За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
selqnin
Рейтинг: 856 НеутралноЗа съжаление там е така - пътуват по покривите на вагоните, никакви мерки за сигурност и безопасност... и когато стане инцидент жертвите за многобройни..!
jazzdevil
Рейтинг: 192 НеутралноЕ как пък никой не е подал сигнал при дерейлирането на първия влак ами са оставили втория да го натресе - толкоз ако нямат ни система за известяване, ни телефони могли са да пратят някой да маха с ризата си...
Yotce
Рейтинг: 1498 НеутралноАми "точно преди разсъмване"...
Представи си, както си дремеш във влака, и се събуждаш от удар в стената на купето, примерно...
Дори някой от служителите/пътниците да е реагирал веднага,,, Ще звънне на тяхното 112, ако изобщо имат такава служва, или на полицията...
Докато информацията достигне, до където трябва, белята вече е станала.
Затова тези системи за известяване са толкова важни, ама Пакистан инвестира в ядрени бомби, космически програми и какво ли още не, но не и в железниците.
jazzdevil
Рейтинг: 192 НеутралноДо коментар [#3] от "Yotce":
"...е дерайлирал точно преди разсъмване край Дахарки, а после е бил блъснат от влак, движещ се в противоположна посока от град Равалпинди"
При единична линия все трябва да има един началник гара дето да е забелязал, че първия влак му се губи и съответно да не пуска насрещния преди да е сигурен, че не е някъде по трасето.
kama_start
Рейтинг: 116 НеутралноГаден инцидент...
Kostadin Kolarov
Рейтинг: 527 НеутралноНаселението на Пакистан се увеличава със седем човека на минута.
Вие пресметнете как ще бъдат възприети 35 жертви в техните мащаби.
Изключвам, разбира се, близките на загиналите.