DEI: смисленият конфликт

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Иван Арнаудов СУПЕР
    Иван Арнаудов
    Рейтинг: 765 Неутрално

    Нищо смислено няма в един конфликт. А най-дразнещото в случая е, че едни хора без бизнес диктуват на едни други хора какви хора да си наемат в бизнесите.

    Дори и милите хора от Yettel с цялото венцеславене на тази безумица DEI в крайна сметка споменават единствен практически пример как са наели незрящ служител, за да им подобри достъпността на системите.

    Кое ги е накарало, наистина?

    Мотивацията да подобрят услугите си за незрящи клиенти и служители, или желанието да изпълнят формалните изисквания да запълнят някаква квота?

    DEI няма да научи компаниите на състрадание и милосърдие.

    ПП Повечето платени статии са със спрени коментари. Ако Yettel са взели съзнателното решение да оставят коментарите под тази статия отворени, имат моето уважение.

    Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
  2. 2 Профил на Луд Общественик СУПЕР
    Луд Общественик
    Рейтинг: 479 Весело

    Just ask Boeing....

    Подпис във форума
  3. 3 Профил на Geo СУПЕР
    Geo
    Рейтинг: 815 Неутрално

    Отдавна не ме е било толкова яд, че тъкмо съм подписал двугодишен договор. Над 20 години клиент на Глобул / Теленор / Yettel, но след горните човеконавистни изцепки определено ще преразгледам този факт като му дойде времето.

    Няма да коментирам глупостите в детайл, но ще кажа че като срещнете твърдение от типа "статистиката е категорична" може да сте сигурни, че пишещият нищо не разбира от анализ на данни и критично мислене.

    Истината ще ви освободи
  4. 4 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7244 Неутрално

    Аман от скрити реклами

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  5. 5 Профил на Луд Общественик СУПЕР
    Луд Общественик
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#3] от "Geo":

    Не страдай - просто започни да се самоидентифицираш като клиент на А1/Виваком :)

    Подпис във форума
  6. 6 Профил на id
    id
    Рейтинг: 266 Неутрално

    Закривай

  7. 7 Профил на room101
    room101
    Рейтинг: 425 Неутрално

    Комунисти, вървете на майната си!

  8. 8 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    Май ще се махам от този оператор, ако е пълен с подобни феминистки и други идеолози. Аз искам добра услуга, а не да финансирам малцинства и репарации ...

  9. 9 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    Малко ни беше 45 години комунизъм и подобни лелки с къса коса - като ги видя тези и ми се повдига 🤮

  10. 10 Профил на ajq421111679
    ajq421111679
    Рейтинг: 20 Неутрално

    Само тъпотии! Прогресисти и леви либерали, после питате, защо Тръпм бил дошъл на власт? Отговорът е в тези несмислени бъртвежи по-горе!

  11. 11 Профил на id
    id
    Рейтинг: 266 Неутрално

    DEI: безсмисленият конфликт

  12. 12 Профил на Ivaylo Vasilev
    Ivaylo Vasilev
    Рейтинг: 391 Неутрално

    Да продължават така, няма да са първите либерални директори, които се опитват да ни налагат политики. Гласувайте с "краката" си.

  13. 13 Профил на bensocavour
    bensocavour
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ай си ебете майката транспедалска

  14. 14 Профил на Julien Jechev
    Julien Jechev
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Преди 5 години работих в Йетел, всичко беле шълен ШИТ. От регионалния дето те кара да лъжеш клиентите до бек офиса дето за нищо не става. Радвам се да видя, че деградацията в компанията продължава.
    Поздрави от 1 доволен че е напуснал бивш служител!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #