Световен шампионат за електрически автомобили ще стартира през 2014 г.

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 340 Неутрално

    хахаха.. ще е весело.. две три обиколки и в бокса за смяна на батериите.. интересно ми е с какво ускорение дигат тия 240.. айде бързо, търпение нямам да видяяяя

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  2. 2 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Не разбрах колата ли ще сменят в бокса или само батерията?

  3. 3 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 118 Весело

    Направо да ги вържат с кабел към източник на ток и няма да влизат постоянно в бокса

  4. 4 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 834 Неутрално

    Хм, това всъщност не е лоша идея.
    Смяна на батерията в бокса и газ, пардон, ток.

    "Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)
  5. 5 Профил на soave
    soave
    Рейтинг: 838 Весело

    Харесва ми, звучи като промоция. Актуално при разтящата цена на бензина: "През 2015 година надпис на бензиностанция - зареждаш пълен резервоар, получаваш бонус нова кола!"

    "Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
  6. 6 Профил на osl19549478
    osl19549478
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Страхотна идея !!! Настроен съм много положително.
    Най-накрая ще се случи един приличен прогрес при електрокарчетата, предизвикан от надпреварата.
    Повече хора ще се кефят на ел. коли -> повече спонсори -> повече нови технологии и така ще изместят архаичните двигатели с вътр. горене от сърцата на големите автоконцерни.

    Само ще спечелим. А и електрическите ускоряват в пъти по-бързо - чакам с нетърпение състезанията

    НЕ НА ЦЕНЗУРАТА ВЪВ ФОРУМА !!! Освен това новият дизайн на Дневник е скапан !!!
  7. 7 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 284 Весело

    Ще е доста странно да сменят колата през 15-20 минути

  8. 8 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Агаг сподели, че се надява този шампионат да стане причина за още по-мащабно развитие на електрическите автомобили.
    ============
    И това ще стане със сигурност...

    bigman
  9. 9 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 941 Неутрално

    Е каква реклама за разпространение на електрическите автомобили ще е това постоянно сменяне на автомобили или батерии.

  10. 10 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#6] от "zoom_in":

    И защо реши, че елктрокарчетата ще ускоряват по-бързо???

    Погледни параметрите на който искаш съвременен електромобил и го сравни със сходен по габарит бензинов турбиниран и ще видиш, че ДВГ все още дава по-добро ускорение. Даже теслата която е откровенно спортна кола е много по-зле на ускорение от аналогичен роадстер на БМВ, Мерцедес, Порше или някоя друга наточена бензинова резачка.

  11. 11 Профил на The Stig
    The Stig
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#10:"niakoi_si"]И защо реши, че елктрокарчетата ще ускоряват по-бързо??? [/quote]
    Защото електрическият двигател разполага с висок и постоянен въртящ момент. Той не се нуждае от развъртане и достигане до определени обороти, за да бъде наличен, а е на разположение във всеки един момент и с целия си капацитет. Това право доускорението много ефективно.

  12. 12 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#11] от "The Stig":

    На теория е така. На практика - все още не

    Отговора се крие в мощността. Все още няма електромобили по 500 коня.

  13. 13 Профил на kozhouharov
    kozhouharov
    Рейтинг: 664 Неутрално

    До коментар [#12] от "niakoi_si":

    Мощност = Максимална скорост, Въртящ момент = Ускорение

    Теслата ускорява под 4 сек., в общи линии е на нивото на кола за същите пари. Разликата е в максималната скорост, на Тесла не е 300 км/ч.
    На градска писта ел. формулите ще бъдат много бързи, така че ще е страхотна промоция. Дано възможно най-бързо се отървем от петролната зависимост и дима, страшно много години бяха пропилени заради интересите на петролните компании, но сега вече няма връщане назад. Писнало ми е да работя за тия арабски мързели и накрая да ни пратят някакъв олигофрен да се взриви докато съм на почивка!? Нисан Лийф е 35000$ в момента, падне ли на 25 бона, церемониално ще си запаля бензиновия кошник и клипчето ще го пратя на Ал Джазира.

  14. 14 Профил на B-dot
    B-dot
    Рейтинг: 174 Весело

    До коментар [#13] от "kozhouharov":

    Ох, толкова ме развесели, че без да искам цъкнах "-"

    Успех е колко на високо ще отскочиш след като удариш дъното.
  15. 15 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#13] от "kozhouharov":

    Не е толкова просто това с ускорението и въртящия момент. Защото ако беше вярно, всички рекорди от 0 до 100 щяха да се държат от дизели

    Важен е не въртящия момент, а кривата на въртящия момент във функция от оборотите.

    Иначе електродвигателя е много по переспективен от ДВГ, просто има още много време да мине...

  16. 16 Профил на kozhouharov
    kozhouharov
    Рейтинг: 664 Неутрално

    До коментар [#15] от "niakoi_si":

    На 1 оборот, електродвигателя има максималния си въртящ момент - примерно 300Нм. Обаче за да може да караш 200км с него трябват много и то тежки батерии. Теслата е на базата на Лотус Елиз, който е супер лек, обаче заради батериите става бааая тежка. Пробвай даже и на Приус, началното ускорение е супер, няма да чакаш да вдига обороти. За града са коли един път, само да им падне цената ама след 6-7 години и това ще стане

  17. 17 Профил на zanzibar87
    zanzibar87
    Рейтинг: 144 Неутрално

    Друго си е да ти замирише на изгорял бензин ...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #