За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
gabrovski
Рейтинг: 116 НеутралноЗа жалост WRC не е това което беше.
Преди ми харесваше разнообразието при производителите а от няколко години насам се въртят едни и същи - Ситроен, Форд и Шкода
_
Рейтинг: 155 НеутралноНаскоро и Мини обявиха, че напускат WRC. Определено има проблеми във шампионата - щом и конкурента IRC продължава да набира сила...
citoyen
Рейтинг: 707 НеутралноОтначало се запитах "какво препарира препаратора ?" , след което разбрах, че нашенската дума е подготвя. Продължава настойчиво замърсяването на българския език.
kozhouharov
Рейтинг: 652 НеутралноЖалко за Форд, моя любим отбор точно защото никога не се бяха отказвали и винаги са били лидери, независимо дали срещу Фиат, Ланчия, Пежо или Ситроен.
alexan1234
Рейтинг: 171 НеутралноИ какво излиза сега? Че догодина само Фолксваген ще си карат, а Форд и Льоб няма да ги има?
niakoi_si
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#5] от "alexan1234":
Ще карат Фолксфаген, Ситроен, Форд и Мини. Но последните два ще са частни тимове, без сериозна заводска подръжка и пари зад гърба си. Евентуално би трябвало да видим и Хюндай в някой ралита като подготовка за пълен сезон през 2014.
Куцо е наистина, защото Форд винаги са подържали интригата в ВРЦ. Само те се запънаха в последните години да конкурират Ситроен. Всички други се разбягаха.
Без да съм почитател на Форд, ми е мъчно, защото последните години без Форд просто нямаше да има ВРЦ.
alexan1234
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#6] от "niakoi_si":
Форд са реалните конкуренти на Ситроените и правят много глупаво, че се оттеглят сега, защото след отказването на Льоб, най-накрая ще могат да натиснат Латвала или някой друг да се бори за първото място. Толкова милиони наляха, за да детронират Ситроен, а сега решават да се оттеглят.
RS1600
Рейтинг: 652 НеутралноМного, много жалко. Форд са най-вярната на шампионата марка и участват от самото създаване на WRC. Само лошото стечение на обсотятелствата през последните няколко години им попречи да победят дори Льоб. Като чиста скорост Яри-Мати е недостижим.
За съжаление реалностите на автомобилния пазар в Европа в момента не прощават.
niakoi_si
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#8] от "RS1600":
Лошо стечение на обстоятелствата??? 9 години под ред един френски гимнастик ги бие като маче в дерек
Лошо стечение на обстоятелствата за Форд е факта, че Льоб въобще е седнал зад волана
kozhouharov
Рейтинг: 652 НеутралноДо коментар [#9] от "niakoi_si":
Абсолютно си прав, много често Форд имаха най-добрата кола и въпреки това Льоб ги биеше. Тази година беше точно такава, Фиестата е бърза дори и на асфалт.
mmarto
Рейтинг: 652 ЛюбопитноIRC как е? Аз до сега WRC следях, но догодина мисля да се преориентирам.
niakoi_si
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#10] от "kozhouharov":
Последния е много бърз, колата му викате също много бърза... А е опашкар в класирането.
Абе то чистата скорост във ВРЦ не е определящия фактор. И това му е хубавото, това не е драг рейсинг. Затова шампион е Льоб, а не Латвала
Щото пътя до финала е един, а до канавката - хиляди
niakoi_si
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#10] от "kozhouharov":
Пък и колко да е бърза Фиестата? Във ВРЦ Ситроен ги смазаха тотално. В ИРЦ Шкода е тотален хегемон.
Явно не е само лош късмет и липса на пилоти.