Синдикатът UAW "изцеди и последната стотинка от General Motors", слага край на стачките

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 599 Неутрално

    Американски социализъм в действие.
    Няма лошо.
    То и без това американските автомобили не могат да се конкурират.....
    Кот-такоа....
    Без коли няма да останем.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  2. 2 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3770 Неутрално

    Какво ли ще се случи, когато мениджърите на компанията затворят вратите?

  3. 3 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    Американски социализъм в действие.Няма лошо.То и без това американските автомобили не могат да се конкурират.....Кот-такоа....Без коли няма да останем.
    —цитат от коментар 1 на г-н Саранди Говедаров



    До коментар [#1] от "г-н Саранди Говедаров":

    Американските автомобилни компании продават към седем милиона автомобили в САЩ Немските компании – към 240 000 в Германия. Или американските компании продават В ПЪТИ повече от немските.

  4. 4 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    Ха сега да сравним с нашите казионни синдикати представлявани от милионери в евро, които не са постигнали нищо за своите членове, освен да им прибират членски внос.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  5. 5 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 705 Неутрално

    До коментар [#3] от "deaf":

    Така е, и? Как ще коментираш изказването на въпросното комуне, шеф на синдикат, че "автомобилните компании, са техни врагове"?

  6. 6 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 442 Весело

    До края на това десетилетие и малкото останали автомобилни заводи в САЩ ще приключат участие, а шефа на профсъюза ще се отегли в имение я в Мексико, я в Тайланд, хахаха. А относно "прехода" Форд го казаха оня ден - пари на вятъра.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  7. 7 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 705 Неутрално

    До коментар [#5] от "klecho":

    Всъщност, изобщо не е така, над 60% от автомобилите в Германия са немски. Немецът си сменя колата на всеки 7-10 години, в страната има поне 30 000 000 автомобила, ако не и повече...май си изпуснал поне една нула?

  8. 8 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    Сега - извоювани по- големи заплати и хипотетични бъдещи пенсии, скоро - финансови затруднения за работодателя, после - кепенци на фирмата и безработни, накрая - х.й икономика и само мижави социални пенсии...

  9. 9 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    Американските автомобилни компании продават към седем милиона автомобили в САЩ Немските компании – към 240 000 в Германия. Или американските компании продават В ПЪТИ повече от немските.
    —цитат от коментар 3 на deaf


    Износител номер едно на автомобили в света обаче е Китай.

  10. 10 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    До коментар [#5] от "klecho":Всъщност, изобщо не е така, над 60% от автомобилите в Германия са немски. Немецът си сменя колата на всеки 7-10 години, в страната има поне 30 000 000 автомобила, ако не и повече...май си изпуснал поне една нула?
    —цитат от коментар 7 на klecho


    средната възраст на автопарка в Германия вече е двуцифрена. Основно нови автомобили се купуват от фирмите и се предоставят на служителите. Без фирмени автомобили немците щяха да карат основно втора ръка коли. А там където се купуват коли, всъщност не се купуват, а са на оперативен лизинг за частни лица. Плащаш месечна вноска и след 3 години я връщаш и вземаш друга. Проблемът е, че услугите са скъпи и ремонтите също. Но в крайна сметка все повече си купуват коли втора ръка. И да, в Германия има над 40млн регистрирани автомобили, при 85млн население.

  11. 11 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    До края на това десетилетие и малкото останали автомобилни заводи в САЩ ще приключат участие, а шефа на профсъюза ще се отегли в имение я в Мексико, я в Тайланд, хахаха. А относно "прехода" Форд го казаха оня ден - пари на вятъра.
    —цитат от коментар 6 на Тюфлекчия


    Мексико ще се зарадва на заводите. По спомен няма вносни мита в САЩ за автомобили произведени в Мексико.

  12. 12 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До края на това десетилетие и малкото останали автомобилни заводи в САЩ ще приключат участие, а шефа на профсъюза ще се отегли в имение я в Мексико, я в Тайланд, хахаха. А относно "прехода" Форд го казаха оня ден - пари на вятъра.
    —цитат от коментар 6 на Тюфлекчия


    Не, че нещо, но случайно да си работи в автомобилен завод? А ти на твоята работа не търсиш ли най-доброто възможно заплащане? Или викаш бачкаторите трябва да седят на минимум.

  13. 13 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#9] от "ekp351157130":

    Китай печели жълти стотинки (центове) от износа на автомобили...

  14. 14 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 599 Неутрално

    Американските автомобилни компании продават към седем милиона автомобили в САЩ Немските компании – към 240 000 в Германия. Или американските компании продават В ПЪТИ повече от немските.

    До коментар [#3] от "deaf":

    А в световен мащаб как е с бройките?
    Щото говорим за глобални компании.
    Между другото - най-много коли в САЩ продава Тойота.

    Не ни дреме.
    Но от едно време знам, че профсъюзите в САЩ да гадни - гледат собствения си интерес, без да ги 8нтетесува, че може да фалират компанията.

    Докато не се появи Лий Якока през 80-те и заяви на профсъюзите, че удря ключа на "Крайслер" и ги оставя на улицата.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  15. 15 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Но да, този Файн с подобна реторика си е чист популист. В други времена щеше да е политик. Идеята, че работодателят еле пък в САЩ в 21 в. е враг противоречи на синдикализма. Едно е да се бориш за по-добър стандарт, друго да искаш да изсмучеш кръвта на "изедника", без съобразяване с пазарните реалности.

  16. 16 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 894 Неутрално

    А ти на твоята работа не търсиш ли най-доброто възможно заплащане? Или викаш бачкаторите трябва да седят на минимум.
    —цитат от коментар 12 на filofob

    Никога не са били на минимум - работниците в автомобилни заводи, където има профсъюзи, винаги са вземали над средното за САЩ. Е, сега няколко години ще вземат още повече над средното... докато и последния завод не се измести в Мексико, и тогава не знам какво ще вземат. Нито пък знам автомобилните фирми на кого ще продават пикапите и джиповете си, ако в САЩ няма достатъчно добре заплатени хора, които да ги купуват.
    Абе, сложна работа е глобализацията.

  17. 17 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Американските автомобилни компании продават към седем милиона автомобили в САЩ Немските компании – към 240 000 в Германия. Или американските компании продават В ПЪТИ повече от немските.До коментар [#3] от "deaf":А в световен мащаб как е с бройките?Щото говорим за глобални компании.Между другото - най-много коли в САЩ продава Тойота.Не ни дреме.Но от едно време знам, че профсъюзите в САЩ да гадни - гледат собствения си интерес, без да ги 8нтетесува, че може да фалират компанията.Докато не се появи Лий Якока през 80-те и заяви на профсъюзите, че удря ключа на "Крайслер" и ги оставя на улицата.
    —цитат от коментар 14 на г-н Саранди Говедаров


    Реално американските компании нямат особена нужда от експанзия навън. Като под навън имам предвид, извън двете Америки, защото те продават и в Канада, Мексико-все големи пазари, а и по на юг. А доколкото знам имат добро представяне в Китай и тихоокеанския район. Примерно колко се продава Шевролет в Европа? Имаше ги няколко години, като всъщност това бяха бившите Деу. Или пък Крайслер докато съществуваше като марка? За другите типично американски марки като Додж, Понтиак, Олдсмобил, Буик да не питам. Просто никога не ги е имало на пазара и са били някаква екзотика за фенове. Сега даже Форд се изтегля с масовите си модели от Европа и смята да продава само по-скъпите такива- Бронко, Мустан. Това важи и за други американски компании. Просто местният пазар е достатъчно глям и най-вече платежоспособен. Примерно американските авиокомпании. Американ и Юнайтид са едни от най-старите и големи, но 80% от полетите им са вътрешни в двете Америки и по-малко в Азиатско-тихоокеанския район. В Европа само до големите градове.

  18. 18 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#16] от "Камен":

    Тоест казваш, че всъщност профсъюзът е полезен.......до един момент. Когато вече мярката се прекрачи.

  19. 19 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    Какво ли ще се случи, когато мениджърите на компанията затворят вратите?
    —цитат от коментар 2 на pontius_glarus


    Доброволно да се откажат от няколко милиона годишна заплата? Що пишете глупости? И кой ще ги вземе на работа после?

  20. 20 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    [quote#17:"filofob"][/quote]

    Добро представяне в Китай имаха германските производители, но продажбите спадат. Китайците започват да купуват китайски коли. Китайците правят коли по вкуса на самите китайци - наджиджкани с електроника. Американските коли са постни, защото потребителите в щатите искат да са постни. Германските пък са правени по вкуса на немеца, а той има различно разбиране от китаеца. Предполагам знаете, че в Южна Корея и в Япония популярни са съвсем различни модели мобилни телефони спрямо Европа и САЩ. Азиатците търсят друго.

  21. 21 Профил на Fräulein Ursula
    Fräulein Ursula
    Рейтинг: 979 Неутрално

    Ами браво. Нашите от КНСБ и Подкрепа трябва да командироват свои хора поне за година, за да видят как се правят нещата. Защото вече ще им се налага. До сега се занимаваха с глупости да договарят минимална заплата. Сега с автоматичното и определяне им остават само колективните трудови договори по американски образец

    Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.
  22. 22 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#17:"filofob"]
    —цитат от коментар 20 на ekp351157130
    Добро представяне в Китай имаха германските производители, но продажбите спадат. Китайците започват да купуват китайски коли. Китайците правят коли по вкуса на самите китайци - наджиджкани с електроника. Американските коли са постни, защото потребителите в щатите искат да са постни. Германските пък са правени по вкуса на немеца, а той има различно разбиране от китаеца. Предполагам знаете, че в Южна Корея и в Япония популярни са съвсем различни модели мобилни телефони спрямо Европа и САЩ. Азиатците търсят друго.[/quote]

    Примерно, марката Буик продължи да съществува на фона на други на ГМ, които бяха затрити, именно, защото се продава добре в Китай. И поне преди продажбата, доста по-добре от Опел.

  23. 23 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Някой от вас чел ли им е финансовите отчети, че да ги загробвате? Те имат милиарди печалба, раздадоха си премии от помощите за уж спасението им, шефовете им си качиха заплатите с по 200-300%, изкупуват обратно акции също за милиарди, което до преди Рейгън си е било незаконно манипулиране на пазара, въобще в пари се къпят, заплатите на бачкаторите щели да ги закопаят. За нови коли още се чака с месеци, предстои им огромно обновяване на автопарка с електрически, колкото и да говорят против, за да се харесат на част от публиката, само потриват ръце и смятат колко ще спечелят и от това, от зарядни станции и софтуер за колите. А и вече започват да събират и продават личните данни на шофьорите, въобще в пари ще се къпят следващите 20 години.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  24. 24 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 442 Весело

    [quote#12:"filofob"][/quote]

    Не че нещо, но случайно съм работил в автомобилната индустрия (не в автомобилен завод, в такъв за компоненти), та поназнайвам някои неща. Също така колегата по-долу ти е отговорил и май дори и ти най-неочаквано си го схванал - поне така си мисля. Великата победа на синдиката ще се види след като разберем колко години средно са взимали увеличените заплати служителите. Аз не съм оптимист, но проблемът си е техен.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  25. 25 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    Битката е между акционерите и работниците. Едните искат да взимат повече пари без да си мръднат пръста, другите искат да взимат повече пари без да работят повече. Сами преценете кои са прави.

  26. 26 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 442 Весело

    До коментар [#25] от "Лео":

    Аз като инвестирам парите си, които съм изкарал с работа в акции, към кои съм?

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  28. 28 Профил на mvx33545439
    mvx33545439
    Рейтинг: 150 Весело

    До коментар [#26] от "Тюфлекчия":

    Ти си зъл иззедник , рептил , илюминат и извънземен розенкройцер. Според комунизите трябва да бъдеш анихилиран :)

  29. 29 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    До коментар [#25] от "Лео":Аз като инвестирам парите си, които съм изкарал с работа в акции, към кои съм?
    —цитат от коментар 26 на Тюфлекчия


    Към тези, които очакват добавената стойност да дойде от небето, без да си мръднат пръста. Аз също инвестирам и се изумявам как акциите на някоя фирма се вдигат, когато тя съкращава хора... В края на краищата хората създават добавената стойност и трябва да бъдат компенсирани.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #