коментар [#4] от "Александра":

    Кулминационната точка на "споделените" коли,къщи,(за почивка)колела,че и ценности,вече е достигната. Следва голям спад. И завръщане към личното...

  7. 7 Профил на pm
    pm
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#6] от "deaf":

    Не мисля!

    "Лошото е, че [българите] оставиха истинските си политици вън от властта, вкарвайки в парламента само олигархичните корпорации."
  8. 8 Профил на pm
    pm
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#5] от "quatro_4x3":

    Тази кола е предвидена да замести градските пътувания, а не ходенето за риба. В момента има много хора, които поддържат автомобил само за да прекарат в него 2 часа на ден в отиване и връщане от работа.

    "Лошото е, че [българите] оставиха истинските си политици вън от властта, вкарвайки в парламента само олигархичните корпорации."
  9. 9 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#8] от "pm":

    То и сега на много хора им е много по-изгодно да се возят до работа и обратно с такси, но пак си купуват коли, с които висят по задръстванията сами в колата и псуват всички селяни на пътя около тях...
    А в таксито може да пътуват с още 3-4 приятеля, да обсъдят нещо, да отидат и да се върнат от работа свежи...
    Ама, сакън, да не трябва да си съобразяват с някого.

  10. 10 Профил на lo ridah
    lo ridah
    Рейтинг: 423 Весело

    Пропуснат е най-важният въпрос - Will it drift ?

  11. 11 Профил на Kras Zareg
    Kras Zareg
    Рейтинг: 229 Неутрално

    По нашите пътища този автомобил няма бъдеще, независимо от предназначението му. За съжаление.

  12. 12 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Аз също смятам, че бъдещето на градските пътувания (и отчасти на междуселищните) е в споделените превозни средства. Остава да се реши въпросът с автономното придвижване от т. А до т. Г (примерно някое село или курорт) и връщането обратно при тези тенденции. Както показват статистиките, болшинството от превозните средства се ползват само в 5% от времето, през другото стоят паркирани и носят непрекъснати разходи.

  13. 13 Профил на Умен и красив но не умнокрасив СУПЕР
    Умен и красив но не умнокрасив
    Рейтинг: 63 Неутрално

    Забравят човешката природа. Няма как човек да се откаже от личният си автомобил,за да седне в ОБЩ такъв.
    —цитат от коментар 2 на deaf


    Така е, както и никой не се отказа от личния си влак, кораб, самолет...

    No Pain No Gain
  14. 14 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Така са говорели хората, като са чели на времето Жул Верн, а днес виждате какво и предвид ускоряването на темпото, няма да ни се наложи да чакаме стотина години.
    Фантазиите днес са реалността в близките няколко години, така че да му мислят държавите бензиностанции, които впрочем правят всичко възможно да отлагат края, като пречат максимално и наблягат конфликти, малки средни и защо не и големи войни, както и на ракети и атомно въоръжаване.

  15. 15 Профил на kopo
    kopo
    Рейтинг: 229 Весело

    До коментар [#9] от "tie_interceptor":

    Големият ПЛЮС на автономният автомобил ще бъде възможността да си избереш какво искаш днес - да пътуваш с още 5 човека в показания миниван на Рено или да си повикаш самостоятелен фотьол на БМВ. Всеки ден - според настроението и бюджета, слизаш и забравяш за возилото, доакто дойде време да си викнеш следващия превоз. А за черния път и риболова - наем на голям джип за ден/седмица. Личният автомобил ще си замине точно защото е само 1 или 2 семейството и е подбиран по универсалност, а не по оптималност. Последният пирон ще бъде паркирането и подръжката - показаният споделен автономен автомибил сам ще се изнася към следващ клиент или паркинг, сам ще си следи и ходи на обслужване в сервиза.
    Относно човешката природа - ами и в момента имаме едни традиционалисти, употребяващи изконния транспорт кон+каруца. Радват се на нестихваща популярност в трафика...

  16. 16 Профил на sbe331351643
    sbe331351643
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#3] от "pm":

    С това, че за българина е срамно да го видят, че ходи пеша.

  17. 17 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    А не им ли минава през акъла на някои,че на Запад "споделят" автомобилите си,не защото притежават по-висока култура от нашата,а защото просто не им стигат парите? В смисъл,предпочитат да харчат парите си за други неща. И май е точно така...

  18. 18 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 554 Неутрално

    До коментар [#5] от "quatro_4x3":Тази кола е предвидена да замести градските пътувания, а не ходенето за риба. В момента има много хора, които поддържат автомобил само за да прекарат в него 2 часа на ден в отиване и връщане от работа.
    —цитат от коментар 8 на pm


    И предпочитат да поддържат личен автомобил, вместо да ползват градски транспорт, таксита или споделени пътувания, въпреки че това им струва много по-скъпо. Това от снимката е като гледам поне за 6 човека. Навит ли си на споделено пътуване сутрин до работното си място с още 5 човека, ако трябва първо да отидеш до работното място на всеки от останалите 5 и на края до твоето? И колко допълнително време ще ти отнеме това? Срещу тия неудобства не получаваш нищо насреща! В повечето случаи ще е много по-бързо да пътуваш с автобус, защото няма да обикаля да остави всеки един където работи. Твърденията, че така ще се ползват много по-малко автомобили са абсолютна лъжа, защото в пиковите часове ще трябва да бъдат превозени същия брои хора и ще е нужен същия брой автомобили за да се осъществи. В човешката история прекалено много идеи са се оказвали глупави или неосъществими. Мисля че тая, за масово споделено пътуване е също такава. Прекалено много еко-идеализъм има в нея.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  19. 19 Профил на Умен и красив но не умнокрасив СУПЕР
    Умен и красив но не умнокрасив
    Рейтинг: 63 Неутрално

    А не им ли минава през акъла на някои,че на Запад "споделят" автомобилите си,не защото притежават по-висока култура от нашата,а защото просто не им стигат парите? В смисъл,предпочитат да харчат парите си за други неща. И май е точно така...
    —цитат от коментар 17 на deaf


    Живота и природата като цяло се развива по линията на най-малко енергоемкия път или с други думи - най-икономичния. Когато имаш избор за две еднакви неща, но едното е по-евтино, със сигурност няма да купиш скъпото само заради цената му. Ако мога да отида до работа евтино и удобно без да се налага да чакам, да мръзна или някакво такова неприятно изживяване, защо не?

    No Pain No Gain
  20. 20 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Весело

    До коментар [#15] от "kopo":

    Никога не бих заменил спортна кола,(като Порше-Бокстер за двадесет хиляди лева на старо,например),с това "нещо" на снимката по-горе в статията.

  21. 21 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1204 Неутрално

    Ще има комбинация-вярно че е скъпа.Аз си имам личен автомобил в гаража,но си ползвам споделения да ходя всеки ден за работа-хем ще е по евтино,хем не се чудя къде да го паркирам.Вярно малко скъпо ми излиза да плащам данък и винетка на автомобил дето го карам 2-3 пъти в месеца но все пак кеф цена няма.

  22. 22 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1552 Неутрално

    " Превозното средства е със задно предаване и четири завиващи колела"
    Това направо ме счупи!!! Внука ми е на 5 г и такава глупост не би сътворил!

    Русия е проказата на планетата Земя.
  23. 23 Профил на Умен и красив но не умнокрасив СУПЕР
    Умен и красив но не умнокрасив
    Рейтинг: 63 Неутрално

    " Превозното средства е със задно предаване и четири завиващи колела" Това направо ме счупи!!! Внука ми е на 5 г и такава глупост не би сътворил!
    —цитат от коментар 22 на chichka


    Добре, че не разчитаме на него ;)

    No Pain No Gain
  24. 24 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 554 Весело

    А не им ли минава през акъла на някои,че на Запад "споделят" автомобилите си,не защото притежават по-висока култура от нашата,а защото просто не им стигат парите? В смисъл,предпочитат да харчат парите си за други неща. И май е точно така...
    —цитат от коментар 17 на deaf


    Защото не им стигат парите, карат нови коли. Пестят от ремонти. В България сте паралии и карате таралясници, за да демонстрирате богатството си с постоянни, не свършващи ремонти. Друго си е едно 20-30 годишно БМВ!

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  25. 25 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Забравят човешката природа. Няма как човек да се откаже от личният си автомобил,за да седне в ОБЩ такъв.
    —цитат от коментар 2 на deaf


    Всъщност, щом ще си говорим за човешката природа, на човек му е по-привично да има собствен кон, отколкото автомобил, ама както виждаш, човека се е приучил и без кон да живее... Тъй че, явно "човешката природа" е доста адаптивна.

  26. 26 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 450 Любопитно

    Нещо не ми харесва много-много този начин на седене - при едно аварийно спиране ще настане голяма каша вътре в този прототип.
    А и качването отпред означава човекът да слезе от тротоара и да стъпи на пътното платно, точно където при дъжд са локвите и каналите... Другия начин е за всяко качване и слизане, автомобилът да захожда челно към тротоара, а при тръгването да прави маневра на заден ход. Хич не ми харесва така!

  27. 27 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 219 Неутрално

    Изглежда много приятно за нешофьорите. Аз и без това обичам да се возя :-)

  28. 28 Профил на bird_song СУПЕР
    bird_song
    Рейтинг: 454 Неутрално

    До коментар [#1] от "lz2":Тая кола е направена за движение по паркет. Точно! Пускаме го сутринта и в края на деня не мож го разпознаеш на какво ще заприлича из родния ландскейп!

  29. 29 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2774 Весело

    Интереса клати феса. И когато в даден град е прекалено скъпо да имаш кола, идва ред на наемане на кола когато имаш нужда. Въпросът е на проста аритметика, парите за колата, паркинга, застраховката, поддръжката сравнени с парите да наемеш кола за два часа, два дена, или да си хванеш Убър, Лифт, метро. За българските градове е още переспектива, питайте обаче някой който живее в Ню Йорк, Сан Франциско, Бостън,.....

  30. 30 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#29] от "Таралеж":

    Ако се спазваха законите в България, много малко хора биха си позволили лични автомобили...
    Да плащат за паркинги или синя зона, а не да паркират на тротоара/в градинката/в калта, ще могат да си го позволят малко хора.
    Да поддържаш изправен и екологичен автомобил е безумно скъпо след определен пробег и затова при нас е пълно с нов внос, на който да му пробиеш катализатора, да го ремонтираш с части 2-3 употреба, да е целият очукан и ръждясал...

    Просто 75% от автомобилите, не само личните, щяха да отидат за срап и изведнъж улиците и пътищата ще опустеят...

  31. 31 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1552 Неутрално

    Ох дядовото, пак недоскив..... четири ЗАВИВАЩИ, а дядо скива задвижващи..... благодарности за критиката.
    До коментар [#23] от "Putarak":

    Русия е проказата на планетата Земя.
  32. 32 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 565 Неутрално

    Такива концептуални прототипи излизат всяка година и бял свят не виждат,
    големите фирми си чешат егото !!!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #