За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 599 НеутралноАмерикански социализъм в действие.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!Няма лошо.
То и без това американските автомобили не могат да се конкурират.....
Кот-такоа....
Без коли няма да останем.
pontius_glarus
Рейтинг: 3770 НеутралноКакво ли ще се случи, когато мениджърите на компанията затворят вратите?
deaf
Рейтинг: 2211 НеутралноДо коментар [#1] от "г-н Саранди Говедаров":
Американските автомобилни компании продават към седем милиона автомобили в САЩ Немските компании – към 240 000 в Германия. Или американските компании продават В ПЪТИ повече от немските.
Petleshev
Рейтинг: 3002 НеутралноХа сега да сравним с нашите казионни синдикати представлявани от милионери в евро, които не са постигнали нищо за своите членове, освен да им прибират членски внос.
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...klecho
Рейтинг: 705 НеутралноДо коментар [#3] от "deaf":
Така е, и? Как ще коментираш изказването на въпросното комуне, шеф на синдикат, че "автомобилните компании, са техни врагове"?
Тюфлекчия
Рейтинг: 442 ВеселоДо края на това десетилетие и малкото останали автомобилни заводи в САЩ ще приключат участие, а шефа на профсъюза ще се отегли в имение я в Мексико, я в Тайланд, хахаха. А относно "прехода" Форд го казаха оня ден - пари на вятъра.
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!klecho
Рейтинг: 705 НеутралноДо коментар [#5] от "klecho":
Всъщност, изобщо не е така, над 60% от автомобилите в Германия са немски. Немецът си сменя колата на всеки 7-10 години, в страната има поне 30 000 000 автомобила, ако не и повече...май си изпуснал поне една нула?
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1149 НеутралноСега - извоювани по- големи заплати и хипотетични бъдещи пенсии, скоро - финансови затруднения за работодателя, после - кепенци на фирмата и безработни, накрая - х.й икономика и само мижави социални пенсии...
ekp351157130
Рейтинг: 1687 НеутралноИзносител номер едно на автомобили в света обаче е Китай.
ekp351157130
Рейтинг: 1687 Неутралносредната възраст на автопарка в Германия вече е двуцифрена. Основно нови автомобили се купуват от фирмите и се предоставят на служителите. Без фирмени автомобили немците щяха да карат основно втора ръка коли. А там където се купуват коли, всъщност не се купуват, а са на оперативен лизинг за частни лица. Плащаш месечна вноска и след 3 години я връщаш и вземаш друга. Проблемът е, че услугите са скъпи и ремонтите също. Но в крайна сметка все повече си купуват коли втора ръка. И да, в Германия има над 40млн регистрирани автомобили, при 85млн население.
ekp351157130
Рейтинг: 1687 НеутралноМексико ще се зарадва на заводите. По спомен няма вносни мита в САЩ за автомобили произведени в Мексико.
filofob
Рейтинг: 672 НеутралноНе, че нещо, но случайно да си работи в автомобилен завод? А ти на твоята работа не търсиш ли най-доброто възможно заплащане? Или викаш бачкаторите трябва да седят на минимум.
deaf
Рейтинг: 2211 НеутралноДо коментар [#9] от "ekp351157130":
Китай печели жълти стотинки (центове) от износа на автомобили...
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 599 НеутралноАмериканските автомобилни компании продават към седем милиона автомобили в САЩ Немските компании – към 240 000 в Германия. Или американските компании продават В ПЪТИ повече от немските.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!До коментар [#3] от "deaf":
А в световен мащаб как е с бройките?
Щото говорим за глобални компании.
Между другото - най-много коли в САЩ продава Тойота.
Не ни дреме.
Но от едно време знам, че профсъюзите в САЩ да гадни - гледат собствения си интерес, без да ги 8нтетесува, че може да фалират компанията.
Докато не се появи Лий Якока през 80-те и заяви на профсъюзите, че удря ключа на "Крайслер" и ги оставя на улицата.
filofob
Рейтинг: 672 НеутралноНо да, този Файн с подобна реторика си е чист популист. В други времена щеше да е политик. Идеята, че работодателят еле пък в САЩ в 21 в. е враг противоречи на синдикализма. Едно е да се бориш за по-добър стандарт, друго да искаш да изсмучеш кръвта на "изедника", без съобразяване с пазарните реалности.
Камен
Рейтинг: 894 НеутралноНикога не са били на минимум - работниците в автомобилни заводи, където има профсъюзи, винаги са вземали над средното за САЩ. Е, сега няколко години ще вземат още повече над средното... докато и последния завод не се измести в Мексико, и тогава не знам какво ще вземат. Нито пък знам автомобилните фирми на кого ще продават пикапите и джиповете си, ако в САЩ няма достатъчно добре заплатени хора, които да ги купуват.
Абе, сложна работа е глобализацията.
filofob
Рейтинг: 672 НеутралноРеално американските компании нямат особена нужда от експанзия навън. Като под навън имам предвид, извън двете Америки, защото те продават и в Канада, Мексико-все големи пазари, а и по на юг. А доколкото знам имат добро представяне в Китай и тихоокеанския район. Примерно колко се продава Шевролет в Европа? Имаше ги няколко години, като всъщност това бяха бившите Деу. Или пък Крайслер докато съществуваше като марка? За другите типично американски марки като Додж, Понтиак, Олдсмобил, Буик да не питам. Просто никога не ги е имало на пазара и са били някаква екзотика за фенове. Сега даже Форд се изтегля с масовите си модели от Европа и смята да продава само по-скъпите такива- Бронко, Мустан. Това важи и за други американски компании. Просто местният пазар е достатъчно глям и най-вече платежоспособен. Примерно американските авиокомпании. Американ и Юнайтид са едни от най-старите и големи, но 80% от полетите им са вътрешни в двете Америки и по-малко в Азиатско-тихоокеанския район. В Европа само до големите градове.
filofob
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#16] от "Камен":
Тоест казваш, че всъщност профсъюзът е полезен.......до един момент. Когато вече мярката се прекрачи.
Лео
Рейтинг: 1099 НеутралноДоброволно да се откажат от няколко милиона годишна заплата? Що пишете глупости? И кой ще ги вземе на работа после?
ekp351157130
Рейтинг: 1687 Неутрално[quote#17:"filofob"][/quote]
Добро представяне в Китай имаха германските производители, но продажбите спадат. Китайците започват да купуват китайски коли. Китайците правят коли по вкуса на самите китайци - наджиджкани с електроника. Американските коли са постни, защото потребителите в щатите искат да са постни. Германските пък са правени по вкуса на немеца, а той има различно разбиране от китаеца. Предполагам знаете, че в Южна Корея и в Япония популярни са съвсем различни модели мобилни телефони спрямо Европа и САЩ. Азиатците търсят друго.
Fräulein Ursula
Рейтинг: 979 НеутралноАми браво. Нашите от КНСБ и Подкрепа трябва да командироват свои хора поне за година, за да видят как се правят нещата. Защото вече ще им се налага. До сега се занимаваха с глупости да договарят минимална заплата. Сега с автоматичното и определяне им остават само колективните трудови договори по американски образец
Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.filofob
Рейтинг: 672 НеутралноПримерно, марката Буик продължи да съществува на фона на други на ГМ, които бяха затрити, именно, защото се продава добре в Китай. И поне преди продажбата, доста по-добре от Опел.
fpyyh
Рейтинг: 116 НеутралноНякой от вас чел ли им е финансовите отчети, че да ги загробвате? Те имат милиарди печалба, раздадоха си премии от помощите за уж спасението им, шефовете им си качиха заплатите с по 200-300%, изкупуват обратно акции също за милиарди, което до преди Рейгън си е било незаконно манипулиране на пазара, въобще в пари се къпят, заплатите на бачкаторите щели да ги закопаят. За нови коли още се чака с месеци, предстои им огромно обновяване на автопарка с електрически, колкото и да говорят против, за да се харесат на част от публиката, само потриват ръце и смятат колко ще спечелят и от това, от зарядни станции и софтуер за колите. А и вече започват да събират и продават личните данни на шофьорите, въобще в пари ще се къпят следващите 20 години.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеТюфлекчия
Рейтинг: 442 Весело[quote#12:"filofob"][/quote]
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!Не че нещо, но случайно съм работил в автомобилната индустрия (не в автомобилен завод, в такъв за компоненти), та поназнайвам някои неща. Също така колегата по-долу ти е отговорил и май дори и ти най-неочаквано си го схванал - поне така си мисля. Великата победа на синдиката ще се види след като разберем колко години средно са взимали увеличените заплати служителите. Аз не съм оптимист, но проблемът си е техен.
Лео
Рейтинг: 1099 НеутралноБитката е между акционерите и работниците. Едните искат да взимат повече пари без да си мръднат пръста, другите искат да взимат повече пари без да работят повече. Сами преценете кои са прави.
Тюфлекчия
Рейтинг: 442 ВеселоДо коментар [#25] от "Лео":
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!Аз като инвестирам парите си, които съм изкарал с работа в акции, към кои съм?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
mvx33545439
Рейтинг: 150 ВеселоДо коментар [#26] от "Тюфлекчия":
Ти си зъл иззедник , рептил , илюминат и извънземен розенкройцер. Според комунизите трябва да бъдеш анихилиран :)
Лео
Рейтинг: 1099 НеутралноКъм тези, които очакват добавената стойност да дойде от небето, без да си мръднат пръста. Аз също инвестирам и се изумявам как акциите на някоя фирма се вдигат, когато тя съкращава хора... В края на краищата хората създават добавената стойност и трябва да бъдат компенсирани.