За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноНеприятно!
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#1] от "Viva la Evolution":
В моментът около контейнеровоза ври и кипи!
Не могат да припарят!
xm...
Рейтинг: 1366 ВеселоГолям кораб бил ...
Един от най-големите е, 400-метров, за 20 000 контейнера ...
selqnin
Рейтинг: 856 ВеселоСтрахотен сюжет за "Дискавъри"!!!
georgievb
Рейтинг: 644 ВеселоСпоред мен руснаците, китайците или иранците са виновни, няма как да не са ... направо си е хубав повод за санкции.
И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)redguy
Рейтинг: 1195 НеутралноТрябва да дават на компютрите повече да карат корабите, за да няма такива инциденти. Това е човешка грешка.
Findley
Рейтинг: 8 НеутралноЕвър Гивън? Добре де, даже и снимка си има, толкова ли е трудно да се види че е Евъргриин?
deaf
Рейтинг: 2211 ВеселоТрябва на капитана на кораба да му теглят един як пердах,та другия път да кара внимателно.
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 279 НеутралноЩом са докарали багер да го копат значи не е на добре положението.
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Ще е интересно да видим каква е причината. Най вероятно някоя система е отказала в най неподходящия момент.
georgievb
Рейтинг: 644 НеутралноЕвъргрийн е компанията, която го държи, самият колраб явно има друго име. И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноГрешка на лоцмана, който е служител на канала. Не се съобщава за силни пориви на вятър или авария на силовите установки.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#7] от "redguy":
Все някъде има грешка, но не залагам на човешка!
(Суецкия канал съм го минавал не знам колко пъти, но са над петдесет пъти!)
Достатъчно е да заклини едно нищо и никакво клапанче на рулевата машина!
xm...
Рейтинг: 1366 ВеселоНе е бил със зимни гуми и е поднесъл като тир на Петрохан ...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
hamiltonf
Рейтинг: 3823 НеутралноМестните сяко са се издънили...
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБАраламбене му е майката
Рейтинг: 8 НеутралноЧудя се как се прави завой с такова чудо - ако моторите са отзад, а точката дето трябва да тръгне настрани е някъде на 400 метра напред в мъглата...
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#9] от "deaf":
По време на минаване на Суецкия Канал, Капитанът е наблюдател, който в аварийна ситуация трябва да игнорира египетския пилот, и да поеме управлението!
Често дори Пилотът си кара и рулеви!
wwwtoчkacom
Рейтинг: 206 НеутралноЛоцманът е завършил в Русия.
xm...
Рейтинг: 1366 НеутралноПри тези маси и размери "точката" е със сигурност е още по-далеч напред.
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 ЛюбопитноЕдин много прост въпрос!
Колко от коментиращите са виждали голям кораб?
Не пльолкайте глупости!
Аварии да ставали и ще стават!
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 279 НеутралноЗасега това пишат:
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Evergreen Marine said the ship was "suspected of being hit by a sudden strong wind, causing the hull to deviate... and accidentally hit the bottom and run aground," Reuters news agency reported.
Явно е сериозно положението и пишат че ако не го освободи прилива ще трябва да почнат да го разтоварват.
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 Неутралнопльоскайте
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#17] от "Араламбене му е майката":
Има начин!😉
Moonshine
Рейтинг: 286 ВеселоНе ви върви с корабните имена днес. След Икатель, сега и Евър Гивън (на снимката в туита се чете друго).
deaf
Рейтинг: 2211 НеутралноДо коментар [#21] от "Tzar Vova Josei-ki":
Виждал съм кораб,който като застанеш до него и погледнеш нагоре,ще ти падне шапката. Толкова е голям.
Катастрофата е резултат на човешка грешка. Каква друга да е?
МЕСИ от Бояна
Рейтинг: 489 НеутралноГледай кво става, батко, лудница: https://www.marinetraffic.com/bg/ais/home/centerx:32.6/centery:30.0/zoom:10
СЛАВА НА УКРАЙНА! МАЧКАЙ РУСНЯТА и ПУТНЯТА!stanchopansa
Рейтинг: 225 НеутралноА толкова ли е трудно да отвориш една Уикипедия и да сравниш информацията?
https://en.wikipedia.org/wiki/Ever_Given
МЕСИ от Бояна
Рейтинг: 489 НеутралноТочно така е името, виж предния ми пост - има карт има и име. СЛАВА НА УКРАЙНА! МАЧКАЙ РУСНЯТА и ПУТНЯТА!
potop
Рейтинг: 8 НеутралноТова е един от най-големите и съвременни контейнеровози, но вероятността за грешка или отказ на системите никога не е изключена.
Като се има предвид че е управляван от лоцман който познава канала по-добре от собствения си двор + капитана и неговия екипаж + супермодерните навигационни уреди, явно по-вероятно е да става дума за технически проблем или наистина някаква рязка и неочаквана промяна на времето. Имайте предвид че тези кораби са много дълги и високи и са силно чувствителни към страничен вятър. Да не говорим че при отказ на двигателите, това чудо няма спиране - може да измине 10 и повече мили по инерция.
Голямия проблем в момента е че е блокиран целия трафик от Азия за Европа и обратно, а това значи стотици милиони загуби. Затова има планове за дублиране на такива важни търговси пътища като Суецкия, Панамския канал и Босфора.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#17] от "Араламбене му е майката":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Има напречни силови установки на носа и на кърмата. Основните двигатели също се въртят на 360 *(§)_+
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#26] от "deaf":
Ще ти отговоря с една стара английска моряшка поговорка!
"Могат да се допуснат грешки при строителството на кораба, или управлението на кораба! Все едно! Мърфи ще открие грешката!"
Мърфи, това е Океана!
До коментар [#26] от "deaf":
Аз пък доскоро (Вече си стоя в къщи), бях Главен Механик на ULCC!
Провери какво означава ULCC! (И сигурно е по-голям от големия кораб, който си виждал!
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 528 Неутрално[quote#11:"georgievb"][/quote]
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)Другиот кораб на компанията се казва Евър Тейкън.
jmf29537805
Рейтинг: 8 НеутралноДобър повод да го поразширят малко тоя канал.
То май се гласяха да копаят още един.
encor3
Рейтинг: 171 НеутралноУдарен е от внезапен порив на вятъра и е заседнал от към носа. Това е поне становището на Евъргрийн към момента. Багер се опитва да го освободи. Както и шест влекача дотук.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#31] от "КМЕТ В СЯНКА":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!360°
deaf
Рейтинг: 2211 НеутралноДо коментар [#30] от "PoToP":
Лоцман или боцман? Или са два различни поста?
jmf29537805
Рейтинг: 8 НеутралноТой даже е бил открит през 2015г.
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#34] от "jmf29537805":
EVERGREEN е тайванска компания, и е една от много големите (и е над 50 години)!
Освен "другия" има много, ама много други!
deaf
Рейтинг: 2211 НеутралноДо коментар [#32] от "Tzar Vova Josei-ki":
Беше лайнер с някакво "кралско" има,доколкото си спомням.
Вероятно си бил на танкер. Май няма друг по-голям кораб от лайнера.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#37] от "deaf":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Лоцман.
https://bg.wikipedia.org/wiki/Лоцман
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#40] от "deaf":
ULCC...
Ultra Large Crude Carrier
Написал съм че е танкер! По-голям от Самолетоносач!
Ivaylo Dimitrov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#8] от "Findley":
Евъргрийн е името на контейнерната линия, която го експлоатира и всичките им кораби се казват Евър-нещо си
ikar_01
Рейтинг: 707 НеутралноДо коментар [#8] от "Findley":
Видях, че пише, че е "Евър гивън", както и в текста на английски, но на снимката корабът е име "Евър грийн".
pavur
Рейтинг: 724 НеутралноДо коментар [#10] от "Jalis Ironhammer":
направили са блякаут , по време на транзита .
както казват механиците:''стана тъмно и тихо".
двигателя гасне , минава време , докато го палнат отново .
губиш и рулевата машина за две-три минути .
xm...
Рейтинг: 1366 НеутралноКуин Мери - новият - беше към 350 метров.
Този сега, не най-големият все пак, е 400 метров ...
Alan Blackmore
Рейтинг: 512 ЛюбопитноСлучайност или вдигаме цената на петрола за Европа?
Dedo X-maas e paederas.Ако продължи повече от седмица ще стане ясно :)
xm...
Рейтинг: 1366 ВеселоДо коментар [#42] от "Tzar Vova Josei-ki":
Не, че нещо, ама явно спориш с разбирач, за когото по-глибоко от Искаро нЕма ...
lil_alex
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#8] от "Findley":
Това е щото използват Туитър за нюз фийд, а там са го писали EverGiven
potop
Рейтинг: 8 НеутралноБоцмана си е старшинката на кораба.
Лоцман (или пилот) е местен който се качва на кораба и поема управлението в критични зони - канали, тесни проливи, речни устия и подходи към натоварени пристанища.
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#46] от "xm...":
Ever Given...
L-399.94 mtr...
Не му достигат шест сантиметра да достигне 400 метра!😉
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:5630138/mmsi:353136000/imo:9811000/vessel:EVER_GIVEN
potop
Рейтинг: 8 НеутралноГолямия надпис по целия борд, който виждаш на снимката, е името на линията (оператора на кораба). Името на самия кораб и пристанищесто в което е регистриран ги пише с доста по-малки букви на кърмата и от двете страни на носа.
Sofia_11
Рейтинг: 89 НеутралноДо коментар [#32] от "Tzar Vova Josei-ki":
Ho-ho-xo
Chief engineer от Ч.Море
На супертанкер
Ко?
Не!
Ivan Ivanov
Рейтинг: 879 ВеселоМангъров пак прекалява
xm...
Рейтинг: 1366 ВеселоДо коментар [#51] от "Tzar Vova Josei-ki":
Строили са го японци, та май заради инчовете не са го докарали на кръгъл размер в мм.
potop
Рейтинг: 8 НеутралноВсички най-най кораби в момента са около 400м. До преди няколко години нямаше такива - всички бяха по-къси по прозаична причина - нямаше толкова дълги кейове на които да пристанат. Сега най-важните пристанища в света се оборудваха с 400м кейове и могат да приемат тези кораби. Например китайците като взеха пристанището в Пирея и веднага построиха такъв.
Също така размера на корабите се определя и от местата през които трябва да мине. Например този кораб не може да мине през Панамския канал, дори и през новия Панамски канал. Оттам минават само по-малки кораби до размер "панамакс".
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#53] от "Sofia_11":
Само за твое сведение!
В момента има поне стотина Главни Механици и Капитани от "Черно море"🤣🤣🤣, на кораби по Света, че и им дават на всеки, на месец, колкото сумарно получават Президента+Боко+ПКП и поне един от 240-те! (Не говоря за пари от чекмеджета и блянувани комисионни от Грипени!)
Хо-хо-хо!
Doge
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#53] от "Sofia_11":
Слава Україні!Що да няма, ти кво мислиш, че е много хубаво ли? Освен, че е добре заплатено, други предимства няма, все си по 6 месеца като на заточение. Кви мислиш, че са екипажите? Филипинци, източноевропейци и др. такива. Американци, англичани и французи са истинска рядкост.
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#56] от "PoToP":
Панамаксите не са големи!
Около New Panamax - 120000 DWT!
Старите (Оригинал-Панамакс) бяха два пъти по-малки!
Последно съм минавал Панамски Канал със Sunlight Venture преди много години!
(70000 DWT)
potop
Рейтинг: 8 НеутралноАз все се чудя панамците като са планирали новия канал, защо не го направиха да поема 400м кораби, а само 366 х 51? Много недалновидно според мен.
pavur
Рейтинг: 724 НеутралноДо коментар [#58] от "Doge":
4 месеца за офицерите- бледолики.
отдавна намалиха периода на договора.
офицерите-филипоци седят по 6-7 месеца .
ерхалето - по 8-9.
миналата година заради ковида , някои изкараха и по година и кусур.
Doge
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#61] от "pavur":
Слава Україні!Бе то има и по 10 седимици на разни обслужващи кораби. Има и по 6 месеца. Зависи бледолики, свят голям, компании много.
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#60] от "PoToP":
Аз пък се чудя, откъде ще намерят вода за новите по-големи шлюзове!
И към момента, езерото Гатун (на най-високата точка на Канала) се задъхва!
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#61] от "pavur":
Явно сме колеги, но май много обясняваме!
Само си навличаме завистници (на заплатите, де😉)!
Хайде да се съгласим че от Искаро по-длибоко нема, и не сме на високи позиции, а сме уайпъри и обикновени моряци!😀😀😀
Роси
Рейтинг: 5672 Неутрално"200 000-тонният кораб, един от най-големите контейнеровози в света, е дълъг 400 м (1312 фута) и широк 59 м (193 фута) и може да превозва до 20 000 еквивалентни 20-футови контейнера."
А каналът е широк малко над 200 метра.
pavur
Рейтинг: 724 НеутралноДо коментар [#62] от "Doge":
ъхъ.
откак фирмите за добив на нефт и газ пофалираха след 2010, обслужващите ги закотвиха и им намалиха заплатите в пъти . там взимаха бая пари.
персонала търсеше места по други типове кораби и капитани на съплаери и кабело/тръбослагачи се навиваха на позиция втори помощник, щото бяха поумрели от глад.
същото стана и с пасажерските кораби.
Doge
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#64] от "Tzar Vova Josei-ki":
Слава Україні!Е аз съм от Варна. Когато бях по млад в компанията имаше четирима, които завършиха Морското. Само двама останах, другите се отказаха, единия още след кадетския рейс, другия по-късно не знам дали стана втори пом. Въобще не е лесно и другите искат да слизат ама нямат избор парите са хубави и нямат професия за сухоземна работа, която да е добре заплатена имат деца (единия пет) и т.н.
schwimmwagen
Рейтинг: 832 НеутралноСнощи покрай тая новина, разрових гугъла - най големият кораб по водоизместимост е кораб-кран. Всъщност прилича на плаващ Кремиковци, огромно чудовище накичено с кранове и всякакви джаджи.
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."Doge
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#66] от "pavur":
Слава Україні!Ми не знам говоря за приятели, единия на някакъв кораб, който прави проучвания ще излъжа норвежки, датски или нещо такова, а другия на платформите до Шотландия и Южна Африка (не знам дали са същите фирми). Не знам дали са им намалили парите , но си стоят. Друг който е на кораб , както той ми каза е собственост на известната фирма за храни "Dр. Oetker" си е баш по шест месеца там шест (по-скоро 5) месеца тук.
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#66] от "pavur":
След 2014-та започнаха да наемат за по-ниски заплати, и то ново-наетите!
Аз се задържах винаги дълго на едно място!
Винаги бях единствен българин на Борда; и някои руски Капитани умираха, защо получавам повече от тях!
Камен
Рейтинг: 894 НеутралноТанкерите са най-големи, те си имат класове, Суезмакс са най-големите, които могат да преминават през Суецкия канал, над тях са VLCC (те не могат), а над тях и ULCC (те хептен не могат). Интересно ми е колегата как е работил на ULCC като има само два в света останали, и двата са на Еуронав (белгийска фирма), единия го закотвиха до Сингапур като склад за гориво, другия го дадоха под наем като плаващ склад за суров петрол - оказва се, че е непрактично да са чак толкова големи, няма много къде да разтоварват, газят дълбоко, харчат много, и поради други фактори кажи-речи са ги пенсионирали.
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#67] от "Doge":
Ако беше лесно нямаше да ни плащат, а щяха да искат ние да си плащаме!
Животът минава встрани от тебе!
georgi_ww
Рейтинг: 264 ВеселоДо коментар [#39] от "Tzar Vova Josei-ki":
Колега, стига моля ви се - не можете да просветите форума по морските въпроси. Както виждате всички искат да пишат, всеки има мнение, всеки е чул, видял или прочел нещо, ама на желязото не е стъпвал, и слага минуса.
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#71] от "Камен":
Обявяваха предварително че ще минаваме! (Например в Малака Стрейт)!
Писах! От шест години си стоя в къщи!
Смените ги правехме с хеликоптер! Не в пристанище!
amerikanbastard
Рейтинг: 555 Любопитно„Cui bono?“ Кой има далавера от затваряне на Суецкия канал?
Freedom's just another word for nothin' left to loseЕстествено руснаците и те хайли лайкли са причинили объркване на навигационната електронна апаратура. Те могат това!
Сега Суецкият канал ще бъде затворен месеци най-вероятно. Много удобен момент руснаците да възстановят прекъснатата логистика за японските контейнери по техните ж. п. след разпада на СССР. Освен това сега ще предложат и по-късия Севморпут, който съкращава с до две седмици времето на корабите до Западна Европа. За защитата на Севморпут вече са струпали и съответен военен контингент, за да охладят щенията на САЩ върху Севморпут.
Doge
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#75] от "amerikanbastard":
Слава Україні!Руски хакери! Споко бе до един два дни ще отпушат канала, и друг път се е случвало.
Lou
Рейтинг: 967 НеутралноМорското законодателство е голяма мистерия.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Корабът бил собственост на японска корабно лизингова компания, но бил вписан и като собственост на тайванска компания. Най-вероятно тайванците са операторите на самия кораб. И флагът на кораба бил панамски. Екипажът е международен от поне 5-6 държави. Почти съм убеден, че е застрахован от Lloyd. И ако трябва да обясня на някой, който хабер си няма от корабно право, от каква националност е корабът, нищо няма да се разбере.
xm...
Рейтинг: 1366 НеутралноРазликата е "само" 20-25%. Като кораб.
А като газене, фарватер - със сигурност повече.
Ако не са природни ограничения - то явно сметките така излизат.
Щото финансирането пък хвърчи "по десет" ...
А съм сигурен, че са си направили рисърча и сметките и за трафика, който може да очакват и какво би било оптималното.
Sofia_11
Рейтинг: 89 НеутралноДо коментар [#74] от "Tzar Vova Josei-ki":
Mnoго добре са ви изловили в лъжа
По горе,което потвърди подозренията ми
Не си мислете че форума е от лаици
Доста хора тук
Са с умствен капацитет над вашия
Фантазирайте!
Wiper
Oiler
Диил?!
pepisky
Рейтинг: 8 НеутралноУникална снимка ! Кораб по-дълъг от широчината на канала!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Tzar Vova Josei-ki
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#71] от "Камен":
Вероятно знаете, че обикновено Втория Механик и Ст. Помощника там бяха обикновено българи! Наемаше ги някаква бургаска агенция, но не ѝ знам името!
otrqdnik
Рейтинг: 279 Неутрално"контейнеровоз под панамски флаг със собственик, регистриран в Япония"
През много макарони са минали за да прикрият собствеността, явно се занимават с напълно легален бизнес...
Собственика случайно да не е една хубава банка, наречена ДжейПи Морган, дето й бяха хванали по погрешка кораб с тонове кока, накрая разбира се капитана го отнесе, да няма да осъдят някой банкер я, да повлече и сенатори и цялата система да се разтрои заради някакъв млад и зелен митничар.
Американския бизнес много се дразни когато някакви си индиански наркобарони си мислят, че могат да си пренасят стоката сами. Или ползваш наши кораби или просто нищо не минава, ДЕА следи да няма нерегламентиран трафик, а не да няма изобщо трафик!
Padrino
Рейтинг: 551 ВеселоЕвергреен е името на КОМПАНИЯТА не кораба.😂😂😂
Камен
Рейтинг: 894 НеутралноЕгиптяните тръгнали да откопават кораба с един багер... уникална снимка:
https://www.bloombergquint.com/business/suez-canal-blockage-set-to-ripple-through-global-energy-market
Така не няколко дни, ами цял месец няма да могат да го изровят. Дано докарат повече техника.
Dark Avenger alias Дечо Пора
Рейтинг: 497 ВеселоДо коментар [#14] от "xm...":
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einsteinмда, на всичкото отгоре и забравил да издърпа аварийната спирачка !!!!!!
tacheaux
Рейтинг: 2392 ВеселоДо коментар [#21] от "Tzar Vova Josei-ki":
"Един много прост въпрос!
Колко от коментиращите са виждали голям кораб?"
Всички. Повечето на снимка.
chichka
Рейтинг: 1529 ЛюбопитноДо коментар [#26] от "deaf":
Русия е проказата на планетата Земя.С грешния човек спориш. Знае за големите кораби повече от всички ни заедно в този форум!
Контейнеровозите са доста високи като площ и чувствителни на вятър при ниска скорост. А там в тази част на канала се кара бавно.
tacheaux
Рейтинг: 2392 ВеселоДо коментар [#30] от "PoToP":
"Затова има планове за дублиране на такива важни търговси пътища като Суецкия, Панамския канал и Босфора."
Суецкият канал е дублиран.
klimentm
Рейтинг: 3482 ВеселоДо коментар [#83] от "otrqdnik":
klimentmА какво стана със саветцкий самальот натъпкан с кокаин от Аржентина?!
klimentm
Рейтинг: 3482 ВеселоДо коментар [#75] от "amerikanbastard":
klimentmШойгу и Путин за туй ли ходиха из тайгата?! Да залагат засади на американците дето искат да счупят Севморпутин?!
wvk19677913
Рейтинг: 8 НеутралноКато гледам колко танкера го чакат, очаквайте скок в цените на горивата.
Molossian
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#27] от "Инженер Раул Викторов":
Panta rhei....Бая кораб си е:
https://www.marinetraffic.com/bg/ais/details/ships/shipid:5630138/mmsi:353136000/imo:9811000/vessel:EVER_GIVEN
uej03527584
Рейтинг: 28 Неутралнобая големо животно е тва
chichka
Рейтинг: 1529 НеутралноДо коментар [#89] от "tacheaux":
Русия е проказата на планетата Земя.Дублиран целия, или само една част от него?
lil_alex
Рейтинг: 171 НеутралноОх, сетих се защо е EverGiven< така го пише на тракинг системата. Нали фирмата е японска, някой го е произнесъл като "ебъругурину" и друг го е чул като EverGiven и го е въвел в софтуера, дето следи корабите...
tacheaux
Рейтинг: 2392 Неутралноhttp://epicenter.bg/article/Egipet-prokopa-vtori-Suetski-kanal-za-godina/79825/7/0
Jalis Ironhammer
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#96] от "lil_alex":
Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.Спри се бе човек. Името на кораба е EverGiven. Ясно изписано на корпуса : https://twitter.com/mercoglianos/status/1374590894511431684?s=20
abdulhazred
Рейтинг: 168 НеутралноИзтеглиха го и вече си върви трафика, Суецокалипсиса се отлага
dpnps
Рейтинг: 8 НеутралноТози Японски кораб е олицетворение на Японската икономика.
Единият и край се е заклещил на изток, другият на Запад. Все още са дефакто окупирани от САЩ и изпълняват команди под строй и в същото време Китай е най-големият им търговски партньор.
А икономиката не ще и не ще да тръгне напред.