За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 339 ВеселоБраво ....а в електрическият "Иж" кой фонд инвестира?Питам за един приятел !
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...le_bigmac
Рейтинг: 8 НеутралноХаха,никой не иска да дава пари на тоз прахосник Мъск.
Маршалов
Рейтинг: 727 ВеселоМесершмит не фалира ли бре.
мурзилкаViva la Evolution
Рейтинг: 727 НеутралноКъм днешна дата, такова нещо, като "конкурент" на Тесла - НЯМА!
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "lone wolf
Рейтинг: 782 ВеселоДо коментар [#1] от "Willy Messerschmitt":
Да разлая троловете!!+++
"Яндекс" ще предлага електрически Москвичи!
(Електрониката ще е лампова!)
EU defender
Рейтинг: 887 НеутралноЛусид доколкото знам не са направили нищо съществено. Арабите може и да се набълбукат. Това, че някойя фирма е рейзнала капитал изобщо не значи, че ще оцелее. Тия дни хлопна кепенци голям дронов оператор, който беше рейзнал 180 милиона $.
The best way to predict the future is to invent it.EU defender
Рейтинг: 887 НеутралноРолдугин ще изтръска калъфа. The best way to predict the future is to invent it.
balgariez
Рейтинг: 8 Весело"...за колите, за които определи цена от 52 хил. долара."
Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!Народна количка... ;-)
При Мъск, доколкото помня, доставят за към 20 бона по-малко (базисен модел).
usero
Рейтинг: 775 НеутралноДо коментар [#4] от "Viva la Evolution":
Ми то и в статията не става дума за днешната дата.
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноЧудесна новина. Лусид Моторс се нуждае от тези средства за да построи фабриката си в Аризона.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Ще бъде ли конлурент на Тесла? Едва ли в средносрочен план.
Тесла имаше 2 предложения да бъде свалена на борсата. Едното от саудитският фонд и второто от Фолксваген и американски инвестионен фонд който преди години инвестира в свалянето от борсата на компютърната компания Dell.
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноMiналата година, Форд почти купи Лусид Моторс.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.z_z_z
Рейтинг: 229 НеутралноКато всеки разумен инвеститор, саудитският фонд диверсифицира. Това не е решение СРЕЩУ Тесла. Самият факт, че саудитците инвестират в конкуретни технологии на своите (петрола), показва, че те не пасат трева.
Virgin
Рейтинг: 941 НеутралноНито Тесла, нито Лусид.
Скоро идват германците.
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоДнес Фоклваген призна, че ще се нуждаят от много повече от заделените вече 20 милиарда евро за електромобили за да са конкурентноспособни с Тесла и останалите производители на електрически автомобили. Мерцедес преди дни направи подобно признание за тяхната програма за разработка на електрически автомобили от 10 милиарда евро.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Това, да покаже, колко е напред Тесла спрямо останалите!
wak26352646
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#6] от "EU defender":
На Лусид колата още е прототип и е много далеч от производство. Иначе е супер авангардна и по мое мнение по-добра от Модел С. Стартовата цена обаче ще е над 100 хил. долара, докато Модел С започва от 77 хил.
Иначе бомбастичните заглавия за поредния "конкурент" на Тесла са само за трафик. Тесла до момента през годината са произвели 150 000 електрически коли и ще минат 200 000 до края на 2018. Къде е конкурентът?
hamiltonf
Рейтинг: 3904 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "Realist":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБФоклваген, знаеш лш колко на брой модела подготвят за след 2 години?
wak26352646
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#16] от "hamiltonf":
1 - Нео
vagabond66
Рейтинг: 643 ВеселоОблаците се сгъстяват!
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоДо коментар [#15] от "wak26352646":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Тесла в момента прави по 8000 автомобила на седмица- S, X и 3. И до месец ще прави по 8000 от Модел 3 на седмица. Това са нивата на Тойота Камри и Хонда Акорд, най- масово продаваните седани в САЩ. В момена, както пиша, Тесла притежава над половината от пазара на електрически автомобили в САЩ и по бройки бие цялата гама от автомобили продадени от БМВ в САЩ.
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоДо коментар [#16] от "hamiltonf":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Колко? Тесла до 2 години ще прави по 1 милион електрически автомобила на година.
hamiltonf
Рейтинг: 3904 ВеселоДо коментар [#20] от "Realist":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБГоворя за броя модели, които ще бъдат над 40, с общо €30млрд. инвестиции до 2022, сума, немислима за Тесла, и това е само един немски производител, другите също настъпват, а за китайците въобще не говорим, и всички те си правят сметката да са на печалба, за разлика от Тесла...
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноЗначи, колата на Лусид ще е със стартова цена от $60 000 в САЩ. Горе- долу, колкото Ягуар Ай- пейс, И малко по- евтина от Модел S 75D.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Сусид показаха колата си на две изложения през 2016 и 2017-та. Имат закупен терен за фабрика в Аризона и търсиха инвеститори за построяването на самата фабрика, която според тях струва $700 милиона. Преди година, Форд почти ги купиха.
Сериозна компания са, но няма да са конкурент на Тесла в следващите 5 години.
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноДо коментар [#21] от "hamiltonf":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Хайде ще видим. Аз очаквам да видя новият Ауди E-трон. Новият електрически Мерцедес EQC ме разочарова, не е никаъв конкурент на Тесла. В САЩ все още няма продадена една единична бройка от Ягуат Ай- Пейс или Порше Мишън Е.
А Кия Ниро е конкурент на Шевролет Болт и Нисан Лийф, но не и на Тесла 3, която е в много по- висаока категория.
Таралеж
Рейтинг: 2774 НеутралноПреломния момент ще е като почнат да правят кола която да миже да минава 600-700 мили с едно зареждане, или около 900км. До момента електроавтомобилите се ползват само в града, човек има друга или наема за дълги преходи.
bobyb
Рейтинг: 193 НеутралноЩе, ще, ще, само гледаме концепти по изложения, сметки си правели, а междувременно Тесла продава всичко което успее да произведе.
hamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноДо коментар [#23] от "Realist":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБПроизводството на Ауди E-трон започна на 03.09. Днес, във Сан Франциско ще е представянето на производствения модел.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
hamiltonf
Рейтинг: 3904 НеутралноДо коментар [#25] от "bobyb":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ"Тесла продава всичко което успее да произведе..."
И колко милиона продаде?! И каква е печалбата от един е-автомобил?! Или по точно загубата?
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноТова не е вярно. В момента Модел 3, long range прави по 310 мили на едно зареждане и това е повече от достатъчно при положение, че във всяка точка на САЩ имаш бърза зареждачка на Тесла на 150 мили от теб.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
дерибеев
Рейтинг: 1427 ВеселоДо коментар [#19] от "Realist":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васобаче трети топ мениджър явно грабнат от субсидиите за фермери бяга
lone wolf
Рейтинг: 782 НеутралноДо коментар [#13] от "Virgin":
Стига, бе!
Скоро ще има и електрическа "Лада-Ока"!
Да разлая троловете!!
bobyb
Рейтинг: 193 НеутралноДостатъчно за да накара Фолксваген и останалите от великата троица да сипят обещания за страхотните ел. автомобили, дето ей сега ще излязат.
oliverstone
Рейтинг: 229 НеутралноМерцедес вече вложи тези 10 милиарда и преди седмица изкара първия си модел - Е Кю Це, който излиза на пазара през 2019г. и за разлика от Тесла Екс е истински автомобил, проверен след няколко милиона километра пробег, в различни климатични условия, с асинхронни елекрически двигатели, с немско качество, за което Тесла може само да мечтае, с най-иновативната операционна система в света за автомобил МБУКС - гласови команди и комуникация чрез гласов асистент, самообучаваща се при това, управление през волана, управление през тъчпад и чрез тъчскрийн, а не само с един тъчскрийн, както при Тесла, който трябва да пипаш пет пъти, за да ти пусне топъл въздух. Без възможност да си умреш в колата, ако настъпи срив в батериите, защото няма вътрешни физически ръчки за отваряне на вратите - вече има регистрирани смъртни случаи при катастрофа и последвал пожар, поради тази причина. И не на последно място, струващ с двайсет хиляди долара по-евтино. И е първия в редицата, но няма да се чака с години, както при модел 3. Така че, Тесла ще стане нещо като Нокиа. Часовника вече тиктака.
oliverstone
Рейтинг: 229 НеутралноМерцедес вече вложи тези 10 милиарда и преди седмица изкара първия си модел - Е Кю Це, който излиза на пазара през 2019г. и за разлика от Тесла Екс е истински автомобил, проверен след няколко милиона километра пробег, в различни климатични условия, с асинхронни елекрически двигатели, с немско качество, за което Тесла може само да мечтае, с най-иновативната операционна система в света за автомобил МБУКС - гласови команди и комуникация чрез гласов асистент, самообучаваща се при това, управление през волана, управление през тъчпад и чрез тъчскрийн, а не само с един тъчскрийн, както при Тесла, който трябва да пипаш пет пъти, за да ти пусне топъл въздух. Без възможност да си умреш в колата, ако настъпи срив в батериите, защото няма вътрешни физически ръчки за отваряне на вратите - вече има регистрирани смъртни случаи при катастрофа и последвал пожар, поради тази причина. И не на последно място, струващ с двайсет хиляди долара по-евтино. И е първия в редицата, но няма да се чака с години, както при модел 3. Така че, Тесла ще стане нещо като Нокиа. Часовника вече тиктака.
z_z_z
Рейтинг: 229 НеутралноЗа контекст може би трябва да добавя, че фондът вече е натрупал позиция от 3-5% в Тесла.
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноВ САЩ, 1 резервоар с бензин средно стига за пробег между 330 и 400 мили. Тук не слагам разни хибридни и плъг-ин шампони като например Форд Фюжън Хайбрид (600 мили на ерзервоар), Крайслер Пасифика Хайбрид (550 мили на резервоар).
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Пробегът на Модел 3 на заряд е горе- долу колкото пробега на средната бензинова кола на резервоар.
L Glassman
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#28] от "hamiltonf":
"И колко милиона продаде?! И каква е печалбата от един е-автомобил?! Или по точно загубата?"
Около 30% е печалбата от един автомобил Тесла Модел 3!
tos_buratino
Рейтинг: 88 НеутралноЯ Саудитска Арабия и заеми. Не е лесно да финансираш две войни, да купуваш американско оръжие, пък дори и да газиш в море от петрол.
bobyb
Рейтинг: 193 НеутралноТова е толкова смешно, че дори няма да си играя да го оспорвам. Само най-голямата смешка, Мерцедес били изкарали некаква велика операционна система срещу компания от Бей Ейриа?
Ще е добре да се поучат от историята на Нокиа, да, само че Мерцедес. Сега поне не се смеят като се смяха шефовете на Нокиа, Майкрософт, Палм и Блекбери на първия айфон.
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоДо коментар [#34] от "oliverstone":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Това са меко казано глупости. Модела за който пишете не бие Тесла нито по пробег на едно зареждане, нито пък по цена. Аз бих го поставил под Ягуар Ай- пейс по пробег и над Ягуар Ай Пейс на цена.
Колкото до качеството, Тесла от години не отстъпва на качеството на който и да е немски автомобилен производител. Лично аз не харесвам префърцунените и натруфени немски машини за които за всяка малка глупост трябва да ходиш на сертифициран сервиз и когато ти свърши безплатната сервизна поддръжка ти режат главата.
Предпочитам:
1. Американско.
2. Японско.
3. Корейско.
4. Немско.
oliverstone
Рейтинг: 229 НеутралноА за колко време си сипваш горивото за 400 мили и зареждаш с ток за същото разстояние. Там е разковничето, пич. Защото през една бензиностанция с десет колонки, за десет минути могат да минат 50 автомобила. А колко електромобила могат да заредят на десет зарядни станции за десет минути? Това е въпрос, който тепърва ще става актуален, когато електромобилите станат по-масови. И не виждам как ще бъде решен този въпрос.
oliverstone
Рейтинг: 229 Неутрално[quote#39:"bobyb"][/quote]
Имаш ли представа колко е нетната печалба на Даймлер за миналата година? Да ти подскажа - колкото на Форд и ДжМ, взети заедно. А Тесла е на многомилионна загуба и не се вижда светлина в тунела. А дали МБУХ е смешна, не знам, гледам специализираните издания не са баш на твоето мнение.
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоДо коментар [#41] от "oliverstone":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Съвсем практично е ако свикнеш с зареждането на ток. 310 мили пробег са над 5 часа постоянно каране. Тесла 3 на сегашните зареждачки зарежда по 150 мили за 25 минути и пълна батерия за около час. За тези 5 часа все ще спреш някъде за да починеш и хапнеш. През това време колата ти се зарежда.
Тесла има Турбо зареждачки зареждащи по 150 мили за 15 минути и всеки нов Модел 3, S и X са пригодени за зареждане от тези зареждачки, когато Тела ъпгрейдне системата си от суперчарджъри. Това ще е съвсем скоро!
дерибеев
Рейтинг: 1427 НеутралноДо коментар [#37] от "L Glassman":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васза кого и откъде идва печалбата ? след като са на загуба ?
oliverstone
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#43] от "Realist":
Да, възможно е след време, но само за Тесла, а и пак не би могло да се постигне необходимата скорост при зареждане, за да няма задръстване от автомобили пред зарядните станции. А ако се вземе предвид, че стандарта на Тесла е само за нейните автомобили и не важи за другите електромобили, а там минимума е 30 минути за 80% пробег, картинката от пасторалните американски градчета с къщи с гараж се променя рязко в многомилионните мегаполиси по целия свят.
Syzygy
Рейтинг: 174 ВеселоДо коментар [#33] от "oliverstone":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway"Така че, Тесла ще стане нещо като Нокиа"
Или пък Мерцедес ще стане като Нокиа, не виждам защо да са свещени крави с гарантирана клиентска лоялност в свят с нарастваща роля на софтуера. А това дето немска компания можела да направи най-добрата ОС в една вселена с Щатите сигурно е атомната бомба от арсенала на опитен стандъп комик, много е яко :)
Николай С
Рейтинг: 529 ВеселоДругари, за днес погребахме ли Тесла?
Гледам пак сме се развихрили в две направления
1. Немците идат ще убият Тесла (от смех предпологам)
2. Нема зарядни - 'сите ел. колите са обречени (предполоагам и за ел. крушките така са говорили, ей колко по-лесно е да напалиш огън и газената лампа, кой че ти дърпа ел. мрежа от централата до вазе)
Остава да видим:
- ел. колите много скъпи
- кат' сложим една газова ела да видиш как е по-евтино от електричеството
- дизел нумеро уно
- пуснеш парното и климатико - нема да миинеш и сто километра
Так держать.
oliverstone
Рейтинг: 229 НеутралноБаси, човече, ама ти верно ли мислиш, че Мерцедес като е немска компания, нямат развоен център в щатите? Да ти кажа и на теб, па и на другия - имат и е точно в Калифорния и отговаря точно за софтуера. Е, не се намира в района на Бей Ейриа, но това не я прави по-малко американска. Завода им в САЩ прави сувовете им за целия свят, нищо че са германци. Тия не ядат доматите с колците, след като са номер едно в света по брой продадени коли и по норма на печалба от автомобил - говоря за германците като цяло.
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоДо коментар [#45] от "oliverstone":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Какво задръсване пред станциите? Построяването на една електрическа зарядна станция е 10 пъти по- евтино от построяването на една бензоколонка. В САЩ, извън Тесла, тези дни най- голямата верига за зареждане на еле. автомобили в САЩ, Чарджпойнт, (Chargepoint) обяви разширение от 2.5 милиона чарджъра към мрежата си тези дни.
Таралеж
Рейтинг: 2774 НеутралноДо коментар [#29] от "Realist":
Не е точно така с “бързите зареждачки”. Хората понякога карат по 10-12 часа, 500-600 мили към/от ваканция. И не искат да имат и неудобството да отбиват на зареждачки.
oliverstone
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#47] от "Николай С":
Тесла сама ще се погребе и на там е тръгнала, но ти си говори на руски. Американците не могат да правят качествени коли, ако не са контролирани от германци и японци. Като се замисля и айфона се прави в Китай. За софтуера, да, могат го най-добре, но софтуера въобще не е всичко в една кола.
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоМежду другото, този Мерцедес EQC има два декоративни ауспуха на префърцуненият си немски дизайн. Нещо като нарисуваните ауспухчета на подобни Ауди-та и БМВ-та.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.bobyb
Рейтинг: 193 НеутралноЯвно не знаеш нищо за софтуерната индустрия. Това че си си направил развоен център в Калифорния и си си наел програмисти на кило не означава нищо. И Нокиа имаха голям развоен център и то баш в Силикън вали, както и Блекбери, а Палм си беше баш в сърцето на Долината.
oliverstone
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#53] от "bobyb":
Нокия ги закопа точно американеца от Майкрософт Илъп с некадърното си управление или по-точно с враждебното си управление, с цел да се елиминира Нокиа и да си пласират майкрософтските телефони с уиндос мобайл - е успя в едното, но в другото не успя, което иде да покаже между другото, че не всичко американско е върха на сладоледа.
bobyb
Рейтинг: 193 НеутралноПълни глупости. Нокиа бяха пред фалит след като Епъл ги потопи и спасени от Майкрософт, поне за известно време. Но бяха неспасяеми, а уиндоуса не успя да пробие.
Syzygy
Рейтинг: 174 ВеселоДо коментар [#48] от "oliverstone":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayЕстествено че не ядат доматите с колците ама това важи и за останалите. Лежането на стара слава че си номер едно е обелило носовете на немалко индивиди и компании, не виждам защо Мерцедес да са специално имунизирани. Те и швайцовете си мислеха че са абонирани за номер едно при часовниците ама сега само могат са гледат начумерено кво правят ябълките в жанра без даже теоретична възможност да предложат нещо подобно. Пък ако щат пет развойни центъра да открият в Кали
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоФоксваген (заедно с фонда Cerberus) беше вторият след Саудитският фонд, който изкаше да купи голям дял от Тесла и да я изкара от борсата. Мислите ли, че германците са глупави и за тях Тесла е vaporware, както се опитват да ни убедят форумните иксперти. Не е, явно заплахата Тесла за тях е голяма. Днес Фокваген призна, че 20 милиарда евро няма да стигнат за да е конкурентноспособен в ел. автомобилите.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Също, и ЕС и САЩ разследват 4-те най- големи германски автомобилостриоители за картелно споразумение за криене на емисии и за възпрепядстване на иновациите във автомобилостроенето.
oliverstone
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#55] от "bobyb":
Да ме извиняваш, но твоето са пълни глупости. Как така не потопиха Самсунг, а точно Нокиа? Нокиа беше потопен, а от липсата на визия на ръководството й преди да влезе Майкрософт, за това на коя операционна система да стъпят - на собствена или на Андроид, който набираше скорост. Е, избраха третия вариант и станаха история.
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоДо коментар [#58] от "oliverstone":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Те потопиха и Бляк Бери, Потопиха и Моторола. Точно тези Нокия, Блякбери и Моторола, които през 2007-ма се смееха на Епъл, че показа телефон без бутончета.....
Тесла в момента има построено всичко, което е нужно за голям успех в следващите 7 години. Друготе имат пари.
bobyb
Рейтинг: 193 НеутралноСамсунг Електроникс развиха телефоните си след като Епъл прокара пътеката със смартфоните. И са огромен конгломерат с много бизнеси във електрониката и дори бялата техника. Най големият производител на DRAM и дисплеи.
Syzygy
Рейтинг: 174 ВеселоДо коментар [#54] от "oliverstone":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayМайкрософтската мобилна ОС не можа да живне в конкуренцията на двете други американски мобилни ОС с обща тотална доминация - Андроид и иОС. Та в тая област американското Е върха на сладоледа, и евтиния масов и по-скъпия мобайл ОС сладолед е щатски :)
oliverstone
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#56] от "Нагъл Визионер":
И това прави швейцарските часовници по-малко продаваеми и по - евтини, така ли? Е, този път и ти ме разсмя. Това са различни индустрии ако не ти е ясно, в които общото е само, че могат да показват колко е часа и коя дата е.
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоАко не вярвате погледнете снимката. Нарисуваните ауспухчета от двете страни:
https://pictures.topspeed.com/IMG/jpg/201809/2019-mercedes-benz-eqc-6.jpg
Тази натруфеност и префърцуненост не харесвам в немските коли.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
bobyb
Рейтинг: 193 НеутралноТочно така:
https://techcrunch.com/2018/02/13/apple-and-android-are-destroying-the-swiss-watch-industry/
Следващия път пробвай гугъл преди да ставаш за смях.
bobyb
Рейтинг: 193 Неутрално[quote#63:"Realist"][/quote]
Верно е много смешно, а и изглежда малко като пластмасова играчка. Ще берат ядове немчугите с тия велики модели дето щяли да излезнат през 2020 и някоя си.
oliverstone
Рейтинг: 229 Неутрално[quote#64:"bobyb"][/quote]
Да бе, убеди ме, със статия от чувала с маркетингови чудеса на рекламния отдел на ябълката.
Николай С
Рейтинг: 529 Неутрално'ми и аз това казвам:
1. Тесла капут! (на немски, щото да не говора само на руски нали). Все пак от 2009 до днес има нема как да е почнала да пройзвежда по 150 хил лукс коли на година и да нарастват год. продажбите с по 70-100%. И горе-долу от тогава все се погребват, ама подобно на загниващият капитализъм ...
2. Американците (каквото и да значи това, защото в САЩ има заводи на горе-долу всички производители) немогат да правят коли без да ги надзирават немци и японци. Това Тесла са пълни боклуци и които си е купил не е повторил. Даже ги връщат/продават втора ръка за без пари. Не е като Волксваген примерно с техния високо технологичен дизел. Ма да оставим Тесла, те са се зарили - виж напр. Ф150 - 'ма ниикой не го иска. Никой!
quatro_4x3
Рейтинг: 554 НеутралноДо коментар [#45] от "oliverstone": "картинката от пасторалните американски градчета с къщи с гараж се променя рязко в многомилионните мегаполиси по целия свят."
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Защо? Колите, които не нощуват в гаражи да не са постоянно в движени, защото няма къде да ги спрат?! Има ли проблем да има зарядни ст. по паркингите и по улиците, където е разрешено паркирането??? Такива зарядни станции видях, че имат ДОРИ на паркингите на Метро в България!
Я вземи се позамисли малко, че не знаеш какво пишеш.
oliverstone
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#67] от "Николай С":
Ти кажи, като продават толкова, на каква печалба са? Защото в Америка царица парица, нали знаеш? Та, на каква печалба са?
L Glassman
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#44] от "дерибеев":
"за кого и откъде идва печалбата ? след като са на загуба ? "
1. "За кого е печалбата?" -> за Тесла, те произвеждат и продават продукта все пак
2. "От къде идва печалбата?" -> от разликата цена - производствени разходи
3. На загуба са защото вдигат компанията от нула. Изисква се време за да се върнат инвестициите, така е при всеки бизнес, разликата е само във времето което отнема да се върнат
quatro_4x3
Рейтинг: 554 ВеселоКоментарите ти са пълен ташак! Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоДо коментар [#68] от "quatro_4x3":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.В Канада и северните американски щати има изведен ток почти на всяко публично място за паркиране за бензиновите коли. За да може тока да ги подгява и акумулаторите им да не замръзнат през зимата. Тази инфраструктура я има от поне 50 години.
Глупаво е да се мисли, че ако няма търсене няма да дойде и предлагането. Преди 100 години бензин се е продавал само в аптеките, само за 10-15 години навсякъде са се появили бензиностанции. Имало е и места за почивка и храна на конете, които пък са изчезнали тогава.
Николай С
Рейтинг: 529 НеутралноДо коментар [#40] от "Realist":
Не знаете колкто сте прав - От личен опит имах 2 VW, сега един - по-едно време имах чуството, че съм главен инвеститор в ремонтният бизнес на Зонен (това е нашият дилър в Марин). И в гаранционният, екстендит гаранционният (купих си в последният момент такава полица слава Богу) и след гаранционният сервиз. Накрая вдигнах ръце, давам на местни 'майстори' да закърпват полужението и едната я върнах за скрап (немога да лъжа хората като ме питат какви проблеми има), другата я карам само през зимата.
Колеги, който караха БМВ, Ауди и прочие преди 10-на години беха в същотото или по-лошо полужение (все пак бехме в същия дилър де, Зонен ;).
Прочие, качеството на Форд, ГМ се повишава. На германците, нот со мъч.
Николай С
Рейтинг: 529 НеутралноДо коментар [#69] от "oliverstone":
Тесла инвестират в разширяване на производството. Примерно 'печалбата' им е 19% (профит марджин), след това са им капиталовите разходи. Ако Ви интересува в подробности - има синтезирано инфо навсякъде - аз за по-лесно послзвам маркет уотч (не обичам на моята трейдинг платформа ресърч туловете).
quatro_4x3
Рейтинг: 554 Неутрално[quote#63:"Realist"][/quote]"Тази натруфеност и префърцуненост не харесвам в немските коли."
Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!Не всички. Последният Голф изглежда като модел от преди 15-20 години, абсолютно безличен. Четворката изглежда по-добре от него. Не че ми харесва. Фолксваген няма да си купя никога, ако ще да ги направят и да летят.
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноПогледнете това видео за Модел 3. Гледам всичко от този ю-тюбър който тества и показва всякакви автомобили. Погледняте каква оценка и поставя накрая:
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.https://www.youtube.com/watch?v=te6VqldjTT8&feature=youtu.be&t=1
ПП: Видеото е правено преди година, когато Тесла още имаше малки проблеми със сглобката на шасито на Модел 3. В момента Модел 3 не отстъпва на никой немски производител по качество на сглоблата.
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоДо коментар [#75] от "quatro_4x3":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Съгласен, другият германски модел с нарисувани ауспухчета и грозен и скрит истински ауспух, който се сещам в момента е Ауди Q5.
Virgin
Рейтинг: 941 НеутралноВсъщност от всеки автомобил загубата е 5 900 долара.
automedia.investor.bg/a/0-nachalo/35394-tesla-gubi-po-5900-dolara-ot-vseki-biudjeten-model-3/
Syzygy
Рейтинг: 174 ВеселоДо коментар [#62] от "oliverstone":
Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anywayЗа зла участ на швейцарските майстори (иначе действително невероятни) се оказва че не са чак толкова различни индустрии :)
На швейцарските компании в жанра изобщо не им е смешно
Николай С
Рейтинг: 529 НеутралноДо коментар [#55] от "bobyb":
Гугъл потопи Нокия. Андроид им изяде пазара в ниският/средният сегмент.
Апъл по-скоро измести РИМ в корпоративният и 'високия' сегмент.
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоДо коментар [#78] от "Virgin":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Това са глупости, Тесла прави по 25%-30% маржин на автомобил. И имайте в предвид, че докато разходите за реклама на останалите са по няколко милиарда $$$$$ на година, разходите за реклама на Тесла са 0, повтарям, НУЛА.
В момента записалите още са, 420 000. Това е над година и половина производство ссамо за тях.
gmalinov
Рейтинг: 734 ВеселоКакто винаги "Тесла" - та подпали форума, яко, значи добре си върши работата...
GMVirgin
Рейтинг: 941 ЛюбопитноИзточник?
L Glassman
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#78] от "Virgin":
"Всъщност от всеки автомобил загубата е 5 900 долара."
Производството на един Модел 3 струва $28,000.
Ето от малко по надежден източник (хора които са направили анализ на цена на части и производствени разходи):
https://electrek.co/2018/07/16/tesla-model-3-teardown-profitability/
Realist
Рейтинг: 3021 Весело[quote#83:"Virgin"][/quote]
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Месечният отчет на Тесла, селски:
https://www.cnbc.com/2018/05/21/tesla-shares-to-soar-on-strong-model-3-profitability-analyst.html
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоВсъщност, тримесечният, Тесла (а вече, и ГМ) няма месечни отчети.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Николай С
Рейтинг: 529 Неутрално[quote#83:"Virgin"][/quote]
https://www.marketwatch.com/investing/stock/tsla/profile
Gross Margin is 19.5%
Това е за компанията от последният отчет. Разбивки по модели няма в счетоводството. Но все пак 19% е добре нали :)
Между другото, дълг към собственост (ассетс) им е по-добро от БМВ, примерно. По-лош им е краткосрочният дълг, който може да е проблемен.
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоСъщо, Тесла не поддържа система от дилършипи. Поръчвате си колата в магазин на Тесла или по интернет и ви я доставят пред дома. Тесла е иноватор и в продажбите, не само във всичко останало. Тесла се различава много от традиционните автомобилни компании. Тесла прилича повече на модерна технологична компания от силиконовата долина. не на стар, 100 годишен мастодонт в индустрия, която не е произвела нови играчи в последните 100 години.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоКак ще не не е добре? Фолксваген се бори със зъби и нокти за 6% маржин. В момента в който Тесла прави над 20%.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Realist
Рейтинг: 3021 ВеселоПроверих! Ще го гледам утре сутринта, защото, тази вечер е предтавянето на BFR, BFS и първият частен турист около Луната от Спейс Екс:
https://www.spacex.com/webcast
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
penetrating
Рейтинг: 5763 ВеселоТвърде много преувеличения и рекламни послания от всички страни :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertboevbisser
Рейтинг: 2357 НеутралноРазбирам ги саудитците, че не искат да инвестират в Тесла - фирма, която не си спазва собствените обещания за срокове, обем производство, печалби и т.н.
Иначе, едва ли някой се съмнява, че от тях и основателя им Мъск им тръгнаха повечето неща за електромобилите, големите батерии и пр. Да си технологичен лидер и иноватор обаче е едно, а да си бизнес, в който си струва да се инвестира е съвсем друго.
Почват да си оправдават името - Никола Тесла е бил абсолютен гений, а е свършил сам и беден в един ню - йоркси хотел....
vankata1
Рейтинг: 694 НеутралноМалко си се объркал. Пояснявам какво имам предвид: Тесла харчи МНОГО пари за R&D, за да поддържа конкурентното си предимство пред останалите производители на електромобили. И произвежда САМО електромобили. В същото време, за разлика от Тесла, големите автомобилни производители (VW, Toyota, GM, Хонда и т.н.) произвеждат големи количества коли с ДВГ и печелят пари от това, инвестирайки част от големите си печалби от колите с ДВГ в разработка на електромобили.
Това са два коренно различни подхода и сравняването на общата печалба на VW с общата печалба на Тесла не показва кой е по-напред в електромобилите, защото сравняваш производител на електромобили с производител на коли с ДВГ.
vankata1
Рейтинг: 694 Неутрално[quote#41:"oliverstone"][/quote]
"А за колко време си сипваш горивото за 400 мили и зареждаш с ток за същото разстояние. Там е разковничето, пич. Защото през една бензиностанция с десет колонки, за десет минути могат да минат 50 автомобила. А колко електромобила могат да заредят на десет зарядни станции за десет минути? Това е въпрос, който тепърва ще става актуален, когато електромобилите станат по-масови. И не виждам как ще бъде решен този въпрос."
Зареждането на батериите винаги ще е по-бавно от зареждането с бензин. Освен ако не стане на принципа сваляш разредените батерии и качваш заредени. Тогава смяната на батерии може да е и по-бърза от зареждането на 50-60 литра бензин.
Обаче това са коренно различни двигатели! Електромобилът тотално превъзхожда колата с ДВГ! Засега батериите спъват високото предимство на електромобилите, но нещата с батериите се променят и един ден лекият автомобил с ДВГ ще изглежда както сега изглежда парният локомотив. Красив, забавен, ретро но муден, шумен, труден за управление, замъсряващ и носталгична част от миналото.
Realist
Рейтинг: 3021 НеутралноТоку що го гледах. Разочарова ме! Е-трон-а е конкурент на Модел Х. Нещо средно между Тесла Модел Х и Ягуар Ай Пейс. Аз лично бих платил $4000 отгоре и бих си взел 7- местната Тесла, защото би ми вършила повече работа.
Иначе, Тесла обаче вече продава Мопдел 3 и е неоспоримият лидер в сегмента. И явно, все още, никой не може да произведе толкова евтина батерия колкото Тесла. Мерцедес EQC е доста по- зле от Ауди-то.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1204 НеутралноЗа мен единствения конкурент са китайчетата.Влагат много пари за разработки и купуват и от водещите.Като го събереш с китайската производителност и ще стане като с телефоните.Ще има китайски,Самсунг и Епъл,но на практика всички до един се правят в китай.
mop36557620
Рейтинг: 32 ВеселоАбе кво стана Големия конкурент на Тесла?
Руския ИЖ !
Само у дома ли го продават. Лишават света от едно руско инженерно съкровище ;)