За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Kiril
Рейтинг: 498 НеутралноHybrid PRICE FROM: £69,430
https://imdb.com/title/tt1279083/ + http://socrates.else.is/ + https://chitanka.info/books/category/filosofia + https://tutanota.comLENGTH: 5,120mm
HEIGHT: 1,467mm
WIDTH: 2,169mm
UNLADEN WEIGHT: 1,825kg
TOWING WEIGHT (UNBRAKED): 750kg
TOWING WEIGHT (BRAKED): 2,100kg
BOOT CAPACITY: 515 litres
ACCELERATION (0-62mph): 6.1 seconds
TOP SPEED: 155mph
Не мога да намера колко 'арчи.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3611 НеутралноБензиновият V-образен осемцилиндров двигател на БМВ 750i xDrive има с 80 конски сили по-висока мощност (вече 530 к.с.). Максималният въртящ момент е 750 Нм. В това си изпълнение лимузината стига 100 км/ч 4.0 секунди след старта, а средния разход на гориво е 9.5 л/100 к
Еретик======================
Да бе, да.... 9.5/100 с бензиновия.
А хибридът давал 2.1.
Докато пръдне батерията след 60 километра и после не се казва колко на магистралата.
А инак, колата ми харесва.
Дундурук
Рейтинг: 118 НеутралноСлужебно съм бил около кухнята на този производител дълги години, но не можах да я харесам. Нищо не ми трепва като им видя моделите, а особено като им видя типичните шофьори. За конкретната серия - бъбреците се увеличават, интериорът остава все така скучен. Информационните системи се проектират и в България.
Toni Bonboni
Рейтинг: 515 НеутралноБая пържоли ша събере на теа скари
nologo
Рейтинг: 229 НеутралноТрепването е въпрос на вкус, но на мен ми се чине, че по-скоро .... гроздето е кисело. А това, че софтуера се прави в България ... за теб е проблем? По-добре ли щеше да ти звучи ако се прави в Индия, да кажем?
Според мен, колата е чудесна, а интериора е еволюция на типичния за BWM интериор, с който клиентите на марката са свикнали. И на мен ми идва малко в повече този "залепен" таблет в средата, но като гледам това се споделя и от останалите топ прозиводители.
vassilun
Рейтинг: 4863 НеутралноДо коментар [#1] от "Kiril":
"Не мога да намера колко 'арчи."
'Арчи много! Не зная защо въобще дават данни за среден разход, след като реалният разход е поне 1.5 - 2 литра над дадения от производителя! И това се отнася за всички марки!
mort
Рейтинг: 229 Любопитно50км на ток 50км та бензин:
8 на 100 = 4 на 50
+ 0 на 50 ток
----------------------
излиза 2 на 100 бензин
... и така излиза този 2/100 разход, само че трябва да зареждаш батерията на всеки 50 км. :)
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 339 ЛюбопитноТипичен голям баварец...май точно такова стандартно консервативно излъчване е търсено!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...mort
Рейтинг: 229 РазстроеноКорекция: 4/100/, но ако батерията е пълна на всеки 58* км пада към 3 на 100.
mort
Рейтинг: 229 РазстроеноКакъв е проблемът да зареждаш батерията нощем докато спиш. Имаш си БМВ7 - вероятно си имаш и къща с гараж. До центъра и обратно всеки ден: 30-40 км. ДВГ-то на тази кола ще си стои ново, ако така се кара :D
pariah
Рейтинг: 714 ЛюбопитноРазкошни промени, но докато не видя бъбреците наживо, за мен са уДжасни!
- A witty saying proves nothing. VoltaireМного бързо направиха лифтинг, тя тази серия излезе преди има няма 1-2 години, май?
Много стана динамичен автопазара, ако не пускаш постоянно нещо ново - гориш!
Toni Bonboni
Рейтинг: 515 Неутралнонапомнят ми на Джулияна Гани
Ivan_
Рейтинг: 450 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "Костадин Иванов":
Модератора е неадекватен!И защо да не харчи 9,5 на сто?
sw51
Рейтинг: 229 Неутралноогромните бъбреци.... не е красиво. 8цата я направиха страхотна, но това...
penetrating
Рейтинг: 5763 НеутралноХубава кола :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertpaf
Рейтинг: 830 НеутралноВсичко е хубаво, всичко е качествено, но тая обемиста решетка отпред разваля пропорциите.
Но китайските богаташи ще я харесат. Може би там се целят от фирмата.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3611 НеутралноДо коментар [#13] от "Ivan_":
Еретик"И защо да не харчи 9,5 на сто?"
=================
Защото е на бензин и тежи два тона, може и леко отгоре. Това значи 20 на сто в града и 10 на сто извънградско. Останалото са приказки.
Ivan_
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#18] от "Костадин Иванов":
Модератора е неадекватен!Колко са приказки?
Имам същото тегло, бензин 6 цилиндъра, 3,5 мотор.
На магистралата със включен темпомат на 120 км/ч слизам под 8 на сто, автомобила е над 10 годишен.
Не виждам проблем модерен двигател и скоростна кутия на автомобил като БМВ да има среден разход 10 на сто...
Пък ти си смятай там на хартия какво ти дава, пиши в някой форум има маниаци коит озареждат до дупка, шофират след това зареждат до дупка и гледат колко е изгорил реално. Това което ти пиша горе е от компютъра на колата...
Чардо
Рейтинг: 1391 ВеселоДо коментар [#15] от "penetrating":
Първата частна 7-ца след 10.11.89-та
BMW 735 I A с д.к. № С К 25 29 ЛС и то след доста години с Шкода 105 Л
и гаджето не го харесваше , че била много надалеко от мен, докато в Шкодилака си била все у мен :-)
3 скоростен 3 степенен автоматик , но лакомията му бе огромна с мойто каране- средно 18 л/100 км, а съм се катерил с него и по черни изкопани от порои пътища по Балкана.
Купих го от един хотел в Швейцария
Та хубава кола ! ! ! Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Чардо
Рейтинг: 1391 ВеселоДо коментар [#18] от "Костадин Иванов":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#18:"...........Защото е на бензин и тежи два тона, може и леко отгоре. Това значи 20 на сто в града и 10 на сто извънградско. Останалото са приказки.[/quote]
Мойто бе 2 770 кг и като ми сдаде автоматика баш на средата на кръстовището на Халите между трамвайните линии и никой не се притече да ми помага в бутането по Екзарх Йосиф. . . .
Па добре , че имаше още в началото место , а ватмана ми дрънкаше отзад. . . .
В Е С Е Л О !
Читател
Рейтинг: 1391 НеутралноИ на мен не ми харесва тази уголемена решетка отпред. Иначе приветствам всички останали нововъведения в автомобила.
Ivan_
Рейтинг: 450 ВеселоДо коментар [#18] от "Костадин Иванов":
Модератора е неадекватен!Като гледам, че имаш 4 плюса и ми става тъжно как хората се подвеждат по подобни неверни писаници...
Хайде сега вземи и обясни как е невъзможно тежкотоварен камион, който има 26-27 тона товар и общо отива към 40 тона да има среден разход под 30 на сто...
Или защото е дизел е това:)
Kiril
Рейтинг: 498 НеутралноДо коментар [#6] от "vassilun":
https://imdb.com/title/tt1279083/ + http://socrates.else.is/ + https://chitanka.info/books/category/filosofia + https://tutanota.comЯвно съм пропуснал данните
Да, не отговарят на посочената информация, но нали спазват определени правни рамки и колкото изкарат на теста толкова е легално.
Kiril
Рейтинг: 498 ЛюбопитноМаксималната скорост на ток е 140 км/ч, а средният разход на гориво е 2.1 л/100 км. Пробегът на ток достига 58 километра.
https://imdb.com/title/tt1279083/ + http://socrates.else.is/ + https://chitanka.info/books/category/filosofia + https://tutanota.comИнтересното, е че тялото използва карбон на критични места. Което би трябвало да помогне на разходът. Но според ЕкстремнаТехнология реално изкарва 40 км на ток. Обаче пък Ауди А8 нямат хибрид. А Мерцедес имат само в ел серия и то среден седан.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3611 НеутралноДо коментар [#23] от "Ivan_":
Еретик"Хайде сега вземи и обясни как е невъзможно тежкотоварен камион, който има 26-27 тона товар и общо отива към 40 тона да има среден разход под 30 на сто...
Или защото е дизел е това"
================
Уф, оня ден се чесахме пак двамата, освен да седнем да се напасем и наприказваме.
Добре, обяснявам: Камионът с товара харчи под 40, не под 30. Иначе разходът за празен е почти толкова, колкото казваш.
Разходът отива за ускорение /зависи от товара/, за триенето /пак зависи от товара/ и аеродинамичните разходи. Ако не ускоряваш до 150, а до 80, разходът е по-малък. Загубите до забавянето до 60 и повторното ускоряване са по-малки. Един камион има по-малко въздушно съпротивление на тон от един лек автомобил и се движи по-бавно. Да добавим опита на шофьора /професионалист/ и идеята да се закара максимум товар с минимум средства.
Сравни с БМВ - висока скорост, която гарантира кефа на собственика/шофьора. Много по-висок процент градско шофиране, често със студен двигател. Бензин.... Само руснаците карат камиони на бензин напоследък....
Моето Волво Ес 80 Д на равен път с темпомат при 80 дава около 4, но няма кой да го търпи. При 100 отива към 5. При 120 качва още литър. Преди дизелите съм карал големи бензинки, макар и стари. Нали отдавна е уточнено какво трябва да е съотношението гориво/въздух в сместа и новите коли само гонят съвършенството?
Не знам какво караш, но мисля, че спорихме за размера на цетката. Ако си с 3.5, и ти си фен на голямото, не знам защо си се впрегнал.
yardadin
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#7] от "mort":
Имаш грешка:
“50км на ток 50км та бензин:
8 на 100 = 4 на 50
+ 0 на 50 ток
----------------------
излиза 2 на 100 бензин”
Средното от двете е 2л/50км, което е 4/100.
Сметката с 58 км на ток и 42 км на бензин е:
5/100 при 42км = 2,1л изхарчен бензин
0/100 при 58км = 0л
Тотал: 2,1 л/ 100 км
Уточненията са:
1. Тестът започва с пълна батерия
2. Важи само за първите 100км
penetrating
Рейтинг: 5763 ВеселоДо коментар [#20] от "Чардо":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertЕ-хаа :)
Хубава кола, хубави хора :)
Ivan_
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#26] от "Костадин Иванов":
Модератора е неадекватен!Виж сега мой човек,
РЕАЛЕН СРЕДЕН РАЗХОД НА ФИРМА С ТОВАРНИ КАМИОНИ 26 литра на 100...
Съвременните ДВГ, скоростни кутии и автомобилни системи дават нисък разход на гориво.
И за камиони и за автомобили.
Ако на тази 7 ца и сложиш 1,7 ДВГ може и 30 - 40 да гори, но с един хубав 6 или 8 цилиндров двигател е напълно възможно да гори средно смесено 10 на сто (разбира се много зависи от начина на шофиране).
Това което пишеш е така, но това е стил на шофиране, а не икономичност на двигателя. Двигателя при определен режим ще ти го даде този разход, тоест възможен е и е реален, сега че ти искаш да гониш ще си платиш цената.
Имай предвид, че не са много държавите с 140 за магистрала, повечкото са с 120 ограничение, като го сложиш на компютъра да ти държи тази скорост и си готов, даже няма нужда да си на 90...
Founded: 1999
Ownership: Jacek Slawinski
Headquarters: Warsaw, Poland
Number of employees: 94 including 70 drivers
Assignments: Transportation and forwarding of both domestic and international freight. Currently Jastim has around 200 customers, the three biggest being DB Schenker, DHL and IKEA.
Volvo trucks in fleet: 4 Volvo FH 500 and 21 Volvo FH 460.
Truck specification: Volvo FH with Globetrotter cab, D13K500 engine Euro 6 step C, I-Shift gearbox generation F with fuel eco package including I-See, Collision Warning with Emergency Brake and Lane Keeping System.
Fuel consumption: 26 litres/100km – down from 32 litres/100km four years ago.
Driver training: All drivers must undergo training at least once a year. Training for Volvo drivers is always carried out by Volvo Trucks Poland.
Other services: Jastim uses Dynafleet in their Volvo trucks. The company leases the trucks via Volvo Financial Services, on leasing periods between 3-4 years.
hamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноДо коментар [#23] от "Ivan_":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБДо коментар [#26] от "Костадин Иванов":
Хал хабер си нямате и двамата за разхода на гориво при тежкотоварни композиции...
Ivan_
Рейтинг: 450 ВеселоДо коментар [#30] от "hamiltonf":
Модератора е неадекватен!Нямам Хамилтон, затова и съм показал от къде съм взел информацията.
Сега ясно, че ти разбираш повече от "Волво камиони" относно тежкотоварните автомобили, но аз не разбирам повече от тях и не се опитвам да им оспорвам написаното.
Виж ти понеже си по-запознат от "Волво камиони" завърти им една шайба и им обясни какви са лаици...
Чардо
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноДо коментар [#28] от "penetrating":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Една зимна заран таман се гласехме за работа и мадамата ме вика на балкона на трапезарията и ме пита защо не съм затворил предното стъкло и влизало сняг в купето :-)
А те убавците ми откраднали само челното стъкло! - а не че аз не съм си гозатворил :-)
Е по-късно я гепиха и цялата кола . . . . и знам кой е ! ! !
penetrating
Рейтинг: 5763 НеутралноДо коментар [#32] от "Чардо":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertМдаа. Времето на мутрите в изчезнала държава...