Вътрешният министър на Франция наложи забрана на Uber

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (40)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Социализъм в действие...

    I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
  2. 2 Профил на name.mg.forum
    name.mg.forum
    Рейтинг: 591 Неутрално

    Uber е услуга, рай за мошениците.

    Правилно французите я удариха

  3. 3 Профил на Ghost
    Ghost
    Рейтинг: 722 Любопитно

    "...Има и луксозна услуга, която не е забранена..."

    Хайде сега и проститутките на протест, та да се забрани и домашният секс...

    Форумът е в будна кома...
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  5. 5 Профил на only4thinkers
    only4thinkers
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Неплащането на данъци и лицензи им е слабото място.
    Ама много слабо.
    Навсякъде ще се случи същото.

  6. 6 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    Добре бе, докато тече съдебен процес във Франция има ли право компания да продължава дейността си? Ако да, то таксиджиите да духат супата, ако не, то какъв е проблемът да спрат достъпа до платформата?

  7. 7 Профил на yoankata
    yoankata
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Говорителят на Uber Томас Майстер заяви, че компанията оспорва закона, по силата на който услугата й е обявена за нелегална, и обвини вътрешния министър в прескачане на нормалния законов процес. "В една страна с върховенство на закона съдия трябва да прецени дали нещо е законно или не"

    Анджък, ама социалиста си знае най-добре, партията е права дори когато греши и прочее...

  8. 8 Профил на Chubachubs
    Chubachubs
    Рейтинг: 761 Неутрално

    А как оставиха таксиджиите да си разиграват коня само.
    Нищо ново от франсетата, които за пореден път размахаха бялото знаме пред проблема, без да го решат реално.

    Надявам се в съдът заповедта на министърчето да падне.

  9. 9 Профил на mapuhcku
    mapuhcku
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Като да забраниш е-пощите, защото нямат лиценз като БГ Пощи. Да забранят и всички групи във Фейсбук, които кооперират хора пътуващи от град в град с автомобил и поделящи си разходите. Ако не е Uber, някоя друга компания ще дойде на тяхно място (или десетки такива).

  10. 10 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 226 Неутрално

    [quote#2:"mg.forum"]Uber е услуга, рай за мошениците.

    Правилно французите я удариха [/quote]

    Ти изобщо някога в живота си ползвал ли си я, че плещиш такива глупости?

    Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!
  11. 11 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#2] от "mg.forum":

    Да, другите таксиджии са толкова честни и приятни хора. Още със слизането от автобуса в София, те чака един и ти предлага такси.

  12. 12 Профил на mahjongg
    mahjongg
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Много им бърка в г@за този Uber. Но щом е тръгнало и набрало скорост, ще навлезе, няма начин. Въпросът е закостенелите мозъци да го осъзнаят.

  13. 13 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 226 Неутрално

    [quote#10:"puhpuhan4o"]Ти изобщо някога в живота си ползвал ли си я,[/quote]
    [quote#4:"mg.forum"]аха, сега разбирам [/quote]

    Явно не.

    Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!
  14. 14 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Да намерят начини да плащат данъци за да мирясат бакшишите, защото това е бъдещето.

  15. 15 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 788 Неутрално

    Няма по-гнусна сган от таксиметровите шофьори..колкото по-бързо тази вредна клика бъде отстранена от обществения живот, толкова по-добре!!!

  16. 16 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Явно нещо в регулацията на превозите не е наред, щом Uber така им бърка отзад, че им се насълзяват очите ...

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  17. 17 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#5] от "theanalyser":

    Не е вярно, че Uber не плащат данъци.Те не плащат лицензионни такси като такситата, но плащат данък печалба и други данъци като голяма компания.Нали не си мислиш, че такава многомилиардна компания, която се котира на американските фондови борси ще съществува без да си плаща данъците но те са различни от данъците на една баничарка.

  18. 18 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 931 Неутрално

    Хубави хора са бакшишите, но ако утре не видя нито една жълта кола никак няма да ми липсват.

  19. 19 Профил на бабачко
    бабачко
    Рейтинг: 116 Неутрално

    [quote#14:"гарата"]Да намерят начини да плащат данъци за да мирясат бакшишите, защото това е бъдещето.[/quote]

    Не съм сигурен, че не плащат данъци, защото Uber е регистрирано търговско предприятие със стопанска цел и съответно отчита печалба, загуба и т.н. Дори мисля, че техните парични потоци са много по чисти от тези на бакшишите, защото с Uber дефакто не плащаш на шофьора, а си подържаш виртуална сметка, която се зарежда по банков път, т.е. всички пари са на светло. Малко е неясно с шофьорите, но предполагам, че е нещо като на трудов договор, т.е. компанията ти удържа и плаща данъка вместо теб. Нищо лошо не виждам ...

    искаш нов монитор? изтрий тук: ##############
  20. 20 Профил на buran
    buran
    Рейтинг: 171 Неутрално

    До коментар [#9] от "mapuhcku":

    Това с групите във ФБ - просто превозвачите не са се сетили. Иначе те си протестират периодично срещу коли, които взимат хора напр. от Перник до София

  21. 21 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Прaвилно.


    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  22. 22 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 286 Неутрално

    Не съм фен на Юбер и също считам, че функционира на ръба на закона и леко отвъд, обаче не може след два палежа вътрешния министър безусловно да изпълнява исканията на банда развилняли се магребци. Саркози може и да има голяма вина за това къде е завряна Франция в момента, но с такива се оправяше без много да му мисли.

  23. 23 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 924 Неутрално

    [quote#17:"Само Левски"]Не е вярно, че Uber не плащат данъци.Те не плащат лицензионни такси като такситата[/quote]
    еми това е проблема и трябва да се реши, щото лицензите са доста солени, нещо като плащаш наем за магазин и някой се настанява вътре и продава примерно суджук, няма как да стане така

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  24. 24 Профил на baizuo
    baizuo
    Рейтинг: 780 Весело

    [quote#2:"mg.forum"]Uber е услуга, рай за мошениците. [/quote]

    Дрогарьо, леко със злобата, прави киселини.

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  25. 25 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    При нискотарифните самолетни компании цената пада за сметка на летищни такси - летят до малки летища или в неудобни часове, няма храна, багажът се плаща, обслужването е предимно по интернет, нямат представителства и т н. Но иначе се подчиняват на всички регулации за превозвачи.

    Мисля че, ако Юбер направят същото, няма да имат проблем. Ама те се опитват да изхитреят и да свалят цената за сметка на неплащането на лиценз, данъци и застраховки за превоз на хора срещу заплащане. Е, няма да стане. Ако системата революционализира действително услугата, променяйки начина на повикване, определяне на заплащането и въвеждането на рейтинг на шофьорите, но си плаща честно и почтено данъци, лицензи и застаховки, нямаше да има проблем.

    Нещата трябва да са изгодни и за трите страни - шофьор, пътник, държава. Ако наистина е толкова изгодно, защо Юбер не насочат усилията си да привлекат шофьори вече притежаващи лиценз? За шофьорите ще е изгодно клиентите да виждат рейтинга им - качеството на услугата, ще знаят предварително за каква цена и маршрут става дума, няма да отчисляват излишно от печалбата си за поддръжка на тел. център и радио оборудване. Така Юбер наистина ще привлекат най-добрите, предлагащи най-качествена услуга.

  26. 26 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Трябвa и в Бългaрия дa ги зaбрaнят.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  27. 27 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Мразя копърките, но Юбер трябва да подлежи на същите регулации, на които подлежат всички таксиметрови компании, защото ако не подлежи на същите регулации, лицензи, данъци и т.н. се явява нелоялно конкуренция. Ако ги изпълни - напред към свободната конкуренция и който предложи по-качествена услуга и по-добра цена ще успее.

  28. 28 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 931 Неутрално

    Виждам тука голяма далавера бил този Uber. Що си мисля, че ако беше така всички видове бакшиши щяха да станат юбери.

  29. 29 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 343 Неутрално

    В Париж се продават едни лицензни токени от общината, които са твърде малко. Общината от десетилетия иска да ги увеличи и така да има повече таксита, но самите таксита не искат, защото ще им удари печалбата. Тези токени се ПРОДАВАТ между таксиметърите и започват от 100к евро и нагоре. И после си ги избиват от клиентите.
    Сега - тази концепция я е имало преди векове при ковачите, шивачите и всички професии практически - имало си е гилдия и само членовете са можели да работят - нелицензираните са ги... да кажем убеждавали да се откажат.
    Още преди векове тази практика е изчезнала за повечето професии, оставайки за някой като нотариусите и... таксиметровите шофьори.
    Е, пикникът свърши. Времената на затворената градинка и гарантирани приходи - също. Не само в Париж, но и в Лондон и в Берлин и навсякъде.
    И няма нито една причина на света да продължи да го има. Нямали лиценз? А защо е нужен идиотския лиценз? Освен на таксиметърите, за да ни стрижат, на кого е нужен?

  30. 30 Профил на forum_terrorist
    forum_terrorist
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Как не харесвам бакшиши..

    You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!
  31. 31 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 609 Любопитно

    [quote#15:"Софиянец"]таксиметровите шофьори..колкото по-бързо тази вредна клика бъде отстранена от обществения живот, толкова по-добре![/quote]
    Как да стане?

    Не чета коментари на абонати.
  32. 32 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 47 Неутрално

    Юбер е много по добра услуга от закостенелите копърки бакшиши.
    А Бакшишите са едни и същии по целия свят.
    Бакшиши са ме лъгали в: Лондон, Париж, Ню Йорк, Рим, Брюксел и почти навсякъде където съм взимал такси.
    Просто ние си мислим че бакшишите са БГ изобретение - НЕ СА.
    Навсякъде където има таксита има и бакшиши - мързеливи потни селяни, в мръсни коли, с гнусна музика който ги мързи да се мръднат и карат като диваци.
    Отделно като се качиш нямаш на идея колко ще те удрусат.
    Е ЮБЕР вкара ред в този бизнес ... няма как да ги спрете.
    Или БАКШИША ще трябва да се цивилизова или ще изчезне.
    Връщане назад няма.
    То е като торентите ... дори да затворите ЮБЕР хората ще си направят АПП и ще си викат частни коли един между друг ... без фирма.

  33. 33 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 47 Неутрално

    [quote#31:"horilka"]Как да стане?[/quote]

    С ЮБЕР то вече става.

  34. 34 Профил на МиГ-29
    МиГ-29
    Рейтинг: 47 Неутрално

    [quote#27:"simo87"]Мразя копърките, но Юбер трябва да подлежи на същите регулации, на които подлежат всички таксиметрови компании, защото ако не подлежи на същите регулации, лицензи, данъци и т.н. се явява нелоялно конкуренция. [/quote]

    Е кой ти каза че не подлежи ???
    Някой БАКШИШ ли?
    Че то ако не подлежи нали няма да им позволяват да извършват превози.
    А ти какво мислиш че потния бакшиш дето те кара подлежи на някаква регулация ли?
    Че те половината карат пияни, без книжки и са бивши затворници.
    Ти на такси качвали си се?

  35. 35 Профил на Biggus Dickus
    Biggus Dickus
    Рейтинг: 789 Весело

    [quote#3:"Yasur"]Хайде сега и проститутките на протест, та да се забрани и домашният секс...[/quote]Е, ако са от "луксозните" - ще има хляб и за тях.

    Just in general, any government throughout history hasn't really wanted its people to be educated, because then they couldn't control them as easily ...
  36. 36 Профил на yann89 СУПЕР
    yann89
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Между 150 000 и 300 000€ струва лиценза на такситата във Франция. отделно данъци, такси, застраховки и сервиз за колата. И комисионни на телефонната платформа.

    Но това не причина да забранят Убер. Таксиджиите трябва да се адаптират, а не Убер. Никой не попита мнението на клиентите във Франция, само лобито на такситата (които отказват всякакви реформи от 40 години) се разбунтува и хоп забраниха Убер. Дано съдът реши друго. Има нужда от конкуренция.

  37. 37 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#34] от "eyd13372645":

    Я, по-полека.
    Това че на практика не се контролира дейността на бакшишите, не означава, че не подлежат на сериозни законови регулации - възраст на автомобила, минаване на технически преглед на 6 месеца, лицензионен режим, медицински прегледи на водачите (в това число очни и психиатрични), отчитат се и приходите, съответно върху тях се плащат данъци. Това, че КАТ, ДАИ, органите на медицинската експертиза, НАП и други органи не си гледат работата не означава, че таксиметровата дейност не е регулирана.
    Юбер не плаща за лицензи, няма такива изисквания към възрастта на колите и за технически прегледи, заплатените превози не се отчитат пред НАП и върху тях не се плащат никакви данъци и осигуровки. Когато го направят, нека си карат свободно. Имам познати, които ги ползват и са доволни. Аз лично не съм ги ползвал, и на такси почти не се качвам, имам си лична кола или ползвам обществения транспорт.

  38. 38 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Регулациите трябва да са еднакви за всички в един бранш, иначе се получава нелоялна конкуренция и незаконно преимущество.

  39. 39 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    Без много приказки и разследване,чисто по социалистически.

  40. 40 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 343 Неутрално

    До коментар [#37] от "simo87":

    Нещо си се объркал. За разлика от бакшишите, които данъци не плащат според дохода, Uber плаща, защото всеки превоз се плаща по банков път.
    "Аргументите" ти са пълни глупости, някаква каша ти е в главата.
    Виж колите в Uber, преди да си вземеш една, си пише каква е, за разлика от такситата, където идват всякакви кочини. Ако ти се види стара колата - взимаш друга.
    А това че нямали прегледи? Защо да нямат? Всякак кола има, никой не пречи да се проверяват.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #