За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
venciч
Рейтинг: 414 НеутралноСоциализъм в действие...
I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my assname.mg.forum
Рейтинг: 591 НеутралноUber е услуга, рай за мошениците.
Правилно французите я удариха
Ghost
Рейтинг: 722 Любопитно"...Има и луксозна услуга, която не е забранена..."
Форумът е в будна кома...Хайде сега и проститутките на протест, та да се забрани и домашният секс...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
only4thinkers
Рейтинг: 1366 НеутралноНеплащането на данъци и лицензи им е слабото място.
Ама много слабо.
Навсякъде ще се случи същото.
areta
Рейтинг: 1005 НеутралноДобре бе, докато тече съдебен процес във Франция има ли право компания да продължава дейността си? Ако да, то таксиджиите да духат супата, ако не, то какъв е проблемът да спрат достъпа до платформата?
yoankata
Рейтинг: 116 НеутралноГоворителят на Uber Томас Майстер заяви, че компанията оспорва закона, по силата на който услугата й е обявена за нелегална, и обвини вътрешния министър в прескачане на нормалния законов процес. "В една страна с върховенство на закона съдия трябва да прецени дали нещо е законно или не"
Анджък, ама социалиста си знае най-добре, партията е права дори когато греши и прочее...
Chubachubs
Рейтинг: 761 НеутралноА как оставиха таксиджиите да си разиграват коня само.
Нищо ново от франсетата, които за пореден път размахаха бялото знаме пред проблема, без да го решат реално.
Надявам се в съдът заповедта на министърчето да падне.
mapuhcku
Рейтинг: 652 НеутралноКато да забраниш е-пощите, защото нямат лиценз като БГ Пощи. Да забранят и всички групи във Фейсбук, които кооперират хора пътуващи от град в град с автомобил и поделящи си разходите. Ако не е Uber, някоя друга компания ще дойде на тяхно място (или десетки такива).
puhpuhan4o
Рейтинг: 226 Неутрално[quote#2:"mg.forum"]Uber е услуга, рай за мошениците.
Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!Правилно французите я удариха [/quote]
Ти изобщо някога в живота си ползвал ли си я, че плещиш такива глупости?
chepokalipsis
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#2] от "mg.forum":
Да, другите таксиджии са толкова честни и приятни хора. Още със слизането от автобуса в София, те чака един и ти предлага такси.
mahjongg
Рейтинг: 388 НеутралноМного им бърка в г@за този Uber. Но щом е тръгнало и набрало скорост, ще навлезе, няма начин. Въпросът е закостенелите мозъци да го осъзнаят.
puhpuhan4o
Рейтинг: 226 Неутрално[quote#10:"puhpuhan4o"]Ти изобщо някога в живота си ползвал ли си я,[/quote]
Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава![quote#4:"mg.forum"]аха, сега разбирам [/quote]
Явно не.
гарата
Рейтинг: 225 НеутралноДа намерят начини да плащат данъци за да мирясат бакшишите, защото това е бъдещето.
Софиянец
Рейтинг: 788 НеутралноНяма по-гнусна сган от таксиметровите шофьори..колкото по-бързо тази вредна клика бъде отстранена от обществения живот, толкова по-добре!!!
бабачко
Рейтинг: 116 НеутралноЯвно нещо в регулацията на превозите не е наред, щом Uber така им бърка отзад, че им се насълзяват очите ...
искаш нов монитор? изтрий тук: ##############Само Левски
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#5] от "theanalyser":
но те са различни от данъците на една баничарка.
Не е вярно, че Uber не плащат данъци.Те не плащат лицензионни такси като такситата, но плащат данък печалба и други данъци като голяма компания.Нали не си мислиш, че такава многомилиардна компания, която се котира на американските фондови борси ще съществува без да си плаща данъците
Цайко
Рейтинг: 931 НеутралноХубави хора са бакшишите, но ако утре не видя нито една жълта кола никак няма да ми липсват.
бабачко
Рейтинг: 116 Неутрално[quote#14:"гарата"]Да намерят начини да плащат данъци за да мирясат бакшишите, защото това е бъдещето.[/quote]
искаш нов монитор? изтрий тук: ##############Не съм сигурен, че не плащат данъци, защото Uber е регистрирано търговско предприятие със стопанска цел и съответно отчита печалба, загуба и т.н. Дори мисля, че техните парични потоци са много по чисти от тези на бакшишите, защото с Uber дефакто не плащаш на шофьора, а си подържаш виртуална сметка, която се зарежда по банков път, т.е. всички пари са на светло. Малко е неясно с шофьорите, но предполагам, че е нещо като на трудов договор, т.е. компанията ти удържа и плаща данъка вместо теб. Нищо лошо не виждам ...
buran
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#9] от "mapuhcku":
Това с групите във ФБ - просто превозвачите не са се сетили. Иначе те си протестират периодично срещу коли, които взимат хора напр. от Перник до София
Tru Soulja
Рейтинг: 171 НеутралноПрaвилно.
Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го взематПубликувано през m.dnevnik.bg
Moonshine
Рейтинг: 286 НеутралноНе съм фен на Юбер и също считам, че функционира на ръба на закона и леко отвъд, обаче не може след два палежа вътрешния министър безусловно да изпълнява исканията на банда развилняли се магребци. Саркози може и да има голяма вина за това къде е завряна Франция в момента, но с такива се оправяше без много да му мисли.
stg
Рейтинг: 924 Неутрално[quote#17:"Само Левски"]Не е вярно, че Uber не плащат данъци.Те не плащат лицензионни такси като такситата[/quote]
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"еми това е проблема и трябва да се реши, щото лицензите са доста солени, нещо като плащаш наем за магазин и някой се настанява вътре и продава примерно суджук, няма как да стане така
baizuo
Рейтинг: 780 Весело[quote#2:"mg.forum"]Uber е услуга, рай за мошениците. [/quote]
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"Дрогарьо, леко със злобата, прави киселини.
areta
Рейтинг: 1005 НеутралноПри нискотарифните самолетни компании цената пада за сметка на летищни такси - летят до малки летища или в неудобни часове, няма храна, багажът се плаща, обслужването е предимно по интернет, нямат представителства и т н. Но иначе се подчиняват на всички регулации за превозвачи.
Мисля че, ако Юбер направят същото, няма да имат проблем. Ама те се опитват да изхитреят и да свалят цената за сметка на неплащането на лиценз, данъци и застраховки за превоз на хора срещу заплащане. Е, няма да стане. Ако системата революционализира действително услугата, променяйки начина на повикване, определяне на заплащането и въвеждането на рейтинг на шофьорите, но си плаща честно и почтено данъци, лицензи и застаховки, нямаше да има проблем.
Нещата трябва да са изгодни и за трите страни - шофьор, пътник, държава. Ако наистина е толкова изгодно, защо Юбер не насочат усилията си да привлекат шофьори вече притежаващи лиценз? За шофьорите ще е изгодно клиентите да виждат рейтинга им - качеството на услугата, ще знаят предварително за каква цена и маршрут става дума, няма да отчисляват излишно от печалбата си за поддръжка на тел. център и радио оборудване. Така Юбер наистина ще привлекат най-добрите, предлагащи най-качествена услуга.
Tru Soulja
Рейтинг: 171 НеутралноТрябвa и в Бългaрия дa ги зaбрaнят.
Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го взематПубликувано през m.dnevnik.bg
simo87
Рейтинг: 714 НеутралноМразя копърките, но Юбер трябва да подлежи на същите регулации, на които подлежат всички таксиметрови компании, защото ако не подлежи на същите регулации, лицензи, данъци и т.н. се явява нелоялно конкуренция. Ако ги изпълни - напред към свободната конкуренция и който предложи по-качествена услуга и по-добра цена ще успее.
Цайко
Рейтинг: 931 НеутралноВиждам тука голяма далавера бил този Uber. Що си мисля, че ако беше така всички видове бакшиши щяха да станат юбери.
enterfornone
Рейтинг: 343 НеутралноВ Париж се продават едни лицензни токени от общината, които са твърде малко. Общината от десетилетия иска да ги увеличи и така да има повече таксита, но самите таксита не искат, защото ще им удари печалбата. Тези токени се ПРОДАВАТ между таксиметърите и започват от 100к евро и нагоре. И после си ги избиват от клиентите.
Сега - тази концепция я е имало преди векове при ковачите, шивачите и всички професии практически - имало си е гилдия и само членовете са можели да работят - нелицензираните са ги... да кажем убеждавали да се откажат.
Още преди векове тази практика е изчезнала за повечето професии, оставайки за някой като нотариусите и... таксиметровите шофьори.
Е, пикникът свърши. Времената на затворената градинка и гарантирани приходи - също. Не само в Париж, но и в Лондон и в Берлин и навсякъде.
И няма нито една причина на света да продължи да го има. Нямали лиценз? А защо е нужен идиотския лиценз? Освен на таксиметърите, за да ни стрижат, на кого е нужен?
forum_terrorist
Рейтинг: 225 НеутралноКак не харесвам бакшиши..
You can fool some people sometimes, But you can't fool all the people all the time!Panda
Рейтинг: 609 Любопитно[quote#15:"Софиянец"]таксиметровите шофьори..колкото по-бързо тази вредна клика бъде отстранена от обществения живот, толкова по-добре![/quote]
Не чета коментари на абонати.Как да стане?
МиГ-29
Рейтинг: 47 НеутралноЮбер е много по добра услуга от закостенелите копърки бакшиши.
А Бакшишите са едни и същии по целия свят.
Бакшиши са ме лъгали в: Лондон, Париж, Ню Йорк, Рим, Брюксел и почти навсякъде където съм взимал такси.
Просто ние си мислим че бакшишите са БГ изобретение - НЕ СА.
Навсякъде където има таксита има и бакшиши - мързеливи потни селяни, в мръсни коли, с гнусна музика който ги мързи да се мръднат и карат като диваци.
Отделно като се качиш нямаш на идея колко ще те удрусат.
Е ЮБЕР вкара ред в този бизнес ... няма как да ги спрете.
Или БАКШИША ще трябва да се цивилизова или ще изчезне.
Връщане назад няма.
То е като торентите ... дори да затворите ЮБЕР хората ще си направят АПП и ще си викат частни коли един между друг ... без фирма.
МиГ-29
Рейтинг: 47 Неутрално[quote#31:"horilka"]Как да стане?[/quote]
С ЮБЕР то вече става.
МиГ-29
Рейтинг: 47 Неутрално[quote#27:"simo87"]Мразя копърките, но Юбер трябва да подлежи на същите регулации, на които подлежат всички таксиметрови компании, защото ако не подлежи на същите регулации, лицензи, данъци и т.н. се явява нелоялно конкуренция. [/quote]
Е кой ти каза че не подлежи ???
Някой БАКШИШ ли?
Че то ако не подлежи нали няма да им позволяват да извършват превози.
А ти какво мислиш че потния бакшиш дето те кара подлежи на някаква регулация ли?
Че те половината карат пияни, без книжки и са бивши затворници.
Ти на такси качвали си се?
Biggus Dickus
Рейтинг: 789 Весело[quote#3:"Yasur"]Хайде сега и проститутките на протест, та да се забрани и домашният секс...[/quote]Е, ако са от "луксозните" - ще има хляб и за тях.
Just in general, any government throughout history hasn't really wanted its people to be educated, because then they couldn't control them as easily ...yann89
Рейтинг: 225 НеутралноМежду 150 000 и 300 000€ струва лиценза на такситата във Франция. отделно данъци, такси, застраховки и сервиз за колата. И комисионни на телефонната платформа.
Но това не причина да забранят Убер. Таксиджиите трябва да се адаптират, а не Убер. Никой не попита мнението на клиентите във Франция, само лобито на такситата (които отказват всякакви реформи от 40 години) се разбунтува и хоп забраниха Убер. Дано съдът реши друго. Има нужда от конкуренция.
simo87
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#34] от "eyd13372645":
Я, по-полека.
Това че на практика не се контролира дейността на бакшишите, не означава, че не подлежат на сериозни законови регулации - възраст на автомобила, минаване на технически преглед на 6 месеца, лицензионен режим, медицински прегледи на водачите (в това число очни и психиатрични), отчитат се и приходите, съответно върху тях се плащат данъци. Това, че КАТ, ДАИ, органите на медицинската експертиза, НАП и други органи не си гледат работата не означава, че таксиметровата дейност не е регулирана.
Юбер не плаща за лицензи, няма такива изисквания към възрастта на колите и за технически прегледи, заплатените превози не се отчитат пред НАП и върху тях не се плащат никакви данъци и осигуровки. Когато го направят, нека си карат свободно. Имам познати, които ги ползват и са доволни. Аз лично не съм ги ползвал, и на такси почти не се качвам, имам си лична кола или ползвам обществения транспорт.
murttle
Рейтинг: 572 НеутралноРегулациите трябва да са еднакви за всички в един бранш, иначе се получава нелоялна конкуренция и незаконно преимущество.
Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноБез много приказки и разследване,чисто по социалистически.
enterfornone
Рейтинг: 343 НеутралноДо коментар [#37] от "simo87":
Нещо си се объркал. За разлика от бакшишите, които данъци не плащат според дохода, Uber плаща, защото всеки превоз се плаща по банков път.
"Аргументите" ти са пълни глупости, някаква каша ти е в главата.
Виж колите в Uber, преди да си вземеш една, си пише каква е, за разлика от такситата, където идват всякакви кочини. Ако ти се види стара колата - взимаш друга.
А това че нямали прегледи? Защо да нямат? Всякак кола има, никой не пречи да се проверяват.